Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - caradolph

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
61
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: [TTT2] Europejskie finały ESWC
« dnia: Październik 14, 2012, 23:55:29  »
Wiadomo już może kto będzie reprezentował UK ?

62
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: [TTT2] Europejskie finały ESWC
« dnia: Październik 09, 2012, 22:11:52  »
Z tego co zauważyłem grając z Gen1usem to lubi sobie  przeróżnie frametrapować szczegolnie przy ścianie (d+1+2 Paula) i mixować to z demo. Rzadko rzuca, jak już to podstawowe rzuty, najczęściej 1+3 albo ew. ten strzał w klatę Paula (nie pamiętam notacji). Bryanem lubi trochę częściej  wdusić d/f+3 a przy ścianie często techtrapy z Tauntem, ale średnio się to sprawdza w TTT2 bo to już nie ten tracking i chyba jeszcze nie jest do tego przyzwyczajony. Oprócz tego rzadko atakuje na low, ew. jakieś cancele Paulem do midów czy cuś.

63
Sergei Dragunov / Odp: Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 29, 2012, 16:07:45  »
Wróć, pomyliło mi się z b+1+2. Wraz z pojawieniem się WS+1,2 można teraz bezpiecznie akcje z WS mieszać z qcf. Jest jeszcze qcf+1, ale to high. qcf+2 -14 na bloku, qcf+3 karalne na wybitkę, do tego straty on hit; w sumie jest jeszcze qcf+4, ale trochę bezużyteczne jest, jednak czasami może zaskoczyć. Co do b+4,2~d brakuje Dragunowi zagrań z FC, wtedy to mixowanie miałoby sens.

64
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 28, 2012, 22:04:19  »
Na TZ jest napisane, że wyrywa się 2.

65
Sergei Dragunov / Odp: Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 28, 2012, 21:58:36  »
Po d+1 są + frejmy na bloku, ale jest to mid, który nie przechodzi do FC. d+2 już przechodzi i można tym zaskoczyć, ale nie robić parę razy pod rząd ofkoz.

66
Sergei Dragunov / Odp: Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 28, 2012, 13:33:00  »
Samo w sobie jest szybkie, ale po b+4,2 jesteśmy do tyłu o 7 klatek, więc nie wygląda to zbyt różowo.

67
Sergei Dragunov / Odp: Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 27, 2012, 17:09:55  »
I barek i WS+1,3 mają 12 klatek.

68
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: World Tekken Federation - Backdash Poland
« dnia: Wrzesień 27, 2012, 14:37:08  »
Dzisiaj grałem z jednym gościem, którego team nazywał się "TekkenforceNETB". Jeśli jeden team mieści tylko 30 graczy to czemu by nie zrobić tych teamów więcej, skoro mamy nadwyżkę graczy do jednej drużyny.

69
Sergei Dragunov / Odp: Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 27, 2012, 12:17:09  »
Dobra jednak jest -13, my bad. iWR+2 jest zdecydowanie trudniej stepnąć z bliska, bo to jednak fest tracking ma, ale jeszcze nie widziałem żeby ktoś w PL 100 % potencjału tego szlaga wykorzystywał.

70
Sergei Dragunov / Odp: Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 26, 2012, 23:23:04  »
f+1+2 jest tylko i wyłącznie do whiffów. 1+2,4 można mieszać z tacklem. Jest to chyba jedyna sensowna opcja wmixowywania tackle'a w jakąś akcję. b+3 jest ok, szybkie bezpieczne, mocno trackuje, ale nie nadużywać, bo high. 1,1,3 kiedyś uznawałem za swietny cios, dopóki nawet nooby zaczęły mi przerywać HC ostatniego buta. Samego 1,1 się nie opłaca używać, gdyż najmniejszy dmg i mało klatek on hit jeśli chodzi o karanie i poking. d/b+3 za chiny bym nie wsadził. Podcinka karalna na wybitkę, a można po tym zrobić tylko takie coś jak ssl,d+2,ws+4,d+4,1,3 ? Bez jaj. 1,3 największy damage ze wszystkich i10 poke'ów, ale najmniej +frejmów, więc niezbyt. Legenda głosi, ze qcb+2 było zarąbiste do tego momentu kiedy jakiś bufon z "manco" zdecydował, że cios z zerowym praktycznie zasięgiem będzie karalny na -15. Rosjaninem już nie można nawet w miarę bezpiecznie grać w defensywie. Trzeba nim pruć do przodu jak nic.

71
Sergei Dragunov / Odp: Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 26, 2012, 22:05:38  »
Sprawdziłem dzisiaj tak ot na practice i nie mogę tego ukarać ws+2,1 Larsa, które jest bodaj i13, więc albo jestem zawsze w trąbę o jedną klatkę albo jednak coś się zmieniło. I tak z bliska nikt nie wystepuje iWR+2 więc trochę bez sensu używać ff+3, chociaż walnąć tym czasem można.

72
Lee Chaolan & Violet / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 26, 2012, 21:39:26  »
Obczaiłem, że w parze z Kingami jeśli chodzi o TA!, najlepiej spisuje się 1,2~f d/f+3,2,3. Nie dość, że porządny damage, bardzo dobrze niesie do ściany to jeszcze banalnie po tym się robi iSW.

73
Sergei Dragunov / Odp: Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 26, 2012, 21:30:14  »
1,2,1 - Must be dragunova. Praktycznie tylko na tym opiera się polowanie na CH
wr2 - wiadomo
d2 - pyszny poke na low, karalny na -13
df4 - ładnie trackujący mid
b4,2 - Nowa opcja z przejsciem do FC daje dużo możliwości. Można też kończyć trzecim ciosem z kombosa i mieć klatki na plusie, przeciwnik dwa razy pomyśli zanim się teraz pod nim schyli
f+2+3/f+1+4 - szybkie rzuty, skośnoocy mają problemy z wyrywaniem się
uf3- low crush, niekaralny, wbija na ścianę
ff3 - wymiana z wr2, gdy przeciwnik zacznie go ss-ować
4,1 - bezpieczne, dobre klatki na trafieniu
df2 - poprawiona wybitka z T6


Dodatkowo:
qcf+1/f+1+2 - majace praktycznie te same właściwości whiff punishery (qcf+1 bezpieczne)
d+1 (liniowy) i b+1+2 (wolny) do pressingu.
nowe przejście z f+3 do doprowadzania do sciany w jugglach

1. Dobra jednak ma -13 :P
2.d/f+4 słabiutko trackuje, najbardziej się ceni tutaj pushback
3.żeby używać optymalnie b+4,2~d trzeba szybko robić cc, bo akcje z WS są zdecydowanie za wolne imo, chociaż jeszcze dokładnie sprawdzę.
4. Rzuty te są bardzo dobre nie tylko z powodu ciężkiej wyrywalności, backrollujący się przeciwnik zbiera full akcje w plecy, a siderollujący d/b+3.
5.u/f+3 jest do kitu bo nikt nie używa tego przy ścianie, w polu ładuje się u/f+4 a przy ścianie backdash cancel i b+4,3
6. Bez sensu jest używać ff+3 w polu, gdyż na krótki dystans mamy 1+2,4, na średni b+3 a na daleki szybkie wr+2, bo  żaden ogarnięty Dragunov nie będzie mixował z końca areny ff+3 z wr+2 kiedy jest to banalnie sidestepowalne. Jedyny użytek z tego ciosu to ładnie ściągające zakończenie juggle'a z TA.
7. d/f+2 się używa tylko do karania, bo Dragunov zdecydowanie lepiej spisuje się na ziemi.
8. qcf+1 nie opłaca się uźywać jako whiff punishera, bo z dalekiej odległości bez głębokiego dasha nie dosięgnie, gdzie f+1+2 i ff+2 mają do wykonania właśnie taką robotę a na whiff z mniejszej odległości ładuje się qcf+2, bo jest więcej dmg po tym albo d/f+2 jak jest naprawdę minimalna odległość.
9. Hit confirmowanie 1,2,1 jest trudniejsze niż osiągnięcie 100 % skuteczności robienia iWR+2, więcja tego praktycznie używam raz na 2-3 walki, bo -13 na bloku.

74
Polska scena / Odp: Dlaczego jadę na zlot/turniej?
« dnia: Wrzesień 26, 2012, 21:11:59  »
-Bo do tej pory byłem tylko na jednym
-Gdyż chcę spróbować coś ugrać
-Freeplaye
-Gdyż może jak bd jeździł to będzie chociaż 1 osoba więcej na tej polskiej scenie

75
Lee Chaolan & Violet / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 26, 2012, 18:33:45  »
A do juggle'a z B! ile maksymalnie ?

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10