Autor Wątek: Top 10  (Przeczytany 2570 razy)

blaugrana20

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 304
  • Płeć: Mężczyzna
  • what do you want
    • Zobacz profil
  • PSN ID: blaugrana20_PL
  • Skąd: Kamienna G�ra (okolice W-cha ) )
Top 10
« dnia: Styczeń 30, 2010, 07:01:21 »
Moje top 10 :

1. b+4 - 12 fr bezpieczny mid na bloku i  trakuje :)
2. u/f+2 - auto SS i bezpieczny na bloku
3. u/f +4 - dar od boga :) podstawa w grze Fengiem  8)
4. 1,2,2 - 10 fr opcja przejscia do BT
5. SS+ 4 -  dobra podcinka JS , lecz niestyety na bloku karalne
6. b+1+2  ;D Bar 13 fr 
7. d/t+1 -  po trafieniu gwarantowane 2 lub przejsci do Kenpo Step lub Shifting Clouds Arts
8. d/p+ 1 - szybki mid
9. p+3 dosc dlugie 20 fr ale ladnie sie wcina  , nie zastapione na  Whiff
10. d/t+2,2,2 -  nastepne cudo pod sciana lezacacemu daje B! swietne do setupow  ;D

Nimer

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Szczecin
Odp: Top 10
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 13, 2010, 22:16:12 »
1. f/u+2 - auto sidestep, auto parry na ręce, bezpieczny i szybki.
2. d/b+2,1 - high crash od pierwszej klatki.
3. f+3,4 - najlepszy wif punisher Fenga, natural oraz jest po nim juggle za 85.
4. f,f+2 - bezpieczny, trakujący mid o dużym zasięgu.
5. f+3+4 - pozycja z auto blokiem na pojedyncze ciosy high, dwu i więcej hitowe składanki automatem reversaluje
6. b+3+4 - unika sporej ilości ciosów i ma po niej na wymianę: wybita na mid, low na przewagę lub szybki high po którym jest gwarantowany barek.
7. d,d/f,f+1+2 - szybkie, na przewagę, ściąga z powietrza
8. f+4 - ściąga z powietrza, stun na trafieniu i jest sporo opcji po tym ciosie na wymiany (f+4,3 <juggle> | f+4,4 <juggle jeżeli pierwszy hit zablokowano> | f+4,b <BT i kolejne opcje na wymianę>)
9. b+1 - najlepszy sposób na zgaszenie poke'ujących manych.
10. SS+4 - juggle starter na low, unika sporej ilości ciosów oraz można go spokojnie wymieniać z SS,d/f+3 lub przy ścianie z nabijającym SS+1+2.

warto jeszcze wspomnieć o:
d/b+3 - unika większości low crashy, ma spory zasięg i jest szybkie (idealne na końcówki).
d+4 - dobry poke na low (d+4,1+2 to natural na counter).
« Ostatnia zmiana: Luty 13, 2010, 22:20:38 wysłana przez Nimer »

Tundra

  • Gość
Odp: Top 10
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 19, 2010, 21:18:45 »
SS+4 bym wywalił z tej listy, za wolny cios, dobry gracz wyblokuje to najcześciej na refleks a kara jest spora.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Top 10
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 19, 2010, 22:21:33 »
A SS+4 nie trwa czasem 20 klatek? Czy po prostu animacja jest trochę bardziej widoczna? Bo w T5/DR było to blokowalne na refleks ale raczej nie było to łatwe.

Tundra

  • Gość
Odp: Top 10
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 20, 2010, 00:40:30 »
We framcie dacie jest napisane 20(29) klatek, ale tak samo elektryk jest napisany 11(13), tak wiec mysle ze te 20 klatek nie odnosi sie do egzekucji ciosu.

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Top 10
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 20, 2010, 00:51:52 »
nie no wiadomo że chodzi o exe, tak czy siak trwa 20 klatek, ss'a się nie liczy bo zawsze tak było musiał trochę potrwać zanim można było zrobić z niego cios

nawet mimo tego nie jest to już takie świetne choćby przez wzgląd na większą karę