BACKDASH FORUM

Street Fighter => Postacie => Street Fighter X Tekken => Yoshimitsu => Wątek zaczęty przez: Dae w Marzec 20, 2012, 23:36:04

Tytuł: [SFxT] Yoshimitsu - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Marzec 20, 2012, 23:36:04
Na dobry początek przyklejam dość obszerny guide z SRK:

http://shoryuken.com/forum/index.php?threads/yoshimitsu-video-guide-long-and-short-vids-written-version.157023/

Szkoda że Yosh wygląda na jedną z najsłabszych postaci w grze - oby poprawili mu dmg, bo aktualnie to jakaś patologia - nie dość że wolny to jeszcze nic nie zabiera - całe szczęście gramy 2v2 a jego opcje na combo z tagiem są niezłe (czyt. przeciętnie)
Tytuł: Odp: [SFxT] Yoshimitsu - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: TasTer w Kwiecień 01, 2012, 00:51:51
LK lub MK Poison Breath = -6 frames on hit.

(http://seoulbeats.com/wp-content/uploads/2012/02/jackie-chan-wtf-300x216.png)
Tytuł: Odp: [SFxT] Yoshimitsu - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Tenshimitsu w Kwiecień 06, 2012, 22:26:40
Obrazek doskonale oddający sytuację. A to taka kozacka postać...

Dajcie mi znać kiedy go spatchują :)
Tytuł: Odp: [SFxT] Yoshimitsu - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: TasTer w Kwiecień 07, 2012, 01:56:56
Ma zdecydowanie najlepszego taunta w grze - nieogarnięci ludzie zaznajomieni z Tekkenem zobaczą meditation healing to rush z ich strony gwarantowany ;o. Dobrze nabija pachy i ma wiatraczek oraz ex qcf+K na switche. Ale to taki szukanie plusów na siłe heh.

Jest kilka nonsensów:

jego srk - jeżeli nie ma inv frames to nie powinien być aż tak karalny. W ten sposób ograniczona zostaje użyteczność tego ciosu tylko do szybkiego AA albo combosów. No mashin' SRK = me sad.

solo dmg - kto widział ten wie.

skoki z pogo - mają jakąś durną restrykcję, że stają się overheadem od 5 klatki co uniemożliwia robienie istant OH. Nie dość, że wejście do tej postawy trwa pół rundy, to jeszcze nie było by po tym żadnych gwarantów (ba przeciwnik na hicie mógłby nas pokarać), więc nie wiem po co taką głupotę zrobili. Ogólnie cała ta postawa jest o kant dupy. Wślizg gdyby był niekaralny to miało by to jeszcze jakiś sens. O o albo cancelowanie normalów postawą... eeh

Jego linki - close s.mp,s.lp xx srk to jego jedyny normalny link. + brak cancelowalnych chainów.

bla bla bla[...]
Tytuł: Odp: [SFxT] Yoshimitsu - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Kwiecień 07, 2012, 02:13:59
Ciekawi mnie jak wygląda proces robienia bijatyki. "Dobra, to ta postać będzie topem a tę zrobimy kijową"?