BACKDASH FORUM
Inne serie => Guilty Gear => Guilty Gear Xrd -SIGN- => Wątek zaczęty przez: Ukyo_Tachibana w Maj 19, 2013, 16:44:53
-
W koncu SHUT UP AND TAKE MY MONEY !!!!! Obsralem sie na mietowo :biblethump : zapraszam do dyskusji
http://www.youtube.com/watch?v=NKGPhKu3jNg
-
(http://i.imgur.com/pxMHGNx.jpg)
Więcej pasków, Sol z zapalniczką zamiast miecza i disco spodniami, crossdresser Ky = SOLD
-
(http://i.imgur.com/iNnU4Yj.jpg)
-
Zmiana kamery podczas Dusta...?
-
Capcom na tym zarobił, ASW też chce. Pewnie będzie opcja żeby to wyłączyć.
-
Póki co nie podoba mi sie ale i tak sie zagra.
-
Miałem za chwilę zakładać temat że bęzie nowy tytuł Guilty Gear a tu mnie ubiegli :P Jaram się strasznie, to prawdopodobnie bedzie na obecną generację konsol, bo ARC system szykuje zupelnie nową serię 2D na następną. Na obecną będzie jeszcze Blazblue-Chrono Phantasma, ale nie czekam jakos na nią. A Guilty Gear to co innego :) Przypominaja mi sie czasy liceum i rypania w to w akademiku jak Isuka i Reload byly w CD-Action, w ogóle ma sentyment do tej dającej wiele funu z gry bijatyce, ładnie design postaci zmienili do tego SIGN, zmiana kamery , moze bardziej jak street fighter bedzie jesli chodzi o akcje :P Kiske z dlugimi wlosami i Sol z zapalniczka - EPIC!!! :P
W zwiastunie widac jakas laske jeszcze na ksztalt Milli Rage ( moze to ona ) i Zato 1/Eddiego przez pare sekund. Stay tuned for more info ;)
-
Thx Captain Obvious
-
Przegięli z mułami Sola :dawajfajke:
-
Nie opierdalał sie :kappa:
-
Potemkin będzie z uwzględnieniem tego trendu wyglądał jak trzech Pudzianowskich trzymających na rękach dwie Burneiki.
-
'Potemkin won't be joining roster of GGXXX as it was technically impossible to fit him on the screen due to our new artstyle. But fans shoul be pleased nevertheless as he'll definetly make cameo apperance in some of the endings - Daisuke Ishiwatari'
-
'Potemkin won't be joining roster of GGXXX as it was technically impossible to fit him on the screen due to our new artstyle. But fans shoul be pleased nevertheless as he'll definetly make cameo apperance in some of the endings - Daisuke Ishiwatari'
niefajna akcja :dansgame:
Milia ma chyba czapaję bo procek by sie palil przy tych 3d wlosach
-
Tak. A Testament, Eddie i Zappa nie będą grywalni, bo Testament i Zappa znaleźli zgodnie z fabułą spokój wewnętrzny. Eddie umarł w końcu gdy ciało Zato nie mogło go już dłużej podtrzymywać.
-
Potemkin był jedną z moich ulubionych postaci, not cool ;/ A taki testament i eddie byli jednymi z bardziej charyzmatyczncyh postaci zaraz po Kiske i Solu, ehh oby to nie była prawda. Millia wygląda o wiele młodziej, ciekawe dlaczego teraz ma żółty strój.
-
To nie są prawdziwe informacje od firmy. To są nasze wyśmiewania odwołujące się do dostępnych materiałów, żałosnych wymówek producentów innych gier w przeszłości i niemożebnie kretyńskich komentarzy pod trailerem.
-
Hehe, aha nawet nie wiedzialem ze ARC system sa tacy tepi, zrobia taki cut jak w SC5 i nikt tego nie kupi :P A te wypoweidzi ze zwiastunu musze sobie poczytac :)
-
Ta grafika i animacje są takie piękne.
-
Oby tylko prac nad nowym systemem nie zaczęli od "FRC i Slashback za trudne, trzeba wywalić".
-
Mimo wszystko nie zdziwię się jeśli jakieś systemy wylecą, bo naprawdę jest z czego wybierać :>
-
Akurat systemy "płatnego" cancelowania recovery pojawiają się regularnie w ostatnich latach w grach (FADC, X-factor, HD, nawet w Injustice bb_ff+3), więc w jakiejś formie powinno to zostać.
Tak naprawdę żeby grę ucasualowić nie trzeba spłycać jej systemu, wystarczy dać ładną, kolorową graficzkę, ładne postaci i widowiskowe superki, bardziej advanced techniki każulom i tak nie robią różnicy.
-
gra to reboot ggx
wyleci frc i tyle bedzie zmian
-
Czyli niegrywalny crap wszyscy zostają przy AC+R :)
-
cos wyleci
mechnika sie nie zmieni widac po tailerze wszystkie dashe i slashbacki zostana
nie wiadomo jak bedzie tylko ze slide
na bank nie wywala FB bo sie sprawdziły w AC inaczej siedzieliby wszyscy na slashu
a od wprowadzenia FB wiele postaci znacznie okroiło potrzebe zastosowania FRC
jesli dojdzie do uproszczen to bankowo wywala FRC jesli to zrobia to mam nadzieje ze pasek szybciej sie bedzie budował aby RC był bardziej opłacalny niz ładowanie paska w FB
wroca tez walle z #R bo i dustloop jest
-
Ktoś ogarnia tę datę z końcówki trailera: ZL-28-13 ??
-
Z-26
L-12
2014-28-stycznia
-
Let's get hyped! Mało gram w GG, ale po trailerze, któremu sam nabiłem 3 tryliony obejrzeń na YT muszę tę grę mieć.
Sol poszedł w masę, ale rzeźba dużo gorsza.
Mam nadzieję, że będzie Anji Mito i Potemkin.
I że będzie wersja na PC, bo właśnie sprzedałem X-a, właściwie to oprócz Darkstalkersów, na PC-ie są lub będą wszystkie moje ulubione gry.
EDIT:
Darkstalkers są oczywiście na PC, ale miałem na myśli dedykowany tytuł, a nie emulowany.
-
Czemu mają RC wywalić jak w Personie jest.
-
RC nie wywalą, bo to nie jest już unikatowy mechanizm ani specjalnie wymagający. FRC za to może polecieć.
-
Porównanie animacji trailera z XX
http://www.youtube.com/watch?v=mSr4h71oqis&feature=player_embedded
-
ja tam widzę, że w nowej wersji Sol bije ciut wolniej a Ky ciut szybciej, dziwne.
-
http://i.imgur.com/Ydj6jNX.jpg
Nikt nie przypakował. To tylko wide-screen.
-
WIdescreen - nie widescreen. Efekt jest jaki jest.
-
WIdescreen - nie widescreen. Efekt jest jaki jest.
Ale ja napisałem wide-screen nie WIdescreen czy widescreen. :stayfree:
A efekt jest jaki jest bo inny niż jest być nie może.
Nie rozumiem trollingu w dzisiejszych czasach.
-
Lol no faktycznie wygląda lepiej po 'zwężeniu', ale naprawdę myślicie, że w 2013 roku ktoś wydaje grę 3d, która się rozciąga do ekranu? :|
-
Ploteczki:
http://www.siliconera.com/2013/06/18/guilty-gear-xrd-sign-is-gearing-up-to-be-a-next-generation-game/
-
Arty postaci, na razie dla Sola, Ky i Milli, która nie wygląda jak Millia ale i tak fajnie :P
http://www.fightersgeneration.com/nx7/game/ggxrd-sign/solbadguy-ggxrd-sign-artwork.jpg
http://www.fightersgeneration.com/nx7/game/ggxrd-sign/kykiske-ggxrd-sign-artwork.jpg
http://www.fightersgeneration.com/nx7/game/ggxrd-sign/millia-ggxrd-sign-artwork.jpg
-
First and foremost, GGXXAC+R is confirmed as a free update to AC+, to be released this month. Unfortunately, it looks like the XBL version has fallen behind and will be updated slightly later.
http://www.dustloop.com/forums/content.php?554-Guilty-Gear-XX-Accent-Core-R-and-Xrd-News
-
Nowy trailer http://www.youtube.com/watch?v=M5pkaWp8Xso
Trochę zbyt flashy, ale to raczej wina montażu.
-
Nie ma czegoś takiego, jak zbyt flashy. :kevinturtle:
Arcsys weźcie już moje pieniążki proszę. :biblethump :
-
TEN OST.
TE ANIMACJE
TEN TRAILER
TAKI PIĘKNY :biblethump :
-
arcsys jak ja mogłem w Ciebie nie wierzyć? :biblethump :
wybaczam :biblethump :
nie zawiedź
-
jiggle physics :kreygasm:
ridizajny na propsie. zapalniczkomiecz z cylindrowym magazynkiem :kreygasm:
-
Stary miecz zamknięty w nowym mieczu.
Mieczcepcja :kappa:
-
No i Axl Low i I-no potwierdzeni! Bardzo fajnie wygląda animacja filmików no i samych walk, także świetna muzyka. Tez zauwazylem to ze Sol sobie miecz ewoluuje :P Tylko czemu to jest tylko na konsolę Sony... <płacze>
-
No chyba nie tylko ::)
-
Poza późniejszą pewnie premierą na PCty, na PS3 i PS4 więc TYLKO.
-
Najchętniej pozwoliłbym ci dalej trwać w błogiej nieświadomości, jednak tego nie zrobię.
OTÓŻ nowe GG będzie na X360. A to ci dopiero niespodzianka. :plaza:
-
http://s1014.photobucket.com/user/crims0nnight/media/GG%20Illust/0101_sol_zpsfc1176a6.jpg.html?sort=2&o=4
-
To są designy do guiltygearowego automatu pachinko, które wypłynęły na długo przed Xrd, nic nowego :stayfree:
-
Got this just today :( Ale nadal, może ktoś tak jak ja jest zacofany w internetach!
-
Slayer ma bardzo fajną kolorystykę a Jam wygląda jeszcze bardziej jak mała japonka :P
-
Ale ona jest Chinką :sigaraver:
-
Serio?
-
Tak. :king:
-
potwierdzam.
-
a wygląda jak europejka
-
Mi tam się zdaje, że Turczynka.
-
Wyciek gameplayu z testów w Japonii - http://www.youtube.com/watch?v=UKjaWl_UbCc
Bardzo ładnie wygląda animcacja postaci, kombosów i scenek. I ten super Fausta gdzie wsadza palce w tyłek i różne reakcje postaci xD
Czemu wszędzie gdzie czytam o nowym GG jest tylko Playstation 3 i Playstation 4 wymienione?
-
Super Fausta był lepszy w poprzednich częściach. tam wsadzał skalpel i niekoniecznie w tyłek.
-
kancho > skalpel
-
http://www.fightersgeneration.com/nx8/char/mystery-char-ggxrd.jpg - ciekawe kto to będzie?
-
Giant Enemy Crab
-
Bardziej wygląda jak jakis ludek ala Tron Bonne w mechanicznym czyms. W sumie fajnie by było gdyby to cos takiego było bo poza Potemkinem nie ma dużych postaci.
http://www.fightersgeneration.com/nx8/char/bedman-ggxrd-artwork.png - Bedman, fajny design, zwariowany bardzo, jak to na GG przystało :P Myślałem na początku że to laska w tym różowym mechu...
Zwiastun wersji Arcade - http://www.youtube.com/watch?v=gQ9Cd4MKqHs
Fajna muza, jakas tam historia, kilka scen z przerywnikami animowanymi, intra postaci. Rozumiem, że na automaty beda te psotacie co w zwiastunie a reszta exclusive na konsolki Sony, bo dużo brakuje z oryginalnego składu. W filmiku przez chwilę można zauwazyc Robo Ky'a i na poczatku tą zła laskę co mowi, pewnie będzie bossem.
-
(http://i.imgur.com/mCz1JVj.jpg)
Podobno ma być grywalna
Podobno ma mieć dwa swordy które może zmieniać w trakcie
main found
-
Całkiem fajny design, wlasnie czytałem ze ona walczy tymi balonikami :P jak teraz zobaczyłem te dwa miecze to jeszcze fajniej. Wygląda trochę jak te kobiety-zające z Final Fantasy 12 :P
-
himebuszu taki znawca japońskiej popkultury a nie wie, że kobiety zające z Finala XII nazywają się Viera :/. szejm on ju! :/
-
Chrzanić te wasze króliki!
Czemu na drugiej stronie razem z Solem i Ky'em jest typ z overture?!
-
bo to ich syn.
znaczy kaja !
-
I Dizi :kreygasm:
-
Jego matka ma ogon. Typ pewnie emocjonalnie niestabilny.
-
Nie grałem w Final Fantasy 12 więc nie wiem, albo nie pamiętam jak ta rasa sie nazywała
-
Ja czekam :) Gierka swego czasu (AC+) dla mnie super. Zastanawiam się czy ktoś zrobi Melty Blood na PSN i XBL
-
To się już raczej nie stanie. Studio, które stworzyło Melty ma ręce pełne roboty z nowymi grami: Dengeki Bunko Fighting Climax i Under Night In-Birth Exe:Late. To drugie ma już planowaną premierę na PS3 (24 lipca).
-
Jeśli szukasz alternatywy zawsze jest Blazblue
-
Ja czekam :) Gierka swego czasu (AC+) dla mnie super. Zastanawiam się czy ktoś zrobi Melty Blood na PSN i XBL
Na kompie z godlike netplayem Ci nie styka?: >
-
Sin Kiske potwierdzony jako grywalna postać w konsolowej wersji gry
-
Johnny <znicz>
-
Majo czas. Wincyj ujawnio. Dżoni na pewno bedzie.
-
Najważniejsze żeby był Testament. Ciekawe czy wróci Holy Order Sol
-
Testamenta nie będzie w pierwszym rzucie. Zresztą i tak bez sensu go udostępniać w systemie, który by go ograniczał. Test może się spokojnie pojawić w 2 a nawet 3 wersji Xrda.
-
Nie życz tak źle tej grze xD mam na mysli kolejne wersje gier jak to robi Capcom ( SF ), może będzie jeden port na konsole ale skonczony i porządny :)
-
Wierzysz w to? Bo ja nie bardzo. :plaza:
-
O ile nie wybuchnie wojna albo nie załamie się giełda (tudzież inne nieprzewidziane zamknięcie studia ASW) - możesz mi wierzyć, że na Xrdzie się nie skończy. Po pierwsze - port nie może być porządny i skończony, bo gra nie jest skończona.
Po drugie - to by się nie opłacało. Właśnie dzięki przerobieniu bijatyki na podserię można z niej wyciągnąć max szmalu.
Po trzecie - dzięki przerobieniu bijatyki na podserię można ją doskonalić.
-
Obyś się mylił Hiryu. Jestem na prawdę nakręcony na nowego GG i uważam, że naprawdę nie potrzebny jest nam kolejny model biznesowy jaki Capcom zastosował w SF. Idącym tym torem co dalej? Early access bijatyk na konsole? :kappa:
Mam nadzieję, że cross-platform będzie dobrze zrobiony z dobrym netcodem. Jednak znając korporacyjną chciwość SOE usunie support online dla PS3 po 1-2 latach.
-
Ale przecież taki model nie jest ekskluzywny dla Capcomu. Ile wersji było GG X2? 6 na przestrzeni 10 lat (z czego 5 w ciągu 6). Tak samo BlazBlue - 5 wersji w ciągu 4 lat.
Czego wy się spodziewacie?
-
Chciałbym się mylić. Chciałbym, żeby ASW odtworzyło AC+R na nowym silniku, wydało, zarobiło zasłużone miliony i zbawiło fgc. Ale tak nie będzie, o ile ASW będzie istniało. Model biznesowy o którym mówisz dotyczy tak Capcomu jak i ASW (a przecież nrs też łatał swoje gry, Namco też się zdarzyło).
To nie ma nic wspólnego z early access. Wiesz, jak ciężko jest dobrze zrobić bijatykę? To tytaniczny wysiłek. GGX2 potrzebowało wspomniane pezez Garga lata. Powolne doskonalenie a chamskoe łapanie kasy to dwie różne rzeczy.
-
Potemkin będzie zzzz tierem po wsze czasy.
Nie wiem dokładnie o co chodzi, zdaję się na wiedzę którą wpuścił do internetów MikeZ.
Nigdy nie grałem w GG, a Potemkin najbardziej mnie interesował.
Ale do rostera dołączyły dwie nowe postacie, co o nich sądzicie?
Podoba mi się design Sina, jednak fakt że używanie jego speciali będzie kosztowało gracza środki (im więcej ich używasz, tym bardziej rośnie "głód" Sina, przez co co jakiś czas będzie musiał w środku meczu coś "przekąsić") nie podoba mi się wcale.
Natomiast Elf to inna rozmowa. Ok, wiem że hardkorowi fani są smutni że taka nijaka postać została wrzucona tylko po to żeby zaspokoić potrzeby niektórych graczy na "manie waifu". Trochę to rozumiem, ale gameplayowo zapowiada się na tyle ciekawie, że jestem skłonny zapomnieć o całej reszcie.
Postać która może grać keep away style, plus ma opcje na duże dmg gdy się do niej zbliży? Moja bajka.
-
Potemkin nie był zzz tierem w poprzedniej iteracji GG, więc nie przekreślałbym go i tutaj, bo Xrd wciąż będzie się rozwijał.
Patrząc po innych produkcjach ASW (konkretniej BB) na to jak sprawują się tam postacie mające dodatkowe meter systemy stawiam, że Sin będzie albo przegięty albo irrelevant i sprzątał w dolnych warstwach tierlisty.
-
Potemkin nie był zzz tierem w poprzedniej iteracji GG, więc nie przekreślałbym go i tutaj, bo Xrd wciąż będzie się rozwijał.
Tak jak mówiłem, opieram się na tym co przeczytałem
http://www.dustloop.com/forums/index.php?/topic/6375-xrd-news-theoretical-gameplay-discussion/?p=812604
I co do rozwijania się to nie wiem, Xrd jest gotowy, grają ludzie w japońskich arcade'ach, ludzie czekają na konsolowe wydanie, tak więc rozwój może być ale w GG Xrd + R
-
No i o tym mówimy, od dawna wiadomo że sam console release nie dostanie rebalansu.
-
Nowa postać na wersję kosnolową - Elpheld
http://www.fightersgeneration.com/nz2/game/ggxrd-scan-elphelt-sept2014.png
Ale ja się pytam gdzie jest Testament, Zappa, Jam, Baiken?
-
Będą w DLC :jester:
-
Potemkin w AC+ i AC+R był bestią. O ile się nie mylę, nawet w #R i S nie był poniżej mid tierów. Nie mogę się wypowiadać z całą pewnością, ale GG od dawna było serią w której skill wyrównywał tiery, nie ma się co nimi przesadnie martwić.
I znowu - stare postaci będą na bank DLC kolejnych rzutów. Lepiej dać zupełnie nowe na start, aby zarobić na ludziach uzupełniających ekran wyboru postaci. Potem, po aktualizacji systemu i balansu można rzucać stare postaci, żeby wycisnąć maksimum szmalu z graczy. Jest to rozsądne.
-
skoro obcięli FRC i poszli w RC to Pot raczej nie moze na tym zbyt wiele stracić (był jedna z postaci co się mogła zupełnie obejść bez tego podobnie jak Faust) na tle reszty ewidentnie zyska widzę ze nawet z VE wyrabia
Pot wcześniej to miał big problem w zasadzie tylko Edkiem (z którym 90% miało zły mecz :jester:) i Testem który go wykapiał
pare technicznych meczy z postaciami na speed ale te mógł zakatrupić różnica w demage.
do tego kasował bez mydła innych uchodzących za mocnych choćby Slayera
sadze ze lista tierow raczej będzie przypominać ta z GGX lub Reloada pierwszego niz to co mieliśmy w AC czy czy nawet Slashu
czyli sporo meczy technicznych może przejść w typowo złe.
np VE będzie miał przejebane z chippem
-
Ma ktoś slocik na sprzedaż?
-
PS4 slot 4 sale.
-
Ramlethal boss, jaka głupota >.> musiałem powtarzać może z pięć razy, ale kompletny random. Wciśnie 3 supery pod rząd i zabije albo nie.
-
Można wykonać air dash i wejść za plecy zanim bździągwa wystrzeli lejzery, YRC kupi nam trochę czasu po wyskoku.
-
No jasne, o ile nie odpali młynka z mieczy. No i jeśli unikniesz lasera, to ona w trakcie animacji przyjmuje tylko szczątkowy dmg a po animacji ma szybkie recovery.
-
Jakie charaktery są najłatwiejsze manualnie?
-
Chyba Ky i Sol a z tych dwóch Ky.
-
Postacie, nie charaktery. Język polski jest taki piękny ludzie, nie zastępujmy go zapożyczeniami
-
Postacie, nie charaktery. Język polski jest taki piękny ludzie, nie zastępujmy go zapożyczeniami
Fajnie jakby wróciły obracane ladder w arcade mode i żeby miało to jakis wpływ na story ogrywanej postaci
:+)
-
BTFO :trajhard:
-
Co do pytania Di, to imo będzie tak:
Nie ruszaj tier: Eddie
Zostaw na później tier: Bedman, Ramchan
Będzie ciężko tier: Millia, Chipp, Venom
Nie wymagam tier: Sol & Ky
Wymagam ogrania a nie manuala tier: Potemkin
Nie muszę mieć rąk tier: Faust
Jeśli nie uwzględniłem postaci to znaczy, że nie wiem :)
-
Dziękuję, Hiryu.
-
Ladder weszlo do słownika fanów MK i nikt nie używa słowa "drabina" w żadnym przypadku. Natomiast "charaktery", serio? ;/ Postacie, characters. Tu wychodzi nieznajomośc jezyka angielskiego, bo character w tym przypadku takiego rodzaju gier to TYLKO i WYŁĄCZNIE postacie, nie charaktery ludzi... Więc pisanie charaktery po polsku? boli, moje oczy i duszę. Dziękuję
EDTI by Di: Skończyłeś? Dziękuję. Dla Twojej wiadomości – bo najwidoczniej inne osoby to zauważyły – tego słowa użyłem w pełni świadomie, znając jego znaczenie. Koniec offtopa. Jeśli masz jakieś wątpliwości, zapraszam na PW, bo kolejny post tego typu = ostrzeżenie.
PS Polecam rozpoczynanie zdania wielką literą, a kończenie go kropką, znakiem zapytania lub wykrzyknikiem, skoro jesteś językoznawcą; wielokropek jest również dopuszczalny. Polski cudzysłów też byłby mile widziany, podobnie jak polskie znaki diakrytyczne.
PPS Czyli „Story” to również słowo ze słownika fanów serii Mortal Kombat, które został przez Ciebie użyte w poprawnym kontekście...? Niestety, mylisz się. Drabinka (ang. ladder) to sposób wyświetlania kolejnych walk w trybie Arcade Ladder, natomiast Story Mode to osobny tryb. Samo słowo „story” tłumaczy się m.in. jako „historia”, „opowieść” czy – najlepiej pasująca tu – „fabuła” (po angielsku również „plot”).
-
TYLKO i WYŁĄCZNIE
Błąd pleonastyczny, poprawna forma to: tylko (albo wyłącznie).
charaktery
Polecam słownik synonimów - http://synonim.net/synonim/charakter.
PS Polecam nabrać więcej dystansu. ;)
PPS Dziękuję.
-
Koniec tematu poprawności językowej. Jeśli chcecie dalej dyskutować, załóżcie wątek w odpowiednim miejscu.
-
Pierwsze dramy na tle Mesjasza za nami ;)
Jak podchodzą wszystkim nowe postaci? Im lepiej poznaję, tym bardziej pasują do gry. Bedman i Ramlethal zdecydowanie dobrze się prowadzi i utrzymane są w duchu gg. Mało na razie czasu poświęciłem Elphelt i nie wiem sam co o niej póki co myśleć a Młodego Ky nadal nie odblokowałem, więc nie mam pojęcia. Ktoś może już ich testował?
-
Ja gram Elphelt, choć oczywiście póki co tylko w training mode. Jak na razie postać wydaje mi się mieć ogromny potencjał (głównie ze względu na wszystko, co można robić dzięki Pineberry), ma świetne normalki i bardzo zróżnicowany moveset, chociaż może mocno strugglować w defensywie. Ogólnie mega mi się podoba, aspiruję do zostania ultimate husbando. :potter:
-
Pytania do ludzi, którzy już mieli okazję ogrywać Xrd - Czy jest dużo zmian systemowych względem AC+? Jak dobrze śmiga online? Czy zostały już wykryte jakieś imba rzeczy? Jak w tej części sprawuje się Chipp?
-
- Gra jest inna, dużo zmieniono.
- Znając postać z poprzednich części można się bardzo łatwo przerzucić
- online bardzo solidne, tylko błędy w kodzie się zdarzają (niełączenie lobby czasem, nic psującego ogólną jakość)
- Nie ma nic imba z czym nie dałoby się grać.
- Chipp jest bardzo silny
-
:free: :stayfree: :free: :stayfree: :free: :stayfree:
Lista graczy PSN:
https://www.facebook.com/events/531703540266653/
Dopisywać się.
-
czy mógłby ktoś wypisać jakie postacie są lightweight a które są non-lightweight?(no chyba że są też inne kategorie oprócz tych dwóch, to też poproszę) :king:
ew. jeżeli jest jakiś sposób aby to sprawdzić to proszę o podanie.
-
Lighty w xrdzie to na pewno may i millia. Wydaje mi się,, że chipp i ramlethal też. Mozesz sprawdzić wymyślając combo na may, które nie bedzie działało na sola i porównywać z innymi :kappa:
-
Lekkimi zawsze byly kobiety. Ciezkimi sa Pot i Bedman. Reszte mozna wrzucic w normalna klase.
Problemem jest to, ze kazda postac ma swoja wage, inny hitbox bedac w powietrzu oraz inny defensive rating. Przez co na kazda postac istnieja specyficzne kombosy.
Dlatego jak wskoczysz na Dustloopa to w topicach z kombosami zobaczysz zapiski wygladajace tak:
Basic high option(Slightly more damage on characters not listed in combo 2):
Low airdash jK jS/jS jHS clS (1) xx K QV, 6P BH 6HS xx oki
Basic high option 2 (Millia, May, Chipp, Elphelt, Ramlethal*, Venom, Ky):
Low airdash jK jS/jS jHS clS (1) xx P/S QV, 5P BH 6HS xx oki
Advanced Potemkin and Bedman option:
Low airdash jK jS/jS jHS clS (3) 8 66 jS jHS jD dash jump (669) jK jS jHS jD 6HS xx oki
-
Ukyo Venomem grasz?
-
Nie Slayer i pozniej moze Leo jak mi siadzie :D :pokrecona:
-
Skąd jak gdzie, dawać mi tu instrukcje jak to pochytać na ps3 i lecimy z grą.
-
Zakladasz konto na hongkong psn (jest po agielsku) i kupujesz kody psn za lacznie 380 hong kong dolarow (polecam keye.pl). Kupujesz gre, sciagasz i grasz
Milej zabawy :punch:
-
Qrw 200 i jeszcze nie mają na chwile obecną kodów, wie ktośczy limitka będzie dostępna na Europie w najbliższym czasie, by juz mi ręce delirki dostają jak myślę o grze.
-
NIC nie wiadomo o wydaniu tego w EU. Historia uczy, że gry ASW są w naszym regionie wydawane z nieludzkim opóźnieniem. Na play-asia.com również masz kody, sklep bardzo legit.
-
Według Encyklopedii zawartej w grze premiera na europejskim PS Store ma mieć miejsce dzień po amerykańskiej, więc w najbliższą środę; uważam tę datę za dość prawdopodobną, więc może warto poczekać te 3 dni.
-
Jedna z 2 gier na których miałem zdarte kciuki, w każdym razie możecie mnie dodawać bo na bank będę grał, jak na złość kiedy miałem się do sesji zacząć uczyć XD, dzięki za info o Europie
-
CalopS kupuj i gramy jak za czasow pierwszego gowniatego BB :D
-
No no no, milla ma dalej double sur dash?
-
Tak ma i jest w ogole bdb
-
Baza meczy sortowanych matchupem. Wybieramy swoją postać a potem matchup i cieszymy się bardzo dużą ilością wideo.
http://horibuna.web.fc2.com/GGXrd/index.html
-
Wiecie może czy ta gra ma online passa czy wystarczy miec kopie gry by moc grac online?
-
Nie ma żadnego online passa, generalnie zrezygnowano z online passów w nowych w grach już dawno.
-
Super, dzięki :D a jakie postacie są najbardziej podobne do tych z ggxxac+? bo zanim na ps3 będę miał tą gre to obczaił bym coś na psp.
-
Lepiej wybierz na PSP Guilty Gear Judgement - gra zawiera GG XX#R, które jest bardziej podobne do Xrda niż AC+ w kwestii zmian w postaciach (w sensie niektóre narzędzia, które postaci dostały w AC, straciły w Xrd).
-
Kaziu - sol, ky, faust, chipp, millia spokojnie. Tak naprawdę wszystkie stare postaci. Ale jak Qjon zalecał, najlepiej w #R pograć.
-
Zaraz będę miał tą część. Solem troche grałem w ac+, pozostałe postacie które wymieniłeś Hiryu też całkiem fajne się prezentują jak je teraz zobaczyłem.
-
wyszedl patch ze zmianami wiec jebne posta bo nikt jesczze teog nie zrobil ;;;;;;;;;b;b;v;ppbp;vb;p;;vpb;vppb;
http://www.dustloop.com/forums/index.php?/topic/10056-xrd-news-gameplay-discussion-2-console-is-out/page-25
-
Jeszcze nic nie wyszło, to dopiero testy w Japonii, zmiany nawet nie są finalne. Chill.
-
Idzie wszystko w dobrym kierunku. Wyrównanie topów i pierdołowate zmiany u reszty. Oby się tylko nie wycofali ze zmian dla Zato/Elf/Ram/Fausta i będzie dobrze.
-
Pociąg wielkich zmian nie uświadczył, wciąż będzie ziemniakiem.
Mogli by powiększyć okienko czasu na IB na bliżej ataku, bo albo to mój stick ma laga, albo naprawdę trzeba IBować długo przed atakiem.
nie wiem co oznacza kwestia poziomu ataku pancza z 0 na 1. wie ktoś?
płomień z triszuli po yrcu nie wydaje się taki super może poza sytuacjami jak rybonietopeż lata ci nad głową, jak nie zmniejszyli startupa to tylko fab będzie z tego korzystać xD.
mogli by mu oddać FDB na overdrive, jak miał w AC.
Btw, przydałaby się lista rzeczy po których Potato na bloku lub na IB ma gwarantowaną bastę. znalazłem kilka rzeczy u elf, i sola. kaj też ma kilka obwiusów.
-
Pogadanka z GDC China '15 na temat Ksyrdowej grafiki
https://youtu.be/yhGjCzxJV3E
-
Do GG dołącza Johnny i nowa tajemnicza zawodniczka
http://www.fightersgeneration.com/screens/ggxrd-revelator-announce.htm
-
wow, nice
-
Znaczy, teraz już nie jest taka tajemnicza
https://youtu.be/Sqh2pqIVZwQ
-
W tle tylko speciale Sina słychać :trajhard:.
-
Kupiłam sobie GG xrd parę dni temu, i sticka, i naparzam. Czy tylko mi się wydaje czy to jedna z najtrudniejszych do ogarnięcia bijatyk? Soul Calibur w porównaniu z tym wydaje mi się śmiesznie prosty mechanicznie.
-
To prawda, chyba tylko Smash bros. Melee jest trudniejszy (i szybszy).
-
Całe szczęście xrd jest troche prostszy niz starsze czesci GG. Nie poddawaj sie!
-
Może po prostu szok związany z przesiadką z 3D na 2D? To na pewno może potęgować efekt nieprzystępności, choć faktycznie GG jest stosunkowo zawiły. Duże znaczenie ma też wybór samej postaci, bo stopień ich złożoności jest przeróżny.
-
Z tym że ja grywałam w Street fightera 3 i 4, last blade, blaz blue, ciut mortal kombat. Żadna z nich nie wydawała się aż tak mechanicznie skomplikowana.
A wybrałam Ramlethal :3
Ale gra bardzo mi się podoba, nie zamierzam się poddać, tylko pewnie długo będę posysać hehe.
-
Ramlethal jest imo w top3 najtrudniejszych dla początkującego postaci (razem z Zato i wildcardem). Nie poddawaj się, a jeśli chcesz pograć offline w wwie, to wal :)
-
Chce :D
-
Jakby jakieś tipy do grania Ramlethal to wał śmiało.
Mainuję od day one.