BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Kano => Wątek zaczęty przez: Dae w Sierpień 05, 2011, 12:38:56

Tytuł: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Sierpień 05, 2011, 12:38:56
Na zachętę frame data z TYM

1 11
2 10
4 15
3 18

b+1 12
b+2 23
b+4 21
b+3 18

d+1 6
d+2 11
d+3 7
d+4 12

f+1 12
f+2 12
f+4 28
f+3 17

Up Ball : 8
Kano Ball : 8
Choke : 10
Knife Toss : 45 (Full Screen)
Knife Toss : 16 (Close)
Air Throw: 9


X- Ray
: 28




Z własnych testów, UpKulka ma -11 na bloku, ale niektóre normale whiffują bo Kano obniża hitbox pod koniec animacji.
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 26, 2011, 14:20:35
http://www.youtube.com/watch?v=lKEP6eY6Pcs

Kano po patchu. EX nożyki w akcji...
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Wrzesień 26, 2011, 14:23:08
Tak też myślałem :D
W końcu juggle mocniejsze od X-Raya :D :D
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 26, 2011, 14:34:06
A to nie jest raczej max dmg tylko akcje na szybko powymyślane...
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Wrzesień 26, 2011, 14:39:57
Biorac pod uwage ile paskow trzeba spalic to nie jest to jakies imba. Ciekawe co dalej wymysla.
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Wrzesień 26, 2011, 15:33:26
IMBA nie ale w końcu będzie można użyć tych pasków a nie kitrasić w kółko na X-Raya.
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 26, 2011, 22:31:04
Jeszcze jedno. Poprawili armor na EX Kulce. Nie wiem czy jest tam przez cały lot, ale ponoć już nie znika przy przytrzymanym bloku...
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Taz_Thrash w Maj 07, 2012, 10:39:22
Standardowe comboski :


jp b,1,1,2 dash 2,1,2 2,1,2 ball/up ball/chocke  w momencie kiedy zbliżymy się do ściany po ostatnim 212 wchodzi f1,2 up ball

jp 2,1,2 dash 2,1,2 dash 2,1,2 dash ball/up ball/chocke             jw.

jp f,3,2 dash 2,1,2 dash 2,1,2 up ball

jp f,3,2 b,2 f,1 ball   

wall:

jp b,1,1,2 2,1,2 2,1,2 b,1,2 chocke

jp 212 212 212 b12 chocke

Są inne opcje kończenia juggli, ale przedstawiłem te najmocniejsze

Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Maj 07, 2012, 10:58:20
To nie są najmocniejsze opcje...
Sprawdź:
jp
f+3,2, dash 2,1,2, b+2,f+1 up ball lub choke
2,1,2, dash 2,1,2, b+2,f+1 up ball lub choke
b+1,1,2, dash 2,1,2, dash b+1,2 up ball
Czy jakoś tak :D
Nie mam nawet jak sprawdzić, bo nie mam tej gry, ale jakoś tak to szło.
Za pasek można zrobić (jeśli dobrze pamiętam):
2,1,2, dash 2,1,2 dash f+1,2 exNOŻYKI, ball- ale tylko ten przez cały ekran, nie pamiętam dokładnie ale może to było f+1,1 zamiast f+1,2
b+2,f+1 exNOŻYKI, ball
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Maj 07, 2012, 14:36:14
Za pasek można zrobić XRaya  :kappa:
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Maj 07, 2012, 14:54:44
Tak, ale ten pierwszy dżagielek za jeden pasek kroi tyle co Eksrej :P
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 07, 2012, 15:05:30
Ale Xreja nie zbrejkujesz i łatwiej posadzić niż launcher Kejnem :kappa:
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Maj 07, 2012, 15:09:39
TheoryZASRANYfighting się znowu wam włączył widzę :D
To że Kano jest braidead to ja wiem aż za dobrze, w końcu jego potencjał tkwi w majnd gejmsach na Eksreja...
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Taz_Thrash w Maj 08, 2012, 13:34:40
Ja robię często rush :)  f,1,1 ~ chocke d3,d4 knife potem cross up 1,1 i canceluje np w rzut :) Prawie zawsze działa. Sporo Kano ma takich zagrać. Miła odskocznia od ciągłego zonowania :)
Tytuł: Odp: Kano - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 08, 2012, 14:13:46
Niestety dowolna postać z prawdziwym rushdownem (Jax, JC, Sonya, KL) go zje, na dokładkę taka Sonya wygrywa z nim pojedynek na projectile (mniejsza kara na bloku, większy zysk na hicie, taki sam duration)