Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Pro8e

Strony: 1 [2] 3
16
Kung Lao / Odp: Combo,Juggle
« dnia: Czerwiec 14, 2011, 18:20:40  »
O kurde ten infinite wyglada naprawde dziwnie... Musze go obczaic :P Jak bardzo by nie znerfili Kunga i tak bede nim gral.
Co do 2,1, 1+3, 2 --> to jest jakis chooory just frame zeby zrobic najsilniejsza wersje kombosa z dalekim rztem. Siedzialem juz kungiem na prawde sporo w practice i ciagle nie mam tego rozkminionego. wchodzi w jakichs 10% przypadkow. Na Online'ie tylko na farta :/ - niestety.

17
Mortal Kombat 9 / Odp: MK9 - Video
« dnia: Czerwiec 14, 2011, 18:05:32  »
A z tego co ja pamietam - to Kabal był TOPEM w UMK3 i pomimo tego, ze w samej walce piła była nieprzydatna, to w combosach ludzie robili z nią infinite'y. Pamiętam jak dziś ten LEGENDARNY kombos za 120% Kabalem w UMK3 :P to byl chory koles. Jak w tej czesci to jeszcze nie wiem, bo za malo gralem przeciw niemu, ale pila faktycznie wydaje sie szybka, sporo zadajaca i pojawiajaca sie znikąd - jak jeszcze (jak tu ktos napisal) sciaga z niskiego skoku, no to jest swietnym projectilem.

18
Mortal Kombat 9 / Odp: Ranbat II - 11.06.2011 21:30
« dnia: Czerwiec 12, 2011, 01:12:59  »
Gralo sie spoko - za tydzien musze sie odegrac. Jestem w stanie pocisnac duzo lepiej, ale mam glupie nawyki i brak ogrania na postacie. Faktycznie szlo dosc sprawnie, nie ma co narzekac. Po 2 pierwszych walkach dopiero ogarnalem ze mialem downloada czegos na konsoli wlaczonego :P moj blad :P...

Ja jeszce nie jestem pewien jak doskladnie z casem wieczornym za tydzien - ale mysle, ze czwartek wieczor nawet by mi pasowal, piatek chyba tez niczego sobie. generalnie to sesja w toku, wiec malo mam szans do grania, ale na kolejnego ranbata sie skusze :D

19
Mortal Kombat 9 / Odp: Ranbat II - 11.06.2011 21:30
« dnia: Czerwiec 11, 2011, 17:08:02  »
Ja postaram sie byc. W zeszlym tygodniu nawet nie ogarnalem, bo mam sesje i slabo to u mnie z graniem, ale zobacze jak sie bedzie gralo :D

20
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Maj 25, 2011, 19:57:06  »
Ja tez juz zaczalem w to grac :D
Podoba mi sie i bede zasuwal - jak ktos jeszcze chetny, oprocz osob z ktorymi juz grywam, moj nich PSN Probe_GGTP.
:D

21
Mortal Kombat 9 / Odp: MK9 - Online
« dnia: Maj 20, 2011, 11:06:57  »
Ja pogralem troche wczoraj i przedwczoraj. Sprawa ma sie u mnie tak samo jak z BlazBlue - Z polakami da sie grac, z innymi lag jest odczuwalny. Dobrze ze duzo polakow w to gra, bo przynajmniej jest z kim pograc.

22
Mortal Kombat 9 / Odp: Ranbaty MK9
« dnia: Maj 18, 2011, 20:49:45  »
Wchodze w to z miejsca!

Wreszcie PSN dziala, czas podlaczyc chlebak i napier....


Crono! MK JAZDAA!

23
Mortal Kombat 9 / Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« dnia: Kwiecień 23, 2011, 23:37:47  »
u kazdej postaci jednak przy "finisherach" są jakieś białe prostokąty - wygląda to jak miejsce do DOPISANIA czegoś w tym guidzie.
domyślam się więc, że czeka nas DLC content - Fatality pack :D

24
Mortal Kombat 9 / Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« dnia: Kwiecień 23, 2011, 23:04:00  »
Tak jest urok bloku pod klawiszem...
A porpo Zone'owania - ktos poruszal ten temat odnosnie Sindel - bardzo mocna wydaje sie byc Kitana - jej gigantyczne wachlarze czy to z powietrza czy z ziemi zgarniaja ze sporej czesci ekranu, do tego ten cios qcb+1, czyli "lot po prostokącie" :P, jest bardzo przydatny przy zone'ingu, do szybkiej ucieczki z rogu i wchodzi na gwarancie po trafionym wachlarzu w powietrzu (nawet z prawie calego ekranu).
Kitana przez swoje ciekawe zastosowanie ciosów najbardziej mi sie podoba ze wszystkich kobit w nowym MK.

25
Mortal Kombat 9 / Odp: Najlepsi gracze w Polsce danymi postaciami
« dnia: Kwiecień 23, 2011, 22:57:44  »
co to jest za podejscie "nie graj tym bo jest slaby w tierach"... czy wszyscy tutaj chca podbijac europejscie turnieje?... jakos mi sie nie wydaje. Gra jest glownie 4fun, wiec kazdy powinien grac kim chce. Low tierami da sie tak samo wyrabiac jak i tymi mocniejszymi postaciami, tylko trzeba umiec grac.
Ja będę grał kimś pokroju Kung Lao/Ermac/Kitana/Noob/moze ktos jeszcze. Zbyt wczene stadium...

26
Mortal Kombat 9 / Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« dnia: Kwiecień 23, 2011, 22:16:31  »
Ja zakochałem się w tej grze i jestem zawsze chętny na granie - (Di jak będzie jakieś granie to dawaj znać - jak coś mam zawsze dostępne mieszkanie :D).
Ten Kabal wygląda na mega cheapową postać po tym kombosie co ktoś podał - milion razy ta sama wybitka - żal.

A szerze mówiąc myślałem, że CYBER SUB ZERO będzie bardzo dobrą postacią - z jednego prostego powodu - MA DIVE KICKA.
Co dive kick znaczy w świecie bijatyk wiemy dobrze - Yun z SF3, Rufus z SF4...
Co znaczy w MK?... już widzieliśmy po akcji Kung Lao. A CSZ ma 2 rodzaje dive kicka, do tego ma X-ray'a dive kickowego. Uważam, że ta postać będzie mocniejsza niż podają tiery.

27
Mortal Kombat 9 / Odp: Nowy MORTAL KOMBAT w 2D?!
« dnia: Marzec 15, 2011, 17:43:27  »
Wie ktoś dlaczego jest 15 marca godzina 17:37, a jeszcze nie ma dema MK na normalnym koncie PSN??????????? (ani na EU, ani JP, ani US)...

28
Jest jeszcze mozliwość dopisania mnie do listy? - SSF4!
Nie mam zielonego pojecia jeszcze czy na pewno nie bede mial jakiegos waznego zaliczenia wtedy, ale jak bede mial cos dopiero we wtorek/srode, to powinienem wpasc :D

Czy ktos oprocz wiadomych mi ludzi jest chetny, by zagrac troszki w BBCS/GGXXAC?

29
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Grudzień 26, 2010, 17:26:39  »
Na wypasie!
W ogole to musimy zagrac hiryu - bede cie lapal na PSNie.

30
BlazBlue: CS / CP / Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« dnia: Grudzień 26, 2010, 16:40:53  »
Ej a tak w ogole to BBCS2 nie bedzie mozliwy do sciagniecia jako patch do zwyklego BBCS? Bo tak naprawde to dopiero co wyszla ta gra na konsole a tu juz nastepna czesc sie szykuje...

Strony: 1 [2] 3