BACKDASH FORUM
Inne serie => Postacie => Soulcalibur IV => Soul Calibur => Kilik => Wątek zaczęty przez: HiKrush w Maj 09, 2011, 12:19:20
-
To ja proponuję dziś dzień Kilasa. Ring, zrobiłeś już konkretną robotę tutaj: http://backdash.pl/forum/index.php?topic=433.msg9392#msg9392 (http://backdash.pl/forum/index.php?topic=433.msg9392#msg9392), jednak nie byłbym sobą, gdybym nie miał jeszcze jakichś wątpliwości ;)
1. Te wszystkie literki: MO, FotD i tak dalej - można by to tutaj wszystko zebrać i objaśnić? IMO przyda się każdemu, kto tego nie zna, w tym i trochę mnie :)
2. Juggle?
3. Czym najlepiej tłuc, jak klient się nie podnosi?
WS+K to jest normalnie u/f+3 Larsa :D
-
1.
MO to skrót od Monument. To jest postawa do której Kilik wchodzi przy pomocy 236.
BP to skrót od Back Parry. Kilik wchodzi do tej postawy przy pomocy 214.
FotD - Festival of the Damned (MO A+G, 46A, 42136B) albo Festival of the Dead (MO B+G, 46B)
Asura - B+K, 6B, 41236:B
2. Do juggli nadaje się chyba tylko 6AAA bo jest najszybsze. Poza tym to A+K i 3kB ale to jak przeciwnik jest wybity wyżej w powietrze.
3. Chyba najlepsza jest zgadywanka BP A/B. BP A to bezpieczny horyzontalny low, który trafia leżących a BP B to guard crush z przewagą +17 na bloku (po zablokowaniu siedzą gwaranty, min 3kB)
WS B jest lepsze od WS K ;)
-
I on nie ma nic szybszego niż 13 frejmów? Dziwne, byłem pewien, że coś ma.
-
W tej grze tylko parę postaci ma ciosy szybsze niż i13.
Kilik i tam ma trochę za dużo tych 13 klatkowców :P