Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - caradolph

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
46
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 29, 2012, 22:31:36  »
Dragunov karze splattem z WS od -12 i też zadaje konkretny damage. Też dzisiaj sprawdziłem żeby się upewnić i b+2,2 nie jailuje, i można tam z odpowiednią szybkością nawet o wybitkę się pokusić, więc średnio opłacalny interes tego nadużywać.

47
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 29, 2012, 15:17:52  »
Lulz. Myślałem, że tylko CD+3 po tym można. Dobra to ja nic nie mówię.

48
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 29, 2012, 14:52:02  »
Tylko, że WS+2,1 Bruce'a nie daje full juggle'a.

49
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 29, 2012, 12:11:34  »
A jest jakiś nowy dobry cios w miejsce osłabionego d+1? Czego się używa do szeroko rozumianego poke'owania? d/b+2? Czy czegoś innego?

Nie ma nic o takich samych właściwościach, gdyby był to by Bob raczej nie spadł w tier liście z top do high, chociaż nie wiem. Do poke'owania d/f+1, b+2,2, d+2,1, d/b+3+4,4 (chyba taka notacja, szybkie NC obydwa na low, ale karalne na wybitkę), jeszcze ff+2 jest very przydatne (nienawidzę tego), WR+3+4 no i jeszcze 1,4 bądź 1,1,2, ale po tym ostatnim jesteśmy na minusie on hit.

50
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 28, 2012, 23:26:08  »
Bezstresowość jak powiedział HiKrush leży w zasięgu. Getupkick jest karalny na -12??-13 (już nie pamiętam). Z maksymalnej odległości Lars sobie tego nie ukarze f+2,4, natomiast Bob ze swoim f+2,3 na spokojnie, jeden kij co by się stało to skarze. To jest stabilność zasięgowa, czego większość postaci nie ma, a karanie w tej grze jest ważne i im lepsze tym gorzej dla opponenta. Na pałę w tej grze ładuje się tylko jak jest sytuacja podbramkowa, bądź gracz jest średniej klasy, chociaż w tą kwestię się nie zagłębiam, bo każdy ma inne zdanie na ten temat pewnie. Tak naprawdę jak ktoś średnio wie co Bob może sklecić z jego zagrań to ma posprzątane, bo trzeba wiedzieć co i jak mu gdzie karać, zresztą jak u każdej postaci, więc no:P. Tyle ile gram Bobem to mogę powiedzieć, że jest mocno karalny i trzeba nim uważać. CD+2, CD+4, d+2,1,2,2, hopkick, bebech itp itd. Ale whiff punishing ma przedni i to jest jego moc tak naprawdę, ciosy nie muszą być bezpieczne jeśli gra się z głową, bo jakby istniała postać z większością bezpiecznych ciosów to by walka wyglądała tak, że by mixował wszystkie safe zagrania aż się przeciwnik nadzieje.

51
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 28, 2012, 20:41:28  »
WS+2,1 i13 ? To jest jakiś żart ???

52
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Listopad 28, 2012, 16:21:20  »
Mogliby zrobić po prostu dream match, porządnie to zbalansować i klimat z SC1, ale to złudne marzenia, manco się nie podejmie. :(

53
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 21, 2012, 20:58:47  »
Bruce jest dalej koszący, ale zgadzam się z Komandosem, to na pewno nie top. Brakuje mu imo elastyczności w Jugglach z TA!. Lars definitywnie niżej niż w T6, ale zdaje mi się, że kwestia Mishim jest dosyć sporna, bo tam gdzie jeden czegoś nie ma, tam drugi to ma lepsze, ale nie znam się dokładnie na nich. Nie wiem skąd ta Nina się bierze, bo nic takiego strasznego u niej nie zauważyłem, mi się Leo zdaje postacią z większymi predyspozycjami do bycia w S.

54
Inne gry / Odp: W co gracie obecnie?
« dnia: Listopad 20, 2012, 10:44:12  »
http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2012/06/11/oddworld-abe-39-s-oddysee-hd-getting-rebooted.aspx

Ponoć zrezygnowali z remake'u na rzecz totalnie nowej gry, ale to info już ma prawie pół roku, więc może coś się zmieniło.

55
Inne gry / Odp: W co gracie obecnie?
« dnia: Listopad 19, 2012, 22:33:31  »
Oddworld: Abe's Oddysee i Exoddus po raz n-ty na 100 %, po prostu uwielbiam te gry. Słyszałem jakieś info, że ma być robiony reboot, tylko żeby tego nie spartaczyli, bo ponoć Oddworld Inhabitants już nic przy tym nie majstruje.

56
Rozgrywki online / Odp: Tekken Tag Tournament 2 Online Cup
« dnia: Listopad 17, 2012, 17:19:02  »
Przypomina trening na fight labie :P.

57
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Listopad 13, 2012, 22:00:58  »
Teraz brakuje tylko Ryu z Electric Shoryukenem  :kapparyu:

58
Lars Alexandersson / Odp: Ogólnie o Larsie
« dnia: Listopad 13, 2012, 00:38:49  »
Samym Larsem standard po u/f+4 to : u/f+4, d/f+2, d/b+2,1, f,b+2,1, B!, d/b+2,3 W!, d/b+2,1, f+1+4. Ja nie zdążam dołożyć po W! d/f+1, bo d/b+2,3 dosyć nisko wbija na ścianę. Poza tym w parze z większością postaci jeśli zrobimy d/f+2 w jugglu to standardowe TA! nie siedzi, więc najlepiej robić JS, d/b+2 i całą resztę,  żeby było consistent (oczywiście kiedy nie ma w pobliżu ściany). Poza tym WB! bez TA! jest bezsensowny, bo damage jest naprawdę świetny. Zawsze można zboundować na ścianie za pomocą d+2 i jechać z full akcją.

Przykładowy juggle z WB! i TA!: u/f+4, d/f+2, d/b+2,1 d/b+2,3, W! d+2 TA! (Dragunov) b+2,1,3 (Lars) f+4,1,2,1. Kiedy zaczynamy juggle'a od WB! to f,b+2,1 ofkoz leci na bound.

59
Lars Alexandersson / Ogólnie o Larsie
« dnia: Listopad 11, 2012, 00:53:14  »
Nowości:

SE d/f+1 - Nowy bound, który wydaje się być kapkę bardziej consistent niż f,b+2,1. Nie używać poza jugglami, bo -15 na bloku oraz przy jugglach w plecy, bo nie wejdzie.
b+2,3 - m,h alternatywa dla b+2,1 (m,m). Zakłada W!, NC, niestety nie jailuje na bloku ani nie da się hit confirmować, więc używać rozważnie.
f+4,1,2,1 - Nowa ściana. Ostatni cios ma -12 na bloku, pierwsze 2 są NC, 3 NCc, jednak poza jugglami nie opłaca się z tego korzystać.

Zmiany:

u/f+4 już nie zakłada B!.
DE 1+2 już nie wybija na NH.
f+1+2 ma teraz -14 na bloku i mniejszy zasięg.
iSW wrzuca lepiej na ścianę, jednak siedzi tylko f+1+4 i nie ma nic konkretniejszego.
b+2,1 ma teraz -10 na bloku.
u/f+3 już nie jest tak priorytetowe, można wybić z niego zwykłym d/f+1 bądź punchami.
u/f+3+4,1 ma więcej frejmów on hit, ale dalej jest bezużyteczne.
FC d/f+1+2 ma mniej klatek na hicie.
d+2 teraz bounduje

Punishing:

-10 - 1,2; 1,1; 2,1 (najlepiej 1,2, gdyż +4 on hit i zabiera niewiele mniej niż 2,1, które ma +1)
-11 - dalej 1,2
-12 - f+2,4
-13 - d/f+1; f+1+4 (tutaj jednak dalej idzie w ruch f+2,4, gdyż f+1+4 zadaje mniej i jest karalne na wybitkę)
-14 - f,b+2,1 i mini juggle
-15 - f+1+2 (juggle); b+1; d/b+2,1 (jeśli nie dosięga f+1+2 ładujemy d/b+2,1)
-16 - u/f+3 i juggle

WS punishing:

-10 - FC d+1
-11 - WS+4
-12 - dalej WS+4
-13 - WS+2,1
-14 - dalej WS+2,1
-15 - WS+1 (juggle)
-16 - u/f+3 (juggle)

Imo osłabienie Larsa ze względu na zasięg bardziej wynika z poprawienia movementu niźli osłabienia jego trackingu i hitboxów. Jeśli zauważę jeszcze jakieś zmiany wrzucę je tutaj.

60
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: World Tekken Federation - Backdash Poland
« dnia: Listopad 10, 2012, 00:41:26  »
Patrz na statystyki i nie mów, że nikt nie gra.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10