Autor Wątek: SSF4 dyskusja ogólna  (Przeczytany 482459 razy)

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #870 dnia: Maj 21, 2010, 08:26:43 »
z tej listy dziwnie tylko brzmi:
- Changes to Dictator's Ultra 2 damage

ciekawe co mają na myśli? po prostu chcą zmienić damage (co byłoby głupotą) czy może w jakichś określonych sytuacjach ta ultra ma jakiś zabugowany dmg?

Mastachi

  • [Zachodniopomorskie]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 186
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mastachi
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #871 dnia: Maj 21, 2010, 08:52:11 »
Podobno na kanterze za malo zabiera

HavocWingPLZG

  • Poznań Dojo
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 135
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HavocWingPLZG
  • Skąd: Zielona Góra / Poznań / Taichung
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #872 dnia: Maj 21, 2010, 09:07:00 »
shit, wiem, że się powtarzam ale - CAPCOM MUSI NAPRAWIĆ GENA, BO tAK GO "POLEPSZYLI" ŻĘ SIĘ NIM GRAĆ TERAZ NIE DA!!!.
Fajnie, że te "anbloki", w końcu wylecą, trudne były do zrobienia, to fakt , ale jakby ktoś to opanował takim Sagatem, to mogłoby być bardzo nieciekawie

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #873 dnia: Maj 21, 2010, 09:43:29 »
sagatem to nic, gorzej jeśli ktoś opanowałby to takim kenem - nie dość, że damage zbiera zacny to jeszcze setup byłby chory dzięki najlepszemu kara throw w grze, nie mówiąc już o innych zaletach tej postaci (najlepsiejszy dp w grze etc).

Co do ultry to fakt nie kroi sporo ale nie spodziewałem się takiej zmiany i uważam, że buff na cr.HP albo j.mp powinien mieć większy priorytet.
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Ukyo_Tachibana

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 277
    • Zobacz profil
  • Gamertag: UkyoT666
  • PSN ID: Ukyo_PL
  • Skąd: Plymouth UK
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #874 dnia: Maj 21, 2010, 13:55:38 »
No no no to to i jeszcze overhead ... Dadrot blagam cie skoncz w kazdym temacie pisac jaki to Bison nie jest slaby i jakiego buffa on nie potrzebuje bo prawda jest taka ze Dyktator jest juz cholernie dobra postacia ( to ze trudniejsza w opanowaniu niz Chun czy Ryu to inna bajka ) Stary lubie cie ale powaznie pierdolisz od rzeczy ...

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #875 dnia: Maj 21, 2010, 14:37:07 »
A gdzie ja napisałem, że jest słaby? Napisałem, że zamiast buffować damage ultry powinni poprawić jeden z dwóch ciosów, które od zawsze były AA i zostały perfidnie zjebane. Nie widzę w tym nic nadzwyczajnego czy nie logicznego?

edit: ukju, sam się zastanów z resztą, j.mpx2 jest z założenia capcomu A2A po którym mamy posadzić ultre i tak było od początku sf4. Ja się pytam, czemu w takim razie ten cios ma tak zwalony hitbox? To już nawet raju ma lepsze j.mpx2 u1, nie mówiąc już nawet o rufusie bo to przegięte. Na dzień dzisiejszy bisonowe j.mp działa w praktyce tylko na empty jumpy.... Porównaj to z bisonem z SSF2T i jego j.mp (nie wspomnę że wszystko tam miał 3x lepsze a i tak był midem..).
« Ostatnia zmiana: Maj 21, 2010, 14:40:46 wysłana przez Dadrot »
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #876 dnia: Maj 21, 2010, 14:49:08 »
lol, faktycznie z tego nie wynika że piszesz, że jest słaby (a pytasz gdzie o tym piszesz)

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #877 dnia: Maj 21, 2010, 14:52:46 »
Rufus nie ma j.mpx2.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #878 dnia: Maj 21, 2010, 15:26:01 »
ale ma j.rh działa podobnie <rufus>
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #879 dnia: Maj 21, 2010, 15:28:57 »
No przecież wiem ; D

Co do j.rh, to trochę mu to znerfowali (najpierw sam zauważyłem że coś jest nie tak, potem przeczytałem o tym na srk), ma trochę mniejszy priorytet - strasznie nie lubię tego słowa w odniesieniu do bijatyk (bo coś takiego nie istnieje), ale nie wiem co dokładnie pogorszyli mu w tym ciosie.

Dadrot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2136
  • Płeć: Mężczyzna
  • I'm whatever Gotham needs me to be.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Dadrot/takeasitson
  • Skąd: Canada
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #880 dnia: Maj 21, 2010, 15:45:21 »
oczywiście hitboxy
if you watch Godzilla backwards its a heart warming tale of how a dinosaur helps rebuild a city then moonwalks into the ocean.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #881 dnia: Maj 21, 2010, 15:56:28 »
No wiadomo, bo startup wydaje się być taki sam jak wcześniej. Tylko nie wiem jaki hitbox, czy zmniejszyli hitbox uderzający j.hk, czy zwiększyli/zmienili kształt hitboxa w który można uderzyć Rufusa podczas wykonywania tego ciosu.

ornit

  • Gość
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #882 dnia: Maj 24, 2010, 15:58:55 »

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #883 dnia: Maj 24, 2010, 20:45:58 »
No przecież wiem ; D

Co do j.rh, to trochę mu to znerfowali (najpierw sam zauważyłem że coś jest nie tak, potem przeczytałem o tym na srk), ma trochę mniejszy priorytet - strasznie nie lubię tego słowa w odniesieniu do bijatyk (bo coś takiego nie istnieje), ale nie wiem co dokładnie pogorszyli mu w tym ciosie.

Sneju priorytet jak najbardziej w bijatykach jest, nie interesowałem się zbytnio systemem w sf4 ale z tego co widziałem to wszystko opiera się na klatkach aktywnych i zasięgu + klatkach niewidzialności w niektórych ciosach, i jak to się mówi te właśnie ciosy mają większy priorytet no bo już jakoś trzeba to nazywać. Na czepialskiego to też nie można mówić że istnieją jakieś klatki niewidzialności bo ostatnimi klatkami niewidzialności jakie były w bijatykach to klatki w trakcie znikanka reptile'a z mk. Więc jak nazwać te ciosy? Ciosy przebijające ciosy A i B ale nie przebijające C i D za dużo pisania i gmatwania, a nie sztuką jest napisać coś skomplikowanie brzmiącego i mądrego, sztuką jest napisać to samo z tymi samymi informacjami zwięźle i w przyswajalnym dla każdego języku:).
A najlepszy przykład priorytetów w bijatykach ma sc4 i trochę też sc3. W sc4 bez żadnych klatek niewidzialności bez TJ/TC bez bugów czysto systemowo są sytuacje w których cios X trafia w tej samej klatce a czasem klatkę lub dwie później i mimo to przebija cios Y gdy oba są w zasięgu.

apolon

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 726
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: apolon81
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #884 dnia: Maj 24, 2010, 20:53:39 »
eee tam kombinujesz. nie ma takich priorytetów. dziękuję dobranoc.