Autor Wątek: Propozycje Juggli do Armor Kinga  (Przeczytany 12740 razy)

caradolph

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gimme a tournament.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: caradolph
  • Skąd: Silesia
Odp: Propozycje Juggli do Armor Kinga
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 05, 2012, 23:44:40 »
Tak, przed d/f+1 robisz dasha, tylko musisz uważać żeby Ci nie wszedł Shadow Lariat.
Szukam sparring partnerów do TTT2 i TK6 (czyt. ludzi, którzy wiedzą czym to się je). Lokalizacja - Śląsk, najlepiej okolice Jastrzębia, Żor, Katowic i Pszczyny.


Szyper

  • Bezkitu Team
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 406
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Poznań
Odp: Propozycje Juggli do Armor Kinga
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 06, 2012, 09:10:04 »
Ja tam zawsze zamiast d/f+1 robię dwójeczkę.

Leito_PL

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 133
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Leito_PL
  • Skąd: Bydgoszcz
Odp: Propozycje Juggli do Armor Kinga
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 06, 2012, 15:55:50 »
1/15 razy uda mi sie b+1 potem dash do tylu i 3+4 zawsze albo uderzy mu w plecy albo go za slabo wybije nie moge tego zrobic. przy d/f+1 w jugglu robie dasha ale po tym d/f+1 przeciwnik daleko mi odlatuje i GS go nie siega.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Propozycje Juggli do Armor Kinga
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 06, 2012, 18:46:36 »
Najpewniejsza opcja po b+1 jest dash do przodu, 1, d+2. Zadaje pare punktow mniej ale przynajmniej zawsze siada.
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Leito_PL

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 133
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Leito_PL
  • Skąd: Bydgoszcz
Odp: Propozycje Juggli do Armor Kinga
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 06, 2012, 18:59:44 »
dobra z tym b+1 jakos sobie poradze ale jezeli chodzi o d/f+1 i GS to czytalem o bufferowaniu jak da sie zbuferowac d/f+1 i GS moze ktos opisac co zrobic?

caradolph

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gimme a tournament.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: caradolph
  • Skąd: Silesia
Odp: Propozycje Juggli do Armor Kinga
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 07, 2012, 07:51:00 »
Ja jak gram offline to nie bufferuję, tylko normalnie to wykręcam i siada w 100 %.
Szukam sparring partnerów do TTT2 i TK6 (czyt. ludzi, którzy wiedzą czym to się je). Lokalizacja - Śląsk, najlepiej okolice Jastrzębia, Żor, Katowic i Pszczyny.


Bati

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ludzka dzida
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bati_KING
  • Skąd: Bytom
Odp: Propozycje Juggli do Armor Kinga
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 07, 2012, 08:34:37 »
 bufforujesz bufforujesz, chocby pierwsze 2 inputy, ale bufforujesz :)
Leito, do df+r gs musisz zrobic bardzo glebokie podejscie po boundzie, a i pamietaj o tym ze im wiecej hitow przed boundem tym trudniej bedzie zrobic ta koncowke.
Bufforowanie: robisz df+1 i jeszcze zanim skonczy sie animacja df+1 juz wciskasz inputy do gsa, czyli f, b, bd, d, df, i w momencie kiedy skonczy sie recovery po df+1, wciskasz f+1... Oczywiscie nie mozna tego robic takim robotycznym ruchem gdzie zastanawiamy sie nad kazdym imputem, trzeba poprostu zaraz po wcisnieciu df+1 wcisnac f, i wykrecic polkole ktore konczysz krecic w momencie kiedy konczy sie animacja df+1
Rozpisalem sie jak dzik, a nie wiem nawet czy dobrze zrozumialem, czy pytales o to JAK zbuforowac gsa :p
Flamingo KUR*A

Szyper

  • Bezkitu Team
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 406
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Poznań
Odp: (Bez tematu)
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 07, 2012, 09:25:57 »
Gs możesz też zrobić inputem "f d/b f". Ja i tak kręce hcf bo gram na sticku. Ale na padzie wolałem skrócona wersje. Btw to juggiel po b1 siedzi zawsze i nie trzeba robić żadnych słabszych wersji.

Leito_PL

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 133
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Leito_PL
  • Skąd: Bydgoszcz
Odp: Propozycje Juggli do Armor Kinga
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 07, 2012, 12:38:31 »
Ok dzięki za info. Wczoraj pograłem w nocy i pare razy wyszło d/f+1 GS tylko czasami mi się wydaje że za szybko kręce GS'a i mi wchodzi f+1 czy coś w tym stylu. Co do B+1 to mówicie że zawsze wchodzi, ja robie 1 kliknięcie do tyłu po b+1 próbowałem 2 razy b i dalej jak robię 3+4 to albo wskakuje mu na plecy i leży plackiem, albo wybija go za nisko także no coś tego zrobić nie mogę nie wiem czemu. Może macie jakiś tutorial z tym samym jugglem czy coś było by miło ^^
Pozdro.

Bati

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 257
  • Płeć: Mężczyzna
  • Ludzka dzida
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Bati_KING
  • Skąd: Bytom
Odp: Propozycje Juggli do Armor Kinga
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 07, 2012, 13:35:43 »
po ch b+1 rob zawsze backdaha, czyli 2 szybkie "klikniecia" do tylu, tak zeby postac odskoczyla do tylu, dopiero wtedy 3+4 i kolejna rzecz ze po 3+4 latwiej jest wklepac 2 niz 1 wiec zawsze probuj dwujke :) (mozliwe ze za pozno naciskasz pancza po 3+4, po tym mozesz bardzo szybko wklepywac nastepny input. )
Flamingo KUR*A