16
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Fighting Games Challenge 2K16 Atlas Arena 1 - 2 października 2016
« dnia: Kwiecień 03, 2016, 22:42:05 »
Wygląda na to, że będzie zajebiście. Trzymam kciuki, aby się wszystko ułożyło i planuję podróż.
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Będzie też darmowa wersja - Tylko Jago grywalny ale za to można grac online ze wszystkimi.Nie tylko Jago - jest to zawsze jedna postać, ale zmienia się co jakiś czas (co tydzień albo dwa).
shk po vt siedzi, przetestuj inne timmingiSiedzi po cc S.HK. Jeśli zrobisz cc s.HK i potem drugi, zwykły, to masz za mało hit stuna na trzeci po VT.
cc s.HK, s.HK VT s.HK s.LK xx HP DP zadaje 350/608
Na pewnym cc lepiej robić s.HK cc, walk up, s.MP, c.HP xx VT, c.HP xx HP SRK xx super (albo s.HK, s.LK zamiast drugiego c.hp.. nie zapisałem różnicy w dmg).Według mnie nie warto. Masakryczny scaling, do tego ja generalnie staram się nie wykorzystywać VT i supera w jednym combo, wolę sobie zostawić opcje na dalszą część gry. No, chyba że to zakończy grę (ewentualnie rundę, choć tu będzie zależało od okoliczności).
s.HP (-5): s.MP (uwaga: nawet z bliska nie combuje się w s.MP/cr.HP z powodu odległości, ale siedzi s.LK xx MK Tatsu) / Shoryukeny / s.LKTak szczegółowo jak Ty jeszcze nie rozkminałem, a to co piszę poniżej to z pamięci, ale tak ogólnie: