BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Lars Alexanderson => Wątek zaczęty przez: Frizen w Styczeń 02, 2010, 21:55:16

Tytuł: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 02, 2010, 21:55:16
Podawajcie tu juggle ktłre uwałacie za przydatne, których nie wypisałem na stronie.

Link: http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-lar-juggle/
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Styczeń 06, 2010, 18:17:50
uf+4_f+3,1+2_BT uf+4_CH df+2
-> f+1,2,3~d, 1, f,b+2,1 B! df+1, ff, db+2~f,1 - max dmg, po uf+4 kroi 83, ale końcówka po B! jest dość ciężka na początku. Można zamiast tego kończyć f+3,1~f,1, o4 pkt słabsze, ale znacznie prostsze.

uf+3
-> WS+2, f,b+2,1 B! [df+1, ff, db+2~f,1_iSW] - odpowiednio 66_65 dmg

f,b+2,1
-> B! f+3,2, 2, 1, iSW (59)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Damix w Styczeń 24, 2010, 19:32:48
?u/f+4
? f+1,2,3~D,2,d/b+2,1,f,b+2,1 B! f+3,1,2
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 24, 2010, 19:41:23
To nie jest juggle, 2 po DE nie jest gwarantowana i wchodzi tylko jesli przeciwnik nie wytechrolluje.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Damix w Styczeń 25, 2010, 10:15:08
aha,to czyli mój błąd :) nie znam się dużo na tej postaci,ale coś tam umiem nią grać :D...
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 25, 2010, 12:27:59
Wystarczy wejsc w practice i sprawdzic czy cala akcje zaliczy ci jako combo, w tym wypadku licznik sie zeruje przed 2.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 26, 2010, 11:24:00
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 26, 2010, 14:01:25
Nie oplaca sie robic, timing jest sk*rwia*y a d/f+1 (dash) d/b+2~f,1 zabiera wiecej i po krotkim treningu mozna robic w walce nawet po najmocniejszych jugglach :)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Styczeń 26, 2010, 20:09:59
iSW Larsa ma łatwiejszy timing niż King, opłaca się robić tylko na koniec juggla po fb+2,1.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 26, 2010, 20:55:07
Dla mnie jego iSW jest właśnie jakby trudniejsze :- Może to przez to że nim nie gram, a Kingiem troche się pogrywa ;)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 26, 2010, 21:04:40
To prawda ze ma latwiejsze iSW niz King, ale Larsem sa lepsze i latwiejsze juggle bez iSW. Nigdzie sie jakos bardzo nie przydaje, chyba ze w CM  :-[
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: olgotka w Luty 16, 2010, 08:09:31
Przepraszam za prostotę pytania, ale jestem zielona...
Co ten pan ma na ścianę?
Z góry dzięki za odpowiedź  :)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Luty 16, 2010, 08:42:59
wallsplat u/f+4 B! d/f+1 d/b+2,1 f+1+4
Zaznaczony tekst jest jego pelna sciana ktora ladujemy dodatkowo jesli wrzucimy zboundowana postac za pomoca u/f+3 na wysoka sciane.

Jezeli wrzucisz na sciane po jugglu z daleka np. d/b+2,3 to podbiegasz i robisz samo d/b+2,1 f+1+4.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Sepkong w Marzec 10, 2010, 21:58:16
u/f+4, f+1,2,3~d, DE1, f,b+2,1 B! iSW [84], ale w cholere trudne to iSW akurat tutaj

tu łatwiejsze z iSWem do sadzania na VS, nie wiem jakiego tu masz standarda Frizen:
WS+1_f,f+2, ~f, SE3, d/b+2,1, f,b+2,1 B! iSW [74_79]
(zamiast d/b+2,1 można użyć 2,1 - mniej o 2 dmg, ale większa pewność, że siądzie)

ogólnie wziąłem tego pana na Practise chcąc sprawdzić jak wypada jego iSW w konfrontacji z ArmorKingowym. I powiem, że... to zależy od juggla; ale jeśli miałbym wybierać który ma trudniejsze, to chyba Szwed z naciskiem na 'chyba'.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Snake w Marzec 28, 2010, 18:24:57
OK, trochę głupio mi się przyznawać, ale za Chiny Ludowe nie wychodzi mi f,b+2,1,f+3,2,1,1,d/b+2~F,1 - to jest na pewno dobra notacja? Tu chodzi o tą serię 1,1 czy o dwie jedynki pod rząd? Już sobie wymyśliłem f+3,2,2,f+2,1~F,1 które bierze tyle samo, no ale chciałbym wiedzieć o co chodzi ;p
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 10, 2010, 17:06:35
Stajlisz po low parry:
Low parry, d/f+1, 2,  1, ff, 1, ff iSW   [38]
Siedzi w każdą postać.
Na bigów da się zrobić dłuższą wersję z dodatkową dash 1, która zgarnia 41dmg (może i siądzie też na normali, mam za słaby manual...)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Maj 10, 2010, 20:15:15
Jaki jest w ogole standard po low parry?

powoli sie boje ze zaczne grac larsem ;d
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Maj 10, 2010, 22:33:15
Czemu sie strachasz? Fajna postac, sam bym nia gral gdyby nie brak czasu.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 10, 2010, 23:56:13
Cytuj
Jaki jest w ogole standard po low parry?
Tak jak pisał Solo w "Dyskusji ogólnej", max dmg daje f+1,2,3~d DE 1 d/b+2~f SE 1, ale trzeba dobrze czuć timing. Prostszy jest wariant z f,b+2,1 zamiast d/b+2~f SE 1 na końcu i je chyba 2 dmg mniej (38_40dmg, zależnie czy f+1 wejdzie, bo może whiffnąć jeśli zareagujemy za późno).
Ogólnie po low parry można fajnie kombinować z różnymi wariantami, np: LP, DE 2, 2,  1, d/b+2~f SE 1_3, zależnie od naszego humoru, odległości od ściany, chęci do oki po SE 3 itp itd  :)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Maj 11, 2010, 17:01:12
Na mapach bez scian, albo bez mozliwosci doprowadzenia do niej - parry d/f+2,d/b+2,1,d/b+2 SE1. Zabiera bodajze 38
Ze scianami - parry d/f+1,2,2,2,d/b+2,3_SE1. Punchami staramy sie wyczuc odleglosc zeby w razie czego nie zepsuc sciany.

Oczywiscie to sa tylko moje standardy.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Maj 12, 2010, 00:08:30
f,b+2,1 DE 2, 1, ff, 1, iSW   [58]
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Sierpień 09, 2010, 12:32:08
Na tym (http://www.youtube.com/watch?v=CF_ikHbo1t0&feature=player_embedded) filmiku Lars ma pokazana akcje jako najsilniejsza za 47. Ja wlasnie zrobilem za 48 i siedzi ona we wszystkie postacie  :cool:

parry,f+3,2,d/f+1,2,2,1,iSW [48]

Zabawa dla psycholi :D
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 09, 2010, 19:55:02
Buu, mi bez ostatniej jedynki weszło raz na miliard. Frizen ty hartkorze :/
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Wrzesień 25, 2010, 21:24:46
Dwa pytania :

1. Co robić kiedy przeciwnik jest na ścianie, my w FC i wiemy że drugi cioś z WS+2,1 nie wejdzie ?
2. Jaka jest najlepsza ściana po  W! f,b+2,1 B! ?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 25, 2010, 23:07:18
1) cc, fb2,1_df1+2? :p  2) df1, bar
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 25, 2010, 23:16:57
Hmmm... Na ścianie z FC może u/f+4 B!
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Październik 01, 2010, 15:08:27
Zajman tez sie od dawna zastanawiam co zrobic gdy jest sie w FC a przeciwnik na scianie ( przykladowo po u/f+3) :D i dalej nic nie wymyslilem ciekawego :D bo wtedy ws+2,1 cale nie siedzi :D
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Snake w Październik 01, 2010, 15:09:49
u/f+3.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Październik 01, 2010, 15:18:57
Czasami faktycznie siada u/f+4 jednak nie zawsze, muszę popracować nad cc f,b+2,1 B!.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Październik 01, 2010, 15:25:14
Z nawet najmniejszej odleglosci siedzi cc d/f+1,d/b+2,1,bar (bez bounda, ale siada absolutnie zawsze nawet jak przeciwnik dotykal plecami sciany)
Jezeli mamy troche miejsca to robimy cc f,b+2,1 d/f+1,bar
Jak przeciwnik troche sobie polatal przed wpadnieciem na sciane to robimy standard (nie trzeba robic cc), u/f+4 B! d/f+1,d/b+2,1,bar
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Październik 28, 2010, 19:16:21
Chopy, co robicie po f+1+2 trafione  w plecy ?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Październik 28, 2010, 19:32:03
d+1 ws+2,1 B! 1+2_d/f+3,3
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Październik 28, 2010, 19:41:07
Dobre :) W sumie po b! siedzi d/b+2~f, 1 . Zadaje o 2 dmg więcej od d/f+3,3 .
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Październik 28, 2010, 20:17:11
Tak, jak wejdzie od tylu to siedzi. Ale ten juggle jest tez na rozne katy gdzie postac sie lubi dziwnie obracac i wtedy nie siedzi ;)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Październik 28, 2010, 20:43:14
Nie no, wiadome że każdy bound ender z trzech wymienionych ma inne zastosowanie i w sumie każdy jest przydatny. Skoro już kręcisz się po forum to napisz co na rewallsplata najlepsze ?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Październik 28, 2010, 22:03:18
Gdy postac lezy prosto na scianie lecz pod katem spada z niej, mozna robic f+1,2,3~d,1+2 B! . Jak postac lezy bokiem na scianie to mozna sie pobawic z 2,1,4 czy innymi d/b+2,1 ale ciezko tutaj cos lepszego wykombinowac. Lars nie ma jakis wybitnych narzedzi do rewallsplatowania.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: PePe w Wrzesień 05, 2012, 18:34:20
Jestem noob'em w teczkena więc z góry sorki, ale byłbym wdzięczny za jakieś możliwie proste do wykonania, a w miarę silne wall carry czy jakieś inne wskazówki dotyczące grania Lars'em gdy przeciwnik jest pod ścianą :) Jak narazie to ściana zamiast mi pomagać tylko mi przeszkadza obniżając damage output i takie tam :P A na pewno da się z niej jakoś korzystać :D
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Wrzesień 05, 2012, 18:44:59
Wall carry - d/b+2,3 lub d/b+2,1.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 05, 2012, 18:51:30
Wallsplat, uf4, df1 db21, barka (tzw. Prezent).
d3,1 to swag pickup lezacego po barce.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: PePe w Wrzesień 05, 2012, 19:01:59
Dzięki Furb i Qjon. Byłbym jednak happy przy pełniejszym opisie :) Jak użyję d/b+2,3 lub d/b+2,1 po B! to faktycznie jestem w stanie gościa dosyć daleko zaprowadzić. Tylko np. po takim d/b+2,1 jak gościu uderzy w ścianę i chcę zrobić standardowe wall combo w stylu u/f+4 (...) czy d/f+1+2 (...)  to gość od razu płasko na podłodze ląduje i już nic mi tam nie wchodzi... Jakie serie mam w takiej sytuacji stosować?  Albo jak gościa dobiję do ściany tym d/b+2,3 to co najlepiej robić potem? Jak się szybko zbliżyć? Zakładam, że coś w stylu f+3~1, ale wolałbym jakiś konkretny opis :P No i pytanko o takie chociażby u/f+3 - pod ścianą totalnie mi się psuje z tego juggle, dą się coś z tym zrobić czy w ogóle nie należy tego ciosu pod ścianą używać?

PS. Last question - jak kończę wall combo "db21, barek" to często w practice mi tego ostatniego ciosu (barek) nie zalicza do 'combo', ale z drugiej strony mimo ustawienia "stand to guard" CPU go nie blokuje - to jakiś błąd gry czy co? Mam się tym przejmować, że coś źle robię, czy wszystko jest ok?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 05, 2012, 19:12:26
Uf3 pod sciana c**jowe, nie pamietam specific juggla. Jak zrobisz wallcarry po boundzie, to szbko podbiegasz/das**jesz i robisz df1, barka (najbardziej consistent). Jeśli np. wybijesz w miarę blisko ściany i zrobisz od razu wallcarry za pomocą db21_3, to rób f+3 1+2 B! df1, barka (chyba siedzi na neiktórych pełne df1, db21, barka, albo na wszystkich, już nie pamiętam).

Są też sytuacje pozwalające na boundowanie na ścianie za pomocą f,b+2,1, ale dalej niech się wypowiada ktoś, kto ma grę :kappa:
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Wrzesień 05, 2012, 19:15:52
Po f+3, 1+2 i uf+4 powinno siedziec wszystko (nie wiem jak z malymi postacami). W wiekszosci przypadkow po wallcarry bez bounda siegnie uf/4, a na wieksze dystanse f+3, 1+2.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Wrzesień 05, 2012, 19:51:21
Ale glupoty gadasz Qjon :D Z sredniego dystansu do wallcarry uzywa sie u/f+3 po boundzie, z daleka d/b+2,3,z bliska d/b+2,1. Jak jestes juz tak blisko sciany ze robisz d/b+2,1 i drugi cios uderza juz na scianie to poprostu dorzucasz barke. Jakbys chcial zrobic po boundzie d/f+1, jak mowil Qjon to wtedy postac wpada za nisko na sciane i bar po d/b+2,1 juz tam nie siedzi. fb21 to najpewniejszy bounder na scianie, po d/b+2,1_3 strasznie sciezko jest zboundowac na scianie za pomoca u/f+4, lepiej w tym przypadku zrobic DE+1+2.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Wrzesień 05, 2012, 20:02:40
A gdzie ja napisalem o sytuacji, w której drugi hit z db21 juz trafia na ścianie? Pisalem tylko o czystych wrzutkach, skup się.
Jak zboundujesz na ścianie, to df1, barka siedzi zawsze, a po wallsplacie (np f24), uf4 B! df1 db21 bar robil kazdy kto choc raz uslyszal Rars na character select screenie.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: PePe w Wrzesień 05, 2012, 23:15:58
Chłopaki nie pobijcie się tylko przez moje pytania :)

fb21 to najpewniejszy bounder na scianie, po d/b+2,1_3 strasznie sciezko jest zboundowac na scianie za pomoca u/f+4, lepiej w tym przypadku zrobic DE+1+2.
Widzę że Frizen trafnie obczaił mój problem. Tylko jeszcze 2 pytanka:
- o co chodzi z tym bounderem fb21? ja tego zawsze używam w normalnych jugglach do zrobienia bound'a... należy tego używać także przy ścianie? nigdy o tym nie slyszałem
- co to jest DE ?? ^^
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Wrzesień 05, 2012, 23:56:18
DE to dynamic entry -   f+3. Po tym wciskasz 1+2 i ten cios elegancko bounduje na ścianie.