Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 297151 razy)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #825 dnia: Czerwiec 20, 2011, 13:42:39 »
Ermac jest nerfniety po patchu, jego kombo po lifcie z 34% zjechalo do ... 18. haha.
Błąd.
Jego combo AA j.P Lift j.K~TP 12~Push znefrili z 23% do 18 (inna sprawa, ze na NorCal 9 floe nie robił max damage juggla, bo po zbiciu j.P z powietrza można robić 28% ;] ). j.P 31~Lift j.K~TP 22~Push zeszło z 41% do 39. Tak więc nie martw się Apock, póki nie zmienią mu hitboxów specjali nie jest tak źle.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #826 dnia: Czerwiec 20, 2011, 14:15:33 »
Mogli by zrobic jak było w UMK3 ze czysty hak nie w kombie czy stringu zarł by 20%, no i czysty nie powinien miec zadnej kontynuacji w nic
Wtedy zmieniłaby sie sytuacja z teleportami na pałe
tak to w przypadku Raidena nawet dwukrotne skaranie hakiem wcale go nie oduczy bo jak wejdzie nawet co 3 raz to dalej wyciagnie wiecej na wymianie.
Mnie wkurza opoznienie na bloku np czaisz torpede z blokiem a jak zrobi teleport i puscisz blok to masz opoznienie i z haka nici

sub ma ok z kungiem bo klon stoi dive kicki z głowy, mozna zawsze przeskoczyc do przodu a klona z tyłu zostawic - teleporty z głowy, ale jak nie ma postac osłony ani teleportu to jest przekichane, w powietrzu nie wygrasz z nim okizame tez sie zle zakłada, tu sie licza bardziej błedy kolesia wirki na pałe niz własny skill.

Ermacki sa do robienia ale dlatego ze wiekszosc nie umie nimi grac tylko zonuje na pałe, zero pojecia o pruszaniu sie. Ale jak koles grał innymi postaciami ok to Ermackiem pozamiata.
A przykład z Kano jest najlepszym dowodem do jakiego stopnia ta gra jets biedna i prymitywna wystarczy jeden cios przepakowac aby z lowa czy mainda zrobic topa xDDD

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #827 dnia: Czerwiec 20, 2011, 14:31:32 »
Szybki uppercut nie ukarze upballa? No i wiecie, online to jest niekaralne, a na offline to co innego.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #828 dnia: Czerwiec 20, 2011, 14:46:31 »
sub ma ok z kungiem bo klon stoi dive kicki z głowy, mozna zawsze przeskoczyc do przodu a klona z tyłu zostawic - teleporty z głowy, ale jak nie ma postac osłony ani teleportu to jest przekichane, w powietrzu nie wygrasz z nim okizame tez sie zle zakłada, tu sie licza bardziej błedy kolesia wirki na pałe niz własny skill.

Tak :D Z tym że ten dive kick przelatuje nad clonem (chociaż z tego co zauważyłem to większość czasu wchodzi to we mnie przez moją własną głupotę i przyzwyczajenia). No a jeśli chodzi o teleport to nie lepiej po prostu od tego odskakiwać? Kung Lao niema TP jak Raiden.

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #829 dnia: Czerwiec 20, 2011, 14:52:58 »
Jeśli dive kick przeskakuje nad klonem, to rób go w trakcie pionowego skoku.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #830 dnia: Czerwiec 20, 2011, 14:54:01 »
Szybki uppercut nie ukarze upballa? No i wiecie, online to jest niekaralne, a na offline to co innego.
Szybkie uppercuty + specjale do 10 klatek ;) (przed amerykańskim patchem, nie wiem co w nim zmienili)

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #831 dnia: Czerwiec 20, 2011, 15:15:18 »
Teleporty Lao, Cyraxa, Cuberka najlepiej mi wchodzi uppercut (przewidzany) a jak nie to poprostu blok.

Zobaczymy jak bedzie sie gralo z Raidenem po patchu...jak bedzie lepiej to naprawde nic tylko oczekiwac dalszych poprawek...
W sumie patch ponoc duzo zmienia, ale jak sie gra online i co chwila sie gra z Raidenem czy KL to naprawde te zmianki sa na obecna chwile mega istotne. Tak jak powiedzal kowal wyzej - duzo jest Ermacow, ale malo ludzi umie nimi dobrze operowac tak, ze jest to mniejsze zlo.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #832 dnia: Czerwiec 20, 2011, 15:17:51 »
Założę się, że i tak nie ruszyli przewagi na bloku po f+2,4 u Raidena (bo zapomnieli xD), tak więc trzeba się będzie tylko psychicznie przestawić na inny string (też ma 12 klatek, jak 334) i dalej grać trololo.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #833 dnia: Czerwiec 20, 2011, 15:24:54 »
No Ermac jest nudną postacią do grania. Mocno defensywny.
Nie wiem czemu tyle ludzi tego nie ogarnia, ale naprawdę istnieją gracze którym właśnie defensywna gra sprawia przyjemność. Kwestia preferencji. ;]

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #834 dnia: Czerwiec 20, 2011, 15:42:32 »
Jeśli dive kick przeskakuje nad klonem, to rób go w trakcie pionowego skoku.

Jak zobaczy że robię pionowy skok+z clonem nie zrobi Dive kicka tylko coś innego :) Z resztą nie wiem czy jest wystarczająca duża ilość czasu żeby coś takiego zrobić przy atakującym Lao. Wydaje mi się że jak koleś wskakuje, ja robie clona, a on z tego wskoku przechodzi w divekick to wydaje mi się że mam jeszcze trochę czasu żeby to zablokować. U mnie problem jest z tym że jak widzę wskakującego kolesia na clona to mam w głowie że już mogę mu przywalić. Ale to pewnie tak samo jak Ci ludzie, którzy nauczyli się na pałe wskakiwać, bo po jP mają przewagi i wydaje się im że wskakiwanie na Sub0 jest bezpieczne we wszystkich sytuacjach.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #835 dnia: Czerwiec 20, 2011, 15:55:46 »
Na Lao sie zle odskakuje bo kamera nie wyrabia z centrowaniem z konca ekranu jak stoisz a zrobi teleport to go nie przeskoczysz. Sciana cie trzyma jak w kornerze. A prawda taka ze teleportu uzywaja jak ich zonujesz a zonujesz z konca bo w srednim dystansie zarobisz divekicka wiec generalnie nie da sie odskoczyc jak w przypadku teleporta scorpiona i wypłacic mu buta. Musze obadac skoki z punchem bo jakos umieja to karac prosy w ten sposob. Boja sie klona moze dlatego ci znikaja w połdystansie i mozesz odskoczyc.

Ermac nie do konca jest postacia defensywna tylko sami nieudolni gracze troluja nim od rozpoczecia rundy. Nabieraja dystansu aby kapic bo mysla ze tak trzeba. I trzeba umiec defensywe rozroznic od downienia. W przypadku Ermaca zazwyczaj mamy tylko downienie.

tele Cyraxa, CyberSub nie ma co porownywac do tele Kunga a co dopiero Raidena tam mozna haka a nawet czasem fullkombo wywalic (mi czasem udaje sie kolanko wsadzic i mam pełna akcje) bo animacja startupu jest wolniejsza i wyrazniejsza jak i czasu na reakcje duzo wiecej mozna sie zastanowic co zrobic juz jak sie zaczyna teleportowac a Raiden ci centralnie zza plecow wyrasta.

Ja bym nie liczył na zadne patche do czasu ukazania sie DLC. Gwarantuje ze spiernicza co najmniej 2 postacie z tych 4 i jak pojdzie patch to na nie. Poza tym Boon sam przeciez w to gra wiec na bank wie co jets przegiete tylko ma to w dupie. Wychodzi z załozenia ze prosy sobie poradza a casuale i nooby to własnie dlatego maja Raidena aby nim grac a nie przeciwko niemu :D. Jesli do tej pory nic z tym nie zrobili to nie zrobia. Jakby usowac głupoty z tej gry to by niewiele zostało poza lifebarami:P

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #836 dnia: Czerwiec 20, 2011, 16:17:35 »
Kowal, przecież Kabal po IAGB ma takie recovery że Lao to sobie może chcieć kontrować teleportem zonowanie ale tak na dobrą sprawę to samobójstwo. Zresztą ten tele nie jest od kontrowania zonerów (bo większość się ogarnie po projectilu chyba że rzucą od razu następnego ale to noobskie zagranie więc nie ma co go rozkminiać) czy skracania sobie dystansu bo jest do tego za wolny, jedyne do czego się naprawdę dobrze nadaje to jakieś bardziej zamotane akcje z oki. Co innego EX-, no ale za coś ten pasek się płaci :> Ogólnie w rankingu teleportów Lao jest jakoś tak na samym końcu, a Raidena i Smoke'a zdecydowanie otwierają listę.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #837 dnia: Czerwiec 20, 2011, 16:33:55 »
nie wiem czy wiesz ale ten IAGB robi sie w 90% na pałe i nawet czołowka graczy to przyznaje robia go na reakcje przewidujac ruchy, szybkosc z jaka to nalezy wykonac wymaga prezłozenia reki na sticku na inny chwyt, myslisz ze czemu leci ich zawsze kilka? Jak kolo zdecyduje sie zonowac IAGB to nastawia sie na cała serie puki mu łapa nie odpadnie, czesto jest tak ze 1 strzał wcale nie poleci nisko tylko kolejne jak sie ruchy zapetla. Popatrz na walki Reo wali to na pałe dlatego trafiaja czasem po2x jakby widział ze 1 trafi to by walnoł spina a nie dawał kolejnego strzała. Kung wiec kaze nie pierwszy strzał a drugi.

to samo z blockinfinitem nie ma tam zadnego hitconfirmation ze widzi ze koles blokuje i canceluje z gory sie nastawia ze bedzie klient blokował do oporu. fFK i BP mozna blokowac dołem i gora wiec jak nie wejdzie but to na 100% klient nie pusci bloku na samo BP. Pewnie by to poskutkowało dostałby BP odrzuciłoby go a tamten scancelowałby dasha i został z niczym xDD ale do sprawdzenia to jeszcze. Co do dashcancela w innym temacie to odpisze ci tutaj. Online jest to bardzo trudne offline robie w treningu ale sam zostałem niedawno tym potraktowany i nie zrobiło to na mnie wrazenia takiego na jakie to wyglada na walkach prosow. Wyblokowałem a przy 2-3 kolo sie walnoł i wszedł spinem na blok dostał kare i poza pokazaniem skila nic nie miał na realnej kozysci. Kabal kolesia był na duzo wyzszym poziomie a i tak w wiekszosci walk go wykapiłem.

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #838 dnia: Czerwiec 20, 2011, 16:52:39 »
Kowal, thnx za info o tym spincancelu...IAGB juz dzis prawie opanowalem, ale i tak jeszcze w choj nie ogarniam ;]

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #839 dnia: Czerwiec 20, 2011, 17:41:53 »
nie wiem czy wiesz ale ten IAGB robi sie w 90% na pałe i nawet czołowka graczy to przyznaje robia go na reakcje przewidujac ruchy, szybkosc z jaka to nalezy wykonac wymaga prezłozenia reki na sticku na inny chwyt, myslisz ze czemu leci ich zawsze kilka? Jak kolo zdecyduje sie zonowac IAGB to nastawia sie na cała serie puki mu łapa nie odpadnie, czesto jest tak ze 1 strzał wcale nie poleci nisko tylko kolejne jak sie ruchy zapetla. Popatrz na walki Reo wali to na pałe dlatego trafiaja czasem po2x jakby widział ze 1 trafi to by walnoł spina a nie dawał kolejnego strzała. Kung wiec kaze nie pierwszy strzał a drugi.

Niezupełnie tak (bo owszem, nie zawsze wychodzi na odpowiedniej wysokości - ale przy dobrym ogarnięciu może wyjść i właśnie dlatego nikt nie będzie się wyrywał do przodu widząc ten atak) i niezupełnie zrobienie tego na pałę = łyknięcie teleporta bo recovery jest na tyle szybkie że nawet jak ty zaczynasz robić IAGB a Lao zaczyna teleporta to i tak raczej zdążysz z interruptem w stylu d+1 (ew. będzie bardzo na styk). IAGB jest safe od strony tele Lao i tyle, myślisz że czemu JWong zmieniał postać na Raidena vs Michaelangelo? Bo zaczął wątpić w swojego rushdowna? :D
 
to samo z blockinfinitem nie ma tam zadnego hitconfirmation ze widzi ze koles blokuje i canceluje z gory sie nastawia ze bedzie klient blokował do oporu. fFK i BP mozna blokowac dołem i gora wiec jak nie wejdzie but to na 100% klient nie pusci bloku na samo BP. Pewnie by to poskutkowało dostałby BP odrzuciłoby go a tamten scancelowałby dasha i został z niczym xDD ale do sprawdzenia to jeszcze. Co do dashcancela w innym temacie to odpisze ci tutaj. Online jest to bardzo trudne offline robie w treningu ale sam zostałem niedawno tym potraktowany i nie zrobiło to na mnie wrazenia takiego na jakie to wyglada na walkach prosow. Wyblokowałem a przy 2-3 kolo sie walnoł i wszedł spinem na blok dostał kare i poza pokazaniem skila nic nie miał na realnej kozysci. Kabal kolesia był na duzo wyzszym poziomie a i tak w wiekszosci walk go wykapiłem.

Tak jak w 99% stringów w tej grze... co nie zmienia faktu że zawsze możesz zrobić 2-3 pętle infinita a potem walnąć piłę albo overheada. Poza tym łyknięcie buta czy piąchy z tego infinita wcale nie jest "niczym" bo mają dość konkretne dmg biorąc pod uwagę to że wcześniej łykasz po 2% chipa na blok (no i nabijanie paska 2 hity + dash)... a jak uprzesz się że jednak nie łykasz i dajesz się trafiać to absolutnie nic nie stoi na przeszkodzie żeby typ nie cancelował dasha i pojechał potem pełnym combo z resetem w kolejnego infinita. Poza tym nie wiem co jest w nim takiego trudnego online przy dobrym połączeniu jak klepie się go praktycznie na pałę - jedyna niefajna rzecz jaka się może zdarzyć to framedrop który ci zjada input, ale to raczej tylko przy mocniejszych lagach. Cały myk z tym infinitem ogólnie nie polega na tym żeby wykonać w ogóle sekwencję, tylko żeby robić to na tyle szybko żeby to faktycznie był infinite a nie coś do przerwania głupim d+3 - i tutaj wielkiej różnicy między online a offline nie ma, powiedziałbym że nawet może być na korzyść Kabala chociaż w sumie zdążyć z wbiciem d+3 podczas recovery z bloku to raczej żadna sztuka.