BACKDASH FORUM
Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Rain => Wątek zaczęty przez: Taz_Thrash w Styczeń 08, 2012, 15:21:35
-
Po pierwszym dniu nerdzenia mam:
1. jp, 4,3 thunder, 4,3, d,b4, 4,3 bąbel, 4,3 b,f,1 ewentualnie można skończyć x rayem lub 4, GAYser kick
2. jp, b+2, 1+2, b+2,1+2, 4,3 bąbel, 4,3 thunder, d,b,4, 4,3 b,f,1
3. jp 1,2 thunder, 4,3 d,b,4, ,4,3 bąbel, ,4 GAYser kick
4. 4,3 bąbel, 4,3 thunder, 4,3 b,f,1
5. jp. 4,3 thunder, 4,3 d,b,4, 4,3 bąbel, 4 Xray, gayser kick
6. Ex d,b,4 (jako wake up), 4,3 thunder, 4,3 bąbel, 4, gayser kick lub 4,3 b,f,1
comba można też kończyć jk i ex teleport. Ładnie wygląda i ciut więcej zabiera :)
-
Jest 50% meterless, nie wiem jak to dokładnie idzie ale chyba j.p, 4,3~bubble, ustawiasz typa nad sobą tak żeby go trafić uppercutem żeby przeleciał na drugą stronę, 4,3~thunder, 4,3~superkick, 1,1~squirt. Czy coś.
-
po piorunie od razu robisz super kicka a potem 4,3~squirt
-
Jeśli chodzi o 1,2~Piorun to lepiej robić 1,2,f4 (i potem co tam dalej chcesz z 4,3), bo łatwiej hit confirmować juggla, no i 12f4 jest -1 na bloku, nie -23 :)
Kończenie Splashem też nie jest musem, bo nawet na hicie jesteśmy -1, więc dalszego pressingu nie mamy, a wakeupy Rainowi i tak nie przeszkadzają dzięki EX Roundhousowi.
-
Widziałem na youtube te combosy z uppercutem ,ale za cholery to mi nie siedzi. Robię bańkę, ustawiam ładnie nad sobą i walę uppercut. Koleś leci tak jak na youtube, ale moja postać jeszcze nie wyszła z recovery i nie mogę się ruszyć. 4,3 wchodzi kiedy mój rywal już lezy na ziemi. Nie wiem co jest grane.
-
Może głupio zabrzmi, ale - robisz dasha? : D
-
Robię :) ok przynerdziłem, ale cholernie trudno to posadzić. Standardowo bez pacha biorę 41%, więc ok damage. Z boostem 62%. Muszę potrenować te uppercuty.
-
JP, 43, Thunder, Dash, Upper, Dash, 43, Bubble, 43, Squirt --> 45% tego samego juggla z 33 robie ;]
JP, B21+2, B21+2, Dash, 43, Bubble, 43, Lightning, Roundhouse, 43, tele --> 39% chyba i masz fajny setup na crossupa
ogolnie juggle z upperem nie sa az tak trudne, wystarczy chwilke w practice pokminic, ale ogolnie nie podoba mi sie ta postac, troche nia probowalem ale jednak czegos jej brakuje
-
Dobrego projecta.
-
Ma za to śmieszne pułapki. Obczaiłem to i owo online dziś. Online nie da się juggli robić, ale sprawdziłem na ogarniętych typach następujące akcje:
ex boost, ex kop chucka norrica i po tym combo - za 40 kilka procent. Większość gości atakowała mnie kiedy robiłem kicka i dostawali w mazak.
jp 4,3 thunder, 4,3 obrotowy kop, 4,3 bąbel, drop, ex obrotowy kop, 4,3 bąbel, 4,3 thunder, 4,3 teleport
:)
Co do tych uppercutów to ni chu...nie mogę tego dobrze zrobić. Na 10 prób wyszło mi może z dwa razy. W sumie kilka juggli obczaiłem i muszę ogarnąć jeszcze jakiegoś w miarę dobrego walla za min 40%.
Czego moim zdaniem Rainowi brakuje ? Szybkiego połka, 1,1 powinno się linkować z bańką lub piorunem :)
-
Ściana jest prostacka, 4,3~gk razy trzy chyba.
-
3,3 ma 9f i chainuje się ze specjalami ;p
-
Z kopem z pół obrotu linkuje się tylko sama 3 :)
Mówisz, że takie proste Hate ?? Kurde, a ja chciałem wymyślić coś bardziej wysublimowanego :) Ogólnie Rain ma zadatki na bardzo straszną postać :)
Przynerdzę więcej i was zbije 27 stycznia :>
-
Z kopem z pół obrotu linkuje się tylko sama 3
...ale z piorunami czy bąblem 3,3 ;) (4,3 też nie chainuje się z obrotówą, więc na jedno wychodzi).
-
w cornerze 43,bubble wysoko ustawiasz typa, uppercut, 43,geyser,43,geyser chyba 52% z JP
bez uppera midscreen to chyba 43 bubble, 43, rh, 43,thunder, 43 squirt
nie jestem co do tego pewien ale powinno 45% skroic, ale mozliwe ze cos pomieszalem
-
Ja preferuje proste rozwiązania:
Mid screen: 4,3 thunder, 4,3 obrotówa, 4,3 bąbel, 4,3 wodna armatka :) Prosto i bez problemów siedzi, a my mamy 41 %. Jeśli zrobimy to z ex boostem to mamy prawie 60 :)
-
id screen: 4,3 thunder, 4,3 obrotówa, 4,3 bąbel, 4,3 wodna armatka
Można juggla też skończyć na bąblu, typa ustawić wysoko i w pewnej odległości tak, że gdy opada z bańki, robimy j.P i sępimy na reset (a przynajmniej mamy free pressing) :)
-
Ja testowałem online zagranie:
4,3 thunder, 4,3 kop z pół obrotu, 4,3 bańka potem celowy drop i ex. kop z pół obrotu. 90 % gości po dropie próbowali mnie zaatakować i nadziewali się na obrotówkę. Po tym wchodzi 4,3 bańka, 4,3 piorun, 4,3 gejserkick. Nie da się zrobić 4,3 piorun, 4,3 kop z pół obrotu (juggle się po tym kopniaku kończy).
-
ale 43 bubble, 43 rh powinno siedziec
btw z fajnymi przeciwnikami grasz jak po bance mashuja przyciski :D
-
Nie mashują :) Próbują mnie zaatakować i wtedy mam 50 na 50, bo jak mnie uderzy to trafia na armor ex d,b4, a ja zrobi crossup to mam ciepło :)
-
po kulce masz duzy frame adv, nie powinni wyskakiwac
-
Raczej nie spodziewają się dropa :)
-
nom ty onizuka zrob 20% w grze
-
Odkryłem Rainem zgadywankę, która pozwala na zabranie 105% zdrowia :) Zgadywanką jest reset, gdy przeciwnik źle zgadnie wtedy mogę włożyć kolejnego combosa (wcześniej mam czas aby włączyć ex boost, dlatego taki damage). Wychodzi 40% z comba + 65 % po resecie :>
-
Jakim ty cudem chcesz zrobic zgadywanke Rainem skoro nie ma low startera... : - ((
-
Jakim ty cudem chcesz zrobic zgadywanke Rainem skoro nie ma low startera... : - ((
+1. To że ktoś próbuje skoczyć lub wcina Ci się na pałę to nie reset. ;P
-
Tzn. mówiąc zgadywankę miałem na myśli wybór pomiędzy trzema możliwościami: wake up, blok, skok. Przetestowałem parę rzeczy online (na graczach ogarniętych) i to zagranie za ok. 100 % działa i wygląda tak:
zaczynamy combo: jp, 4,3 bąbel, 4,3 kop z obrotu, 4,3 thunder i kiedy przeciwnik upada włączamy ex. boost, podchodzimy i walimy ex kop z pół obrotu. Potem 4,3 piorun, 4,3 gayser kick.
Chodzi o to, że jeśli przeciwnik spróbuje użyć wake up (podpuszczamy go wyłączeniem bloku przy booscie) to wsadzamy reset comba. Ewentualnie możemy wykonać rzut lub B2,3. Przy włączonym ex. booście zawsze z damage będzie ok.
Mamy więc 37% + 52 % wychodzi prawie 90%. Przy dodaniu jeszcze jednego paska wyciągniemy 105%.
-
A pomyślałeś o wake upach które nie zadają dmg? :P Wtedy cały plan idzie się jebać bo kop pójdzie na blok.
-
Nie mówię już o tym, że można sobie poleżeć dłużej na ziemi wyłączając wszystkie wymienione opcje :)
A to, co opisałeś to nie nazywa się reset, tylko setup.
-
A to, co opisałeś to nie nazywa się reset, tylko setup.
tak technicznie, to okizeme.
-
Dopiero się uczę nerdowskich pojęć :) Oczywiście, że to co napisałem może nie zadziałać :) Dla nas to też przecież ryzyko, bo jeśli przeciwnik nad nami przeskoczy to mamy combo. Nie jest to przecież pewny sposób na zwycięstwo, ale tak jak napisałem w postach powyżej - działa :)
ps. Dałem sobie spokój z ogrywaniem Raina. Za wolny jest i ma za dużo kar.
-
przeciez jego 3 ma 9 frames, 4 ma 10frames
nie jest IMO wolny, jezeli rzucasz lighting/bubble na blok to wiadomo ze maduze kary