BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Bob => Wątek zaczęty przez: Di w Styczeń 18, 2010, 08:27:05

Tytuł: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 18, 2010, 08:27:05
Jak w temacie.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 18, 2010, 11:19:52
Bob jest solidny ale nie jest rzeźnikiem wg mnie. Dobrze, że df2 juggluje on CH, która ściana u niego jest najlepsza?
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Styczeń 18, 2010, 11:44:47
Dadrot - NAJPEWNIEJSZA ściana to 1,2, d+3+4. Najmocniejsza - b+2,2, d+3+4, ale nie w każdego to posadzisz.

Silny, szybki, z potężnymi i banalnymi do wykonania jugglami i trapami, z mocną grą pod ścianą, przegiętymi NC, wieloma bezpiecznymi poke'ami i bez dobrych lowów. W skrócie: Bob.

Raz. Nie licząc cd+4,1+2, Bob nie ma niewidocznych lowów. Wszystko inne idzie blokować / zbijać na refleks lub przy pomocy fuzzy guard (nie ma lowów z mylącą animacją). Inna sprawa, że za wiele to on tych lowów nie potrzebuje:P

Dwa. Jeśli ofensywa Boba nie sprowadza się do spamowania 1, 1,1, 1,2, 2,1, d+2,1, df+1, d+1 itd., można w wielu sytuacjach mocno karać na bloku (conajmniej -15 po rzeczach takich, jak choćby: 1,3,3, uf+1+2,1+2, d+2,1,2,2, FCdf+2,[1_4],1+2, f+2,3, b+3)

Trzy. Większość jego ataków daje się w miarę łatwo SS-ować, jednak ma w zanadrzu parę SS killerów, jak choćby uf+3, także tutaj ostrożnie.

Cztery. Jeśli grasz postacią, której zdarza się przebywać w BT - nie przesadzaj z tą pozycją walcząc z Bobem. Przy sprzyjających wiatrach (a po hamburgerach zwykle takie są) łykniesz gwarancik za 91pkt. A już za te 63 najmniej.

Pięć. Nie backrolluj / wstawaj do góry po jugglach, zwłaszcza, gdy leżysz blisko Bobka; df+1 i juggle po tym naprawdę potrafi zaboleć.

Sześć. Cancel unblocka. Nie jest on może jakiś mega istotny w grze Bobem, jednak z początku potrafi nieźle zaskoczyć - trzymając b w trakcie bb+2+3 można przerwać "charge" i wylądować w FC - przeciwnik niespodziewający się takiego obrotu sprawy raczej nie pomyśli w tym momencie o rwaniu rzutu choćby, czy też jakimś szybkim poke'u.

Siedem. d+1 - na bloku 0, na hicie przewaga, dobija leżących (miażdżące setupy pod ścianą)... trzeba na to uważać.

Osiem. Wavedash? A po co? Nie bać się bobkowego wave'a, jedyna sensowna opcja z niego to tak naprawdę cd+4,1+2. Low za którego Bob lata.

Dziewięć. Nowa postać, więc warto wspomnieć o 10hit stringach - w wersji "długiej" trzy pierwsze to haje, low jest siódmy, w wersji "krótkiej" low jest drugi (resztę można blokować nawet, gdy dostaniemy lowem), natomiast przedostatni hit jest ładnie stepowalny w prawo. Ogólnie gdy widzimy pierwszy cios z dychy (obie wersje zaczynają się tak samo) kucamy i przerywamy przed trzecim ciosem.

Dziesięć. "Zabójczy" tech-trap roll 3+4 - ok, cios zbiera pod każdym kątem, ale w żadnej sytuacji NIE JEST gwarantowany! Poprostu jakoś tak działa na psychikę, że odruchowo wciska się "d". Ludzie, nie schylajmy się pod tym :) 
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Styczeń 18, 2010, 13:46:12
@up

ladnie i przejrzyscie, +1

Ogolnie bob z poczatku wydawal mi sie bardzo tani i moze tak jest w rzeczywistosci. Mimo wszystko aby bob byl naprawde grozny to musi nim grac ktos kto jednak jest troche ogarniety. Banalne w wykonaniu juggle i ogolnie prostota gry wydaje sie tutaj najwiekszym atutem. W sumie najwieksza bolaczka jest chyba bieda w low'ach.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Styczeń 18, 2010, 14:59:01
Cytuj
W sumie najwieksza bolaczka jest chyba bieda w low'ach.
Dokładnie. Może trochę tymi lowami "pogryźć", ale na dłuższą metę takie granie odpada. Ja np. gram sporo z Bobem i na ostatnim posiedzeniu parowałem na oko jakieś 85% wszystkich lowów z hellem włącznie :) (btw. eee... Marcin, można było coś wtedy nagrać tej:P)

Jeden fajny myk Xia: gdy przyjmiemy na blok uf+1+2 przechodzimy do AOP - unika obu ewentualnych kontynuacji i pozwala na juggla
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 19, 2010, 14:09:31
Większość bobów używa rzutu ff1+2 więc naprawdę często można się wyrwać, z WS boba wszystko jest praktycznie karalne, jego soccer kick jest również bardzo karalny i stepowalny. Df2 tylko na CH wybija. Wole 100x bardziej walczyć z bobem niż lawem czy innymi pokemonami.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 19, 2010, 15:25:44
Też wolę. Chociaż może to dlatego bo nie grałem jeszcze z jakimś topowym bobikiem.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 19, 2010, 23:22:49
Dlaczego niektórzy po boundzie robią f,f+3, b+1+2 a inni d+2,3, b+1+2? Tego się używa po różnych juggle'ach?

W jakich seriach u Boba można kucnąć/obejść któryś z ciosów?

W ile klatek wychodzi CD+1?

Ile trwa najszybsza wybitka Boba z neutrala?

Jaki jest max damage po f,f+1+2?
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 19, 2010, 23:58:01
Swego czasu sprawdzałem gdzie można uciec w bok a gdzie się schylić bo miałem spore problemy z bobem na ultra hardzie;f. No ale oczywiście już większości nie pamiętam, choć pamiętam że trochę tego było to nie wiem króre z tych serii do przerwania, są u bobika przydatne, bo cpu obi je wszystkie;d. Przydałoby się jak by jakiś bob player coś tu skrobnął.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Guardian w Styczeń 20, 2010, 00:50:37
1.Dlaczego niektórzy po boundzie robią f,f+3, b+1+2 a inni d+2,3, b+1+2? Tego się używa po różnych juggle'ach?

2.W jakich seriach u Boba można kucnąć/obejść któryś z ciosów?

3.W ile klatek wychodzi CD+1?

4.Ile trwa najszybsza wybitka Boba z neutrala?

5.Jaki jest max damage po f,f+1+2?

1. To zależy od tego jak "długi" jest juggle przed B! można też robić f,f+3, d+2,3, b+1+2

2. Większość da się wystepować choćby d+1,2,1,1 ale nawet nie opłaca się tego robić bo masz kare na wybitkę po zablokowaniu. Ale opłaca się schylać przy:
- b+2,2,4,4
- b+1+2,1,2
- d/f+3,4,4

3. 24 klatki.

4. u/f+3 16 klatek.

5. Ja używam f,f+1+2, u/f+1+2,1, B! f,f+3, d+2,3, b+1+2 51dmg, ale pewnie Tomek wykręcił coś więcej. 
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 20, 2010, 00:54:53
4. u/f+3 16 klatek.

A nie 20??
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Guardian w Styczeń 20, 2010, 01:07:38
hmm... może być i tak skoro :-[ z koreańską framedatą nie jestem na Ty ;) ale tak pewnie tak jest skoro CD+1 ma 24.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 20, 2010, 01:24:11
No tak przynajmniej TU (http://wiki.livedoor.jp/inatekken/d/%a5%dc%a5%d6%b8%c7%cd%ad%b5%bbTBR)jest napisane. A poza tym po animacji wygląda na niezbyt szybkie 8). Czyli wychodzi na to że to jest najszybsza wybitka boba ze stójki?? Czyżby miał gorzej niż Steve??
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Guardian w Styczeń 20, 2010, 01:52:57
Nie jeśli u/f+3 ma 20 to d/b+1+2 jest szybsze bo ma 19 klatek.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Styczeń 20, 2010, 02:51:00
Najszybszą wybitką Boba z FS jest ff+1+2 ;D

Po rzucie siedzi ff+3, df+1, 2, uf+1+2,1 B! ff+3, b+1+2 (53 chyba... muszę sprawdzić)
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Styczeń 20, 2010, 12:40:30
Cytat: Wacho
Po rzucie siedzi ff+3, df+1, 2, uf+1+2,1 B! ff+3, b+1+2 (53 chyba... muszę sprawdzić)
52 ;D
Niby najsilniejszy wariant ale co za różnica czy coś zbiera o 1 więcej czy mniej. Ja np. często robię wersję Guardiana tyle, że kończę b+3 bo tak lubię 8)

Cytat: Di
Dlaczego niektórzy po boundzie robią f,f+3, b+1+2 a inni d+2,3, b+1+2? Tego się używa po różnych juggle'ach?

A jeszcze inni d/f+1, d+2,3, b+1+2. Dlaczego? Różnica tylko w dmg i sądzę, że nie ma w tym głębszej filozofii niż urozmaicenie sobie gry.  Przecież nie trzeba robić w kółko tego samego bo kroi więcej paska^ ^

Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 20, 2010, 13:15:31
A kwestie oki? Nie wiem jak to wygląda ale może jedno umożliwia lepsze oki, chociażby przez mniejszy push back.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Styczeń 20, 2010, 19:44:42
ff+1+2, ff+3, df+1, 2, uf+1+2,1 B! ff+3, f+1+2 - 54^^

Oczywiście do wszelkich setupów lepsza jest końcówka b+1+2; przeciwnik zostaje właściwie pod naszymi nogami.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 21, 2010, 19:06:05
Zapomniałem zapytać:

CD+1 to naprawdę i24?! Przecież to wygląda na DUŻO szybsze.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 21, 2010, 19:51:07
Co?  :D Ostatnio probowalem z Tundra i udalo mi sie ukarac tym ws+2 Lawa (-16 ma o ile dobrze pamietam) Mysle ze jest to i15 .
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Styczeń 21, 2010, 20:05:42
Ja chce normalną FD bo od tych krzaczków mnie łeb boli :(
Co do cd1 to sam nie wiem, nie za często używam ale jak będę miał okazję to po testuję trochę w polu.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 21, 2010, 23:35:21
Co?  :D Ostatnio probowalem z Tundra i udalo mi sie ukarac tym ws+2 Lawa (-16 ma o ile dobrze pamietam) Mysle ze jest to i15 .
WS+2 Lawa ma -18 więc jeśli ukarałes to ma tak pewnie i15 lub i16
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 22, 2010, 00:27:27
Dziwi mnie że ktoś kto gra tą postacią, lub na tą postać, nie włączy sobie practice i tak choćby z czystej ciekawości nie sprawdzi czy da się ukarać -18. Jak da to sprawdzić czy da się ukarać-15. Jak nie da to sprawdzić -16 i ewentualnie - 17. Wystarczy włączyć jakieś 2-3 framedaty, max kilkanaście minut i sprawdzone.

No dobra, jako że to jest z cd to dla kogoś z trochę gorszym manualem może to zająć troszke więcej czasu. Wciąż, jest to dość łatwe do sprawdzenia.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 22, 2010, 06:02:33
Ja zapytałem właśnie dlatego, że nie ufam swoim zdolnościom manualnym.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 22, 2010, 10:48:32
Dziwi mnie że ktoś kto gra tą postacią, lub na tą postać, nie włączy sobie practice i tak choćby z czystej ciekawości nie sprawdzi czy da się ukarać -18. Jak da to sprawdzić czy da się ukarać-15. Jak nie da to sprawdzić -16 i ewentualnie - 17. Wystarczy włączyć jakieś 2-3 framedaty, max kilkanaście minut i sprawdzone.

A jak sprawdzić czy coś jest karalne, bez wykorzystania do tego drugiej żywej osoby?? Bo ja swojemu oku na Hit Analysis nie ufam.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Styczeń 22, 2010, 12:02:31
teoretycznie mozesz probowac dwiema rekami na 2 kontrolerach grac... na dluzsza mete
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Guardian w Styczeń 22, 2010, 12:16:38
teoretycznie mozesz probowac dwiema rekami na 2 kontrolerach grac... na dluzsza mete

A jak nie tak to Cambion zawsze masz jeszcze stopy  8)
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 22, 2010, 12:23:49
Tylko czasem trudno zrobić nimi CD ;)
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: mace w Styczeń 22, 2010, 13:06:46
cd+1 ma 16 klatek. animacja tego ciosu ma 13 klatek, lecz potrzebujemy 4 dodatkowe klatki na input cd. no i podczas bloku mozna juz buferowac, tak ze bedziemy ta jedna klatke do przodu. wiec wychodzi 16. taki troche ewgf ;d.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 22, 2010, 20:23:10
Dziwi mnie że ktoś kto gra tą postacią, lub na tą postać, nie włączy sobie practice i tak choćby z czystej ciekawości nie sprawdzi czy da się ukarać -18. Jak da to sprawdzić czy da się ukarać-15. Jak nie da to sprawdzić -16 i ewentualnie - 17. Wystarczy włączyć jakieś 2-3 framedaty, max kilkanaście minut i sprawdzone.

A jak sprawdzić czy coś jest karalne, bez wykorzystania do tego drugiej żywej osoby?? Bo ja swojemu oku na Hit Analysis nie ufam.

Hmm no ja tego problemu nie mam. Wystarczy zazwyczaj jedno trafienie tak że postać się nie zaświeci, ewentualnie dwa trafienia dla max pewności.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Luty 14, 2010, 21:19:00
Czy bob lapie juggle dla bigow, czy tylko ten bebech go czyni duzym?
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Luty 14, 2010, 22:41:09
Chyba nie lapie  :-X
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Luty 14, 2010, 22:45:16
Bob jest traktowany jako zwykła postać - żaden big.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Luty 14, 2010, 22:46:26
Bez sensu. :P
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Luty 18, 2010, 22:23:31
Czy ktoś może mi wyjaśnić dlaczego ten Pan po zablokowaniu jego f+3+4,4 dostaje wszystkie ciosy na CH?? ???
Dzisiaj gram sobie z MTC, blokuje mu ten cios, odpalam WS+4 Marduka, patrze, a to wchodzi na na CH. Myśle sobie kurde, widocznie się spóźniłem z karą, a ta pała przebijała po stracie. No, ale zdarzyło to się kilka razy i mówie: "k**wa stary co jest?? po c**j przebijasz??", a on na to: "nie przebijam". 8)
Wchodzimy na practice, a tam Bob dostaje wszystkie WS'y po f+3+4,4, na countera, LOL. :P
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Luty 18, 2010, 23:08:02
Nieźle...

Namco pojechało. A wcześniej była dyskusja o aktywnych klatkach i hitboxach akurat, podejrzewam że wynika to właśnie z rozbieżności pomiędzy tymi dwoma parametrami, jeśli można tak powiedzieć.

A WS+1+2 Asuki daje niewyrywalnego stuna i akcje za 100 bez ściany...
Srogo będzie można to karać, oj srogo...
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Luty 18, 2010, 23:28:03
Haha śmiesznie:P. Chociaż aż tak mnie to nie dziwi. Grało się w caliburka i tam takie akcje się zdarzały:PP.

Żeby było zabawniej początkowe klatki aktywne działają ok i przy double hicie czy przy wczesnym low kraszu Bobik nie dostaje countera.


W sumie to wygląda tak jakby ktoś przez pomyłkę dodał klatki exe do recovery:P.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Luty 19, 2010, 00:02:34
Może to moja wersja tekkena jest skopana, ale powaga - takiego bezsensu to nie widziałem jeszcze nigdy ???
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Luty 19, 2010, 00:09:29
U mnie też tak jest. Niedopatrzenie i tyle:P.

W takim SC3 pamiętam że było nie mało takich ciosów ze statusem "extra risk", bo nie dość że były karalne to jeszcze te kary mimo trzymania bloku wchodziły na CH, a tam bardzo często było tak że CH = stun i dobre kombo:D.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: K' w Luty 19, 2010, 01:05:13
Na zaibatsu już dawno o tym pisali można odpalać np. takie ws+4,3 lub d+3+4,3 Lawa na wybitkę :D
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: PePe w Marzec 18, 2010, 19:16:59
A ja mam pytanko - jakich juggli używać jak przeciwnik jest blisko ściany? Ściana psuje większość "standardowych" juggli Bob'a z tego co zauważyłem...
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Guardian w Marzec 19, 2010, 20:23:47
Nie wiem co dla ciebie znaczy blisko ściany ale by wrzucić na ściane przed boundem korzystaj z 1,4 , d+2,4 czy tez podstawowe 1,2 a już na ścianie by zboundować b+4,1 lub tak ustawić juggiel by kończyć go tuż przed ścianą u/f+1+2,1 i tą jedynką na ścianie.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Kwiecień 02, 2010, 14:08:54
u/f+1+2, (w juggle'u)  wrzuca na sciane tez a potem juz standardowo b+4,1 B! d/f+1, d+3+4. d+2,1 czasami tez mozna uzyc by ladnie doprowadzic do sciany, Zalezy Pepe jaka odleglosc od sciany, z bardzo bliska praktycznie od razu robie b+4,1 chyba ze jeszcze inny cios sie miesci, to potem mozna zrobic u/f+1+2,1 zeby bound byl zrobiony na scianie i wtedy robisz kontynuacje. A co do f+3+4,4 na bloku to jest jakis absurd ale coz, juz sie do tego przyzwyczailem hehe, ale ze malo uzywam tego ciosu to jakos nie cierpie z tego powodu.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Kwiecień 22, 2010, 18:15:43
Dwie przydatne rzeczy, o których jeszcze nikt nie napisał:

1,2,1+2
2,1,2
1,3,3
1,4
1,d+4


To wszystko możemy blokować fuzzy guard / na refleks. Gdy Bob robi lewego pancza (idzie spokojnie odróżnić od prawego) schylamy się (df) pod drugim ciosem z serii; jeśli pójdzie 3 lub d+4 mamy zbicie, jeśli 4 - schylamy się i wybijamy, jeśli 2,1+2 - jailuje na bloku, więc i tak zablokujemy. Natomiast 2,1,2 jest na tyle widoczne, z charakterystyczną animacją drugiego ciosu, że można w zasadzie za każdym razem zblokować dwa pierwsze ciosy a trzeci zbić / zblokować.

Zgadywanka (z reguły pod wallem) d+2,4_cd+4,1+2 - mocna rzecz, szybko schodzi HP przez to, ale...
Gdy jesteśmy z prawej strony i spodziewamy się tej wymianki patrzymy na łapki Boba. Animacja obu ciosów jest dość podobna, jednak przy cd+4,1+2 Bob wyciąga prawą rękę w górę. Bardzo łatwo idzie to wyczaić i na tej podstawie schylać się niemal bezbłędnie na każdego hella i blokować d+2,4. Sprawdźcie sobie, mega skuteczne.
Gdy jesteśmy z lewej - sprawa ma się nieco gorzej, ale też nie jest źle. Tutaj patrzymy Bobowi na kolana. Przy cd+4,1+2 cała jego postać mocno się obniża, natomiast przy d+2,4 wygląda, jakby chciał klękać. Też idzie to rozpoznać, choć nie tak łatwo, jak w poprzednim przypadku.

Tyle na teraz. Do next ;)
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Guardian w Kwiecień 29, 2010, 22:20:05
Tomku!! Przyjacielu, weź Ty mi tu kur*a nie rozpracowywój postaci (notabene ciekawe co to za brzytki Bob taką okrutną wymiankę stosuje 8) ) tylko wreszcie znajdźmy czas i ruszmy z tym co jest na prawdę WAŻNE!!!! Bo zacznie się czerwiec i będzie WIELKI CH*J!!
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Furb w Maj 03, 2010, 23:10:32
Zgadywanka (z reguły pod wallem) d+2,4_cd+4,1+2 - mocna rzecz, szybko schodzi HP przez to, ale...
Gdy jesteśmy z prawej strony i spodziewamy się tej wymianki patrzymy na łapki Boba. Animacja obu ciosów jest dość podobna, jednak przy cd+4,1+2 Bob wyciąga prawą rękę w górę. Bardzo łatwo idzie to wyczaić i na tej podstawie schylać się niemal bezbłędnie na każdego hella i blokować d+2,4. Sprawdźcie sobie, mega skuteczne.
Gdy jesteśmy z lewej - sprawa ma się nieco gorzej, ale też nie jest źle. Tutaj patrzymy Bobowi na kolana. Przy cd+4,1+2 cała jego postać mocno się obniża, natomiast przy d+2,4 wygląda, jakby chciał klękać. Też idzie to rozpoznać, choć nie tak łatwo, jak w poprzednim przypadku.

chcialbym zobaczyc jak ktos spoza koreii to zgaduje
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Maj 22, 2010, 19:48:20
Jak będę miał czas to nagram filmik.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Wrzesień 23, 2010, 19:42:38
Poproszę o pełna listę punisherów Boba, po Bruce i Larsie nadeszła pora sprawdzić grubasa, po przeglądnięciu jego ciosów podoba mi się na razie najbardziej z wymienionej trójki ;) Grzyb ma CH 4 i rzut który wrzuca na ścianę, robiony z wavedasha, czyli to co kocham najbardziej :D
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 23, 2010, 19:46:16
Standing Punishers

Fhit  Notation     Dmg  Hadv   Range

10    f+1,1,2      28   +1     h
10    f+1,4        26   +5     h
10    2,1          24   +5     h
12    f+2,3        37   KD     h
13    b+2,2        26   +8     m
15    d+1+2,2,1    46   KD     h
15    d+2,4        30   KD     m
16    CD 1         JG   JG     h
16    u/f+1+2,1+2  49   KD     m
18    d/b+1+2      JG   JG RC  m
20    u/f+3        JG   JG     m
23    u/f,n,4      JG   JG     m


Crouching Punishers

Fhit  Notation     Dmg  Hadv  Range

10    FC 1         6    +6    sm
11    WS 4         19   +5    m
14    WS 2,1       JG   JG    m
15    WS 1+2       JG   JG    m
16    u/f+1+2,1+2  49   KD    m
20    u/f+3        JG   JG    m
23    u/f,n,4      JG   JG    m


Other Standing Punishers

Fhit  Notation  Dmg  Hadv   Range

10    d/b+1     6    +6 RC  sm
10    f+1,2     20   -3     h
13    d/f+4     19   +2     m
14    d/f+1,2   33   +1     m


Other Crouching Punishers

Fhit  Notation  Dmg  Hadv  Range

11   u,f+1,1,2   28  +1    h
11   u,f+1,2     20  -3    h
11   u,f+1,4     26  +5    h
11   u,2,1       24  +5    h
13   u,f+2,3     37  KD    h
17   f,CD 1      JG  JG    h
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Wrzesień 23, 2010, 19:48:02
Ładnie szybko :) A co z WS ?
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 23, 2010, 19:49:30
Przesuń pasek po prawej stronie na dół.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Wrzesień 23, 2010, 22:13:05
d+1+2,2,1 to NC czy NCc przypadkiem nie jest ??
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Wrzesień 24, 2010, 00:45:00
To NC ;)
Cios numer 56-" rolling Kebab" wathefak :D
Chyba ktoś tam w Namco ostro wpierdziela kebaby, ciekawe czy polski kebab z dworca by im przypasował.
Dajcie jakieś ksywy dobrych  koreańskich bobów .
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Wrzesień 24, 2010, 02:56:50
3moonAce
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Luty 27, 2012, 11:03:09
Pytanko takie, czy WS+2 jest legit mid crushem, czy przechodzi tylko pod horizontalami w stylu hominga Baeka?
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Dae w Luty 27, 2012, 14:30:36
To drugie.

Technically speaking w tej grze nie ma mid crushów.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Luty 27, 2012, 17:35:02
Jest; b+1+2 Zafiny.
Tytuł: Odp: Bob - dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: HiKrush w Luty 28, 2012, 00:37:08
Technically speaking w tej grze nie ma wielu rzeczy, które są w tej grze :)

Nie wiem zbyt wiele na temat b+1+2 Zafiny, natomiast WS+2 Boba midcrushuje te horizontale bardzo kapryśnie, to znaczy czasami jakiś cios zje, a czasami ten sam cios łyknie. Podejrzewam więc, że żadnego porządnego verticala nie ominie, podobnie zresztą jak BOK+2 Leośki.