BACKDASH FORUM
Inne serie => Dead or Alive => Wątek zaczęty przez: Dae w Wrzesień 14, 2011, 21:00:01
-
http://www.youtube.com/watch?v=qsznlg5olBE&feature=player_embedded
-
no i fajnie, ja tam na to czekam : P
-
Ooo, to wygląda jak zapowiedź fajnej gierki.
-
No fajna zręcznościówka na dwie osoby.
-
Od kiedy itagaki odszedł z team ninja to wątpie by DOA5 dorównało poprzedniczkom :/
-
Szczerze XD? to wygląda jak totalny crap ;d jeszcze niech QTE dodadzą to już w ogóle będzie 100% party game : P
-
Mówię, kolejna fajna gierka. Wyrażenie "fajna gierka" pochodzi ze zdania "Nooo, fajna gierka, ale włączmy już Tekkena." :D
-
No fajna zręcznościówka na dwie osoby.
XD
Kurcze, na BD powinna być możliwosć lajkowania postów.
-
Mówię, kolejna fajna gierka. Wyrażenie "fajna gierka" pochodzi ze zdania "Nooo, fajna gierka, ale włączmy już Tekkena." :D
A nie z 'Noo, fajna gierka, ale wyłączmy już tego Tekkena'? ;)
-
Mówię, kolejna fajna gierka. Wyrażenie "fajna gierka" pochodzi ze zdania "Nooo, fajna gierka, ale włączmy już Tekkena." :D
A nie z 'Noo, fajna gierka, ale wyłączmy już tego Tekkena'? ;)
Tak mówią kobiety raczej :D
-
Nie ma cycków... : (
-
będą, a przynajmniej muszą być, bo inaczej ta gra im się nie sprzeda ; D
-
No, narazie to ta gra mega biednie sie prezentuje. Mam nadzieję że jeszcze zaprezentują jakies FABUŁY w trailerach. Duże i ciężkie fabuły...
-
Itagaki nie był Bogiem i moim zdaniem trochę zeszmacił 4kę. Wystarczy, ze wrócą do dynamiki i kilku rozwiązań z DoA3 i będzie mega.
Nio i muszą naprawić balans, bo to straszny minus DoA4.
W DoA da się grać na wysokim poziomie, tocząc przemyślane walki, które w niczym nie ustępują tekkenowi.
Wow 2012 zapowiada się ostro - nowe VF, SC i DoA. Damn;].
-
(http://i53.tinypic.com/abhuhi.jpg)
Mi się podoba.
-
A mi się podoba. Jest dynamicznie, i całkiem fajne efekty. Zobaczymy jak to wyjdzie. Jestem dobrej myśli. Chcę więcej gameplayów, dużo, dużo więcej! No i cycków :P
-
Już początek walki jest ok bo chyba wyeliminują chodzenie przed komunikatem "fight". Bardzo dobrze, bo są ze 2,3 postacie które po prostu są niezrównane w kwestii round openerów w DoA4 i zawsze serwują przeciwnikowi zgadywankę już na początku rundy.
-
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=f6OerLx43kE
Full wersja pierwszego "gameplayu".
-
potem sie dziwia, dlaczego VF czy DoA nie maja takiej sceny (w latach, nie po premierach). Do dzis fizyka w tych grach to jakis zart. to sie kupy nie trzyma jak sie to oglada. W takim tekkenie oczywiscie nie istnieja elektryki i fiki miki, ale chociaz fizyka i prawa przyciagania dzialaja, przez co jest i impakt i odpowiednie spadanie postaci (grawitacja) [pomijamy juggle] i odpowiednie rozlozenie sil po ciosach.. A w VF czy DoA postacie po niektorych ciosach przelaczaja sie na grawitacje z kiezyca, motion bez fizyki i ch wie co jeszcze. to juz bardziej "naturalny" jest elektryk w tekkenie.
-
Tekken ma ładnie wyglądającą fizyke, a Virtua trzymający się kupy system, normalne areny i brak randomu. Kwestia tego co jest dla kogo ważniejsze. ;] Poza tym VF jest bardzo popularny w Japonii i ma tam scenę, a to jest raczej ich główny target. Tam ludzie grają w bijatyki, a nie je oglądają.
Co do DoA to się zgadzam, ta gra za to oprócz designu postaci nie ma nic fajnego.
-
snake - jak bede chcial grac w szachy to zagram szachy, a nie w fighterowke. nie?:)
-
Nie za dużo tych "beer fighterów" się pojawia? Bardziej niż cokolwiek o tej grze ciekawi mnie, czy się sprzeda.
-
snake - jak bede chcial grac w szachy to zagram szachy, a nie w fighterowke. nie?:)
W szachach nie masz czegoś takiego jak refleks, manual, szybkie przewidywanie ruchów przeciwnika czy ogranie na poszczególne elementy (postacie, areny). Szachy za to mają dziesiątki innych rzeczy których nie posiada żadna gra, których nie wymienię bo się nie znam. :p Wbrew temu porównaniu którego ludzie tak często lubią używać, bijatyka nigdy nie będzie tym samym co szachy, nieważne jak taktyczna będzie i jak powolna może się wydawać dla postronnego widza.
-
Snake to sie zdecyduj;- P bo rownasz z ziemia tekkena (6), a wymaga on tego co wlasnie napisales mega refleksu, skupienia, manuala,movementu i (poraz pierwszy znaczace, co mi sie akurat nie podoba)- ogrania. akurat VF to przy tym wlasnie szachy. gdzie gra sie bardziej poskladane straty, w tle buforujac wsytkie rzuty i czasami z nutka fantazji dorzuci jakis cios.
-
Wiem, że to bardzo wczesna wersja ale strasznie słabo to technicznie wygląda.
-
No raczej nie będzie zabijać graficznie, taki styl. Teraz dodatkowo przeznaczą sporo mocy na latające belki, samochody, samoloty, wybuchy. Inna sprawa że to tylko filmiki, ludzie którzy widzieli doa4 tylko na filmikach mówili że to wygląda tak samo jak doa3.
W szachach nie masz czegoś takiego jak refleks, manual, szybkie przewidywanie ruchów przeciwnika czy ogranie na poszczególne elementy.
W podwórkowych szachach pewnie nie:P. Ale w prawdziwych te dwa ostatnie jak najbardziej:P.
-
Są teleporty i Kamehameha - ja w to gram.
-
Snake to sie zdecyduj;- P bo rownasz z ziemia tekkena (6), a wymaga on tego co wlasnie napisales mega refleksu, skupienia, manuala,movementu i (poraz pierwszy znaczace, co mi sie akurat nie podoba)- ogrania. akurat VF to przy tym wlasnie szachy. gdzie gra sie bardziej poskladane straty, w tle buforujac wsytkie rzuty i czasami z nutka fantazji dorzuci jakis cios.
Ale przecież w VF też bardzo ważny jest manual, refleks, skupienie i movement, a bonusowo siedzisz z drewnianą skrzynką na kolanach, machasz metalowym drążkiem i kreujesz imidż japanese freak nerda przed znajomymi - szachy tego nie dają. ;]
Ja wiem czego wymaga tekken, po prostu trochę śmiesznie wygląda krytykowanie Virtuy za to że coś tam wizualnie prezentuje się gorzej niż w T6 (który tak btw. jest nowszą grą z na pewno większym budżetem), skoro T6 też ma pełno słabych elementów, które w VF nie występują i które w dodatku związane są z właściwym gameplayem. No ale spoko, to temat o DoA, na to hejtuj sobie ile chcesz. :p
-
Extended trailer:
http://www.gamersyde.com/news_dead_or_alive_5_extended_trailer-12040_en.html
-
Ale co się prezentuje wizualnie gorzej w VF? Że animacja? No co Wy? Przecież Namco od zawsze przedstawiało swoją wizję stylów walki (czyli z jakimiś nieistniejącymi w rzeczywistości kosmosami). Są postacie lepiej i gorzej animowane - ale generalnie Virtua góruje - lepiej odwzorowane style walki i absolutnie fenomenalne animacje wszelkich reverali i rzutów. Sztywność wynika z systemu który jest jaki jest, ale dzieki temu nie ma jaj w stylu "co?! jak on to wysajdstepował?! to niemożliwe!" itd.
A co do animacji DoA to kiedyś był na sieci filmik pokazujący ciosy z gry i ich realne odpowiedniki wiec bym się zastanowił z tym 'plastikowym';].
-
Nowe screeny. Co tutaj niby słabo wygląda, bo nie rozumiem?
http://gamefront.de/archiv11-2011-gamefront/8316.html
-
Na zdjęciu nic, ale niech tylko zaczną się ruszać i od razu człowiek nie może oprzeć się wrażeniu, że postaci mają silikonowe implanty w miejscu stawów i kości z gumy.
-
A tam, takie gadanie, dla mnie DoA zawsze wyglądało i ruszało się świetnie, po prostu jest chujowe.
-
Dynamiczne, ciekawe akcje i graficznie miodek.Ale doa to doa,czysta zabawa, nic poza tym:)
-
No i nie zapominajmy, że projekty większości postaci są niesamowicie biedne.
-
Ale mają duże cycki.
-
+10 za cycki, racja Qjon.i ładnie skaczą.w sensie cycki
-
Ekskluzywne demo DoA5 będzie dodawane do premierowych kopii Ninja Gaiden 3. "Demo Alpha Version" - na PS3 będzie Ayane i Hayate, na Xbox 360 Hayabusa i Hitomi. Dla tych, którzy zamówię kolekcjonerkę NG3 do wyboru będą wszystkie cztery postacie. Demo ukaże się tylko jako dodatek do NG3 i nie będzie można ściągnąć go osobno.
Jap. źródło: http://www.4gamer.net/games/134/G013481/20111215012/
-
DOA to DOA, niewarte uwagi.
-
Ekskluzywne demo DoA5 będzie dodawane do premierowych kopii Ninja Gaiden 3. "Demo Alpha Version" - na PS3 będzie Ayane i Hayate, na Xbox 360 Hayabusa i Hitomi. Dla tych, którzy zamówię kolekcjonerkę NG3 do wyboru będą wszystkie cztery postacie. Demo ukaże się tylko jako dodatek do NG3 i nie będzie można ściągnąć go osobno.
Jap. źródło: http://www.4gamer.net/games/134/G013481/20111215012/
Z torrentów można ściągnąć dosłownie wszystko.
-
DOA to DOA, niewarte uwagi.
To samo kiedyś wszyscy mówili o Mortal Kombat. Ja bym jednak dał szansę tej grze.
-
A z Mortalem się coś zmieniło? 8)
-
A z Mortalem się coś zmieniło? 8)
Ostatni raz bezkarnie ubiegasz mnie w ripoście ;)
-
A z Mortalem się coś zmieniło? 8)
hoooold daaaat in yor chessst
-
http://www.youtube.com/watch?v=viAH6qoP5c8&feature=share
Będzie OSTRO!
-
nice, niech mu tylko palmy nie dadzą pod kierunek + p i będę nim grać ;]
-
Akira w DOA, oby ta gra była dobra i głębsza niż dotychczas.
http://youtu.be/lI8tCz-wKC4
-
http://www.youtube.com/watch?v=viAH6qoP5c8&feature=share
Będzie OSTRO!
Akira w DOA, oby ta gra była dobra i głębsza niż dotychczas.
http://youtu.be/lI8tCz-wKC4
WTF?
-
Jedna fajna postać nie przekona mnie do kupna tej jakże dziwacznej IMO gry :P Ale wygląda bardzo ładnie i Akira ma te ciosy co trzeba :)
-
Ta gra raczej "głębsza niż dotychczas" to szans być nie ma. DOA to zawsze była gra w "kamień, nożyce, papier" (reversal pokonuje cios, cios pokonuje rzut, rzut pokonuje reversal). Oczywiście ma się to pełne prawo nie podobać, ale ja w DOA5 bardzo chętnie pyknę, zwłaszcza że dwie ostatnie części były exclusivem na X360.
-
Ciekawe czy kiedys poprawia ta grawitacje, czy kazdy cios wybijajacy w powietrze bedzie generowal zmiane przyciagania ziemskiego.
-
Noooo, prawie jak w Tekkenie....
::) O0
-
Nie kumam ocb z tą grawitacją - jest dokładnie taka sama jak w innych bijatykach:).
-
Nie jest taka sama. Tutaj nie chodzi o to ze postacie lataja, chodzi o to jak opadaja. W tekkenie czy soulu jak postac zostanie wybita to opada w miare naturalnie. w DoA (a nawet w VF) przy niektorych wybitkach postac opada z 3 x wolniej jakby byla w wodzie czy na ksiezycu. Znajde chwilke to zaznacze w filmikach ktore x:xx minuty :)
-
No ja Was proszę... .
-
Ah to dobre, jeśli uważasz, że grawitacja w Tekkenie ma cokolwiek wspólnego z rzeczywistością to mogę wyłącznie rozłożyć ręce...
Przypomniało mi się, jak lata temu Scoop mnie pytał ile ciosów można wsadzić w jugglu podczas walki w realu;-)
-
Grawitację w VF i DOA bym przyrównał do chińskich filmów kung-fu typu przyczajone tygrysy i ukryte smoki gdzie aktorzy latają na linach i wygląda to sztucznie, a grawitację z tekkena do filmów z Jackie Chanem gdzie liny też są użyte ale widz nawet tego nie zauważa, bo wygląda to naturalnie.
-
Nie wygląda, moim skromnym zdaniem. Też ćwiczysz sztuki walki, więc zapewne wiesz, że co najwyżej w powietrzu można zadać jeden szlag i to wyłącznie w przypadku, kiedy walczący zderzą się w powietrzu. Tekken moim zdaniem jest jeszcze mniej realistyczny niż DOA, w DOA przynajmniej postać opada bardzo szybko a Tekken to bardziej zabawa piłką plażową.
-
Nevan owszem, grawitacja w Tekkenie i Soulu JEST zblizona do rzeczywistej, a bynajmniej jest stala i dosyc mocna. W w/w tytulach jest zmienna, po niektorych ciosach postac odpada z 3x wolniej niz po innych (_opada_) wiec nie fisiuj mi tu ; )
Nie myl tutaj Nevan jugglowania z poprostu opadaniem. Mowimy o samym opadaniu. Juggle , blyski i lasery to juz inna bajka; )
-
Powiedz mi w takim razie kiedy i po jakim ciosie/JS ma to cokolwiek wspólnego z rzeczywistością.
W DOA jest tzw galaretka, ale wierzaj mi to jest bardziej autentyczne niż Tekken.
SC realistyczne w kwestii grawitacji? Tam jest air control więc jest jeszcze zabawniej.
-
Czyto teoretycznie: ciało "podrzucone" w powietrze winno się wznosić aż energia pchająca ją w górę przegra z grawitacją i ta pociągnie to ciało w dół. W VF i DoA efekt ten jest widoczny tak samo jak w teczce, z tym, że w teczce kolejne cepy w oponenta działają na niego różnie, z podtrzymywaniem po kolejnymi podrzutami włącznie, a w VF i DoA będą raczej tylko nieznacznie podtrzymywały na krótki czas oponenta, względnie odrzucały go na większą odległość. Ciężko mówić o realności w tych grach, bo przede wszystkim to są gry. I tak, jak w Gran Turismo głupio by było, gdyby po trzech zakrętach lądowało się na poboczu z zatartą skrzynią biegów i spalonym sprzęgłem, tak w tych fajterach z realizmem wygrywa rozrywkowość.
Anyhow, jak zrobić oponentowi elektryka i nic więcej, to jak się dobrze przyjrzeć, to będzie się on zachowywał tak samo, jak w VF i DoA z tym, że animacja będzie trochę szybsza/dynamiczniejsza, a w DoA i VF lecą, jakby w slow motion.
Co do air control, to odkąd chłopaki z osiedla zrzuciły brata Wieśka z górki, wiem, że w powietrzu da się obracać, kręcić i wywijać, ale kierunku lotu ni huja siłą woli nie zmienisz :D
-
Ale co z tego, że postacie niby opadają wolniej skoro nie posadzisz więcej bo w DoA ciosy w juggleu nie podbijają oponenta w powietrzu wyżej jak np 1ki w Tekkenie?
-
To z tego, że wygląda to jakby powietrze miało gęstość wody.
-
Myśle, że ostro przesadzacie:).
-
Troszkę dla mnie to dziwne że po tylu latach dopiero teraz ludziom to jakoś przeszkadza :P Na wszelki wypadek niech moderacja wydzieli wątek bo ta dyskusja szybko się nie skończy chyba :P
Co do fizyki w DoA, grałem w 2 na PS2 i bardziej mi przeszkadzało to jak pływające są w tej grze biusty żeńskich postaci ;)
Jeżeli mechanika gry się drastycznie nie zmieni to raczej wątpię że zakupię ten tytuł. Pogram na pewno bo kolega wyczekuje go mocno (polubił serię jak pożyczyłem mu PS2 z DoA2 które rzekomo było najgorszą częścią ^^") i pewnie blisko po premierze dorwie ;)
-
http://www.youtube.com/watch?v=F-KI6h0yqOs&feature=g-logo&context=G2a083c0FOAAAAAAAAAA
-
Walka z demka: http://www.youtube.com/watch?v=g19XnibNj-s
Czy w poprzednich odsłonach kamera też tak szalała?
-
Tournament viable :kappa:
-
Niezła patola.
-
Niezła patola.
Dlaczego patola? Przecież to może być dobra gra, nie jesteś w stanie jej ocenić po jednym filmiku.
-
Walka z demka: http://www.youtube.com/watch?v=g19XnibNj-s
Czy w poprzednich odsłonach kamera też tak szalała?
A w Meczap Kombat plansze Kratosa banują :kappa:
-
Sorry Qją, ale najlepszy system i postacie nie uratują gry z taką kamerą. :kappa:
-
Sorry Qją, ale najlepszy system i postacie nie uratują gry z taką kamerą. :kappa:
lol scrub. Kamera nie trzepie przecież non stop, tylko w i tak nie(mniej)ważnych systemowo momentach, przynajmniej jest dynamicznie. Cinematic ultry w SF też ci przeszkadzają?
-
Żebym ja w to jakoś mógł grać to musiałbym łykać tabletkę aviomarinu przed każdą walką. Na serio powinni to poprawić.
-
Nadchodzę i niosę ogień nadziei! W opcjach można wybrać kamrę - action i classic. Do tego jest jeszcze ustawienie jakieś 'random filter' on/off oraz hit effect on/off.
Wygląda na to, że można będzie obkroić grę z orgazmicznych wiżuali dla pro sceny :>
-
A to demo na Polskim PSNie już jest?
-
Demko jest chyba tylko dla cwaniaków, co kupili lolowe ng3.
-
NG3 = duża bieda
dorzucone demo DoA5 = mała bieda.
-
Nadchodzę i niosę ogień nadziei! W opcjach można wybrać kamrę - action i classic. Do tego jest jeszcze ustawienie jakieś 'random filter' on/off oraz hit effect on/off.
Wygląda na to, że można będzie obkroić grę z orgazmicznych wiżuali dla pro sceny :>
No co ty, lepiej scrubhejtować, tak jak Snejk.
-
Lol. Hejtowanie DoA to nie jest scrubhejtowanie. "Najlepszy system i najlepsze postacie" to było czysto teoretyczne wyrażenie, wiadomo że ta gra będzie c***owa nawet z normalną kamerą.
-
ale przecież liczą się tylko hitboxy i klatki a reszta jest dodatkiem dla scrubów
jak klatki będą pro to będziem grać
-
ja w zasadzie tylko w doa4 zagrałem paredziesiąt walk, ale coś było w tej grze takiego że chcem tą piątkę :P da sie jakkolwiek dorwać to demo bez kupowania ng3?
-
Tutek do DEMA y NG3
http://youtu.be/5AF0pxoR-pg