BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken Tag Tournament 2 => Jinpachi Mishima => Wątek zaczęty przez: Leito_PL w Wrzesień 18, 2012, 22:16:32

Tytuł: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: Leito_PL w Wrzesień 18, 2012, 22:16:32
hmm. Dla mnie top 10:
d/f+2,1
u+4
d/b+2,1
1,2
d/b+3,1
b+4
u/f+3,4
d/f+1,1
b+2
d+3
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 19, 2012, 17:05:16
u4
f3
d2,1
b4
df11
df21
f21
df1+2
db31
FC df2
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: amok w Wrzesień 26, 2012, 07:36:53
Siedzi cos na konkretnego po df+1+2 ?
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 26, 2012, 09:04:23
Bez tagowania? df1+2, d1 B! df1 f21,1+2 za 66.

df1+2, d1 B! ub12~f fly 112:2 (67)
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: amok w Wrzesień 26, 2012, 17:38:02
Tylko nie zawsze siedzi to d+1 .... :(
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 26, 2012, 20:27:12
Siedzi, tylko nie możesz czekać z jego wciśnięciem, nie confirmuj go wzrokowo, tylko wciskaj na pałe po df1+2 - jeśli wybitka będzie zablokowana, d1 nie wyjdzie bo będzie jeszcze recovery, a jak trafi to zboundujesz od razu.
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: amok w Wrzesień 26, 2012, 21:51:34
Aha ;) ok dzięki za info  ;)
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: Di w Październik 22, 2012, 12:16:13
b+1,2
d/f+2_2,1
u+4
d+3
d/f+3,1_3,2
d+2,1
b+4
WS+1,1
d/b+2,1
f+3

Jinpachi jest niewdzięczny przy rozpisywaniu najlepszych ciosów ze względu na brak poke'ów i karalność - większość zagrań używamy tylko w danej sytuacji (choć np. u+4 można robić na pałę :plaza:).
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: PePe w Listopad 08, 2012, 23:27:48
Czy b+1,2 oraz d/b+2,1 są bezpieczne albo w miarę bezpieczne? Kroją na serio duży damage jak na takie zwykłe 2 hitowe NC...
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: Dae w Listopad 08, 2012, 23:52:43
O ile dobrze pamiętam obydwa karalne na -12.
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Listopad 09, 2012, 00:10:05
b+1,2 służy raczej tylko do karania -12, bo sam jest karalny tak jak mówi Dae.
db2_db2,1 może ma na papierze tylko -12 kary, ale na bloku latamy, bo "jedynka" jest hajem.  Ten NC służy raczej do podkurwiania przeciwnika niż krojenia paska; całość robi coś koło 30dmg, czyli mniej niż rzut, na dodatek na hicie czy to po jednym czy obu ciosach jesteśmy i tak na -frames.
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: PePe w Listopad 09, 2012, 18:17:14
Jak zwykle coś pomieszałem ;D Chodziło mi nie o "d/b+2,1", tylko o "d+2,1" :) W ogóle fajnie jakby przy ciosach ludzie umieszczali jakiś opis do czego ten cios może być użyteczny i kiedy go stosować... No i w sumie od razu można by wrzucić FD :P Czego używacie tak "na pałę" na zasadzie poke'a czy ogólnego zaczepiania przeciwnika? Pamiętam, że np. Bobem w T6 to można było męczyć ludzi chyba d+1, miało 0 na bloku czy coś :P Tutaj chyba d+3+4~2 ma dosyć spoko właściwości, ale ten początek jest strasznie powolny i łatwo to obejść...
Tytuł: Odp: Top 10 moves
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Listopad 09, 2012, 18:37:13
d2,1 bardzo spoko, niby d2 karalne na -11, ale pushback, możliwość opóźniania jedynki i ryzyko jugla na CH sprawia, że nikt go karać nie będzie. Trochę lipa tylko, ze można boleśnie swalkować ;/

Z Pachim jest taki problem, że nie ma za bardzo ciosów do używania na pałę: szybkie poki (12, d12) ma karalne na wybitkę, lowy stosunkowo wolne. Na pewno można w miarę swobodnie siać jego zasięgowymi homingami (b2, ale tu kara, b4 - safe, dobry zasieg), ciosami z dasha (ff3, ff4 - trochę liniowe, ale mocne i bezpieczne), uf3,4 - przewaga na bloku, u4 - bezpieczne, lekko trackujące midowe kolanko z gwarantem, w teorii jego najlepszy cios do spamowania, w praktyce punch happy opponent będzie nas często floatował (krótki zasięg kolanka + długi startup); można też w range 2 sypać na pałę Fly 2_4 (mid_lo, oba kndują).