BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Alisa Boskonovitch => Wątek zaczęty przez: Di w Luty 08, 2010, 16:29:58

Tytuł: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Luty 08, 2010, 16:29:58
Temat dla fanów i anty-fanów robotów bojowych.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Snake w Luty 08, 2010, 17:37:35
DES 3~4~3~4~3~4~3~4~3~4 <33333
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Luty 08, 2010, 17:42:05
Alisa, taka se postać, każdy wie jak na nią grać, nie warto nic pisać.


No może poza tym co napisał Snake;].
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Luty 08, 2010, 18:32:09
- f+4,4 - stepujemy w dowolną stronę całość lub SSR po pierwszym hicie

- 2,3,3 i 2,3,4 - wymienianka blokowana na wzrok, 3 karalne na pancze, 4 na wybitkę

- f+2,3,3 - po pierwszym hicie SSR_AOP_FLA_...

- f+3,2,1 - po pierwszym hicie stepujemy lub kucamy (lub przechodzimy do AOP:P), po drugim jest możliwość wcięcia się i9 ciosem

- f+1+2 - kara na bloku -12

- wszystkie zagrania z boost omija SSL_SSWL, dodatkowo wszystko oprócz boost 2 jest karalne na bloku na wybitkę

- df+1,1,2 - nie kucamy po df+1, bo możemy się spotkać z midową 4 (wogóle to między df1 a 1 można wbić się nawet i15 ciosem, ale jest ryzyko dostania z buta, więc nie zawsze warto), Xiałki mogą AOP-nąć pod ostatnim ciosem

- df+3,3 - SSL lub na bloku kara generic ws4

- db+2,2 - na bloku kara na pancze

- db+3 - ugh, szmaciarski low:P karalny na generic ws4, czasem da się to ominąć przez SSWL

- db+4 - mniej szmaciarski low, reszta podobnie jak db+3

- b+1 - da się to ominąć jedynie, jeśli odpowiednio wcześnie zaczniemy SSW

- b+2,1 - kara na blok -14

- b+2,4 - można kucnąć pod drugim hitem po przyjęciu pierwszego na blok, ale znów ryzykujemy oberwanie midowego 1

- b+3 - tak tak, AOP omija:P

- b+4,3 - można stepnąć 3 (lub AOP), można też wbić się magicznym CH4 na kanta po b+4 ;D

- b+3+4,3+4 - bezpieczne na bloku, ale potwornie łatwo stepowalne

- b+2+3 - ja wiem, że anblok, że wolny i wogóle... ale uwaga na zasięg

- uf+3 i kontynuacje - step w lewo najlepszym rozwiązaniem (ponieważ unika też ciosów z boost)

- uf+4,4 - SSR (lub, o dziwo - AOP) po pierwszym hicie, karalne na generic ws4

- ff+2,3 - karalne i14 ciosem

- ff+1+2 - SSL i po sprawie

- WR 3+4,3+4 - SSL i Aliska jest w ciężkich tarapatach

- ws 1,2,4 - SSR po ws1 lub... AOP :)

- WS3 - SSR omija kontynuacje 3 i d+3

- DES 1 - Xiałki AOPują i wybijają

- DES 2 - oj dużo rzeczy to crushuje, na szczęście jest podatne na sidestepy

- 10 hit string - po 3. hicie SSR, low idzie jako siódmy
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Luty 08, 2010, 21:32:15
wow gdyby chociaż połowy z tego się korzystało w polu to Alisa miałaby ciężko:P. Na szczęście tak nie jest:P. A do części którą się wykonuje w walce część z tego jest mało praktyczna:P.




Tak w ogóle gdzieś słyszałem że podobno Alisa jest robotem. To prawda;b?
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Snake w Luty 08, 2010, 21:49:35
- wszystkie zagrania z boost omija SSL_SSWL, dodatkowo wszystko oprócz boost 2 jest karalne na bloku na wybitkę
Chciałbyś. 1,2 jest bezpieczne ;]
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Luty 08, 2010, 22:33:48

Tak w ogóle gdzieś słyszałem że podobno Alisa jest robotem. To prawda;b?


 :D :D :D


O co chodzi z tym backdashem Alisy? Non stop czytam że jej backdash jest lepszy niż pozostałych zawodników, ale nie miałem okazji jakoś tego odczuć.

Prawda li to?

No i po co jej są te wszystkie taunty?
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Luty 08, 2010, 23:04:50
Taunty są jej potrzebne po to żeby była najsłitowniejszą postacią;].

A backdash jest tylko dlatego taki dobry bo jest bardzo dynamiczny. Przedział czasowy między początkiem cofania się a ustaniem w miejscu jest krótszy niż u chyba wszystkich postaci, przy tym uskakuje ona w tył równie daleko co inni.

Żeby się przekonać o ile jej backdash jest lepszy można się pobawić w stary backdash trainer z T5. Czyli wrzucamy Alise i Stiva na praktyke na levelu bez ścian, dajemy stiwowi do robienia 1,2,1,2 i ustawiamy na fast. I teraz przyjmując pierwsze na blok robimy BDC tak żeby uciec przed kolejną serią tak by nie zostać w ogóle trafionym i po tym następną serią i następną aż oddalimy się od stiva.
Jak zacznie nam to wychodzić to zmieniamy Alise na inną postać i sprawdzamy czy u tej postaci jest to tak samo proste (zazwyczaj nie jest;]).
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Solo w Luty 09, 2010, 02:23:32
Jak Alisa robi b+3+4, wchodzi blok i kontynuuje 3+4, to np. u Lili wkladamy f+3+4 i zapewne wiel innych rezczy roznymi postaciami, ew. wkladamy stepa.

edit: sry wyzej juz napisane
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: JuniOr_TLT w Luty 09, 2010, 21:55:17
Jak Alisa robi taunta to jest potem nisniszczalna!!! I jeft barco kolorofa, no i ma skszydełka!!! I to tla tego jestaka topra ^^ xD
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Solo w Luty 09, 2010, 22:55:21
Nie pal już dzis Junior ;-D
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Solo w Luty 09, 2010, 22:55:53
Wrzuc lepiej kolejne gry na profil PSN, te Di vs Gajda juz mam i sie robia na YT ~:)
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 07, 2010, 11:34:49
Jaka jest najmocniejsza akcja po u/f+4,4?

u/f+4,4 b! dash iWS+1,2, f+1, f,F+2,3 kroi 56 i ładnie prowadzi do ściany, znacie coś lepszego?
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Kwiecień 07, 2010, 13:04:17
f+2, f+1,1, d+4,1+2 (57)
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 07, 2010, 13:37:53
Czyli standard który robi Chanel.

Swoją drogą, jeżeli ktoś chce się bawić w ch d/b+2,2 f+3,2 to nawet jeżeli przeciwnik nie ucieka, nie robi tego w polu na stivie bo na nim nie siedzi. Pewnie jeszcze na kimś nie siedzi ale ja jak już z kimś zagram to czasami i tylko ze stivem, a nie chce mi się tego na innych sprawdzać.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 07, 2010, 18:32:26
Obecnie mam lipny net na ktorym nie da sie youtube'a ogladac (1 godzina bufferowania 20-sto minutowego filmu), wiec niespecjalnie moge te walki ogladac. Dlatego chcialem spytac czy to tylko chanel z tych koreancow cos alisa gra? Jak ogladalem te wszystkie crashe to tylko on alisy uzywal.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 07, 2010, 18:39:22
No bo to chyba najlepsza Alisa u nich jest a jeżeli nie najlepsza to najlepiej opanowana a jeżeli też nie to, to przynajmniej najbardziej znana. W sumie to nie widziałem innych równie dobrych Alis ale może to dlatego bo nie szukałem jako że filmików z Chanelem jest wystarczająco dużo i z wielu można coś ciekawego wynieść.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Tokis_TLT w Kwiecień 08, 2010, 13:00:25
Jeśli się nie mylę to Ccer też grał Alisą przez jakiś czas, po tym jak mu zupełnie nie poszło Zafiną w (chyba)drugim sezonie Crasha. :P
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 13, 2010, 20:53:35
Przegladalem FD dla Alisy i w zadnej nie bylo nic o u+2. W command liscie tez tego nie ma. Zadaje 20 dmg, idzie na high i po trafieniu zbija przeciwnika w bok. Wiecie moze cos wiecej na ten temat?
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 13, 2010, 20:58:26
Nowy generic move (u/b_u_u/f+2 - zależnie od zawodnika). Wiele postaci taki dostało. Nie używaj tego.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Snake w Kwiecień 13, 2010, 20:59:36
To jest nowy generic move, który został wrzucony do gry chyba bez żadnego celu :F Namco pewnie skończyło szybciej pracę, do premiery trochę zostało, to się jeszcze zabawili.

EDIT: Di, ty nołlajfie ;[
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Maj 07, 2010, 11:38:15
Założyłem sobie zeszyt ze stratsami do Tekkena, więc wyczekujcie ciekawostek przeciw różnym postaciom :)


u/f+4,4 - niektórymi postaciami (np. Alisą) można to obejść w obie strony po zablokowaniu pierwszego ciosu. Panda jednak nie może ani w lewo ani w prawo :( Całe szczęście, że mam WS+4 z dobrymi obrażeniami (zawsze wchodzi na cleanie).

- b+3+4,3+4 - bezpieczne na bloku, ale potwornie łatwo stepowalne
Pandą można zawsze ukarać to hopkickiem, nie zależnie od wersji (wybije po b+3+4 i trafi lecącą Alisę podczas b+3+4,3+4). b+3+4 odsuwa bardzo mało, w przeciwieństwie do b+3+4,3+4. Sprawdźcie, czy Wasz hopkick tak zadziała.
Jednak nią tak naprawdę robi się tu d/b+1,2 - albo mamy karę za 37 (tylko jeden cios), albo juggle'a za 39 (chyba, że tam za każdym razem łapie CH, wtedy 41) - d/b+1,2 B! b+2,1,1+2.
Jako że Panda ma problemy ze stepem i sidewalkiem, przeciw b+3+4,3+4 Alisy można zrobić taki myk: blokujemy pierwszy cios, robimy d+1_2 żeby Alisa przeleciała nad nami, RCc, b (odwracamy się). Następnie jak najszybciej robimy BTP, które wejdzie w plecy albo od przodu, zależnie od tego, jak szybko zrobiliśmy. Niezależnie jednak od tego nie można zablokować wybitki :)


- uf+3 i kontynuacje - step w lewo najlepszym rozwiązaniem (ponieważ unika też ciosów z boost)
Tak samo jak przy b+3+4 / b+3+4,3+4, Pandą robi się tu zawsze d/b+1,2 - tym razem jednak za każdym razem mamy juggle'a za 39/41. Sprawdźcie, czy traficie ją tam w powietrzu czymś i12 (zwykłe punche są za szybkie i whiffują, bo Alisa jest jeszcze za daleko przed drugim ciosem z u/f+3,2).
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Maj 07, 2010, 12:29:04
Nie rozpracowywuj mojej postaci ;<. I tak za dobrze jestes na to ograny ;d.

Nie no joke. Te dwie akcje, a przede wszystkim b+3+4,3+4 daja duzo mozliwosci zgarniecia z powietrza lub posadzenia jakiejs konkretnej akcji zza plecow. Sprawdzajcie ;d
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Komandos w Maj 07, 2010, 13:20:58
Cytuj
u/f+4,4 - niektórymi postaciami (np. Alisą) można to obejść w obie strony po zablokowaniu pierwszego ciosu. Panda jednak nie może ani w lewo ani w prawo :( Całe szczęście, że mam WS+4 z dobrymi obrażeniami (zawsze wchodzi na cleanie).

Baek we fla omija drugi hit, ale, że się da obejść to nie wiedziałem, pewnie tylko małymi postaciami :P
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: JuniOr_TLT w Maj 08, 2010, 13:02:07
b+3+4,3+4 - tego się nie spamuje tylko używa jako crasha, w innym przypadku operator alisy traci pół paska życia. Samo b+3+4 jest karalne na wybitkę, za to kontynuację stepuję się w każdą stronę i to każdą postacią, więc cała kombinacja jest karalna wybitką.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Maj 08, 2010, 13:08:49
Komandos - uf+4,4 każdym można stepnąć bez problemu.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Czerwiec 05, 2010, 14:40:31
Poproszę link lub wypisać punish list Alisy :]
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Czerwiec 10, 2010, 12:00:16
10f: 1,1 - [30 dmg], +9 przewagi na trafieniu.
12f: d/f+4 - [15 dmg], +4 przewagi.
13f: 4 - [28 dmg], KND i wall splat.
14f: f+1+2 - [26 dmg], +7 przewagi, kara na ciosy z pushbackiem.
14f: f+3,2 - [32 dmg], +11 przewagi + piłki.
15f: u/f+4,4 b! - [24 dmg] + juggle.
16f: d/f+2 - [19 dmg] + juggle.
19f: b+3+4, 3+4 B! - [42 dmg] + juggle.

FC_WS:

11f: WS+4 - [18 dmg], okolo +6 przewagi (?).
14f: WS+1,2 - [24 dmg] +6 przewagi.
15f: u/f+4,4 B! - [24 dmg] + juggle.
17f: WS+2,3+4 - [28 dmg] + juggle.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Czerwiec 10, 2010, 12:04:16
Dziękówka ;)
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: JuniOr w Grudzień 29, 2010, 12:25:54
Komandos - uf+4,4 każdym można stepnąć bez problemu.
Tylko wyucz się tego na refleks :P
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 29, 2010, 12:51:32
się da, tylko że teraz kilka lat zajmie ci nauka tego gdzie tu można stepnąć a gdzie się schylić u wszystkich postaci we wszystkich miejscach, a jak już się nauczysz ostatniego to się okaże że zapomniałeś o tych 20 pierwszych no i że połowa z tego co się nauczyłeś już jest niepotrzebna bo wyszedł nowy tekken i większość się pozmieniała ;dd
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Grudzień 29, 2010, 14:16:07
chcialbym zobaczyc jak to ktos robi na refleks
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Grudzień 29, 2010, 14:51:45
Jak nauczysz się animacji i będziesz wiedział że możesz się tego spodziewać to unikniesz. Tam nie ma aż tak małej ilości klatek na to. Nie takie rzeczy ludzie robili w tej grze. Ja swego czasu w t5 nauczyłem się schylać pod drugim hajem b+3 niny (nóżka h,h z przewagą na bloku) a tam praktycznie nie ma w ogóle na to czasu, widziałem też boskona schylającego się pod tym kiedyś tam w Zabrzu, no ale ludzie w t5 potrafili tego nadużywać i można było się tego spodziewać w pewnych sytuacjach i reagować.
Inna sprawa czy w ogóle to się opłaca uczyć w przypadku alisy kiedy nie jest to jakiś super imba ani bezpieczny cios, ani nawet nadużywany.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Luty 03, 2011, 20:58:22
Nie pamiętam, czy było. Może kogoś zainteresuje.

b+4,3 Alisy jest bezpieczne na papierze, ale:
1) możemy obejść drugi cios
2) między pierwszy a drugi można wbić się punchami (nie jestem pewny co do tego, czy tam jest 10 czy 11 klatek, bo nie sprawdzałem dla 11, tylko dla 12)
W związku z tym, że samo b+4 jest karalne, najlepiej po pierwszym ciosie od razu robić i10 (albo i11 - patrz wyżej).
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Luty 03, 2011, 22:16:29
no było już coś o tym przynajmniej o części z tych rzeczy. z tym że tego się nie robi od tak w polu, chyba że for fun bo fajnie wygląda
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Luty 03, 2011, 22:31:58
Jak grasz z totalnym noobem to mozna sie pokusic o to chocby dla fajnego oki, albo wybitki na drugim ciosie na CH.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Lipiec 05, 2011, 12:51:20
Jak się zdobywa miecze świetlne w miejsce pił łańcuchowych?
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Lipiec 05, 2011, 12:55:28
To jest cenzura koreanska.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Lipiec 05, 2011, 12:57:19
Żartujesz. I ja sobie takich nie mogę w żaden sposób odblokować, bo mam większego sisiaka?
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Lipiec 05, 2011, 12:59:41
Dokladnie tak.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Lipiec 05, 2011, 13:01:43
Sick szit. No to w takim razie przy okazji zapytam: jakie jest praktyczne zastosowanie DES poza wzbudzaniem bezbrzeżnej paniki u przeciwnika, który nie wie, że z tego można w zasadzie gówno zrobić?
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Lipiec 05, 2011, 13:17:57
Warto tego uzywac w setupach do rzutow. Ogolnie fajna zgadywanka jesli przeciwnik ma malo zycia i chcesz skonczyc runde. Duzy SS po u_d+3+4. +11 na hicie po f+1. +3 po f+1+2. Mocna sciana ok 90 dmg. Jest pare zalet DES-a.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Lipiec 05, 2011, 13:27:51
Chodzi o tą ścianę z u/f+1+2 w ramach bounda? Jak to idzie całe?
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Lipiec 05, 2011, 13:42:51
2W! f+2 f+2 u/f+1+2B! DES cancel 1,2 1+2. Z tym, ze w kobiety nie zawsze to wejdzie. Mozesz ewentualnie skonczyc f,f+1+2,2 albo innymi post boundami na scianie. Jesli bijesz bigi to pod pewnym katem mozesz wlozyc wiecej f+2 na scianie, ale to jest unconsistent. Przez duza ilosc hitow w jugglu tak to sie skaluje, ze czesto bywa rozny dmg, ale miesci sie to w przedzale 85-93.
Tytuł: Odp: Alisa - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Lipiec 05, 2011, 13:48:23
w kobiety nie zawsze to wejdzie.
Hehehe.

Dzięki, przetestuję ;)

Alisa ogólnie jest mocna, a z tym d/f+2 i u/f+4,4 postać wręcz wymarzona do online na lowpokerów i masherów. Za to kompletnie nie czuję jej przewag po niczym innym niż 1,1 na hicie. Z czasem pewnie poczuję. W każdym  razie Pink Battle Robots FTW :D