Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - caradolph

Strony: [1]
1
Lars Alexandersson / Ogólnie o Larsie
« dnia: Listopad 11, 2012, 00:53:14  »
Nowości:

SE d/f+1 - Nowy bound, który wydaje się być kapkę bardziej consistent niż f,b+2,1. Nie używać poza jugglami, bo -15 na bloku oraz przy jugglach w plecy, bo nie wejdzie.
b+2,3 - m,h alternatywa dla b+2,1 (m,m). Zakłada W!, NC, niestety nie jailuje na bloku ani nie da się hit confirmować, więc używać rozważnie.
f+4,1,2,1 - Nowa ściana. Ostatni cios ma -12 na bloku, pierwsze 2 są NC, 3 NCc, jednak poza jugglami nie opłaca się z tego korzystać.

Zmiany:

u/f+4 już nie zakłada B!.
DE 1+2 już nie wybija na NH.
f+1+2 ma teraz -14 na bloku i mniejszy zasięg.
iSW wrzuca lepiej na ścianę, jednak siedzi tylko f+1+4 i nie ma nic konkretniejszego.
b+2,1 ma teraz -10 na bloku.
u/f+3 już nie jest tak priorytetowe, można wybić z niego zwykłym d/f+1 bądź punchami.
u/f+3+4,1 ma więcej frejmów on hit, ale dalej jest bezużyteczne.
FC d/f+1+2 ma mniej klatek na hicie.
d+2 teraz bounduje

Punishing:

-10 - 1,2; 1,1; 2,1 (najlepiej 1,2, gdyż +4 on hit i zabiera niewiele mniej niż 2,1, które ma +1)
-11 - dalej 1,2
-12 - f+2,4
-13 - d/f+1; f+1+4 (tutaj jednak dalej idzie w ruch f+2,4, gdyż f+1+4 zadaje mniej i jest karalne na wybitkę)
-14 - f,b+2,1 i mini juggle
-15 - f+1+2 (juggle); b+1; d/b+2,1 (jeśli nie dosięga f+1+2 ładujemy d/b+2,1)
-16 - u/f+3 i juggle

WS punishing:

-10 - FC d+1
-11 - WS+4
-12 - dalej WS+4
-13 - WS+2,1
-14 - dalej WS+2,1
-15 - WS+1 (juggle)
-16 - u/f+3 (juggle)

Imo osłabienie Larsa ze względu na zasięg bardziej wynika z poprawienia movementu niźli osłabienia jego trackingu i hitboxów. Jeśli zauważę jeszcze jakieś zmiany wrzucę je tutaj.

2
Lee Chaolan & Violet / Dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 26, 2012, 18:14:09  »
Jak w temacie. Wziąłem się za granie tekkenowym metro i mam parę pytań odnośnie go. Co można posadzić najsilniejszego po u/f+4 ? Jest jakaś lepsza opcja niż d/b+3 po ff+3+4 w polu ? Ile w jugglu można najwięcej zasadzić b+2~f ?

3
Sergei Dragunov / Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 18, 2012, 22:35:31  »
Wg mnie top 10 to (w kolejności losowej):

iWR+2
d+2
1+2,4
f+1+2
qcf+1
b+4,2,1
d+1
d/f+4
4,1
b+4,3

4
Sergei Dragunov / Nowości i zmiany
« dnia: Wrzesień 14, 2012, 23:08:29  »
Co nowego :

1+2,4 - Pierwszy cios to i19 homing mid, karalny na -12, bardzo dobrze zbiera. Drugi cios to but na high. Całość jest NC i zakłada wallsplata, co w połączeniu z bardzo dobrym trackingiem pierwszego ciosu nadaje się pod ścianą jako dobra alternatywa dla liniowego b+4,3. Niestety nie można hit confirmować i nie jailuje. Całość na bloku ma -9.
1+2,1+2 - Kolejne średnio przydatne przejście do tackle'a, można cancelować w roll tak jak we wszystkich przypadkach.
b+1,2 - Dwa  midy. Pierwszy ma 17 klatek i dosyć mocno trackuje w prawą stronę. Całośc jest NC. Na NH +3 , na CH (?)+5(?). Nie można hit confirmować, więc trzeba uważać, bo -13 na bloku. Samo b+1 ma -8. Jeśli sam drugi cios wejdzie na CH mamy KND/Wallsplat.
WS+1,2 - i12 NC, dające +3 on hit, -6 na bloku. Czasami warto użyć zamiast WS+1,3 jeśli boimy się, że nie zdążymy z karą.
b+4,2~d - Jedna z najważniejszych nowości. Pozwala przejść natychmiastowo do FC, umożliwiając szybką zgadywankę przeciwnikowi, który zwyczajowo schyla się pod ostatnim, dającym +4 na bloku szlagiem z b+4,2,1. Najlepszą i najbezpieczniejszą opcją jest WS+4 na wymianę, jednak przy ścianie wduszenie WS+1,3 lub WS+1+2 może zaowocować wallsplatem.
f+3,d/f - Mniej przydatne niż nowość powyżej, ale warte zwrócenia nań uwagi. Pozwala po i19 bucie na mid przejść do CD, gdzie mamy średnie opcje, głównie ze względu na to, iż qcf+3 jest bardzo biednym lowem ze swoją stratą on hit, więc niepotrzebnie się schylać. Poza tym ogarnięty gracz przerwie to generic down punchem. Jednak jest też opcja zcancelowania CD poprzez wduszenie u, co pozwala nam wybierać w różnych opcjach np. u/b+2, d+2 czy szybki step i wymianka z b+4,2,1 i wspomnianym wyżej przejściem do FC. f+3,d/f,2 można używać jako juggle endera, jeśli wiemy, że nie damy rady władować głębszego dasha z 3,1,2.

Zmiany :

d/f+2 - Poprawiono hitbox i nie ma już problemów z karaniem tym ciosem. Można również ukarać tym bezproblemowo u/f+3 Larsa, co było nie do wykonania w T6.
CH d/f+1,4 - Niestety nie ma już po tym gwarantowanego stompa, ale za to zadaje większy damage i splatuje w prawą stronę.
qcb+2 - Wcześniej -13 na bloku, teraz -15 :(.
Stare b+1 zmieniło notację na u/f+1 oprócz tego daje niewyrywalnego stuna i gwarantowanego full juggle'a.
WS+2 - Tym razem wybija postać normalnie, nie ma już kłopotu z timingiem fillera.
2,1,3 - Większy potencjał do wallcarry.

Tyle na razie obadałem na własną rękę i po filmikach z TZ. Jakby były jeszcze jakieś zmiany to wstawię je do pierwszego posta.




5
Rozgrywki online / [MK9] Mortal Kombat Online Cup vol.2 [PS3]
« dnia: Wrzesień 12, 2011, 18:30:44  »
Ruszamy z drugą edycją [MK9] Mortal Kombat Online Cup.

Podstawowe informacje:

Turniej odbędzie się tylko na konsoli Playstation 3

http://www.honmaru.pl/dzial.php?id=regulamin-Uniwersalny regulamin turniejów na Honmaru

1.Gramy do 5 wygranych pojedynków
2.Liczba rund standardowa
3.http://www.honmaru.pl/turnieje/?tour=37&cat=zapisy-Link do zapisów
4.http://www.honmaru.pl/turnieje/?tour=37-Strona turnieju
6.Informacje o rozstawieniu grup pojawią się dzień po zakończeniu zapisów
7.Wyniki wpisujemy zarówno na Forum Honmaru.pl w temacie http://www.honmaru.pl/forum/viewtopic.php?t=3161 jak i w Systemie turniejowym-http://www.honmaru.pl/turnieje/?tour=37

Termin na zapisanie się ustalam do poniedziałku 19 września do godz. 23:59.

Doszły mnie słuchy, że niektóre dodatkowe stroje mają infinite'y. Obeznanych w MK9 prosił bym o napisanie w temacie jakie to stroje i od jakich postaci. Jeśli okażę sie to prawdą to te stroje będą banowane.

Poza tym jeśli macie jakieś sugestie bądź pytania to piszcie w tym temacie. Życzę powodzenia!
_________________

6
Rozgrywki online / mk9 tag team cup
« dnia: Lipiec 09, 2011, 16:50:53  »
W związku z dużym zainteresowaniem ostatnim turniejem w Mortal Kombat 9 w ramach wakacji ruszamy z lekką odskocznią od zmagań 1vs1 - turniejem Mortal Kombat 9 Tag Team Cup.

Podstawowe informacje:

Regulamin turnieju:

http://www.honmaru.pl/dzial.php?id=regulamin - Uniwersalny regulamin turniejów na Honmaru

1.Jeden gracz gra dwoma postaciami.
2.Gramy do 5 wygranych pojedynków
3.Liczba rund standardowa
4.Link do zapisów-http://www.honmaru.pl/turnieje/?tour=31&cat=zapisy
5.Strona turnieju-http://www.honmaru.pl/turnieje/?tour=31
6.Informacje o rozstawieniu grup pojawią się dzień po zakończeniu zapisów

Termin:
Zapisy odbywają się do 17 lipca do godziny 23:59. Prawdopodobny start turnieju - 18 lipca

Jeśli macie jakieś pytanie związane z turniejem to śmiało piszcie w tym temacie. Życzę wszystkim powodzenia!

źródło: http://www.honmaru.pl/forum/viewtopic.php?t=3074
_________________

Strony: [1]