Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Cambion

Strony: 1 [2] 3 4 ... 99
16
Film, muzyka, książka / Odp: Seriale
« dnia: Październik 02, 2012, 18:07:00  »
wczoraj mojemu zyciu zawodowemu zagrozil serial "Gra o tron", mialem obejrzec pierwszy odcinek tak do snu, a wessalo mnie tak ze obejrzalem 4 odcinki i poszedlem spac o 4 rano, a na rano do roboty ;D
Też tak zacząłem, a skończyłem na przeczytaniu 5 tomów książek

17
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Październik 01, 2012, 19:03:55  »
Jeszcze lepiej gra się na Pair Play. Wczoraj trochę pograliśmy i powiem że to w to powinny być turnieje.

18
Jinpachi Mishima / Odp: Juggle
« dnia: Wrzesień 30, 2012, 16:45:37  »
Co robić na ścianie na singlu? Za cholere nie chce mi siąść d/f+3,1 B! f+2,1,1+2
Nie siedzi mi nigdy po bandzie, f2,1,1+2 używam tylko po wysokim wallcarry. W pozostałych sytuacjach walę albo df2,1 albo bara.
Ja robie d/f+3,1 B! d/b+3,1 lub właśnie d/f+2,1. Wyglada na to że to dwie najlepsze opcje


Aha gdzieś wyczytałem że WS 1,1 i b+1,2 można hit confirmować. Co wy na to?
b+1,2 da się hitconfirmować, WS+1,1 chyba nie - trochę za mało czasu na prawdziwie możliwą reakcję.

Mam dokładnie takie same odczucia.

Tak reasumujac to Jinpacz jest teraz druga najlepiej karzacą postacią w grze. Zaraz za Kazem.



19
Jinpachi Mishima / Odp: Juggle
« dnia: Wrzesień 30, 2012, 14:54:51  »
Co robić na ścianie na singlu? Za cholere nie chce mi siąść d/f+3,1 B! f+2,1,1+2

A tak poza tym to chyba najlepszy staple po WS 1,1 to WS 1,1 B! dash d/f+1, f+2,1,1+2 za 63 dmg

Aha gdzieś wyczytałem że WS 1,1 i b+1,2 można hit confirmować. Co wy na to?

20
Sergei Dragunov / Odp: Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 29, 2012, 15:35:52  »
Po d+1 są + frejmy na bloku,
Po d+1 jest 0 na bloku

21
Sergei Dragunov / Odp: Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 26, 2012, 21:47:15  »
Jeśli od DR nic się nie zmieniło to d+2 ma -13.
f,f+3 wcale nie jest takie złe gdy wymieniać je z iWR+2

22
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« dnia: Wrzesień 25, 2012, 22:36:03  »
Czyli właściwie tak, jak napisałem. ;p
Dokładnie tak, tylko moja wersja była trochę bardziej rozbudowana :cool:

23
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - pytaj i odpowiadaj
« dnia: Wrzesień 25, 2012, 22:03:47  »
Tak na prawdę to Shining Wizard to rzut Kinga i tylko Kinga na stojącą postać. Nazwa pochodzi od zagrania z japońskiego wrestlingu (wejście przeciwnikowi na kolano a następnie uderzenie go swoim kolanem prosto w ryj).
iSW (instant Shining Wizard) przyjeto nazywać f,f,f+2+4 robiony jako AT (air throw) co oczywiście jest dużym błędem bo iSW można też robić na stojącego, gdyż chodzi o taki bufor f,f,f aby nie było widać animacji biegu.
Można więc powiedzieć że iSW ma King, AK i Lars

Taz -> tak swoją drogą Tekken to nie MK i tutaj nie ma aż takich mega buforów

24
Craig Marduk / Odp: Craig Marduk - Dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 23, 2012, 10:01:31  »
Rzut sam wykminiłem, bo to byo oczywiste.. chodziło mi o coś mocniejszego :) No tylko w wieksze postacie coś z tym da się zrobić, thx !
Generalnie ma on jedną z najgorszych 4 w grze bo i14 i dającą na consistant CH jedynie AT

25
Craig Marduk / Odp: Craig Marduk - Dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 22, 2012, 16:13:25  »
Pytanie... co robić po magic 4 od naszego pseudo Murzyna ? :o
Dokładniej prawy rzut czyli f+2+4 bo lewy nie siedzi

26
Jinpachi Mishima / Odp: Juggle
« dnia: Wrzesień 22, 2012, 12:36:51  »
Jak robie Rarsem jego imba tagassaultową, 5hitową ścianę to już nie złapie mi postaci rzutem; najwyraźniej musi wystarczać bara.
No chyba że tak. Po Mardukowym TA! f+2,1 AT na ścianie siedzi ładnie

27
Jinpachi Mishima / Odp: Juggle
« dnia: Wrzesień 20, 2012, 22:03:33  »
Ma ktoś coś innego dobrego na wall?

AT? jako zakończenie po TA oczywiście, bo na singlu są pewnie lepsze rzeczy

28
Sergei Dragunov / Odp: Nowości i zmiany
« dnia: Wrzesień 20, 2012, 21:44:53  »
Ja jako endera używam f+3~d/f, 1+2, bo szczerze nie sprawdzałem nawet czy opcja z dwójką lepiej kroi :).
Opcja z f+3~d/f, 2 kroi mniej ale daje lepsze oki i lepiej wrzuca na ściane

29
O w mordę, czyżbym zapomniał zapisać się na ten turniej? Jeśli tak to proszę o dopisanie 8) Tylko TTT2

30
Craig Marduk / Zmiany T6->TTT2
« dnia: Wrzesień 17, 2012, 19:22:28  »
Zmiany jakie zaszły na przełomie T6->TTT2

Nowe zagrania:

d/b+2 - ogólnie ten cios jest tym czego zawsze brakowało Mardukowi: mid, i16, -9 na bloku, daje wall splata, na CH juggluje, ma całkiem niezły zasięg. Niestety, jest bardzo, ale to bardzo liniowy. Stare d/b+2 zostało mu zabrane nad czym raczej nie należy ubolewać. :)

f+1+2,2 - zastąpiło stare f+1+2. 3 hitowy string. Pierwsze dwa to NC, zaś całość nie jest nawet NCc. Ostatni hit ma -12 na bloku. Przydatne jedynie w jugglach po TA.

d/f+3+4 - przejście do VTS z małym stepem do przodu.

VTS f+1,2 - mid, mid. NC z -12 na bloku. Pierwszy hit na bloku bezpieczny. Przydatne głównie w jugglach.

Zmiany:

d/b+2+4 - GT za główę i nogi. Teraz nie juggluje. Zadaje za to stałe 40 dmg.

d/f+1 - zmiana animacji. Teraz zbiera bardzo nisko. Niestety wbrew temu co pisano na TZ od samego wyjścia TTT2 na automaty nie jest i15 tylko wciąż i16. j**AĆ TZ!!! angryrazz

WS+3 - teraz kroi więcej i poprzez TA umożliwia juggle za ponad 80. Nareszcie!!!

d/f+4,2 - teraz +4 na trafieniu! :)

u/f+3 - teraz -2 na bloku

WS+2 - już nie schodzi lekko w lewo podczas tego ciosu. Stun  na CH

f,f+1+2 - teraz wyjściowo zadaje 20 dmg zamiast 30. Robiony jako AT tylko 22 dmg. :(

AT 2+4_1+3 - teraz tylko 18 dmg zamiast 22

WT (wall throw) - spadek z 35 do 28 dmg >:(

Strony: 1 [2] 3 4 ... 99