BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Alisa Boskonovitch => Wątek zaczęty przez: Di w Luty 08, 2010, 16:29:58
-
Temat dla fanów i anty-fanów robotów bojowych.
-
DES 3~4~3~4~3~4~3~4~3~4 <33333
-
Alisa, taka se postać, każdy wie jak na nią grać, nie warto nic pisać.
No może poza tym co napisał Snake;].
-
- f+4,4 - stepujemy w dowolną stronę całość lub SSR po pierwszym hicie
- 2,3,3 i 2,3,4 - wymienianka blokowana na wzrok, 3 karalne na pancze, 4 na wybitkę
- f+2,3,3 - po pierwszym hicie SSR_AOP_FLA_...
- f+3,2,1 - po pierwszym hicie stepujemy lub kucamy (lub przechodzimy do AOP:P), po drugim jest możliwość wcięcia się i9 ciosem
- f+1+2 - kara na bloku -12
- wszystkie zagrania z boost omija SSL_SSWL, dodatkowo wszystko oprócz boost 2 jest karalne na bloku na wybitkę
- df+1,1,2 - nie kucamy po df+1, bo możemy się spotkać z midową 4 (wogóle to między df1 a 1 można wbić się nawet i15 ciosem, ale jest ryzyko dostania z buta, więc nie zawsze warto), Xiałki mogą AOP-nąć pod ostatnim ciosem
- df+3,3 - SSL lub na bloku kara generic ws4
- db+2,2 - na bloku kara na pancze
- db+3 - ugh, szmaciarski low:P karalny na generic ws4, czasem da się to ominąć przez SSWL
- db+4 - mniej szmaciarski low, reszta podobnie jak db+3
- b+1 - da się to ominąć jedynie, jeśli odpowiednio wcześnie zaczniemy SSW
- b+2,1 - kara na blok -14
- b+2,4 - można kucnąć pod drugim hitem po przyjęciu pierwszego na blok, ale znów ryzykujemy oberwanie midowego 1
- b+3 - tak tak, AOP omija:P
- b+4,3 - można stepnąć 3 (lub AOP), można też wbić się magicznym CH4 na kanta po b+4 ;D
- b+3+4,3+4 - bezpieczne na bloku, ale potwornie łatwo stepowalne
- b+2+3 - ja wiem, że anblok, że wolny i wogóle... ale uwaga na zasięg
- uf+3 i kontynuacje - step w lewo najlepszym rozwiązaniem (ponieważ unika też ciosów z boost)
- uf+4,4 - SSR (lub, o dziwo - AOP) po pierwszym hicie, karalne na generic ws4
- ff+2,3 - karalne i14 ciosem
- ff+1+2 - SSL i po sprawie
- WR 3+4,3+4 - SSL i Aliska jest w ciężkich tarapatach
- ws 1,2,4 - SSR po ws1 lub... AOP :)
- WS3 - SSR omija kontynuacje 3 i d+3
- DES 1 - Xiałki AOPują i wybijają
- DES 2 - oj dużo rzeczy to crushuje, na szczęście jest podatne na sidestepy
- 10 hit string - po 3. hicie SSR, low idzie jako siódmy
-
wow gdyby chociaż połowy z tego się korzystało w polu to Alisa miałaby ciężko:P. Na szczęście tak nie jest:P. A do części którą się wykonuje w walce część z tego jest mało praktyczna:P.
Tak w ogóle gdzieś słyszałem że podobno Alisa jest robotem. To prawda;b?
-
- wszystkie zagrania z boost omija SSL_SSWL, dodatkowo wszystko oprócz boost 2 jest karalne na bloku na wybitkę
Chciałbyś. 1,2 jest bezpieczne ;]
-
Tak w ogóle gdzieś słyszałem że podobno Alisa jest robotem. To prawda;b?
:D :D :D
O co chodzi z tym backdashem Alisy? Non stop czytam że jej backdash jest lepszy niż pozostałych zawodników, ale nie miałem okazji jakoś tego odczuć.
Prawda li to?
No i po co jej są te wszystkie taunty?
-
Taunty są jej potrzebne po to żeby była najsłitowniejszą postacią;].
A backdash jest tylko dlatego taki dobry bo jest bardzo dynamiczny. Przedział czasowy między początkiem cofania się a ustaniem w miejscu jest krótszy niż u chyba wszystkich postaci, przy tym uskakuje ona w tył równie daleko co inni.
Żeby się przekonać o ile jej backdash jest lepszy można się pobawić w stary backdash trainer z T5. Czyli wrzucamy Alise i Stiva na praktyke na levelu bez ścian, dajemy stiwowi do robienia 1,2,1,2 i ustawiamy na fast. I teraz przyjmując pierwsze na blok robimy BDC tak żeby uciec przed kolejną serią tak by nie zostać w ogóle trafionym i po tym następną serią i następną aż oddalimy się od stiva.
Jak zacznie nam to wychodzić to zmieniamy Alise na inną postać i sprawdzamy czy u tej postaci jest to tak samo proste (zazwyczaj nie jest;]).
-
Jak Alisa robi b+3+4, wchodzi blok i kontynuuje 3+4, to np. u Lili wkladamy f+3+4 i zapewne wiel innych rezczy roznymi postaciami, ew. wkladamy stepa.
edit: sry wyzej juz napisane
-
Jak Alisa robi taunta to jest potem nisniszczalna!!! I jeft barco kolorofa, no i ma skszydełka!!! I to tla tego jestaka topra ^^ xD
-
Nie pal już dzis Junior ;-D
-
Wrzuc lepiej kolejne gry na profil PSN, te Di vs Gajda juz mam i sie robia na YT ~:)
-
Jaka jest najmocniejsza akcja po u/f+4,4?
u/f+4,4 b! dash iWS+1,2, f+1, f,F+2,3 kroi 56 i ładnie prowadzi do ściany, znacie coś lepszego?
-
f+2, f+1,1, d+4,1+2 (57)
-
Czyli standard który robi Chanel.
Swoją drogą, jeżeli ktoś chce się bawić w ch d/b+2,2 f+3,2 to nawet jeżeli przeciwnik nie ucieka, nie robi tego w polu na stivie bo na nim nie siedzi. Pewnie jeszcze na kimś nie siedzi ale ja jak już z kimś zagram to czasami i tylko ze stivem, a nie chce mi się tego na innych sprawdzać.
-
Obecnie mam lipny net na ktorym nie da sie youtube'a ogladac (1 godzina bufferowania 20-sto minutowego filmu), wiec niespecjalnie moge te walki ogladac. Dlatego chcialem spytac czy to tylko chanel z tych koreancow cos alisa gra? Jak ogladalem te wszystkie crashe to tylko on alisy uzywal.
-
No bo to chyba najlepsza Alisa u nich jest a jeżeli nie najlepsza to najlepiej opanowana a jeżeli też nie to, to przynajmniej najbardziej znana. W sumie to nie widziałem innych równie dobrych Alis ale może to dlatego bo nie szukałem jako że filmików z Chanelem jest wystarczająco dużo i z wielu można coś ciekawego wynieść.
-
Jeśli się nie mylę to Ccer też grał Alisą przez jakiś czas, po tym jak mu zupełnie nie poszło Zafiną w (chyba)drugim sezonie Crasha. :P
-
Przegladalem FD dla Alisy i w zadnej nie bylo nic o u+2. W command liscie tez tego nie ma. Zadaje 20 dmg, idzie na high i po trafieniu zbija przeciwnika w bok. Wiecie moze cos wiecej na ten temat?
-
Nowy generic move (u/b_u_u/f+2 - zależnie od zawodnika). Wiele postaci taki dostało. Nie używaj tego.
-
To jest nowy generic move, który został wrzucony do gry chyba bez żadnego celu :F Namco pewnie skończyło szybciej pracę, do premiery trochę zostało, to się jeszcze zabawili.
EDIT: Di, ty nołlajfie ;[
-
Założyłem sobie zeszyt ze stratsami do Tekkena, więc wyczekujcie ciekawostek przeciw różnym postaciom :)
u/f+4,4 - niektórymi postaciami (np. Alisą) można to obejść w obie strony po zablokowaniu pierwszego ciosu. Panda jednak nie może ani w lewo ani w prawo :( Całe szczęście, że mam WS+4 z dobrymi obrażeniami (zawsze wchodzi na cleanie).
- b+3+4,3+4 - bezpieczne na bloku, ale potwornie łatwo stepowalne
Pandą można zawsze ukarać to hopkickiem, nie zależnie od wersji (wybije po b+3+4 i trafi lecącą Alisę podczas b+3+4,3+4). b+3+4 odsuwa bardzo mało, w przeciwieństwie do b+3+4,3+4. Sprawdźcie, czy Wasz hopkick tak zadziała.
Jednak nią tak naprawdę robi się tu d/b+1,2 - albo mamy karę za 37 (tylko jeden cios), albo juggle'a za 39 (chyba, że tam za każdym razem łapie CH, wtedy 41) - d/b+1,2 B! b+2,1,1+2.
Jako że Panda ma problemy ze stepem i sidewalkiem, przeciw b+3+4,3+4 Alisy można zrobić taki myk: blokujemy pierwszy cios, robimy d+1_2 żeby Alisa przeleciała nad nami, RCc, b (odwracamy się). Następnie jak najszybciej robimy BTP, które wejdzie w plecy albo od przodu, zależnie od tego, jak szybko zrobiliśmy. Niezależnie jednak od tego nie można zablokować wybitki :)
- uf+3 i kontynuacje - step w lewo najlepszym rozwiązaniem (ponieważ unika też ciosów z boost)
Tak samo jak przy b+3+4 / b+3+4,3+4, Pandą robi się tu zawsze d/b+1,2 - tym razem jednak za każdym razem mamy juggle'a za 39/41. Sprawdźcie, czy traficie ją tam w powietrzu czymś i12 (zwykłe punche są za szybkie i whiffują, bo Alisa jest jeszcze za daleko przed drugim ciosem z u/f+3,2).
-
Nie rozpracowywuj mojej postaci ;<. I tak za dobrze jestes na to ograny ;d.
Nie no joke. Te dwie akcje, a przede wszystkim b+3+4,3+4 daja duzo mozliwosci zgarniecia z powietrza lub posadzenia jakiejs konkretnej akcji zza plecow. Sprawdzajcie ;d
-
u/f+4,4 - niektórymi postaciami (np. Alisą) można to obejść w obie strony po zablokowaniu pierwszego ciosu. Panda jednak nie może ani w lewo ani w prawo :( Całe szczęście, że mam WS+4 z dobrymi obrażeniami (zawsze wchodzi na cleanie).
Baek we fla omija drugi hit, ale, że się da obejść to nie wiedziałem, pewnie tylko małymi postaciami :P
-
b+3+4,3+4 - tego się nie spamuje tylko używa jako crasha, w innym przypadku operator alisy traci pół paska życia. Samo b+3+4 jest karalne na wybitkę, za to kontynuację stepuję się w każdą stronę i to każdą postacią, więc cała kombinacja jest karalna wybitką.
-
Komandos - uf+4,4 każdym można stepnąć bez problemu.
-
Poproszę link lub wypisać punish list Alisy :]
-
10f: 1,1 - [30 dmg], +9 przewagi na trafieniu.
12f: d/f+4 - [15 dmg], +4 przewagi.
13f: 4 - [28 dmg], KND i wall splat.
14f: f+1+2 - [26 dmg], +7 przewagi, kara na ciosy z pushbackiem.
14f: f+3,2 - [32 dmg], +11 przewagi + piłki.
15f: u/f+4,4 b! - [24 dmg] + juggle.
16f: d/f+2 - [19 dmg] + juggle.
19f: b+3+4, 3+4 B! - [42 dmg] + juggle.
FC_WS:
11f: WS+4 - [18 dmg], okolo +6 przewagi (?).
14f: WS+1,2 - [24 dmg] +6 przewagi.
15f: u/f+4,4 B! - [24 dmg] + juggle.
17f: WS+2,3+4 - [28 dmg] + juggle.
-
Dziękówka ;)
-
Komandos - uf+4,4 każdym można stepnąć bez problemu.
Tylko wyucz się tego na refleks :P
-
się da, tylko że teraz kilka lat zajmie ci nauka tego gdzie tu można stepnąć a gdzie się schylić u wszystkich postaci we wszystkich miejscach, a jak już się nauczysz ostatniego to się okaże że zapomniałeś o tych 20 pierwszych no i że połowa z tego co się nauczyłeś już jest niepotrzebna bo wyszedł nowy tekken i większość się pozmieniała ;dd
-
chcialbym zobaczyc jak to ktos robi na refleks
-
Jak nauczysz się animacji i będziesz wiedział że możesz się tego spodziewać to unikniesz. Tam nie ma aż tak małej ilości klatek na to. Nie takie rzeczy ludzie robili w tej grze. Ja swego czasu w t5 nauczyłem się schylać pod drugim hajem b+3 niny (nóżka h,h z przewagą na bloku) a tam praktycznie nie ma w ogóle na to czasu, widziałem też boskona schylającego się pod tym kiedyś tam w Zabrzu, no ale ludzie w t5 potrafili tego nadużywać i można było się tego spodziewać w pewnych sytuacjach i reagować.
Inna sprawa czy w ogóle to się opłaca uczyć w przypadku alisy kiedy nie jest to jakiś super imba ani bezpieczny cios, ani nawet nadużywany.
-
Nie pamiętam, czy było. Może kogoś zainteresuje.
b+4,3 Alisy jest bezpieczne na papierze, ale:
1) możemy obejść drugi cios
2) między pierwszy a drugi można wbić się punchami (nie jestem pewny co do tego, czy tam jest 10 czy 11 klatek, bo nie sprawdzałem dla 11, tylko dla 12)
W związku z tym, że samo b+4 jest karalne, najlepiej po pierwszym ciosie od razu robić i10 (albo i11 - patrz wyżej).
-
no było już coś o tym przynajmniej o części z tych rzeczy. z tym że tego się nie robi od tak w polu, chyba że for fun bo fajnie wygląda
-
Jak grasz z totalnym noobem to mozna sie pokusic o to chocby dla fajnego oki, albo wybitki na drugim ciosie na CH.
-
Jak się zdobywa miecze świetlne w miejsce pił łańcuchowych?
-
To jest cenzura koreanska.
-
Żartujesz. I ja sobie takich nie mogę w żaden sposób odblokować, bo mam większego sisiaka?
-
Dokladnie tak.
-
Sick szit. No to w takim razie przy okazji zapytam: jakie jest praktyczne zastosowanie DES poza wzbudzaniem bezbrzeżnej paniki u przeciwnika, który nie wie, że z tego można w zasadzie gówno zrobić?
-
Warto tego uzywac w setupach do rzutow. Ogolnie fajna zgadywanka jesli przeciwnik ma malo zycia i chcesz skonczyc runde. Duzy SS po u_d+3+4. +11 na hicie po f+1. +3 po f+1+2. Mocna sciana ok 90 dmg. Jest pare zalet DES-a.
-
Chodzi o tą ścianę z u/f+1+2 w ramach bounda? Jak to idzie całe?
-
2W! f+2 f+2 u/f+1+2B! DES cancel 1,2 1+2. Z tym, ze w kobiety nie zawsze to wejdzie. Mozesz ewentualnie skonczyc f,f+1+2,2 albo innymi post boundami na scianie. Jesli bijesz bigi to pod pewnym katem mozesz wlozyc wiecej f+2 na scianie, ale to jest unconsistent. Przez duza ilosc hitow w jugglu tak to sie skaluje, ze czesto bywa rozny dmg, ale miesci sie to w przedzale 85-93.
-
w kobiety nie zawsze to wejdzie.
Hehehe.
Dzięki, przetestuję ;)
Alisa ogólnie jest mocna, a z tym d/f+2 i u/f+4,4 postać wręcz wymarzona do online na lowpokerów i masherów. Za to kompletnie nie czuję jej przewag po niczym innym niż 1,1 na hicie. Z czasem pewnie poczuję. W każdym razie Pink Battle Robots FTW :D