BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Mileena => Wątek zaczęty przez: Dae w Lipiec 23, 2011, 01:33:26

Tytuł: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Lipiec 23, 2011, 01:33:26
Nie było tematu to zakładam.

Milka to moja 3 czy 4 postać, ale gram nią coraz więcej i mam kilka pytań.
Jak duża jest przewaga po TP na trafieniu?  Czy jakiś Kung Pało nie zdąży się o tym wcisnąć Spinem w mixupy?

Czy b,f+2 jest bezpieczne na bloku?
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Lipiec 23, 2011, 01:36:51
TP daje ogromną przewagę na trafieniu, niemożliwe, żeby ktoś się wciął zmuszasz do blokowania i zgadywania.

bf+2 nie używa się w polu, jest zbyt randomowe. Jedyny pożytek z tego w jugglach. Aczkolwiek sama animacja skoku bardzo wiele omija - niestety nim Mileena zdąży wylądować, przeciwnik już zdąży z blokiem.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Lipiec 23, 2011, 01:49:41
bf+2 może robić za aa szczególnie gdy przeciwnik wystawi się z j.p

Mam takie pytanko, gdy przeciwnik ma zamiar robić jakiś wake up attack robię ex sai, czy można to jeszcze czymś uzupełnić lub zastąpić ?
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Lipiec 23, 2011, 01:53:07
Pytam o b,f+2 pod kątem safe wake up option.

Z kompem mogłem sprawdzić jedynie EX gryzienie i zdaje się być bezpieczne.

Z Teleportem jest ten problem że jest dość dobrze telegrafowany, np. grając z TasTerem był on w stanie łapać mnie anti air grabem Cyraxa w TP na tyle często że mecze zbliżały się praktycznie do timeoutów.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: nerobianco w Lipiec 23, 2011, 19:45:48
Mogę prosić o jakieś rady na matchup
Mileena vs Kung ; Nightwolf ; Kano  ?
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Vol w Sierpień 02, 2011, 03:01:11
Nightwolf: d+4 Twoim przyjacielem, blokuj jego wjazd z bara i wrzucaj mu d+4, tak żeby utrzymywać go na dystans jump ina. Sam sprzedawaj mu jump iny i zgadywankę, ale uważaj na wake up.

Zonuj go saiami a jak zacznie odbijac Twoje projectile to stosuj mind game z teleport kickiem. Zmuszaj go do skakanie, bo w powietrzu jest lamerski -> z powietrza wrzucasz saie, buforujesz rollera i masz juggla 4free. Tak samo jak złapiesz go teleportem skaczącego i zbuforujesz saie, to buforuj też roller w wkładaj juggla. Dzięki d+4 ten matchup jest moim zdaniem z przodu dla Mileeny. Night to postać na krótki dystans a d+4 pozwala Ci go zwiększyć i być safe.

Kung Lao - sam bym chciał wiedzieć. Niestety nawet Reo twierdzi, że Lao jest stworzony do gwałcenia Maliny. Graj mało safe (bo granie safe nie ma senu) i kiedy przeciwnik się zorientuje i zacznie nadużywać spina, to bajtuj spina na blok i karaj rollerem->24%

Kano - Wymieniaj się na projectile i stosuj mind game 'teleport zamiast projectila' (jak wejdzie teleport to masz przewagę i wrzucasz zgadywankę), albo 'roller zamiast projectila' (jak będzie na odpowiednim dystansie i wda się w projectile wars).

Bajtuj upballe -> jak zblokujesz je to możesz karać je rollerem i jugglem na 24% Utrzymuj dystans u+4. W powietrzu wygrywasz podobnie jak z Nighwolfem, ale trzeba uważać na upballa.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Sierpień 02, 2011, 11:41:23
Mecz z dobrym Kano moze byc ciezki, szkoda Vol ze z Ryldem nie pograles...
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 02, 2011, 12:45:10
d+4 tej pani to jakis chory zart ;<
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Sierpień 02, 2011, 12:55:58
Po tym co pokazał mi Vol obczaiłem d+4 innych charakterów znajdzie się kilka naprawdę dobrych ale Milka>all, zasięg+unikanie crossupów+przewaga+crashowanie ciosów...
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 02, 2011, 13:00:42
Gdyby nie jakies projecty na low i czesc specjali to moznaby wygrywac walki walac same d+4.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Sierpień 02, 2011, 16:34:38
Gdyby nie jakies projecty na low i czesc specjali to moznaby wygrywac walki walac same d+4.

Jumpkick > d+4, bardzo dużo postaci wyciąga z JK krótsze bądź dłuższe combo. d+4 jest po prostu irytujące, nie jest w żaden sposób przepakowane.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 02, 2011, 16:43:03
No z tym, ze jesli robisz jk za wczesnie to sie buguje i robisz kopa w powietrze. W przypadku innych postaci timing nie jest az tak istotny.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Sierpień 02, 2011, 17:51:45
Po tym co pokazał mi Vol obczaiłem d+4 innych charakterów znajdzie się kilka naprawdę dobrych ale Milka>all, zasięg+unikanie crossupów+przewaga+crashowanie ciosów...
+ chory hitbox :)
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Sierpień 03, 2011, 12:35:01
No z tym, ze jesli robisz jk za wczesnie to sie buguje i robisz kopa w powietrze. W przypadku innych postaci timing nie jest az tak istotny.

Seriously now. Kto mówił że będzie łatwo? Trzeba mieć timing i tyle, jak to kogoś przerasta to niech gra w bierki.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Sierpień 05, 2011, 08:05:03
Poproszę o porady w walkach Mileeną przeciw następującym postaciom: Scorpion, Kabal, Noob.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Sierpień 05, 2011, 10:28:09
W kwestii Nooba. Zablokowanego klona można karać Rollem ze średniego dystansu, to samo ze zwhiffowanym kolankiem, a tak w zasadzie każdego whiffa można tak karać...
Standing saie są karalne na reakcję przez TeleSlam - jeśli Noob-player jest w dobrej dyspozycji (i nie uwidzi mu się akurat śmierdzieć w crouchu przez całą rundę >_<) - więc trzeba na to uważać.

Tyle z mojej strony, napisał bym więcej ale nie grywam Milką na Nooba i nie jestem zbyt dobry w tą grę.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Sierpień 05, 2011, 13:30:40
Poproszę o porady w walkach Mileeną przeciw następującym postaciom: Scorpion, Kabal, Noob.
Boże Di jaki ty jesteś obrzydliwy! Na pewno chcesz bić Swaya, Hate'a i pewnie Gaawe!  ;)
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Sierpień 05, 2011, 13:52:36
Chcę bić wszystkich :P Nie no - chodzi o to, że tych meczapów nie mam dobrze ogranych (zresztą nie tylko tych, ale na razie te 3 mają najwyższy priorytet).
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 05, 2011, 14:03:05
Rady na Scorpiona: dobrze zgaduj :P, potem karaj, skacz nad Paleniem na reakcję, w pozostalych przypadkach standblock i czekaj az w koncu zrobi ten teleport na pałe (a exowy uperkutuj).
W sumie to rady dla każdej postaci xD
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Vol w Sierpień 05, 2011, 14:08:10
Co do skorpiona to dużo go rushuj zgadywanką, bo ma słabe wake upy i jest na nią bardzo podatny. Bajtuj teleporty zoningiem i nie daj sobie wpuszczać jego zgadywanki. Graj na dystans i teleporty przyjmuj na blok a jak robi linę to wal rollera na reakcje.

Co do Kabala to koniecznie graj z kontry i nie daj się pressować. Uważaj na jego pasek energii, bo jest dla niego kluczowy. Jak ma pasek to pewnie będzie robił ex spin!
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Sierpień 05, 2011, 14:20:53
Jestem bardziej niż pewien że kombinacja d+4 i AAjk~sai~roller/teleport~sai~roller doprowadzi każdego Scorpa do płaczu :P Generalnie chodzi o to że żeby skontrować pokowanie d+4 musi skoczyć, a jak skoczy głupio/w złym momencie to łyknie juggla od AA. Jak zacznie palić to IAS albo roller xd Biorąc pod uwagę to jak łatwo jest odebrać Scorpionowi jego "naturalne" opcje na poziomie theoryfightingu wydaje mi się że ten matchup jest mocno na korzyść Mileeny. Tak swoją drogą nie sprawdzałem jak to jest w innej sytuacji niż normalne AA, ale całkiem możliwe że po zbiciu TP d+4 albo d+1 można wsadzić rollera - więc w takim przypadku stopowanie/kontrowanie uppercutem to pomyłka - juggle od rollera zdejmie dużo więcej.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 05, 2011, 14:21:50
d+4
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Sierpień 05, 2011, 14:23:30
Jej d+4 zjada Scorpiona na śniadanie (podobnie zresztą jak gdzieś połowę postaci w tej grze), ale mam problemy z defensywą właśnie ze względu na jego zgadywanki. Czy można robić w środku stringów fuzzy guard, żeby blokować prowadzące do linki ciosy na low?
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Sierpień 05, 2011, 14:30:48
Jak chcesz to fuzzy guardować skoro low/oh wychodzą na tym samym tempie po JP? Trzeba po prostu mieć breakera albo dużo szczęścia w rzutach monetą :P
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Sierpień 05, 2011, 14:37:18
Chciałem zapytać o to samo, między b+2 (i18) a f+4 (i17) jest klatka różnicy, nie wiem na ile możliwy jest tam fuzzy - trzeba to obadać. Jak sprawdzę to dam znać.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 05, 2011, 14:49:05
Jak zacznie palić to IAS albo roller xd
Palenie trackuje roller (przynajmniej kiedyś trackowało).
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wombat w Sierpień 05, 2011, 14:52:28
@Dae
Tu nie ma co badać, po trafieniu JP musiałbyś zejść do low guard i dokładnie w 18 klatce wrócić spowrotem do high, a jedyną wskazówką że zaczęło się odliczanie byłoby to że właśnie oberwałeś tą piąchę na blok (nie muszę chyba mówić że o tym kiedy dokładnie nastąpi trafienie decyduje przeciwnik?). Jak ktoś chce niech sobie próbuje, ja tam zamierzam commitować na któryś blok i oszczędzać pasek na breakery :P
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Listopad 01, 2011, 23:10:27
Jaki jest najgorszy mu maliny?
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Apock w Listopad 01, 2011, 23:41:14
kung lao
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Listopad 02, 2011, 00:03:14
Ona nie ma tak naprawdę złych MU. Wg. moich doświadczeń to kiepskim jest Sub-Zero, ale nie ma tak naprawdę niczego z czym nie da się sobie poradzić.

Kiedyś kiepskim był Kung Lao, ale już nie jest.

No może problemem jest Reptile, ale to subiektywna opinia.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Apock w Listopad 02, 2011, 09:51:53
A co sie niby zmieniło w tym MU teraz? Kung lao jest chyba jedną postacią która rozbija teleporty Mileny( ex tp na bloku na full kombo, nawet na dobrą sprawę nie musi ich blokować), nie wiem co w tym MU zmienia fakt, ze low hat jest neutral na hicie, a na bloku milena jest za wolna, żeby go ukarać. Nic się nie zmieniło w tym mu. Kung lao wciąga Milene nosem, a jeśli Friezen radzi sobie gorzej z tobą, to dlatego, że jesteś lepszy niż kiedyś. xD
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: sla w Listopad 02, 2011, 10:55:56
Jaszczur zdecydowanie nie jest złym MU dla Mileeny, ale w drugą stronę jak najbardziej.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Listopad 02, 2011, 12:29:32
Cytuj
Kung lao jest chyba jedną postacią która rozbija teleporty Mileny( ex tp na bloku na full kombo, nawet na dobrą sprawę nie musi ich blokować)
Ermak karze EX TP za 31 dmg, zwykły za 38 (meterless midscreen), nawet saie Mileny nie ratują ;)
Cytuj
Jaszczur zdecydowanie nie jest złym MU dla Mileeny, ale w drugą stronę jak najbardziej.
Na TYM mówią, że Mileena - Reptile to 7:3, ale z tego co widziałem walki Manior vs Nevan/Vol nikt mnie do tego nie przekona.

Sam osobiście uważam tak jak Nevan - ona nie ma żadnego naprawdę bolesnego meczapu, a pojedyncze 6:4 ma każda postać w tej grze.
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: OnizukaPM w Listopad 02, 2011, 15:39:30
Tele mileeny ex kazda postac d1 w combo ukarze? scorpem chyba ukaralem kiedys d1, tele combo
Tytuł: Odp: Mileena - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: kowal w Listopad 02, 2011, 21:24:31
d1 musi miec 6f powyzej tego nie łapie jej
mi kebabem nie wchodzi ale on ma d1 tak samo jak d3 czyli 7f