BACKDASH FORUM
Inne serie => Marvel vs. Capcom => Marvel vs. Capcom 3 => Wątek zaczęty przez: wilku w Luty 20, 2011, 10:27:33
-
http://www.youtube.com/watch?v=TSSvTkyCLz0
dłużyzna ale podstawy i inne są ładnie przedstawione
-
Lesson 1: Movement and Recovery
http://www.youtube.com/watch?v=TDIa_k2foF0&feature=player_embedded
Lesson 2: Combos
http://www.youtube.com/watch?v=ycJp5v7ZbK0&feature=player_embedded
Lesson 3: Team Mechanics
http://www.youtube.com/watch?v=hIZNxYAohGE&feature=player_embedded#at=24
Lesson 4: Understanding X Factor
http://www.youtube.com/watch?v=CNJrK4OK6-k&feature=player_embedded
Character Hit Points Power Level
Akuma 800,000 74,000
Amaterasu 800,000 55,000
Arthur 800,000 50,000
C. Viper 900,000 61,000
Captain America 1,050,000 62,000
Chris 1,100,000 68,000
Chun Li 850,000 54,000
Dante 900,000 63,000
Deadpool 900,000 63,000
Dormammu 1,000,000 72,000
Doctor Doom 1,000,000 78,000
Felicia 875,000 59,000
Haggar 1,200,000 83,000
Hsien Ko 900,000 64,000
Hulk 1,200,000 94,000
Iron Man 950,000 68,000
MODOK 950,000 65,000
Magneto 850,000 60,000
Morrigan 950,000 52,000
Phoenix 420,000 72,000
Dark Phoenix 420,000 72,000
Ryu 1,000,000 72,000
Sentinel 1,300,000 91,000
She-Hulk 1,150,000 71,000
Spencer 1,050,000 69,000
Spider-Man 900,000 59,000
Storm 850,000 54,000
Super Skrull 1,000,000 73,000
Taskmaster 1,100,000 71,000
Thor 1,250,000 91,000
Trish 850,000 56,000
Tron Bonne 1,200,000 80,000
Viewtiful Joe 950,000 52,000
Wesker 1,100,000 76,000
Wolverine 950,000 70,000
X-23 825,000 55,000
Zero 800,000 55,000
Źródło: http://wiki.shoryuken.com
-
Podstawy podstaw, ale może komuś się przyda.
http://www.youtube.com/watch?v=eRHJyQ8q-Ng
http://www.youtube.com/watch?v=2c5HDPf5tgA
http://www.youtube.com/watch?v=WdGnE_BvE9I
-
Szybkie pytanie, jak wyrwać się z combosa kiedy przeciwnik używa innych postaci? Gram online i brakuje mi tej opcji w mojej grze :P proszę o szybką odpowiedź, bo nie wiem kiedy ogarnę te wszystkie filmiki :)
-
Kiedy używa innych postaci? Zakładam, że chodzi ci o aerial exchange, czyli wciśnięcie S+kierunek podczas air chaina, żeby zmienić postać.
Masz małe okno na wcisnięcie S+taki sam kierunek jaki wybrał przeciwnik. Kierunki liczymy jako góra, dół, boki (lewo, prawo liczone są jako to samo).
Bok powoduje wall bounce'a i daje 1/2 paska, dół - ground bounce + 1 pasek, góra - wybita w górę + 0 paska.
Tu dokładniejszy opis (http://wiki.shoryuken.com/Marvel_vs_Capcom_3/Systems/Air_Combos:_Aerial_Exchange)
-
krec joyem i napier... S :)
-
Brady Games Marvel vs Capcom 3 Strategy Guide
http://hotfile.com/dl/106929133/5169298/alejaja.rar.html
Dzięki Gascanowi z forum honmaru.pl biblia do Marvel vs. Capcom 3
-
wow normalnie Gascanowi kaste piwa chyba postawie za to jesli go kiedys spotkam.
edit. szkoda tylko ze troche skan nieczytelny :< trzeba poczekac az sie ukaze wersja pdf digital ;)
Orientuje sie ktos wogole gdzie moznaby kupic takiego guida wersje papierową? Nawet bym to rozwazyl bo ponoc wyjatkowo dobry jest i zajebista lektura na kibel :)
-
http://backdash.pl/forum/index.php?topic=985.0
Tutaj ludzie ugadują się na zamówienie.
-
tak ogólnie hyper/super armor co daje?
-
Super armor absorbuje 1 hit, więc Sent ma super armor na S. Hyper armor absorbuje więcej strzałów, vide Hsienko hyper.
-
Senta S i crouch m maja super armor.
-
next noob question ;)
jak wzywa się asyste w misjach? bodajże od ok 7misji są już comba z partnerami.
Czasem uda mi sie wezwać tak asyste by skombować, ale dalej nie przechodzi. W zasadzie nie wiem kiedy ten przycisk na ciskać. Próbowałem razem z bezpośrednio ostatnim ciosem, ale partner wyskakuje jakby za późno i wali na blok. Jak wcisne wcześniej to znowu jest za wcześnie.
Nie kumam tego....
-
No chodzi właśnie o znalezienie odpowiedniego timingu na wciśnięcie przycisku. Nikt ci ogólnie nie odpowie na to pytanie, bo to indywidualnie zależy od asysty i tego gdzie chcesz ją wsadzić.
-
Ogólne zasady co do asyst są takie, że nie możesz ich wzywać kiedy jesteś w hitstunie, blockstunie, w super jumpie i podczas speciali. Może w tym tkwi problem?
-
W misjach asystę najlepiej wzywać wciskając razem atak i mającą po nim nastąpić asystę. To, że Ci blokuje combo jest powodem tego, że nie wciskasz następnego ciosu szybko, stąd nie łączy go z poprzednim (asysta na ogół umożliwia połączenie comba dopiero po ciosie mającym nastapić po tych dwóch między, którymi została wezwana).
Weźmy najprostszy przykład np combo z asystą Dr Dooma:
c.L, P1, c.H
c.L musi połączyć się z c.H na 2 hit combo. Jednoczesnie musi pojawić się na ekranie druga postać ze swoim specjalem.
musisz wcisnąć c.L i P1 równoczesnie, po czym błyskawicznie wciskasz c.H. Jesli nadal Ci nie łączy, to znaczy że robisz to za wolno. Mi działa
-
Cancelowanie blok stuna poprzez uzycie X-Factor
http://www.youtube.com/watch?v=6sLaUXl4pv0&feature=feedu
-
Cancelowanie blok stuna poprzez uzycie X-Factor
http://www.youtube.com/watch?v=6sLaUXl4pv0&feature=feedu
Pogromca zonerów.
Pierwsze, co sprawdziłem po zakupie gry to "czy blokując Hyper sentinel force można zrobić xf i teleport". można.
-
Cancelowanie blok stuna poprzez uzycie X-Factor
http://www.youtube.com/watch?v=6sLaUXl4pv0&feature=feedu
Pogromca zonerów.
Pierwsze, co sprawdziłem po zakupie gry to "czy blokując Hyper sentinel force można zrobić xf i teleport". można.
Pogramca hyperów na pałę :D
-
Spencer Glitch (wiecie skąd ukradłem...)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Dee49bv5UN8
-
Ten glicz to lekka przesada w dzisiejszych czasach nawet jak na marvela ale o ile pamiętam w MvC2 też istnieją straszne glicze, które były nawet banowane na turniejach bo wieszały grę, niestety nie pamiętam co to było. (W sumie mi osobiście ten glitch nie przeszkadza, a wprowadza dodatkowy smaczek ale hejterzy mają argument)
-
Cóż można powiedzieć, działa prawie za każdym razem po rurce (100% jeśli wciśnięta asysta będzie na 3 pięści Hagara) :) ale czy to podstawa systemu ... Całe szczęście pomimo iż jest to finalny produkt patche są możliwe a nawet wskazane.
-
haha uśmiałem się oglądając ten glitch :D na pewno poprawią w patchu, trzeba być dobrej myśli :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=gGL9y63d3ys&feature=player_embedded
Jak to mawia Ornit: ukradzine z SRK.
Ktoś napisze coś więcej o tym?
-
Taki Alpha Counter ze SFAlpha tylko, że z właściwościami asyst nietykalnych na wejściu cancelowanych w supery.
-
Jaka jest notacja tegoz?
-
Jak blokujesz tzn jesteś pod naporem ciosów wciskasz od tyłu do dołu (tył,tył dół, dół) + asysta 1 albo asysta1 o znalazłem taką ikonkę czyli podczas bloku(http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20100812201250/streetfighter/images/6/64/Arcade-Stick-Qcbd.png) + A1/A2 zabiera nam to jeden pasek supera i podczas wyjścia asysty(często nietykalne klatki) można cancelować w supera czyli w sumie trza dwa paski na taki trick. Gram w marvela od premiery, a nie wiedziałem, że to jest w tej grze muszę jednak częściej zagladać na srk lub tu jak chce w to jakoś grać eh. Bo normalnie można też zmienić podczas gdy ktoś na nas napiera czyli jak jesteśmy podczas bloku wciskamy przód i asysta 1 lub 2.
-
Lol te skany z poradnika Buktootha musiały być naprawdę chujowe skoro dowiadujecie się o tym dopiero teraz :D
-
no xD
albo po prostu wszyscy pościągali a mało kto tam w ogóle zajrzał xf.
cpu dość często to robi
-
Po walkach z Kejimem naszła mnie taka myśl: "co za zjebany jest w tej grze początek walki!?!?!" praktycznie każda walka zaczynała się od ocierania cycami i chamskiego spamowania przód/tył+H... żenada, próbowałem wpieprzyć się z jakimś ciosem to dostawałem rzut... jest na to jakiś sposób?
-
backdash/skok do góry i whiff punish?
-
backdash/skok do góry i whiff punish?
a to można backdasha robić na początku walki xD ?
co do skoku do góry to przeciwnik za mną skoczy i znowu ta sama śpiewka. Zwłaszcza, że mam topornego Dormammu jako 1 w teamie.
whiff punish?
-
No można zrobić backdasha, a czemu miałoby się nie dać? ;p
Przeciwnik może za tobą skoczyć, ale przecież nie zrobi tego na reakcje skoro mashuje rzut przed rozpoczęciem rundy.
Czego w whiff punishu nie rozumiesz? Przeciwnik wyrzuci f/b+H w powietrze i karzesz go na opóźnieniu.
-
Jeśli będzie mashował przód+H to jak podskoczysz to może być tak, że mu cios zwhiffuje (niektóre sięgną cię w skoku) i będzięsz mógł pokarać overheadem od razu.
-
Czego w whiff punishu nie rozumiesz? Przeciwnik wyrzuci f/b+H w powietrze i karzesz go na opóźnieniu.
To, że Ty coś rozumiesz (w tym przypadku nazewnictwo) to nie oznacza, że wszyscy o tym dokładnie wiedzą.
Co do backdasha to nie mogłem zrobić dasha do przodu więc stwierdziłem, że w tył też nie działa :P
-
aaa klepałeś pewnie :r: :r:, więc w tył też się nie da :)
-
A klepie ktoś dashe poprzez kierunki? Ja miałem tak na początku z przyzwyczajenia ale w sumie to w ogóle jest nieopłacalne: P.
-
czasem jest. np po forward throw OTG z dashem i srk motion najlepiej robic tak: :r: :srk_dp: :atk:
-
To, że Ty coś rozumiesz (w tym przypadku nazewnictwo) to nie oznacza, że wszyscy o tym dokładnie wiedzą.
Po co od razu takie wrogie nastawienie? ;p Zapytałem czego nie rozumiesz, bo myślałem że nie rozumiesz czegoś odnośnie ukarania whiffa w tej konkretnej sytuacji i chciałem się dowiedzieć czego, nie było w tym żadnej złośliwości.
W życiu by mi nie przyszło do głowy, że ktoś grający od tylu lat w bijatyki może nie wiedzieć, co to znaczy whiff punish - tutaj jest złośliwość, myślę że widać różnice ;]
Z tym backdashem to nie chodziło mi o stan jeszcze przed walką, kiedy nie da się dashować, a jedynie chodzić do przodu i do tyłu, tylko o sam początek rundy.
Co do robienia dasha poprzez kierunki, to przy combosach wiadomo, jak komu wygodniej, ale podczas movementu dashowanie przyciskami jest niezastąpione (zwłaszcza przy triangle jumpach).
-
o lol czyli moge dashowac w powietrzu w kierunkach z wykorzystaniem 2x atk + kierunek? jakim ja jestem noobem jednak xDDDD
-
Co do robienia dasha poprzez kierunki, to przy combosach wiadomo, jak komu wygodniej, ale podczas movementu dashowanie przyciskami jest niezastąpione (zwłaszcza przy triangle jumpach).
qtf. Gdyby a+a nie dawało dasha, to nie ogarnąłbym tych tri-jumpów w ogóle.
-
To, że Ty coś rozumiesz (w tym przypadku nazewnictwo) to nie oznacza, że wszyscy o tym dokładnie wiedzą.
Po co od razu takie wrogie nastawienie? ;p Zapytałem czego nie rozumiesz, bo myślałem że nie rozumiesz czegoś odnośnie ukarania whiffa w tej konkretnej sytuacji i chciałem się dowiedzieć czego, nie było w tym żadnej złośliwości.
W życiu by mi nie przyszło do głowy, że ktoś grający od tylu lat w bijatyki może nie wiedzieć, co to znaczy whiff punish - tutaj jest złośliwość, myślę że widać różnice ;]
Z tym backdashem to nie chodziło mi o stan jeszcze przed walką, kiedy nie da się dashować, a jedynie chodzić do przodu i do tyłu, tylko o sam początek rundy.
Co do robienia dasha poprzez kierunki, to przy combosach wiadomo, jak komu wygodniej, ale podczas movementu dashowanie przyciskami jest niezastąpione (zwłaszcza przy triangle jumpach).
Akurat tamto nie było złośliwie :P fuck muszę poczytać chyba wszystkie podstawy w tej książce i na wiki shoryuken :P
-
smapback i zabijanie asyst
http://www.youtube.com/watch?v=DX9zhrB6FPM&feature=channel_video_title
-
MvC3 Magic Pixel Mystery
http://www.youtube.com/watch?v=IWIvVFEZ__s&feature=player_embedded
MvC3 Advancing Guard Mystery
http://www.youtube.com/watch?v=Nap5Iv-h_UI&feature=player_embedded
Ciekawe filmiki, zwłaszcza ten o Magic Pixel ;)
W skrócie
Magic Pixel = 4% hp
Advancing Guard = mniejszy dmg na ciosach na Multi-Hit Chip Moves
-
Cross Counter presents: Marvel 1.0 feat. Viscant (Marvel vs. Capcom 3 Tutorial)
http://www.youtube.com/watch?v=8fMz3sHNv8Q&feature=feedu
Kapitalny tutek dla wszystkich tych którzy chcą wskoczyć na troszkę wyższy poziom, dużo przydatnego stuffu.