BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Johnny Cage => Wątek zaczęty przez: Furb w Kwiecień 27, 2011, 16:59:47

Tytuł: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Furb w Kwiecień 27, 2011, 16:59:47
Z gory uprzedzam, ze nie mam talentu do wymyslania wyjechanych akcji. Siedzialem troche nad jankiem i naprawde ciezko wycisnac cos powyzej 37-39%. Recovery w pelnej wersji przyczynilo sie do znerfowania pewnych akcji cage'a, ale i tak nadal dobrze sie nim gra. Wypisane akcje to tylko te warte uwagi, bo 4 hitowych rzeczy nie warto wypisywac. Wszystko testowane na Sub-Zero. Bez uzycia paskow. Zapraszam.

MID SCREEN:

f+4:

f+4 dash 2,1  2,1  2,1 xx shadow kick / flip kick / nut punch* - 29/30/31% *ciezko posadzic

f+4 dash 2,1  2,1  2,1,f+2 - 30%

f+4 dash 2,1  2,1  4,4 xx shadow kick / flip kick - 32/32%

f+4 dash 2,1  2,1,f+2 xx shadow kick - 30%

f+4 dash 2,1  4,4 xx shadow kick / flip kick - 28/29%

f+4 dash 2,1,f+2 dash  4,4 xx shadow kick / flip kick - 33/34% - Podstawowa akcja. Najlatwiejsze i najmocniejsze.


b+3:

Siedzi wszystko co po f+4 z wyjatkiem czwartej opcji gdzie nie wchodzi shadow kick. Dmg w wiekszosci przypadkow jest mniejszy o 3%.

2,1,f+2:

2,1,f+2 dash 4,4 xx shadow kick / flip kick - 28/29%

b+2-charge:

b+3 dash 2,1  2,1  2,1 xx shadow kick / flip kick /  - 28/39/

b+3 dash 2,1  2,1  2,1,f+2 - 39%

b+3 dash 2,1  2,1  4,4 xx shadow kick / flip kick - 30/30%

b+3 dash 2,1  2,1,f+2  - 26%

b+3 dash 2,1  4,4 xx shadow kick / flip kick - 28/28%

b+3 dash 2,1,f+2 dash  4,4 xx shadow kick / flip kick - 31/31%

NOTE: jesli uzyjemy JP przed b+3/2,1,f+2/f+4 to dmg zwiekszamy o 3%. Jesli nJP to zwiekszamy o 4%, ale niektore akcje wtedy nie siedza! (dzikie to, tak jak to skalowanie). Jesli na koncu zrobimy EX-a to dopisujemy 2% do dmg.

X-Ray:

MID SCREEN

X-Ray dostal nerfa, ale i tak ida ciekawe rzeczy.

X-Ray dash b+3  2,1,f+2 dash 4,4 xx shadow kick/ flip kick - 51/52%

X-Ray dash b+3  2,1  2,1,f+2 xx shadow kick - 51%

X-Ray dash b+3  2,1  2,1  4,4 xx shadow kick / flip kick  - 50/51%

X-Ray dash 2,1,f+2  dash  4,4 xx shadow kick / flip kick - 48/49%

X-Ray dash  2,1  2,1  4,4 xx shadow kick / flip kick - 48/49%

X-Ray dash  2,1  2,1  2,1 xx shadow kick / flip kick - 46/47%

X-Ray dash  4,4 xx shadow kick / flip kick - 44/45%


CORNER

Corner u Johhnego nie ma nic fajnego na consistent. Ogolnie wszystko sprowadza sie do uzycia jakiejs wybitki i uzycia 2,1  2  2  2 *  1,1,4  xx flip kick. Dmg wychodzi ok 35-40% dmg, wiec z x-rayem w cornerze bedzie pewnie troche ponad 50%. Teraz nie chce mi sie tego liczyc.

* Dwójek mozna wrzucic nawet 5, wszystko zalezy od tego jak wejdzie Ci pierwszy hit. Wymaga to pewnego treningu, ja dla pewnosci zwykle robie 3 i kontynuacje.





Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Amer w Sierpień 19, 2011, 16:25:43
Takie zagadnienie: zamykając JG przy pomocy Nut Punch zmuszamy przeciwnika do blokowania dostatecznie szybkich ataków, tak? A zatem obrażenia z takich JG automatycznie powiększają się o gwarantowany damage (bez możliwości ucieczki). Tak czy nie? :)
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Sierpień 19, 2011, 16:56:33
Tak, gwarantowane jest na blok np. f+3,3,b+3 (chip dmg).
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Amer w Sierpień 19, 2011, 17:16:05
+ salto które można (chyba) po tym linkować. Łącznie to będzie pewnie około 7-8pkt, więc groźnie dość.

Ew. jeszcze inna opcja: f+4 (blok = przewaga) i dalej jazda z czymś szybkim i bezpiecznym. Zgaduje teraz bo JC nie gram wcale, ale ostatnio zainteresowała mnie ta postać.
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 19, 2011, 23:40:06
Po b,d+1 na trafieniu masz cala palete mozliwosci. Oczywoscie wszystko moze byc zablokowane, ale chip damage masz gwarantowany. Jak tylko mozesz, warto konczyc nut punchem.
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Dae w Sierpień 19, 2011, 23:52:48
Mam głupie pytanie... co z charged b+2 po NutPunchu?
Pewnie jest za wolne, ale jako gimmick/setup?
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 19, 2011, 23:55:55
Nie wiem kim trzeba byloby byc by dac sie na to nabrac. Za maly zasieg. Tylko ciekawostka.
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Dae w Sierpień 20, 2011, 00:23:00
Charged b+2~dash cancel... i... eee... jakiś mix up?

Nay, to rzeczywiście głupi pomysł - chociaż takim Ermaćkiem można pofazować z b+2 po trafieniu np. f+4
(Chyba Pan Tomasz B. nawet o tym pisał na BD)
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Furb w Sierpień 20, 2011, 00:24:22
To rownie dobrze moge zrobic f+3 i mixup.
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 04, 2011, 04:57:49
Można prosić o przepis na ten mega block string z 3xEX kulkami?
To co tak w ch*j chip dmg zbiera i po nutpunchu można z tym jechać.
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Amer w Wrzesień 04, 2011, 11:44:48
Również poproszę.
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 04, 2011, 12:05:28
Pewnie Furb napisze dokładniej, ale podejrzewam że będzie to coś w stylu: f+3,2, EX d,f+2, f+3,2... lub f+3,3, EX d,f+2, f+3,3...
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Owiec_pl w Czerwiec 16, 2012, 18:16:58
Cage dostał coś po tyłku od patch'a czy nie?
Tytuł: Odp: "YOU GOT CAGED" - Kombosy Johhnego Cage'a
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Czerwiec 16, 2012, 18:55:31
Z poważnych zmian chyba tylko zabrali mu f+3,2 xx Specjal, teraz trzeba confirmowac po f3,3.