Mortal Kombat > Mortal Kombat 9

lag input na 2P

<< < (2/8) > >>

kowal:
moze mu o reset kosoli chodzi haha
bo nawet z tym dalej jest tak samo

albo konsole tzeba wylosowac najlepiej na loteri

Sprawdziłem hardware na bazle blue sa dobule hity i clashe oba interfejsy sa ok priorytet czasem sie pojawia na ktoryms ale to 1 na 10 prob tak to sa zawsze clashe albo KO dla obu

organik nie wchodziw gre bo podpiete sa oba sygnały pod jeden przycisk +dioda zeby zrotek nie było, przeciez tego nie wciskam odzielnie na 2 stikach i licze na skilla 1klatkowego tylko klepe w jeden button.

kowal:
http://www.youtube.com/watch?v=3HoqaSyFkaM&context=C4cb0be7ADvjVQa1PpcFM__Trm7QmIjT5AbNscr6Txcnmli7i-Jb8=
jednak wujek kowal miał racje nie ma trada ranodmowego ani zadnego losowania po prostu P1 ma przewage

Furb:
Jesli choc 3 osoby na tym forum potwierdza to, ze to faktycznie dziala - dropuje ta gre.

Qjon:
No to już wiadomo od przynajmniej tygodnia, potwierdzi każdy z mieszkania oskara w tym momencie lol
Śmieszne jest to że developerzy tej gry sami podawali sprzeczne dane w kwestii tego priorytetu. Choć to raczej usmiech politowania

A jeszcze lepsze jest to, że mimo, że P1 ma mieć tę przewagę, to nawet podpinając pod jeden button inputy dla P1 i P2 to tak jak w twoim teście jednemu ziomkowi z TYM wyszło, że na 10 prób 9 wygra P1, ale raz czy dwa p2 trafi :kappa:
(pojawił się z tego powodu pogląd, że priorytet zmienia się co klatkę).

Furb:
Czyli rozumiem, ze to obala teorie o tym, ze trade'y losuja sie i zmieniaja naprzemiennie po rundach?

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej