Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - B.T.Grave

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20
271
Chodzone bijatyki i slashery / Odp: Ninja Gaiden 3
« dnia: Czerwiec 11, 2011, 20:44:24  »
W sumie prawdę mówiąc to bardziej ucieszyłbym się Bayonettą 2 niż NG3, bo to dla mnie najlepsza gra tej generacji, amen.

272
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Czerwiec 11, 2011, 20:01:53  »
Zapomniałem o tym FFX lol;p.

Jeżeli byście robili jakieś granie we Wrocku w SCIV to dajcie znać;].

Ale spoko Kati - może dostaniesz córkę Miny i Hwanga czy coś bo oni chyba byli zaręczeni;].

273
Chodzone bijatyki i slashery / Odp: Ninja Gaiden 3
« dnia: Czerwiec 10, 2011, 21:40:26  »
Lot jaskółki jest słaby na Mentorze+ imo bo blokują to i ma laga;p. Najlepsza broń w grze to pałka i X,Y,Y z powietrza kosą - nie ma twardych na te bronie;p.

274
Chodzone bijatyki i slashery / Odp: Ninja Gaiden 3
« dnia: Czerwiec 10, 2011, 20:50:35  »
Nie no z tymi UT to teraz będzie trudniej. W NG2 wystarczy, że zabiłeś jednego przeciwnika i wszyscy mogli cię pocałować - trzymasz blok, odskakujesz w bezpieczne miejsce ->UT - kolejny ubity, odskok->UT i tak w kółko. W Sigmie 2 Momiji ma np ultra przegięte UT z powietrza - jakaś kulka, skok i UT gdy przeciwnicy machają Ci pod nogami kończynami. Teraz po prostu będzie trzeba walczyć inaczej a nie walić samymi UT;p.

275
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Czerwiec 10, 2011, 20:23:39  »
Wiedziałem, że ta krowa wróci w niezmienionej formie;f.

Motyw z gaugem ciekawy. Będzie zmuszał do więkzego ogrania i obserwowania przeciwnika.

276
Chodzone bijatyki i slashery / Odp: Ninja Gaiden 3
« dnia: Czerwiec 09, 2011, 21:04:10  »
No z rewelacji jakie słyszałem to to będzie niezły posys - same industrialne miejscówki i tylko ludzie jako przeciwnicy - żadnych demonów itd. Ekstra.

277
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Czerwiec 09, 2011, 21:01:42  »
Kati: i tak Miny nie będzie;p.

BTW: Kiedyś słyszałem plotki, że Daishii rozmawiał z Kamiyą i w nowym SC guest characterem może być Bayonetta. Byłoby to całkiem ciekawe;].

Setsuce podobnie jak Hilde, wiek dodawałby tylko klimatu więc pewnie będzie,a jakby miała być jakaś inna zastępcza postać...hmm zawsze chciałem w  bijatyce zobaczyć kogoś w stylu Sary z Samurai Champloo - miód;].

278
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Czerwiec 08, 2011, 20:29:26  »
Biadolicie o grafice jak jakieś nerdy;p. Przecież wystarczy, ze ta gra bedzie miała oprawę jak w SC4,, która w dalszym ciagu mega ryje beret.
Kwestia designu to oczywiscie co innego - 1ka i 3ka miała rewelacyjne plansze (z wyjątkiem ciulowatego Valentine Mansion z SC3). 5ka mogłaby wrócić klimatem do tamtych stagey...ale z lepszą muzyką;].


Phyrra jest moe i ch$j.

279
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 13:47:41  »
No nie ma to znaczenia jeżeli ten element będzie odpowiednio dopracowany. Jest pauza przed tym atakiem jak w SF więc na pewno bedzie można na reflex jakoś się obronić.  Oczywiście jeżeli utrudnią GI to online będzie spam. Zobaczy się, jest za wcześnie by cokolwiek więcej powiedzieć na ten temat i stawiać nad tym pomysłem krzyżyk.

280
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Czerwiec 07, 2011, 00:43:18  »
Nie no klimat do tej serii już nie wróci bo musieli by wywalić wszystkie loli typu Amy, a to już by się odbiło na zainteresowaniu grą ze strony mainstreamu.

Ultra nie ultra, nie ma znaczenia. Ważne że nie będzie CFów i rejdża. Hilde może będzie miała automatyczne RO combo zaczynające się od nieblokowanego C3B;p.

281
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Czerwiec 03, 2011, 20:29:04  »
Polewkowe te supery, z tym, że jezeli będzie je można normalnie GI to będą się nadawały tylko do gwarantów, bo każdy to będzie parrował w normalnej wymianie.

Czekam aż pokażą milf Hilde.

282
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 27, 2011, 20:19:07  »
Yyy no to chyba balansują zły element gry;p.

283
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 26, 2011, 20:49:07  »
Zależy - pod katem online to ok zmiana bo w 4ce mniejsze okno na buffering + randomowe warunki czasami były zbyt odczuwalne imo.

284
Tekken Tag Tournament 2 / Odp: TTT2 - dyskusja ogólna
« dnia: Maj 26, 2011, 20:46:52  »
Szkoda, ze ma po tym cancelu chyba większe recovery jak Aoi z VF po swoim d+K+G~G - wtedy to by była masakra;].

285
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Maj 24, 2011, 11:59:30  »
Ha czyli prawdopodobnie strzeliłem dobrze i Nightmarem będzie inna osoba:).

Daishii na Twitterze - "For those people who missed the Famitsu stream, I confirmed one thing. Nightmare will return in SCV."

Edit: z drugiej strony to zależy jak się patrzy na tego niezwykle czytelnego screena. Jeżeli trzyma go w lewej ręce to będzie to inna osoba, ale jak by się przyjżeć to on równie dobrze może ten miecz obejmować obiema rękoma co wskazywało by ponownie na zweihandera i względne podobieństwo postaci do konturów z sc.com. Tak czy siak ten Night będzie ludzki co w sumie i tak może oznaczać nowego właściciela - w końcu Daishii powiedział, że stare postacie mogą teraz dzierżyć zupełnie inne bronie.

Strony: 1 ... 17 18 [19] 20