Autor Wątek: Sektor - Juggle  (Przeczytany 2355 razy)

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Sektor - Juggle
« dnia: Kwiecień 23, 2011, 06:56:45 »
Po krótkiej sesji z Sektorem

TU - Teleport Upercut (d,f+4)

Midscreen:

TU, f+4, b+2~Flame Burner - 23% - najmocniejsze combo po TU bez korzystania z paska jakie znalazłem
1,2,b+1, f+4,4~TU, j.k~ExTU, b+2~Flame Burner - 45%
TU, f+4,4~ExTU, b+2~Flame Burner - 34%

Po trafieniu górną rakietą można combować z każego dystansu TU lub jeśli jesteśmy odpowiednio blisko dash b+2~TU.
Jeśli trafimy Up Misslie z bliska (odległość sweepa) można robić j.p,b+2~TU

EDIT:

Po TU siedzi coś takiego:

TU, nj.p f+4,4~TU za 24% bez pasków lub TU, nj.p, f+4,4~Ex TU, b+2~Flame Burner z jednym paskiem

I tak dochodzimy do najmocniejszego combo bez XRaya jakie zdołałem posadzić
55%

UpMissilie, j.p, b+2~TU, nj.p, f+4,4~Ex TU, b+2~Ex Flame Burner
Mam nowe, łatwiejsze i mocniejsze combo po TU!

TU, b+2,1, dash 1, b+2~burner 33% bez metera.

TU, b+2,1, dash, 1,2~EX TU, b+2~burner 41% z meterem.

Pękła magiczna granica 30% i 40%

« Ostatnia zmiana: Maj 31, 2011, 14:39:58 wysłana przez Dae »

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Sektor - Juggle
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 31, 2011, 14:45:14 »
Hmmm...

b+2~TP, b+2,1, b+3,4~TP siedzi teraz łatwo, bez dashy, bez kombinowania. Chyba po patchu to zmienili.

Jak tego juggle'a zakończymy EX TP to mamy gruuuubą akcję.

Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Sektor - Juggle
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 11, 2011, 12:09:38 »
Coś ode mnie:

jp B,3,4 TU jk ex TU B+2 flamethrower

2,1 TU F+4,4 ex TU B+2 flamethrower

w powietrzu: jk TU F+4,4 ex TU B+2 flamethrower

1,2,b1 F+4,4 TU  1, Xray


wall:   1,2,b1 b+2,1   2,1 2,1  1,1,b+1 

           1,2,b1 b+2,1 2,1 1,2,2 górna rakiera (po tym przeciwnik ma zgadywankę. Chyba że ucieknie szybkim specjalem).

stoimy w rogu, za plecami mamy ścianę:  EX TU  B+2,1  1,2,b1  2,1  1,2,2 (można dołożyć górną rakietę) lub 1,1,b1


Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Sektor - Juggle
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 11, 2011, 13:38:47 »
b+3,4 lub 2,1 lub b+2~TU, b+2,1, b+3,4~TU (exTU, b+2,1 lub b+2~flamethrower), po gołym teleporcie tak samo. Najmocniejsza opcja.
1,2,b+1 f+4,4~TU b+3,4~TU - Można zrobić 1,2,b+1, iaTU, b+2,1, b+2,1, kroi najwięcej ale jest oporowo trudne.

Wall: 1,2,b+1, f+4, b+2,1, 1, 1,2,2~flamethrower lub rakieta. Z j.p i flamethrowerem na końcu kroi 45% bez pacha.


Taz_Thrash

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 369
    • Zobacz profil
  • Skąd: Warszawa
Odp: Sektor - Juggle
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 11, 2011, 23:18:10 »
Znam tego walla, ale czasem pod presją ciężko jest wsadzić F+4 i potem B+2 i całą resztę. Nie stosuję :)

Ogólnie standardowy juggle Sektora jest sam w sobie mocne. Chyba nie ma sensu stosować czegoś co łatwo można zdropować ? Lepiej walić gwaranta za 47% :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 11, 2011, 23:20:00 wysłana przez Taz_Thrash »