Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Ryld-PL

Strony: [1]
1
Paul Phoenix / Deathfist na clean, czyli Paul i jego juggle.
« dnia: Wrzesień 20, 2012, 21:02:05  »
Czas na mały poradnik dla naszego kochanego buraczka.

Podstawowe wybitki:
d/f+2
u/f+4
WS+2
b+3
f,f+2,2
FC d/f+2,2
qcf+1
qcb+1+2
f,f+4
CH qcb+1
CH qcb+4
CH [3],2
CH [2],3


Podstawowe juggle do B! razem z damedżem (bez wybitki):
d/b+2 b+1,2 [26 dmg]
qcf+1 b+1,2 [28 dmg]
3,2 f+1 f+1+2 [28 dmg] 
qcf+1 d/f+1~b+1 [30 dmg]
3,2 b+1,2 [31 dmg]
iWS+3 d/b+2 b+1,2 [33 dmg]
d/f+4 d/b+2 b+1,2 [38 dmg]

Później zaznacze co po czym siedzi :P

Ważna jest ilość ciosów przed B!.
Jeśli trzeci cios w jugglu daje B! możemy posadzić w TA! dwa hity inną postacią i zakończyć przy pomocy:
d+4:2:1+2 [23 dmg]
qcf+1 qcf+2 [21 dmg]

W pozostałych wypadkach sadzimy na końcu deathfista...
Normalna wersja DF kroi 12 dmg na dowidzenia, ale można nim trafić na clean i zbierze 19 dmg!!! Więc sporo jak na jeden hit. Jutro będzie mały edit i przykładowe dżagielki :P

Celowe w wybitkach nie ma u/f+3,4 - bo potym siedzi tylko b+1,2, więc mamy trzy hity do B!

Co robimy na TA!:
b+1+2
u/f+3,4
3,2
iWS+3,2
qcf+1
d/f+1~b+1+2

Macie jakieś pomysły/ pytania/ sugestie??
Zapraszam do dyskusji!! 



2
Paul / [SFxT] Paul- dyskusja ogólna.
« dnia: Marzec 13, 2012, 11:47:56  »
Burak i prostak Tekkena- tak w skrócie można opisać Paula. W SFxT również nie wydaje się zbyt skomplikowany, safe deathfist daje radę, tak samo cMK. Tylko na hadoukeny nie ma dobrej odpowiedzi...


Zapraszam do dyskusji :P

3
Law / [SFxT] Law - dyskusja ogólna.
« dnia: Marzec 13, 2012, 11:35:14  »
Zapraszam do dyskusji ;)

4
Voldo / VV- Voldo Videos.
« dnia: Luty 11, 2012, 13:23:01  »

5
Marshall Law / Law- best fights.
« dnia: Kwiecień 05, 2010, 22:28:51  »
Poniżej zamieszczam linka do paru walk Isaaca,

http://www.youtube.com/watch?v=J4J_nXQOA5U&feature=digest

akcje które on tam wyprawia natchnęły mnie do sporządzenia tego tematu. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś filmiki z walkami Lawa to proszę je tutaj postować ;)

6
Lee Chaolan / Juggle, czyli Mist Step w akcji.
« dnia: Marzec 30, 2010, 22:44:42  »
Co tu dużo pisać, po prostu nie miałem co robić i zabrałem się za Chaloana  8)

Legenda:

ms- Mist Step, wykonujemy go poprzez wklikanie f~N

Żeby zrobić WS+2,3 po Mist stepie trzeba wklikać b~N~2,3 i Lee zrobi nam WS+2,3.


A oto co wymyśliłem:

d/f+2:

dash 4,u+3 b+2ms b+2ms f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (75)
4,u+3 dash 1,2ms f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (73)
dash 4,u+3 b+2ms b+2ms b+2ms f+4,3 B! dash f+2,1 (73)
dash 4,u+3 b+2ms 1,2ms f+4,3 B! dash f+2,1 (72)
f,f+4 d/f+1 b+2ms b+2ms f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (72)
4 b+1:1ms 2 b+2ms f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (69)
d+2 b+2ms b+2ms b+2ms f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (68)


u/f+4:

dash 4,u+3, b+2ms, b+2ms, f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (76)
4,u+3, dash 1,2ms, f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (74)
dash 4,u+3, b+2ms, b+2ms, b+2ms, f+4,3 B! dash f+2,1 (74)
dash 4,u+3, b+2ms, 1,2ms, f+4,3 B! dash f+2,1 (73)
4 b+1:1ms, 2, b+2ms, f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (70)
d+2, b+2ms, b+2ms, b+2ms, f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (69)


CH f,f+4:

dash 4,u+3, b+2ms, b+2ms, f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (92)
ssr f,f+4, d+2, b+2ms, b+2ms, f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (92) - nie siedzi na Xiao, Zafinie i Alisie


CH b+4:

dash 4,u+3, b+2ms, b+2ms, f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (92)


d,d/b+4:

ssr U/F,N,4, d+2, b+2ms, b+2ms, f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (87)


CH 4:

b+1:1ms, 2, b+2ms, b+2ms, f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (74)
dash 2, b+2ms, b+2ms, b+2ms, f+4,3 B! dash d/f+3,2,3 (73)
dash f+4,3 B! d/f+1, b+2ms, b+2ms, WS+2,3 (64)
...(3),4 B! dash d/f+1, b+2ms, b+2ms, b+2ms, WS+2,3 (62)
...3,4 B! d/f+1, b+2ms, b+2ms, WS+2,3 (62)


Low Parry:
f,f+4, d/f+1, b+2ms, b+2ms, b+2ms, b+2ms, WS+2,3 (47)
f,f+4, d/f+1, b+2ms, b+2ms, d/f+3,2,3 (45)
d+2, b+2ms, b+2ms, b+2ms, b+2ms, b+2ms, WS+2,3 (43)
d+2, b+2ms, b+2ms, b+2ms, d/f+3,2,3 (41)



Jeśli chodzi o jego doprowadzenia do ściany to można by się strasznie długo rozpisywać, chyba by mi życia nie starczyło   ;D
Więc podam tylko przykładowe wersje (zresztą nie wszystkie które są) po d/f+2 tylko po to żeby ogólnie zarysować co tym Panem można wywijać:

dash 4,u+3, b+2ms, b+2ms, d/f+3,2,3 (62)
                                             b+2ms, f+2,1 (62)
                                                          b+2ms, WS+2,3 (64)

f,f+4, d/f+1 b+2ms, b+2ms, d/f+3,2,3 (59)
                                             b+2ms, f+2,1 (59)
                                                          b+2ms, WS+2,3 (31)

4, b+1:1ms, 2, b+2ms d/f+3,2,3 (56)
                                             b+2ms, f+2,1 (56)
                                                          b+2ms, WS+2,3 (58)

d+2, b+2ms, b+2ms, b+2ms, d/f+3,2,3 (55)
                                             b+2ms, f+2,1 (55)
                                                          b+2ms, WS+2,3 (57)


IMO są to przykłady najsilniejszych i najdłuższych doprowadzeń bez B!

Oczywiście zapraszam do dyskusji ;)

7
Bruce Irvin / Bruce - dyskusja ogólna
« dnia: Luty 06, 2010, 14:37:28  »
Wyręczę cię Olgotka, bo mnie coś natknęło żeby taki temat w końcu tu zrobić ^^


Natchnienie miałem po sparze z Rafimaru na online (na 5 kresek mamy łącze zawsze) stwierdził on że Bruce jest przegięty. Z chęcią podyskutuje i podpowiadam (razem z Olgotką, mam nadzieję) na wszystkie dręczące was pytania odnośnie czarnucha ^^

8
Marshall Law / Law vs. ____
« dnia: Styczeń 14, 2010, 00:10:24  »
Zapraszam chętne osoby do omawiania taktyk na poszczególne postaci jeśli chodzi o kucharza. Co jak i gdzie karać oraz czego nadużywać bądź też nie używać jeśli chodzi o Marshala.

9
Marshall Law / Top 10 moves
« dnia: Styczeń 11, 2010, 21:17:59  »
Zapraszam do dyskusji na temat najlepszych ciosów u Lawa ^^
Poniżej moje typy:

1. 4- 11 klatkowy JS na CH, high, bezpieczny na bloku z możliwością kontynuacji, strasznie lubię ten cios.
2. 1,1,2- 10 klatkowy NC, high, świetny w polu pozwala na kombinowanie.
3. d+4,3- to chyba nie podlega dyskusji.
4. d/f+2- świetny i szybki JS, mid
5. 3,4- doskonały dwunastoklatkowy natural, high, high
6. 3+4- mój ulubiony wiff punisher, mid, mid
7. d/b+3- low na przewagę (niewiele postaci może go solidnie pokarać)
8. f,f+3+4- rzut na juggle, nic dodać, nic ująć
9. b+1+3~DSS_2+4~DSS- świetne parry z fajnymi gwarantami
10. DSS f+1- szybki mid, high crushuje po przejściu do DSS.

10
Marshall Law / Zmiany TK5:DR => TK6:BR
« dnia: Styczeń 11, 2010, 20:52:37  »
Law to postać która została chyba najmocniej zmieniona w Tekkenie 6, cała animacja oraz przemodelowanie command listy wyszło mu na pewno na dobre. Postaram się najlepiej jak tylko potrafię nakreślić zmiany jakie u niego zaszły.


Ciosy które zostały zabrane:

3,3,4
3,3,3,4
3, f+3
d+3,3,4


Nie ma się nad czym rozwodzić te kombinacje zostały zabrane Marshalowi.



Zmiany w poszczególnych ciosach:

d+3,3

TK5DR
Kombinacja low(16 klatek), high, NC na counter hicie z możliwością kontynuacji 4 i jugglem na CH.

TK6BR
Kombinacja low(bez zmian, 16 klatek), high, NC na counter hicie, wywraca przeciwnika na oki, pod drugim hitem można się schylić.


d+4,3

TK5DR
Dwunastoklatkowy low, a potem "słoneczko", stratne na JS.

TK6BR
Cios ten pozostaje ale wykonuje się go poprzez FC+4,3 lub d+3+4,3, pozostałe parametry bez zmian.

Pod tą kombinacją kryje się teraz 15 klatkowy natural low, high. Strasznie odpycha przeciwnika i jest chyba najlepszą nowością Lawa.


d+3+4

TK5DR
Po prostu Frogman.

TK6BR
Wykonuje się poprzez wklikanie d/b+3+4.


3+4

TK5DR
Słoneczko, to samo co U/F+4, JS, low crush.

TK6BR
Dwu hitowy natural mid, mid. 14 klatek Duży zasięg, doskonały wiff punisher.


U/F+4

TK5DR
JS, low crush.

TK6BR
Dodana została możliwość przejścia do DSS.


BT,1

TK5DR
High, na trafieniu obracał przeciwnika o 180 stopni.

TK6BR
"Zwykła" jedynka z możliwością wyprowadzania normalnych kombinacji (np. 1,1,2)
Jeśli chcemy uzyskać ten sam cios co w DR musimy wklikać BT,1+2.


d+2,3

TK5DR
Kombinacja s-mid, mid. Na CH juggle, -16 na bloku.

TK6BR
Zmieniona animacja całego ciosu, dalej JS na CH, stratne na 15 klatek.


b+1,2,1

TK5DR
Trzy hitowe NC na CH, wszystkie hity na mid, możliwość opóźniania.

TK6BR
Podobną kombinację, o zmienionej animacji wykonujemy teraz jako b+1,2,2, właściwości takie jak poprzednika.


3,4_f+3,4

TK5DR
Kombinacja high, mid. Na CH juggle.

TK6BR
NC, 12_15 klatek, obydwa ciosy są na high, wall splat.




Zmiany w postawie DSS:


DSS 3

TK5DR
Dwudziestoklatkowy kick na mid.

TK6BR
Homing kick na high z 12 klatkami opuźnienia na bloku. Stare kopnięcie wykonuje się poprzez wklikanie DSS f+3.


DSS 2


TK5DR
Zwykła dwójka z możliwością wyprowadzenia kontynuacji (2,1,2_f+2,1+2_f+2,2)

TK6BR
Cios na high, wykorzystywany głównie w jugglach ponieważ powoduje B!, na normal hicie mamy oki.
Aby wyprowadzić poprzednie kombinacje trzeba wklikać DSS f+2.




Całkowicie nowy ciosy:


f,f+2,3

16 klatek, NC, -17 na bloku, mid high.

b+3+4

Cios z odchyleniem do tyłu, trwa około 25 klatek, w walce raczej mało użyteczny, karalny na juggla.

WS+1,2

13 klatek, NC, stratne na juggla, chyba że przejdziemy do DSS klikając b~f.

DSS 1+2

High, z kilkoma klatkami Auto Blocku, nie karalny. Czasami przydatny w polu.

DSS 1,4

NC, zaczynający się od szybkiego ciosu na high, pod drugim na bloku można się schylić.

3,3

Kombinacja high, mid, -14 na bloku, wymiana dla 3,4 (oba ciosy idą na high, pod drugim na bloku można się schylić)

b+2,2

16 klatek, NC, mid, high, użyteczne głownie w jugglach (B!)

u/f+3+4

LOW, prawie w ogóle nie przydatny cios Lawa, prawie bez zasięgu, ale za to fajnie wygląda.


Jeśli ktoś grał Lawem w DR ten wie że po jego parry~DSS (b+1+3~b~f_b+2+4~b~f) był tylko jeden gwarant DSS 1,f+1 (rzutów nie wliczam bo są wyrywalne) w TK6BR jest już więcej możliwości:
DSS 2 + oki lub set-up
DSS 1,f+1
DSS 1,4

Zmiany jakie nastąpiły po Punch Parry z b+1+2:
1- cios na przewagę, nie odwraca już plecami.
2- cios po którym jeśli przeciwnik nie zrobi tech rolla mamy gwarantowane d/f+2 +juggle.
3- nabija na ścianę (w DR niestety nie nabijało)
4- low kick który przewraca (w DR dawał przewagę i nie przewracał)


Oczywiście zapraszam do dyskusji oraz opini na temat zmian jakie nastąpiły u Lawa, postaram się później dodać jeszcze jak pozmieniały się zyski i straty po poszczególnych jego ciosach/wymianach.

11
Marshall Law / Juggle do Lawa
« dnia: Styczeń 10, 2010, 03:19:35  »
Lista juggle'i: http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-law-juggle/

Oczywiście zapraszam do dyskusji.

12
Bruce Irvin / Stapple juggle.
« dnia: Grudzień 28, 2009, 13:12:40  »
Wszystkie zebrane do tej pory juggle: http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-bru-juggle/

Temat przeznaczony jest na dyskusję o nich, proponowanie nowych etc.

Strony: [1]