Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 297204 razy)

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #690 dnia: Czerwiec 02, 2011, 13:37:53 »
Z tego co pamietam to ma kosztowac 5$, u nas zapewnie bedzie to gdzie miedzy 15-20zl.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #691 dnia: Czerwiec 02, 2011, 14:10:57 »
No spoko, ja tylko mówie, że po bijatykach nie ma co spodziewać się realności, a szczególnie po MK ;)

Nie spodziewam się po takich bitkach jak Tekken, SF, czy MK realności. Chodziło mi o to że fajnie by było jakby fatale były bardziej przyziemne. Gra by nabrała bardziej mroczniastowego klimatu. Po prostu wyrzucił bym takie fatale jak właśnie te wyrywanie kręgosłupa z czaszką z klatki piersiowej, wybuch głowy od naparzania w nią nogą (zepsuli mojego ulubionego fatala by Quan-Chi), czy obdzieranie z całej skóry jednym ruchem rąk przez Shive. To jest tak niemożliwe że aż durnie wygląda.

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #692 dnia: Czerwiec 02, 2011, 15:58:17 »
Najbardziej realistycznie animowane i ogólnie zrobione fatale mają IMO Goro i Kintaro. Widać, że trochę się spinają żeby pourywać te kończyny, i nie robią tego jednym ruchem ręki. Gdyby tylko cała reszta była podobnie zrobiona...

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #693 dnia: Czerwiec 02, 2011, 16:18:55 »
No akuart na fatle mozna wieszac psy, ale na szczescie jest pare fajnych....po za tym za jakis czas przejdzie ludziom robienie fatala przy kazdej wygranej walce...

Na co zawsze ludzie beda zwracac uwage i wracac do gry to soild gameplay tak jak to sie ma w przypadku MK1-UMK3.  To dzieki temu gry wrocily do zycia po tym jak zostala udostepniona kaillera.

Mam nadzieje, ze MK9 bedzie gra w ktora bedziemy grac przez jeszczego dlugo.
Chyba, ze bedzie taki przelom jaki byl w przypadku SFIV i SSFIV.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #694 dnia: Czerwiec 02, 2011, 16:41:49 »
Najbardziej realistycznie animowane i ogólnie zrobione fatale mają IMO Goro i Kintaro. Widać, że trochę się spinają żeby pourywać te kończyny, i nie robią tego jednym ruchem ręki. Gdyby tylko cała reszta była podobnie zrobiona...

Noooooooooo... Najbardziej mi się podoba fatal Kintaro w którym tak wyrywa te ręce opierając się nogą o plecy przeciwnika. Genialny jest :) Szkoda tylko że nie widzi się go na co dzień. Tym bardziej że z Kintaro ani razu nie przegrałem :(

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #695 dnia: Czerwiec 02, 2011, 16:44:48 »

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #696 dnia: Czerwiec 06, 2011, 01:09:35 »
W tym tygodniu dostaniemy kolejnego hotfixa: http://testyourmight.com/forum/content.php?1167-Hot-Fix-Part-2-Patch-Notes-for-Tuesday

Polecam zapoznac sie ze zmianami.

Fajny ten system, bo moze doprowadzic do niezlego balnasu.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #697 dnia: Czerwiec 06, 2011, 02:09:53 »
Nareszcie ruszyli Raidena. Jeszcze ze dwa patche i może będzie można z nim grać...

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #698 dnia: Czerwiec 06, 2011, 03:36:01 »
Jednak zdejmują OTG Smoke'a? Nerf Quan Chi? Zabieranie Sonyi zabawek? Hahah, oh wow. Reszta w zasadzie ok... chociaż wygląda na to że teraz Raiden i Ermac będą god-tier.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2011, 03:45:41 wysłana przez Wombat »

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #699 dnia: Czerwiec 06, 2011, 10:44:03 »
Cytuj
smoke bomb otg removed
Witajcie Smokowe juggle za 30% -_-

Cytuj
aiden no longer has adv after b312 and 334 are blocked. he is now at -1
WTF? Liczyłem klatki po 3,3,4 i nie było tam nigdy przewagi na bloku :-X

Fajnie, że znerfili Kunga póki nie zacząłem nim grać na dobre, będzie zamykał mid tier.

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #700 dnia: Czerwiec 06, 2011, 11:04:38 »
Teleport srajdena nawet nie ruszony? Chyba kpią. To jest jedyny powód dla którego ta postać jest taka topowa - przegięty, irytujący teleport. A zdjęcie Dymkowi OTG bomby to chyba nie był taki dobry pomysł, jak tej postaci nie lubię, to jednak powinien to mieć.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #701 dnia: Czerwiec 06, 2011, 12:00:38 »
Raidena to powinni ruszyć. Jak ktoś wybiera tą postać to od razu wychodzę z gry. Ona jest zepsuta.

A Quan to z tego co zauważyłem już wcześniej miał możliwość chodzenia po trance. Wcześniej pamiętam że mogłem skoczyć z jP, a ostatnio mogłem zrobić tylko coś z NjP, bo Quan nie mogł się ruszać przez większość trance. Ale ogólnie jest dosyć słaby i ma trudne technicznie juggle.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #702 dnia: Czerwiec 06, 2011, 12:05:30 »
Nerf quan chi chyba niepotrzebny. Kreciolek Kung Lao w koncu bedzie mozna normalnie ukarac. Powinni sie smielej za Raidena wziac, bo taki nerf to w sumie nie nerf. No i znerfowany cyrax mi sie podoba. Akurat zaczalem Smoke'iem grac, a go nerfuja ;D.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #703 dnia: Czerwiec 06, 2011, 12:44:34 »
Swoją drogą ciekawi mnie jak przebiegała narada przed wprowadzeniem tego hotfixa. Stawiam na coś takiego:
Cytuj
Ed Boon: Podobno Smoke nic nie osiągnął w żadnym turnieju, mówiłeś że OTG jest imba, wtf?
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: No ale o co ci chodzi? Miał ponad 50% z juggla i już nie ma, powinno być ok, nie?
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: Ale przecież to OTG nawet nie ściąga z normalnego AA, to tylko tak do przedłużania juggli. Dużo postaci tak ma.
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: Zaczynam rozumieć o co ci chodzi, ale czy nie obawiasz się że juggle tej postaci przestaną wyglądać fajnie i zaczną składać się z 2 stringów i airthrowa?
Tom Brady: Nie lubię Smoke'a. OTG imba.
Ed Boon: Eh, ok. *do reszty devteamu* Usuńcie to cholerne OTG. Jest imba.

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #704 dnia: Czerwiec 06, 2011, 13:03:28 »
 Luz bluz, najlepsze Smoki i tak się utrzymają. Pomęczę się z Wami po prostu trochę dłużej. ;)



:-[