BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Bruce Irvin => Wątek zaczęty przez: Ryld-PL w Luty 06, 2010, 14:37:28
-
Wyręczę cię Olgotka, bo mnie coś natknęło żeby taki temat w końcu tu zrobić ^^
Natchnienie miałem po sparze z Rafimaru na online (na 5 kresek mamy łącze zawsze) stwierdził on że Bruce jest przegięty. Z chęcią podyskutuje i podpowiadam (razem z Olgotką, mam nadzieję) na wszystkie dręczące was pytania odnośnie czarnucha ^^
-
nie ma co tu gadać, czarnuch jest tani i mega mocny, mixupy z połowy planszy, uber mocne juggle i sciana etc itp itd :)
-
Brusi nie może wavedashować?
-
Nom, ale to temat w którym można też pytać jeśli ktoś zaczyna dopiero grać bambusem 8)
A co do taniości postaci to jużgdzieś na tym forum to pisałem, IMO w tym Tekkenie można grać tanio każdym, a tak naprawdę od gracza zależy czy będzie się w stanie przed tym obronić czy nie...
IMO Bryan na planszach ze ścianami nie wiele mocą odbiega od Bruca :P a pod samą ścianą ma lepsze st-upy i mocniejsze akcje (np. po b+4) :P
Brusi nie może wavedashować?
Nom, niestety nie da rady nim zrobić wave dasha...
Nawet żółci nie próbują ;D
-
Wyręczę cię Olgotka, bo mnie coś natknęło żeby taki temat w końcu tu zrobić ^^
[...]
Z chęcią podyskutuje i podpowiadam (razem z Olgotką, mam nadzieję) na wszystkie dręczące was pytania odnośnie czarnucha ^^
Yyy :-X Wyręczasz moderatora postaci, którego ni ma hehe, nie mnie :P Bardzo dobrze, taki temat powinien być założony przez osobę która ma pojęcie o czym mówi :)
No właśnie... też oczywiście chętnie podyskutuję (choć lepiej mądrze milczeć niż głupio gadać), ale z tymi pytaniami to... Czy ja mogę być od zadawania? ;D Chciałam tylko zaznaczyć, że nie tylko dopiero zaczynam grać Bruce'em ale w ogóle zaczynam grać w tę grę i jeszcze nie do końca ją rozumiem... Ale co wiem to powiem ;D
Co do wszystkich opinii, że Bruce jest tani i zbyt mocny w tej części (w poprzedniej podobno go skrzywdzono), zgodzę się z Ryldem i to akurat dotyczy każdej istniejącej postaci. Bo kto mówi, że dana postać jest tania? Ten komu ta postać sprawia trudność. Według mnie nie ma tanich charakterów, nie ma tanich ciosów, tanich taktyk, rzutów, spamowania itd. Biedne jest to, że zawodnik nie zna właściwości tych ciosów, nie umie czytać przeciwnika, wyrywać się z rzutów, odpowiednio karać, bla bla bla... a swoje trudności przeciwko takiej postaci tłumaczy jej taniością ponieważ łątwiej nią sterować. Bida.
Oczywiście są postaci mniej i więcej WYMAGAJĄCE, szczególnie w sferze manuala ale obrona przed taką postacią jest już w zasięgu każdego gracza, trzeba tylko się jej nauczyć i pewne rzeczy sobie przyswoić :)
Mówienie o postaci, że jest tania jest conajmniej jak poturniejowe gadanie, pt. "ale wiocha... zabił mnie grając na 2 ciosy :o". I wypowiada to osoba, która nie umie poradzić sobie z przeciwnikiem używającym 2 ciosów. Voila - taniość ::)
-
Mówiąc "tania" nie mam na myśli grę na dwa ciosy Olguniu tylko fakt, że ta postać ma wszystko naprawdę bardzo dobre w kontraście do innych zawodników.
Można grać defensywnie i ofensywnie, świetne mixupy z bliska i połowy ekranu. Jedne z najsilniejszych juggli w grze, jedne z najlepszych wall carry w grze, jedna z najlepszych ścian w grze, świetne launchery, świetne punishery, setup na unblocka, reset juggla, multipartsy etc itp itd. Czy on ma jakieś wady? Owszem można w tym tekkenie kapić każdą postacia i wygrać ale jednak widać ogromną różnicę pomiędzy nimi. Ponadto bruce nawet nie jest wymagający manualnie, Bryanem trzeba się mocno napocić aby tym tauntem powojować, aby nauczyć się standardu po CH4 etc. Bruce ma wszystko i wszystko łatwe. Tania postać...
-
Akurat kwestię gry na 2 ciosy poruszyłam w celu zobrazowania jak bardzo słowo "tani" mnie śmieszy w kontekście oceniania postaci.
Mój poprzedni post nie pije do Ciebie Dadrot, tylko do powszechnie używanego stwierdzenia, że jakaś postać jest tania, bo nie tylko Bruce'owi przykleja się ten epitet >:( A to rani moje filologiczne uszy bo przecież ma on wydźwięk mega negatywny podczas gdy w rzeczywistości można sprawę ująć tak:
ta postać ma wszystko naprawdę bardzo dobre w kontraście do innych zawodników.
Można grać defensywnie i ofensywnie, świetne mixupy z bliska i połowy ekranu. Jedne z najsilniejszych juggli w grze, jedne z najlepszych wall carry w grze, jedna z najlepszych ścian w grze, świetne launchery, świetne punishery, setup na unblocka, reset juggla, multipartsy etc
Ale dobra, o słówko czepiać się nie warto, wiem co TY masz na myśli i zgodze się z tym. Mixupy, ściany, launchery, punishery, juggle.. Faktycznie na tle innych postaci Bruce pod tymi względami wysoko się ceni. Reszty sztuczek, które wymieniasz nie będę komentować bo albo nie wiem co to takiego albo wiem zbyt mało, ale ciii :P
Manual?! Nie znam człowieka.. Do Bruce'a - niewymagany. Mnie największą trudność (na padzie) sprawia zboundowanie przeciwnika za pomocą d+3+4, jakiś kosmos :'( ale to już nie jest kwestia manuala tylko mojej ułomności. :D (A tak na marginesie: ludzie grający kciukami, jak Wy to u licha klikacie to ja nie rozumiem ??? 1+2? 3+4? 1+4? 2+3? Tfu!)
Koniec końców - postać imo godna polecenia początkującym. Cieszę się, że akurat mój wybór padł na czarnucha (całkowity przypadek - lubie czarnuchów i lubie muay thai :D). Łatwiej uczyć się gry poznając mniej skomplikowane i mniej wymagające (ale błagam, nie tanie!) elementy :)
Gdybym miała zaczynać od postaci posiadającej tysiąc pińcet sto dziewińcet postaw, wavedasha i inne zabawki to chyba by mnie to przerosło :(
Czy on ma jakieś wady?
Swoją drogą dobre pytanie... Ktoś byłby łaskaw? ;)
-
Mam pytanie.
Jak u Bruce'a wygląda kwestia trackowania? W którą stronę lepiej sstepować (o ile w ogóle się to opłaca, bo moje próby kończą się zazwyczaj przyjęciem b+2...)
-
Czy on ma jakieś wady?
Swoją drogą dobre pytanie... Ktoś byłby łaskaw? ;)
Hmm, brak JS z WS, brak przewracającego/JS lowa, karalne d/f+2, jedna bezpieczna wybitka (b,f+4). To tak na pierwszy rzut oka... No i tak na marginesie to sobie nawet nie wyobrażacie pod iloma jego kombinacjami można się schylać bądź też je przerywać...
Podstawowym błędem przy grze z Brucem jest to że wiele osób za wszelką cenę stara się blokować jego kombinacje i usilnie odgadywać jego intencje... A przez to że on ma fajne wymiany na różne wysokości to blokowanie wszystkiego staje się po prostu trudne, a najlepsze co może być dla Bruca to pozostawienie mu przestrzeni i pozwolenie na taką grę...
Prosty przykład, walka Raina z SunChipem w finale Crasha, Rain nie miał miejsca żeby wystarczająco dobrze się "rozbujać" i poprostu przegrał, SunChip nie dał sobie wejść na głowę i tyle :P
Jak u Bruce'a wygląda kwestia trackowania? W którą stronę lepiej sstepować (o ile w ogóle się to opłaca, bo moje próby kończą się zazwyczaj przyjęciem b+2...)
Z daleka chyba w lewo a z bliska to trochę kicha, bo d+4, d/f+4, 4 zbieraja z lewego stepa a d/f+1, f+1+2 z prawego, do tego z bliska b+2 ciężko wystepować, może można wysidewalkować??
Trza będzie popatrzeć ^^
-
Mam kompletną listę kombinacji Bruce'a pod którymi można się schylić...
Aleeee.... obawa przed d/f+2 i stratą horrendalnej ilości "życia" skutecznie pozbawia chęci na zgadywanie czy Bruce będzie kończył na high czy może się wstrzyma...
-
Hehe :D
Co ja mogę napisać...
Ten kij ma dwa końce, albo w jedną albo w drugą...
Kto nie ryzykuje ten nie ma...
-
Ile trwa jego hopkick, bo nie ma go wymienionego w tej japońskiej FD
-
Olga, jeśli chodzi kombinacje dwu przyciskowe, 99% osób używa bindów, czyli w opcji ustawienia pada wrzuca na shouldery (R1/R2/L1/L2) właśnie kombinacje 1+2, 3+4, 1+3, 2+4 etc.
-
Cambion:
16 (-12) chyba
-
Hmm, brak JS z WS, brak przewracającego/JS lowa, karalne d/f+2, jedna bezpieczna wybitka (b,f+4). To tak na pierwszy rzut oka...
Owszem brak JS z WS ale za to mamy wstające 2,1 i potem gwarantowane CD+3 co w zależności od okoliczności zjada do 62 punkcików na NH, więc chyba nie jest tak źle ;)
JS na low? A i owszem, jest: d/b+3+4 na CH, cholernie wolny i karalny na chyba -11 ale jest ;) (nie polecam :P)
Co do d/f+2 to tak.. Karalne, ale to i tak fajny cios. -12 na bloku więc nie ma znów takiej wielkiej tragedii, pomijam fakt, że wcale na karalny nie wygląda, więc jak ktoś o tym nie wie to... wiadomo ;D
No i tak na marginesie to sobie nawet nie wyobrażacie pod iloma jego kombinacjami można się schylać bądź też je przerywać...
Wiadomo czym grozi schylanie hehe :P ale skoro można zrezygnować ze zgadywanki na rzecz przerwania kombinacji to czemu nie? Polecam spróbować, np podczas pasart stance albo 3,2~f+2_3, jeśli ktoś używa tego poza juggle'ami.
Olga, jeśli chodzi kombinacje dwu przyciskowe, 99% osób używa bindów, czyli w opcji ustawienia pada wrzuca na shouldery (R1/R2/L1/L2) właśnie kombinacje 1+2, 3+4, 1+3, 2+4 etc.
No ta.. banda oszukistów ;) Tak jak ja trzymam pada to niestety boczne są poza moim zasięgiem :(
-
JS na low? A i owszem, jest: d/b+3+4 na CH, cholernie wolny i karalny na chyba -11 ale jest ;) (nie polecam :P)
Mi chodzi ogólnie o przewracającego lowa na normal hicie, Bruce chyba jako jedyny nie posiada czegoś takiego, a co do d/b+3+4 to IMO jest to totalnie bezużyteczny low, ma po prostu za mały zasięg żeby go w polu użytkować...
Owszem brak JS z WS ale za to mamy wstające 2,1 i potem gwarantowane CD+3 co w zależności od okoliczności zjada do 62 punkcików na NH, więc chyba nie jest tak źle ;)
Źle może i nie jest ale jednak brak juggla i np. ściany po zablokowaniu lowa to jest minus.
A co do tej kwestii zawsze na to narzekałem bo inne postacie którymi gram mają WS na juggla a np. Law też ma NC z podcinką na gwarancie, gdzie gwarant Lawa IMO jest po prostu lepszy, ponieważ jak ktoś źle się będzie ruszał to przewraca się po raz kolejny i dalej go można męczyć jak leży na ziemi.
Ponarzekać zawsze można ^^
Ale jednak fakt jest taki że bez tych elementów i tak jest on strasznie mocną postacią, gdyby jednak miał te elementy byłby po prostu pełnym i nie podważalnym TOP TIEREM i chyba nikt by mu w tym TK nie podskoczył :D
-
-
Pytam się, bo Ryld w ocenie Bruce'a napisał, że z WS karzemy hopkickiem dopiero od -17
-
Hmm.. Na pewno hopkickiem można ukarać FC+4 Larsa, a to ma -15 więc.. :)
-
Może i ma 15 klatek, nie chce mi się tego sprawdzać teraz, a df2 karalne to dużo powiedziane, ma spory zasięg i ludziska rzadko to karzą, poza tym 99% postaci słabą ma kare na -12 więc luz. Jeśli ktoś poważnie uważa, że czegoś mu brakuje to polecam grę innymi postaciami, eye opening experience.
-
Pytam się, bo Ryld w ocenie Bruce'a napisał, że z WS karzemy hopkickiem dopiero od -17
No bo w tym przypadku doliczyłem dwie klatki na crouch cancela (w teorii można crouch cancelować w jedną klatkę, wtedy była by kara na -16)
Hmm.. Na pewno hopkickiem można ukarać FC+4 Larsa, a to ma -15 więc.. :)
Trzeba to dokładnie sprawdzić, bo z tego co mi wiadomo to z croucha hopkick ma więcej klatek niż 15...
Może i ma 15 klatek, nie chce mi się tego sprawdzać teraz, a df2 karalne to dużo powiedziane, ma spory zasięg i ludziska rzadko to karzą, poza tym 99% postaci słabą ma kare na -12 więc luz. Jeśli ktoś poważnie uważa, że czegoś mu brakuje to polecam grę innymi postaciami, eye opening experience.
Gram również innymi postaciami ostatnio Bryanem i stwierdzam jednoznacznie że Bryan jest przegięty, możesz mi nie wierzyć ale jest naprawdę mocną, silną, stabilną a przede wszystkim bezpieczną postacią, tylko czy to zmienia twój pogląd na temat twojej postaci?? IMO postacie którym niczego nie brakuje to np. Paul, Law, Lars, Bob, Kazuya, Leo, Bryan, Baek...
A to że ludzie rzadko karzą pewne ciosy wynika albo z niewiedzy albo z lenistwa ale czy to czyni od razu Bruca przegiętym??
-
Wow Ryld, grasz Brucem i Lawem i zacząłeś pogrywać bryanem i uważasz, że jest "przegięty", tzn lepszy znacznie niż law i bruce? Rozumiem, że jeśli grasz postacią x i postać y jest przegięta to znaczy, że jest lepsza od x? :)
Co do karania absolutnie się nie zgodzę, nie ma co przesadzać, nie każdy zawodnik ma dobrą karę od -12 i dobrze o tym wiesz, ponadto naprawdę lepsi gracze od ciebie nie zawsze ten cios ukarzą czy wyłapią np dragon taila więc nie przesadzaj.
-
Wow Ryld, grasz Brucem i Lawem i zacząłeś pogrywać bryanem i uważasz, że jest "przegięty", tzn lepszy znacznie niż law i bruce? Rozumiem, że jeśli grasz postacią x i postać y jest przegięta to znaczy, że jest lepsza od x? :)
Ten sposób akurat mnie się chyba nie tyczy ;)
Po prostu IMO jeśli gra się naprawdę długo w Tekkena to zmiana zawodnika wiąże się tylko ze zmianą narzędzi które będziemy wykorzystywać do gry i tak naprawdę od naszych preferencji/ przyzwyczajeń/ umiejętności będzie zależało to czy dany character będzie w naszych rękach dobry, lub też czy będzie się nam przyjemnie się nim grało.
A Bryan jest pod wieloma względami (przy moim stylu gry) podobny do Bruce z tym że trzeba nim trochę uważniej grać ;) a zysk z gry jest w niektórych przypadkach większy niż u Bruca, ja stawiam te postaci na jednym poziomie 8)
A co do kary na -12 to każdy ma przecież rzuty ;), ale wiem że to sprawa dyskusyjna (wszystko i tak zależy od przyzwyczajeń)
Widzę po twoim poście że ty stawiasz Bryana na naprawdę niskim poziomie, napisałeś jago imię jako jedyne z małej litery ;D
-
Pytam się, bo Ryld w ocenie Bruce'a napisał, że z WS karzemy hopkickiem dopiero od -17
No bo w tym przypadku doliczyłem dwie klatki na crouch cancela (w teorii można crouch cancelować w jedną klatkę, wtedy była by kara na -16)
Crouch cancel wykonuje się tylko przy tych ciosach których nie można wykonać z kucaka. A wszystkie hop kicki można wykonać z kucaka. A skoro można to mają one zawsze swoją właściwą prędkość (zresztą już w temacie T6 napisałem że tego typu ciosy idą zawsze w tą samą ilość klatek).
-
Hmm, nie wiedziałem, to z tego by wynikało że ma karę na -15 z croucha, bo tyle na bank ma jego hopkick.
Kurde, ja ciągle miałem przekonanie że hopkick z croucha ma jednak kilka klatek więcej :-X
Człowiek uczy się całe życie, będę musiał to obczaić. Dzięki Cheese :)
-
Absolutnie nie stawiam Brajana nisko, pisałem wielokrotnie, że jest topem, nie rozumiem jedynie jak ktoś kto gra lawem i brucem może napisać szczerze, że uważa, że jest "przegięty".
-
Jak widać może ;)
Dla mnie w tym Tekkenie wiele postaci jest przegiętych a Bryan jest IMO najsilniejszą wśród najbezpieczniejszych postaci w grze...
A to jest naprawdę baaardzo dużo ^^
Dla mnie wybita na NH na i14 to już jest super sprawa 8)
-
Zgadzam się z Dadrotem, Bruce to tania postać. Łatwo nią grać i czuje się jego przewagę na każdym kroku - przynajmniej ja czuje grając henrykiem. Pozdrawiam :)
-
Czujesz przewagę mój drogi, bo sparujesz ze mną :D
Będziesz musiał się z tym pogodzić :P
-
Pamiętajcie że sama postać nie gra :) Liczy się skill operatora postaci i tyle :)
-
Zgadzam się z Dadrotem, Bruce to tania postać. Łatwo nią grać i czuje się jego przewagę na każdym kroku - przynajmniej ja czuje grając henrykiem. Pozdrawiam :)
Sory, ale muszę się zgodzić z mańqiem...
Okazało się że mój main (Law) jest w moich rękach słabszy niż Bruce, mam nadzieję że na najbliższym turnieju się okaże który z nich w moich rękach jest lepszy :D
-
Ja też się zgadzam z Mańkiem, i w zasadzie zmierzam do tego samego. Jedna postać potrzebuje bardziej ambitnego operatora a druga nie - i taką wlaśnie postacią jest Bruce, bo wymaga mniej wysiłku od gracza. Generalnie powiedziałbym ze bruce to postać którą powinni grac ludzie dopiero zaczynający swą przygodę z TEKKENEM. Będą mieć większe szanse w stosunku do bardziej zaawansowanych graczy.
Pozdrawiam ;]
-
Oj nie koniecznie łatwiejsza ta przygoda może być :P to zależy jak bardzo pojętna jest osoba grająca daną postacią.
-
Tak na prawde to powinno się grać tą postacią która nam się "podoba", nie chodzi o sam wygląd, ale o styl walki, ciosy i ogólnie cały design i feeling danej postaci 8). Nie ma co grać na siłę tym kto jest akurat mocny w danej części (no chyba, że zależy nam tylko na wygrywaniu turniejów jak na przykład Devilowi ), bo nie będziemy mieli takiej radości z gry, a o to przecież chyba w tym chodzi... ;)
-
Tu nie chodzi o fun, to jest seriouss business.
-
Bruce jest mocny, a doswiadczenie sie przyda jesli chcemy nim wymiatac ^^
-
W 100% zgodzę się z Cambionem. W pojedynku dwóch graczy na porównywalnym poziomie umiejętności, wiedzy, refleksu, manuala, ogrania i wszystkich innych niezbędnych "srutu tutu", gdzie jeden operuje rzeźnikiem typu Law czy Steve i gra nim dlatego bo to bardzo mocna postać i łatwiej nią wygrać, a drugi gra np. Zafiną ale ją czuje, a swój wybór uzasadnia "a nie wiem... jakoś tak, bo mi się podoba.".. zawsze, ale to ZAWSZE będę obstawiać tego drugiego. Zarówno co do fanu czerpanego z gry jak i co do wyniku.
Feeling postaci jest pierwszorzędną sprawą. Wielokrotnie próbowałam rozszerzyć horyzonty, znaleźć mojemu Bruce'owi jakiegoś pomagiera, ale zawsze po takich przymiarkach dochodzę do wniosku, że czarnuch jest jedyny w swoim rodzaju i o ile panowie z namco nie dadzą mu jakiejś rodzinki albo ucznia (oj, byłoby cudownie) to ja już nikogo nie ogarnę, bo nikt mnie tak nie pociąga :D
-
no jeśli grają dokładnie tak samo to raczej wygra steve :P
poza tym, nie wypisuj nic o ciągotach do czarnuchów bo łamiesz mi serce :D
-
nie ma to jak wyznania :P
-
Ja z ciebie Dadrot czasmi nie mogę :D :D
-
moaaaar draaamaa!
lol, ludzie czym się ekscytować :P
-
Jakies skryte uczucia ? ;> Ja gram tylko dla feelingu, odstawilem Bruce'a, mimo, ze i tak mi sie srednio podoba granie ta postacia (akurat w tym Tekkenie), mnie kreca postaci nieco bardziej grapplerskie vide Marduk oraz Dragunov, to sa kozacy xD Mimo, ze przegrywam :x czerpie radoche z grania nimi :P i o to chyba chodzi...
Bruce jest jedna z najmocniejszych postaci w tym Tekkenie, nie ma co. Naprade gra mi sie na jego mixupy strasznie ciezko... no i te wszystkie invisible lowy...
-
To wszystko po to zeby czarni gracze nie plakali ze nie ma mocnego niggera
-
E am, juggle ma potężne, ale za to framedata superaśna nie jest, więc looz (przynajmniej dla mnie ;p )
CD+3 zbiera ze stepa?
Zresztą, przyjdzie Wacho to wypisze co i jak omijać ; D
-
CD+3 zbiera z stepa i to dość dobrze :/
-
E am, juggle ma potężne, ale za to framedata superaśna nie jest, więc looz (przynajmniej dla mnie ;p )
CD+3 zbiera ze stepa?
Zresztą, przyjdzie Wacho to wypisze co i jak omijać ; D
I okaze sie ze wszystko na bruce'ie omija sie jednym stepem a wybitki AOP-ujemy ;d
-
CD+3 zbiera ze stepa?
Można minąć side walk'iem w lewo
-
Tez chcialbym miec tak szybkiego low poke'a zabierajacy horendalny dmg, praktycznie niewidoczny i sciagajacy SS - dla Dragunov'a wszystko co na low, mid zbiera z SS byloby dobre :x
-
cd3 i cd2 sidewalkujemy w lewo, resztę napiszę, jak zobaczę zakończenie ff13, czyli pewnie jutro:P
-
Nie wiem na ile to info jest przydatne ale wszystkie opcje Bruce'a z PS można zgasić generic low jabem (d+1) po zablokowaniu ciosu prowadzącego do tej pozycji (nie mam tylko pewności co do d/f+4, bo ma nieco lepsze klatki na bloku niż reszta ciosów dających PS, może ktoś sprawdzić?)
Z setupów, po za dobrymi pick-upami warto uważać na unblocka. W jugglu po B! Bruce może zrobić cd 1, b+2+3 żeby sępić na techrolla.
Po ścianie namieszać może f+1+2 (po za upierdliwym oki), Bruce strasznie się przy tym "kręci" więc może wprowadzić mały mindfuck obchodząc przeciwnika.
-
Nie wiem na ile to info jest przydatne ale wszystkie opcje Bruce'a z PS można zgasić generic low jabem (d+1) po zablokowaniu ciosu prowadzącego do tej pozycji (nie mam tylko pewności co do d/f+4, bo ma nieco lepsze klatki na bloku niż reszta ciosów dających PS, może ktoś sprawdzić?)
Z setupów, po za dobrymi pick-upami warto uważać na unblocka. W jugglu po B! Bruce może zrobić cd 1, b+2+3 żeby sępić na techrolla.
Po ścianie namieszać może f+1+2 (po za upierdliwym oki), Bruce strasznie się przy tym "kręci" więc może wprowadzić mały mindfuck obchodząc przeciwnika.
Nie zapominaj też o sępieniu na unblocka po wbiciu na ścinę, jeśli ktoś stechrolluje po wbiciu na ścinę i nie strzeli szybkiego ss to nie uniknie unblocka.
-
Niektorzy sie dziwili, ze udawalo mi sie wstac i ominac "jakims cudem" tego powera kose...tak jakby to byl gwarant -_-
-
U Bruca najważniejszym, taktycznym i strategicznym elementem jest przycisk X na padzie bądź sticku. Za pomocą tego przycisku można, siać zamęt, niszczyć, grabić i gwałcić. Reszta przycisków jest relatywnie bezużyteczna.
Dziękuje.
:D
-
U Bruca najważniejszym, taktycznym i strategicznym elementem jest przycisk X na padzie bądź sticku. Za pomocą tego przycisku można, siać zamęt, niszczyć, grabić i gwałcić.
QFT! ;D
Ogólnie Brus sępi mega dużo na CH, jak już się go doczeka, to jedzie za pół paska wzwyż. A bez CH potrafi zadziobać / zniszczyć zgadywankami (jeśli się nie wie jak ich uniknąć) / walnąć bezpieczną wybitkę za pół życia. No cóż, silny jest.
cd+2 i cd+3 dwie najlepsze rzeczy, jakie Bruce ma z dasha, obie sidewalkujemy w lewo
df+1[2,1,2_4] - zgadywanka mid/low, jakich wiele w tym tekkenie, tzn. blokujemy przez fuzzy guard. Trzeba walnąć df dość precyzyjnie timingowo jednak.
Wszystkie opcje z PA, jak już Dae napisał, można przerwać "dółpanczem" (a Xiajka może... tak tak, SSR~AOP:) ; również nie wiem jak ta sprawa wygląda po df+4; nie mam jak sprawdzić;p
WR3 - taki chamski setup, może polecieć jakieś NCc po tym, jakiś następny cios z przewagą lub też bf+4... beware.
b+1,2>1 - NCc h,h,m, ostatni hit można mocno opóźniać
Bruce ma jedne z najlepszych (najlepsze?) wall-carry w grze. Nie lekceważmy tego.
No i te 3, o którym Bati wspomniał ;D Szybki mid z kontynuacjami, pod ścianą zabójcze NCc 3>3 i wall za ogromną ilość paska, w polu mamy NCc 3,2 (gdy pierwszy nie trafi, a drugi wejdzie na CH, opp dostaje niewyrywalnego stuna) i przejście do cd (bez przejścia na bloku jesteśmy na -12, z przejściem -7)
-
jeszcze jego akcje z d/f+1,2 ma -10 jak dobrze pamiętam, lecz niektórzy robią tam jeszcze 1 które już nie jest karalne lecz można się pod tym schylić
cd+2 ma -14 na bloku
3,2 -10 na bloku
-
co wy tam wiecie,bruce to starsznie wymagajaca postac,bo zeby wygrac trzeba zgadnac wiecej niz przeciwnik.
zawsze po wygranej czuje sie jak geniusz lub jasnowidz.
-
przejście do cd (bez przejścia na bloku jesteśmy na -12, z przejściem -7)
Na szczęście przejście jest dobrze widoczne, przez co bez problemu można się w nie umiejętnie wcinać nim Brus zdąży coś wyprowadzić z CD.
-
nie mozna
-
Hm, -7 na bloku przechodząc 3,2~f do CD i nie można się niczym wciąć? Nie wiedziałem że Bruce ma 2klatkowe ciosy.
-
to sproboj sie wciac w blok
-
A kto robi 3,2~f w blok? ::)
Mówię o wcinaniu się w wyprowadzaną z tego ofensywę, ale whatever.
-
ja bardzo czesto.
robie to by zrobic kolejne 3,2~f,a po tym juz nikt nie chce sie wcinac.
-
to sproboj sie wciac w blok
Sorry man, ale "gołe" 3,2~f bez ciosu jest bardzo karalne, nie wydaje mi się żeby można było to cancelować do bloku... CD Bruce'a (na szczęście :P) ma duże recovery, Czarny nie ma wave-dasha :P
Jak ty chcesz robić kolejne 3,2~f po 3,2~f kiedy jest tam takie duże opóźnienie zanim CD się skończy?
-7 na bloku tyczy się sytuacji gdy po 3,2~f robimy jakiś follow-up:
W 3,2~f,cd 1 wciąć się można ciosami i16
W 3,2~f,cd ws4 ciosami i18
W 3,2~f,cd 2 i24
W 3,2~f,cd 3 i27
-
co wy tam wiecie,bruce to starsznie wymagajaca postac,bo zeby wygrac trzeba zgadnac wiecej niz przeciwnik.
zawsze po wygranej czuje sie jak geniusz lub jasnowidz.
Nie no leżę i kwiczę...
-
co wy tam wiecie,bruce to starsznie wymagajaca postac,bo zeby wygrac trzeba zgadnac wiecej niz przeciwnik.
zawsze po wygranej czuje sie jak geniusz lub jasnowidz.
Nie no leżę i kwiczę...
Kurczę, nie widziałem tej wypowiedzi wcześniej...
Serio, chłopak chyba trolluje
(http://i145.photobucket.com/albums/r209/HateMe667/Coolfacecopy.gif)
-
troluje nie troluje ale combo zrobil git , tego mu nie odmowicie . co do Bruca zadna postacia lepiej mi sie nie atakuje :)
-
no chyba oczywiste to bylo,ze sobie jaja robie,ale z 3,2~f to naprawde jest ciekawie,bo gdy ktos chce przerwac wymiennie z 3,2 na ch i po sprawie...uwazma,ze jest to nieprzerwyalne w kontekscie straty/zysku
-
@Radical_Spike
A wyprowadzasz po 3,2~f jakieś ciosy z cd?? Bo ja ogólnie stosuję to rzadko, czasami na końcówki żeby zaskoczyć przeciwnika, a ciosy z cd po 3,2~f blokuje się całkiem łatwo, niestety :-X
-
to zalezy od przeciwnika i co blokuje,nie moge smialo nic polecic,bo nie zawsze gracz z ,ktorym ty bedziesz gral bedzie sie akurat na to nabieral.
jedno jednak jest pewne,jak dostanie pare razy 3,2 na ch to przestanie zgadywac,lub przerywac.
smialo mozesz oddac troszeczke hp za zysk,nawet nie w jednej rundzie tylko w calym pojedynku.
-
Przejrzalem FD do bruce'a i poczatkowo nie moglem w ogole uwierzyc w to co tam jest. Nie wiem czy ina wiki sobie zartuje, ale niewidzialne lowy karane tylko na ws+4, setki przewag i praktyczna niekaralnosc tego zawodnika powoduje iz w moim odczuciu to chyba najtansza postac T6. Czy on ma w ogole slabe strony?
(post pisany pod wplywem dziwnych emocji wiec prosze nie brac go do konca na powaznie)
-
Czy on ma w ogole slabe strony?
Jest murzynem.
-
Zapomniałeś dodać że ma kosmiczny damage i drugie najlepsze wall carry w grze.
-
A kto ma najlepsze? Lee? Nina?
Spoko, też nienawidzę Bruce'a.
-
A kto ma najlepsze? Lee? Nina?
Spoko, też nienawidzę Bruce'a.
Przyłączam się do pytania, IMHO Bruce ma najlepiej z doprowadzeniami do ściany.
-
Ale czy d+4 nie ma -16/-15 klatek ?
-
Ma -16 . Ta postać to moim zdaniem śmiech na sali .
-
Lee ma najlepsze wall carry. Ale jest zdecydowanie trudniejsze od Bruce'owego klepania 3,2~f.
-
No z tego jak te niewidoczne lowy maja po -16 skoro potem ida jakies kontynuacje i zadnej kary nie posadzisz. Wlasciwie tylko 2 lub 3 ciosy da sie ukarac wybitka (albo kaziem z ewgfem w 13 klatek).
-
nina ma najlepsze dochodzenie do sciany,a co do drugiego miejsca ,to nie wiem pewnie lee,pozniej julia, raczej ale o tym juz nikt nie dyskutuje.po co,przeciez lepiej ponazekac na brucea.
d+4, furb nie ma kontynuacji.pewnie myslales o 2,d+4,3-ale pod tym da sie schylic ,wiec tak czy owak dostane sie juggla;p
zgadzam sie jednak,ze bruce jest biorac poduwage fd dobra postacia,jedna z lepszych...ale nie wiem kiedy ostatnio zerkales do bryana;p
-
Ma -16 . Ta postać to moim zdaniem śmiech na sali .
Śmiech przez łzy chyba. Łokieć Anny - jeden najbardziej przegiętych priorytetów w grze:
- spokojnie mija high'ie
- przebija większość ciosów na mid, nawet HC jak uf+3 i b+1+2 Larsa i masę lowów
- nawet jak czymś oberwiemy to praktycznie nigdy nie wyłapiemy CH...
poza jednym wyjątkiem jakim jest b+2 od Bruce'a, które zeżre ten cios na każdej odległości, praktycznie z każdego dystansu i we wszystkich klatkach. I oczywiście zawsze siądzie na kontrze.
Jeśli chodzi o wall carry to być może iWS1 Niny niesie dalej niż Bruce'a (nie sprawdzałem tego, ale na większości aren o standardowym rozmiarze oboje są w stanie ponieść z kąta w kąt i jeszcze zostałby zapas). Nina poza trudnością zrobienia tych 4-6 iWS1 ma jeszcze taki problem że musi ustawić się mocno SSR żeby to wszystko siadło (jeśli wybijemy przeciwnika po sidestepie w lewą stronę to nici) natomiast Bruce... czy u niego ma w ogóle jakieś znaczenie czy wybija się przodem czy tyłem?
-
no wlasnie nie ma,przy jugglach bez bounda.katy w akcjach bez wall carry jednak wybitnie mu nie sluza.
no i napisze jeszcze raz,ze bruce to najprawdopodobniej 4 postac w donoszeniu
-
Tylko tutaj może ogólnie chodzić też właśnie o prostotę, można długo ćwiczyć Niną iWS+1 i w stresowej sytuacji coś zrąbać, a Brucem można już praktycznie od razu bez żadnej nauki wysiłku itp. czesać kolejne 3,2~f i osiągać podobne efekty ;) Nie piszę, że to źle bo to naprawdę fajna sprawa, że mamy w większości wypadków pewność że dojedziemy spokojnie do ściany z dużej odległości co daje nam duży komfort jednakże może to być trochę irytujące dla kogoś kto swoją postacią musi się przy tym trochę napocić aby osiągnąć podobne efekty :)
-
wiem,ale co ma bruce po scianie??nic,a co ma nina czy bryan....
-
Chodziło o wall carry, a nie setupy po samej ścianie :p
-
co ma Bruce... może sterroryzować CD+3 wymieniane z b+2, pokarać próby wstawania ziemi z czwórką przez f+2,4 które daje wall splata, wstającego lowa przebić hopkickiem... Wydaje mi się, że jest tu bardzo dużo możliwości, ale gram nim dopiero od 2 godzin.
Nauka juggli Bruce'a to czysta rozrywka - po godzinie wchodzą komplety po 120 pkt ze ścianą bez CH:-)
-
No jeśli chodzi o stosunek prostoty do długości wallcarry i wyciśniętego damagu to Bruce raczej nie ma sobie równych. Nie sposób nie zgodzić się z Rainem, że czarnuch jest topowym topem, ale ma to też swoje minusy. Ciężko odseparować super dobrego Bruca od dobrego, tym bardziej w takiej grze jak BR. Z honorowych wzmianek (wallcarry) warto obok bruca, niny i lee dorzucić chyba leo?
-
co ma Bruce... może sterroryzować CD+3 wymieniane z b+2, pokarać próby wstawania ziemi z czwórką przez f+2,4 które daje wall splata, wstającego lowa przebić hopkickiem... Wydaje mi się, że jest tu bardzo dużo możliwości, ale gram nim dopiero od 2 godzin.
Nauka juggli Bruce'a to czysta rozrywka - po godzinie wchodzą komplety po 120 pkt ze ścianą bez CH:-)
no walsnie sie domyslam,ze grasz nim 2 godziny;/
po scianie cd3 jest do ss lub z racji dlugosci mozna zcrushowac,b+2 trwa zbyt dlugo i jak pograsz z ogranym graczem to sam dojdziesz do tego wniosku,a f+2,4 jest dosyc ryzykowne z racji tego,ze moze wyjsc w 13 kaltek i to ty polecisz a nie kolega.
darot jesli chodzi o stosunek trudnosci do do korzysci,to wnioskuje,ze musisz byc bardzo slabym graczem,bo grajac bryanem tez za trudno nie masz.jezeli natomiast rozpatrujesz to w tych kategoriach to nie wydaje mi sie niczym trudnym nauczenie sie juggli do swojej postaci.
jeszcze jedno nevan,czy te komplety nie byly czasem ze sciana i po b,f+4??nie wiem czy to prawda ale ty chyba probujesz tez grac nina??ona tez ma niezle komplety,tak jak anna po qcf+1,wiec tobie tez sie dziwie.nie wiem mozejuggle niny sa dla was za trudne??
-
W 3,2~f,cd 1 wciąć się można ciosami i16
W 3,2~f,cd ws4 ciosami i18
W 3,2~f,cd 2 i24
W 3,2~f,cd 3 i27
No 3,2~f jest bez sensu ;-/ Samo CD ma bardzo dobre, nie to co w DR czy Bóg daj w T5.
-
wlasnie samo cd to w t5 mial najlepsze;p dalo sie najszybciej cancelowac w np.hop-kicka
-
Dziki zaczął obczajać Brusa i jak zobaczyłem niektóre rzeczy, to mnie ścisnęło w dołku. Co to jest, supremacja czarnej rasy? I nie wiem, po co ktoś wymyślił mu tą moc, bo to na pewno nie pomaga mu w zbieraniu bawełny.
A tak serio, to dziwi mnie, że nikt nim jeszcze nie wygrywa turniejów. Ile na bloku ma CD+2 i f+2,4?
-
A tak serio, to dziwi mnie, że nikt nim jeszcze nie wygrywa turniejów. Ile na bloku ma CD+2 i f+2,4?
CD+2 ma -14, więc niektóre postaci karzą tam Bruce'a wybitką. Z kolei f+2,4 jest karalne gdzieś na -12 (nie pamiętam ile dokładnie), ale pod drugim ciosem po zablokowaniu pierwszego można się schylić.
-
f+2,4 jest karalne gdzieś na -12 (nie pamiętam ile dokładnie), ale pod drugim ciosem po zablokowaniu pierwszego można się schylić.
f+2,4 jailuje - więć nici z schylania pod drugim ciosem (nie to co u Larsa). Nadal jednak można zrobić wymianę z lowem na fuzzy guarda.
-
Wiem, dwa haje to są, ale nadal mam problemy ze schylaniem się pod takimi rzeczami jak to właśnie, 3,2 Pawła, f+2,4 Naruto, czy 2,4 Jina, więc wolę wiedzieć.
EDIT: No właśnie.
-
f+2,4 jest karalne gdzieś na -12 (nie pamiętam ile dokładnie), ale pod drugim ciosem po zablokowaniu pierwszego można się schylić.
f+2,4 jailuje - więć nici z schylania pod drugim ciosem (nie to co u Larsa). Nadal jednak można zrobić wymianę z lowem na fuzzy guarda.
Jailuje? Widzę, że świetnie znam tę postać ;)
-
Przed chwilą grałem z Dzikim, Kaz na Brusa i jak robiłem Kazkiem WS+2, to Dziki mi pod tym przeszedł CD+2. Nie mam więcej pytań.
-
Mam kilka pytań odnosnie bruce'a moze ktos mi odpowie.
1. Czym karac najlepiej wify? hopkick ma maly zasieg, co bedzie najlepsze?
2. Po b+2 na CH mam ogromny problem by potem posadzic f+3,1. To trzeba buforowac? Czy wyczekac odpowiednio moment?
3. Jak robie sciane, robie f+3,1 i potem gdy chce posadzic d/b+2,1,4 d/b+2 czesto mi wifuje, od czego to zalezy? Trzeba timing wyczuc? Buforwac? Czy moze w czyms innym tkwi problem?
-
1. Jak whiff blisko, to ta klejąca łapa, f+1+2 bodajże. Taka, co ogłusza i się ciągnie akcję jak po b+2. Jak daleko, to nie wiem, ale ja bym próbował sięgać CD+2.
2. Klepać, samo wchodzi.
3. J/w.
-
Przed chwilą grałem z Dzikim, Kaz na Brusa i jak robiłem Kazkiem WS+2, to Dziki mi pod tym przeszedł CD+2. Nie mam więcej pytań.
A takie b+1 Steve'a zbiera cd+2 Brusa na ch :D Tekken wins.
2. Po b+2 na CH mam ogromny problem by potem posadzic f+3,1. To trzeba buforowac? Czy wyczekac odpowiednio moment?
3. Jak robie sciane, robie f+3,1 i potem gdy chce posadzic d/b+2,1,4 d/b+2 czesto mi wifuje, od czego to zalezy? Trzeba timing wyczuc? Buforwac? Czy moze w czyms innym tkwi problem?
A ja mam inne pytanie, jak to moze komus nie siadac? ;o
-
Dzieki Frizen za Twoja uwage :D