BACKDASH FORUM

Street Fighter => Postacie => Street Fighter X Tekken => Rolento => Wątek zaczęty przez: Hejt w Marzec 11, 2012, 13:35:35

Tytuł: Rolento combos
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Marzec 11, 2012, 13:35:35
DAY 2 COMBOS GO GO:

Bnb midscreen - j. HP, s.HK, c.MK -> HP rekka x3 -> s.MK, cr.HK
Corner - j.HP, s.HK, c.MK -> HP rekka x3 -> s.HK, s.HK, cr.MK -> HP rekka
Tytuł: Odp: Rolento combos
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Marzec 13, 2012, 10:05:39
Meh, pod ścianą bardziej się opłaca skończyć cr.MR -> cr.HK, damage niewiele mniejszy z tego co pamiętam a daje untechable knd.
Tytuł: Odp: Rolento combos
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Marzec 13, 2012, 11:53:41
A MP rekka? Bo ona wchodzi 3 razy.

Sry, że pytam zamiast sprawdzić, ale nadal nie mam konsoli :\
Tytuł: Odp: Rolento combos
Wiadomość wysłana przez: Snake w Marzec 13, 2012, 14:59:11
MP rekka zabiera tyle samo z tego co pamiętam, no ale nawet jakby zabierała więcej o te kilka punktów to i tak lepiej imo kończyć podcinką.

Rozkminił już ktoś coś lepszego po launcherze niż s.hk, c.mk~c.hk? :F
Tytuł: Odp: Rolento combos
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Marzec 13, 2012, 15:29:48
Cytuj
Rozkminił już ktoś coś lepszego po launcherze niż s.hk, c.mk~c.hk? :F

Super? :kappa:
Tytuł: Odp: Rolento combos
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Marzec 13, 2012, 16:35:13
Każda rekka zabiera 144. :/
Tytuł: Odp: Rolento combos
Wiadomość wysłana przez: Snake w Marzec 13, 2012, 16:42:04
Nom, jego rekki nie różnią się niczym oprócz zasięgu, więc tak naprawdę nie ma sensu używać wersji lp i mp. Jedyny wyjątek to to, że mp rekka ma większy juggle potential i dzięki temu w jugglu wchodzi więcej hitów, niż kiedy zrobi się wersje z hp (o to chodziło Gargowi ;]).