Autor Wątek: Mileena - dyskusja ogólna  (Przeczytany 8647 razy)

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Mileena - dyskusja ogólna
« dnia: Lipiec 23, 2011, 01:33:26 »
Nie było tematu to zakładam.

Milka to moja 3 czy 4 postać, ale gram nią coraz więcej i mam kilka pytań.
Jak duża jest przewaga po TP na trafieniu?  Czy jakiś Kung Pało nie zdąży się o tym wcisnąć Spinem w mixupy?

Czy b,f+2 jest bezpieczne na bloku?

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 23, 2011, 01:36:51 »
TP daje ogromną przewagę na trafieniu, niemożliwe, żeby ktoś się wciął zmuszasz do blokowania i zgadywania.

bf+2 nie używa się w polu, jest zbyt randomowe. Jedyny pożytek z tego w jugglach. Aczkolwiek sama animacja skoku bardzo wiele omija - niestety nim Mileena zdąży wylądować, przeciwnik już zdąży z blokiem.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 23, 2011, 01:49:41 »
bf+2 może robić za aa szczególnie gdy przeciwnik wystawi się z j.p

Mam takie pytanko, gdy przeciwnik ma zamiar robić jakiś wake up attack robię ex sai, czy można to jeszcze czymś uzupełnić lub zastąpić ?

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 23, 2011, 01:53:07 »
Pytam o b,f+2 pod kątem safe wake up option.

Z kompem mogłem sprawdzić jedynie EX gryzienie i zdaje się być bezpieczne.

Z Teleportem jest ten problem że jest dość dobrze telegrafowany, np. grając z TasTerem był on w stanie łapać mnie anti air grabem Cyraxa w TP na tyle często że mecze zbliżały się praktycznie do timeoutów.

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 23, 2011, 19:45:48 »
Mogę prosić o jakieś rady na matchup
Mileena vs Kung ; Nightwolf ; Kano  ?

Vol

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 71
  • Płeć: Mężczyzna
  • -
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: -
  • Skąd: -
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 02, 2011, 03:01:11 »
Nightwolf: d+4 Twoim przyjacielem, blokuj jego wjazd z bara i wrzucaj mu d+4, tak żeby utrzymywać go na dystans jump ina. Sam sprzedawaj mu jump iny i zgadywankę, ale uważaj na wake up.

Zonuj go saiami a jak zacznie odbijac Twoje projectile to stosuj mind game z teleport kickiem. Zmuszaj go do skakanie, bo w powietrzu jest lamerski -> z powietrza wrzucasz saie, buforujesz rollera i masz juggla 4free. Tak samo jak złapiesz go teleportem skaczącego i zbuforujesz saie, to buforuj też roller w wkładaj juggla. Dzięki d+4 ten matchup jest moim zdaniem z przodu dla Mileeny. Night to postać na krótki dystans a d+4 pozwala Ci go zwiększyć i być safe.

Kung Lao - sam bym chciał wiedzieć. Niestety nawet Reo twierdzi, że Lao jest stworzony do gwałcenia Maliny. Graj mało safe (bo granie safe nie ma senu) i kiedy przeciwnik się zorientuje i zacznie nadużywać spina, to bajtuj spina na blok i karaj rollerem->24%

Kano - Wymieniaj się na projectile i stosuj mind game 'teleport zamiast projectila' (jak wejdzie teleport to masz przewagę i wrzucasz zgadywankę), albo 'roller zamiast projectila' (jak będzie na odpowiednim dystansie i wda się w projectile wars).

Bajtuj upballe -> jak zblokujesz je to możesz karać je rollerem i jugglem na 24% Utrzymuj dystans u+4. W powietrzu wygrywasz podobnie jak z Nighwolfem, ale trzeba uważać na upballa.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2011, 03:02:57 wysłana przez Vol »

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 02, 2011, 11:41:23 »
Mecz z dobrym Kano moze byc ciezki, szkoda Vol ze z Ryldem nie pograles...

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 02, 2011, 12:45:10 »
d+4 tej pani to jakis chory zart ;<

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 02, 2011, 12:55:58 »
Po tym co pokazał mi Vol obczaiłem d+4 innych charakterów znajdzie się kilka naprawdę dobrych ale Milka>all, zasięg+unikanie crossupów+przewaga+crashowanie ciosów...

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 02, 2011, 13:00:42 »
Gdyby nie jakies projecty na low i czesc specjali to moznaby wygrywac walki walac same d+4.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 02, 2011, 16:34:38 »
Gdyby nie jakies projecty na low i czesc specjali to moznaby wygrywac walki walac same d+4.

Jumpkick > d+4, bardzo dużo postaci wyciąga z JK krótsze bądź dłuższe combo. d+4 jest po prostu irytujące, nie jest w żaden sposób przepakowane.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 02, 2011, 16:43:03 »
No z tym, ze jesli robisz jk za wczesnie to sie buguje i robisz kopa w powietrze. W przypadku innych postaci timing nie jest az tak istotny.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2011, 18:26:59 wysłana przez Furb »

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 02, 2011, 17:51:45 »
Po tym co pokazał mi Vol obczaiłem d+4 innych charakterów znajdzie się kilka naprawdę dobrych ale Milka>all, zasięg+unikanie crossupów+przewaga+crashowanie ciosów...
+ chory hitbox :)

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 03, 2011, 12:35:01 »
No z tym, ze jesli robisz jk za wczesnie to sie buguje i robisz kopa w powietrze. W przypadku innych postaci timing nie jest az tak istotny.

Seriously now. Kto mówił że będzie łatwo? Trzeba mieć timing i tyle, jak to kogoś przerasta to niech gra w bierki.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Mileena - dyskusja ogólna
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 05, 2011, 08:05:03 »
Poproszę o porady w walkach Mileeną przeciw następującym postaciom: Scorpion, Kabal, Noob.