BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Steve Fox => Wątek zaczęty przez: Snake w Styczeń 03, 2010, 01:10:53
-
Temat służący do dyskusji na temat postaci będącej trademarkiem i twarzą serii, czyli Steve'a. Przemyślenia, radości (FLC 1,d+1 juggluje, yay!), pomysły na mix-up'y czy okizeme, żale i płacze - mile widziane wszystko, co dotyczy boxera i nie zawiera się w innych tematach :)
-
http://www.youtube.com/watch?v=nR9kGucmwJc
Najlepszy Steve jakiego widziałem. Nie robi takiego wrażenia jak Bryan w DR, z tego powodu, że wszystko tu jest dość proste do wykonania, ale chyba nikt tak jak on nie kombinuje, żeby ładnie to wyglądało :)
-
Wow, masakra. Tak ładnie i zarazem skutecznie prowadzonego Steve'a nie widziałem od czasów Nina w DR :) Końcówka ostatniej walki jest zajebista, uwielbiam takich graczy z charakterem ;]
-
To gra Knee jakby co :)
Jak się robi stevem ścianę, chodzi mi o f21 ~ ws12, unik i dwa mazaki. Nie mogę za żadne skarby ws12 zrobić na czas...
-
Wiem, jest napisane obok :p
W jaki sposób próbujesz robić to ws+1? To się wykonuje po prostu f+2,1~B,d/b:N+1. Jeżeli robisz to właśnie w taki sposób i nie wychodzi, to znaczy że musisz po prostu popracować nad timingiem. To jest bardzo proste kiedy już się to ogarnie. Aha, po wallstunie, np. po qcf+1, silniejsze (i prostsze) jest b+3,1 B! 3,1,1, d/f+1+2
-
Musze poćwiczyć, właśnie z roboty wrociłem, zjem i zobaczę, mam ndzieję że jak złapie to poleci.
-
No to zaczynamy tydzień Steve'a :)
-
Jak się robi w juglach podejscie bandujące z ws12 wyglada to jak podejscie na f+3 tyle ze po tym jest cios jak ws12. dzięki z góry za info.
-
Po zrobieniu f+3 musisz od razu wcisnąć i przytrzymać d/b, potem puścić w odpowiednim momencie (kiedy Steve już przejdzie z dck do FC) i wcisnąć 1. W skrócie - f+3~[d/b]:N+1. Trzeba wyczuć timing, bo jeśli zrobisz za szybko to wyjdzie Ci dck1, a jeśli za późno, przeciwnik spadnie na ziemię i ws+1 go nie zgarnie. ;)
-
Jak wrócę do Tekkena to raczej się zabieram a niego, bo pewnie i tak nie będę miał bardzo dużo czasu na granie. A po qcf+1 na ścianie można robić coś takiego, ale nie zawsze.. qcf+1, 3,1,1, boudnujący cios, ściana. Ale prawie zawsze można, z tego co zauważyłem :D
-
Jak wy robicie f~ +2,1 ~ b Alb 2 w jugglach mi wychodzi ciagle f~ +2,1 SWY 2 czemu??
3+4 mam na L2
-
A kto to robi? ;] Nie da się zrobić alb 2 po f+2,1, to działało tylko w T5.0. Teraz musisz robić f+2,1~B, flk 1~B, alb 2.
-
ta druga opcja zawsze mi wychodzi :P dzieki :) ( wlasnie zastanawialem sie co robilem zle bo w T5 mi wchodzilo :) )
-
czy moglby ktos napisac liste punisherow boksera? :)
-
No tak w skrócie to od -10 do -12 karzemy 1,1,2, od -13 do -18 d/f+1+2, od -19 wybijamy u/f+2. Pewnie coś pominąłem, ale nie mam teraz pomysłu skad wziąć FD żeby sprawdzić :/
-
ok, dzieki :).
btw. przed chwila szukajac fd do boksera znalazlem taka oto: http://www.tekkenarena.com/forum/viewtopic.php?f=109&t=4599
dobra jest?
-
Sonic Fang ma 14 klatek Sneju ;p
A ta twoja framedata mace różni się troszkę od inatekkenowej, więc uj wi xD
-
Hmm... oczywiście że tak, nie wiem czemu napisałem że 13 ;[
Co do innych kar, przy ciosach z -16 po których jesteśmy blisko, zamiast SF lepiej zrobić d/b+3,2, alb 2 i oki. No ale to są takie typowo sytuacyjne rzeczy, w wielu przypadkach będziemy poza zasięgiem. Nie wiem też w ile najszybciej da się teraz wykonać f,f+2 (zakładam że jakoś 16~17), ale też można używać tego do karania na bloku.
W ile wychodzi WS+1+2? (fuck, że ja takich rzeczy nie wiem, chyba czas wrócić do tej gry :-X).
-
Chyba w 18, ale głowy nie dam :-X
EDYT: Na TZ mówią że i17, -14
-
Przy fF+2 trzeba dodać +1 klatkę do szybkości ciosu jeżeli chodzi o najszybsze wykonanie po recovery. Z neutrala trzeba dodać +3 ale to nie jest realne w walce a dla większości nawet na practice. Realne w walce będzie +6~9.
-
Realne w walce będzie +6~9.
...czyli ile łącznie? xP
-
To ma chyba 14 klatek więc wtedy byłoby 20~23 klatek z inputem.
-
-13 i więcej lepiej chyba karać b+1,2 jest NC i więcej kroi
-
Bardzo zalezy od sytuacji, d/f+1+2 potrafi poslac na bardzo ladna sciane gdzie wyciagniemy prawie pol zycia. Po tym tez mamy przewage bo my stoimy, a przeciwnik lezy wiec pozniej moze poleciec zgadywanka qcf+1 / d/b+3,2 czy cokolwiek innego jak jest blisko sciana.
-
http://www.youtube.com/watch?v=ayMfTECCJg8&feature=related (http://www.youtube.com/watch?v=ayMfTECCJg8&feature=related)
imo nalepszy steve.
ja nie mam pytan...
-
http://tekkenarena.com/forum/viewtopic.php?f=109&t=4599 - Niech mi jakiś pros powie, czy ta fd jest legit. Chodzi mi głównie o stuff z pikabu.
Chcę w końcu ogarnąć tego nowego Steve'a i przestać grać na b+1, bo to już przestaje być zabawne. :psyduck:
-
Dobra jest.
-
Chcę w końcu ogarnąć tego nowego Steve'a i przestać grać na b+1, bo to już przestaje być zabawne. :psyduck:
Ale to tak jakbyś grał Mishimami bez elektrona.
Aha niech mi ktoś wyjaśni jak się robi tom zbagowanom ścianę wrzucamy na ściane potem bounda robimy przez d+2 1~2 dalej 3 1 1 i SF.Ten SF nie zalicza mi jako combo tylko raz na jakiś czas nie wiem w jakim momencie robić SF,żeby zaliczyło?
Wie ktoś?
Spoko kumpel wyczaił także pytanie nieaktualne.
-
Mam pytanko odnośnie tej FrameDaty - co oznacza ~ (tylda) po niektórych seriach, np. 1,1,2~? Czy chodzi o możliwość przejścia Steve'a do swoich uników? Czy oznacza to, że dzięki unikom Steve jest w stanie uniknąć kary? Chociażby w tej serii:
- d+2,1 - [-11/-5/0]
- d+2,1~ - [-8/-2/+3]
Rozumiem, że jeśli Stefan zrobi unik to nie ukarzę tego stringa swoim max i11 high'em? Z kolei jeśli zrobi unik to czy może zcancelować go w blok? Powiedzmy, taka sytuacja:
Stefan atakuje d+2,1~3(na blok), ja widząc to robię Lawem moje d/b+3, nieźle trackujący low(i18) - czy zdążę trafić go zanim wyprowadzi cios z Weave i czy nie zostanę zablokowany lub sparowany? Mówię o sytuacji, gdy Steve nie kończy stringa high'em.
Co sądzicie o PAB f+1+2 - opłaca się to używać, jakie klatki na bloku/NH?
Czy jest jakiś low crush z PAB?
-
Czy jest jakiś low crush z PAB?
No przecież tam jest SHORUYKEN!!!!!!! :D
-
Szorjuken to takie u/f+3 larsowe, tylko ciezej wybic jak sie zablokuje :) Nawet crushuje te same strefy w podobnych klatkach.
Wiekszosc ciosow z PAB crushuje rozne strefy.
-
szkoda tylko że trzeba jeszcze robić kombinacje alpejskie przed tym, a nie w jednym guziczku, no i nie wiem czemu ciężej wybić całkiem normalnie to się kara nawet nie znając fd, przynajmniej u mnie tak jest
-
-15 nie jest jakies wybitnie tolerancyjne jesli chcemy wybic. -21 jest chyba bardziej przyjazne dla przeciwnika.
Wcale nie tak trudno jest robic to z miejsca.
-
to może jestem dziwny bo mi wystarczyło że koleś powiedział że jest to na wybitkę i zacząłem karać kaziem, jednak wolę takie oczywiste kary 15 klatkowe niż ukryte 21 klatkowe ;d
-
Just skill, nie zapominajmy ze Kazik ma i13 elektrona i mozemy sie spoznic o az(?) 2 klatki ;)
-
Tokis - tak, ~ to są przejścia do jego uników, ale w FD chodzi tylko o przejścia do dck, czyli f+3. Poprzez to przejście niektóre rzeczy można uczynić bezpiecznymi, jak np. właśnie d+2,1 (d+2,1~f+3~d/b,b). Tylko nie wiem o co chodzi z tym 1,1,2~, bo w T6 tej serii już nie da się w nic cancelować ;p
-
czy ktoś może podać tą najsilniejszą "zbugowaną" ścianę steva?
I ten uber juggle po parry?
-
Wallsplat, backdash, 3,1,1 (resplat), d+2~1,2 B! 3,1,1, d/f+1+2.
Najważniejszy jest timing d+2~1 (trzeba walnąć to maksymalnie późno). Na normalnej ścianie możemy przed d+2~1 zrobić jeszcze jakiś cios jeśli przeciwnik jest wysoko (np. d/f+1).
Co do juggle'a po parry to robimy po prostu f,f+2 (chory timing), a po boundzie już co tam chcemy, np. dck 1, d/f+1~2,1~B, flk 1~B, alb 2.
-
ta ściana siedzi na wszystkich?
-
Tak
-
108 to elegancki damage po qcf1, jest jakaś postać z silniejszą ścianą? Bryana max to coś koło 96.
Swoją drogą jaki jest najsilniejszy juggle po b+1 - musi siedzieć na wszystkich i być consistent.
-
CH b+1, EXT DCK 1, d/f+1,2,1, f+2,1~b, DCK~d/b~WS+1,2 B! d/f+1+2 [84dmg]
CH b+1, EXT DCK 1, d/f+1,2,1, f,f+2 B! f+2,1~b, FLK 1, ALB 2 [82dmg]
-
Imo najlepsze combo po b+1 to ext dck 1, b+1~B, flk 1, f+2,1~B, dck, WS+1,2 B! dash SF - zabiera 83, siedzi na wszystkie postacie i jest najbardziej consistent (wchodzi nawet po pełnym SSR/SSL).
-
ja próbuje nauczyć się:
CH b+1, ext dck 1, b+1~b, dck 1, ff+2 B! (dash) df+121~b, flk1, alb2 podobno kroi koło 90 i jest consistent tylko ciężko po dashu zgarnąć..
-
http://www.youtube.com/watch?v=HzRlsEdj69s
Niby nic szczególnego, ale fajnie się ogląda.
-
ja próbuje nauczyć się:
CH b+1, ext dck 1, b+1~b, dck 1, ff+2 B! (dash) df+121~b, flk1, alb2 podobno kroi koło 90 i jest consistent tylko ciężko po dashu zgarnąć..
Bierze dokładnie 87 jeśli po boundzie w miare szybko zrobisz dasha (~pp) to reszta zawsze styka.
-
qcf+1 fajny cios, a jego zasieg jeszcze fajniejszy ;)
(http://img822.imageshack.us/img822/2979/zasiegqcf1.png)