Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 297248 razy)

EndarSeth

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: EndarSeth
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #645 dnia: Maj 26, 2011, 13:30:19 »
Heh, udało się z tym żółwiem :)  Spotkałem (w końcu) gościa, którego krwica strzelała przez Not dead yet ;)  Dogadaliśmy się, podziękowali pinknie, i teraz w końcu mogę oddać się ZABAWIE w pokojach i koth !  HELL YEAH!! 

Raczej już nigdy nie odpalę ranked'a :)

Z tymi naskokami to rzeczywiście, daję się za często łapać. Muszę w labie potrenować fazowanie smoka (kurna, jak to brzmi :D ). Czy po wyjściu z chmury mam czas na atak, blok czy rzut, itepe.

Drantzell, gramy dziś jakiś dłuższy spar? Będę około 22 na PSN :) Generalnie, innych też zapraszam, będziemy mogli jakiegoś prywatnego koth'a założyć.

I fuckin love mortal.
[/img]http://www.dark-souls.pl/upload/Forum/3ca70318e5.jpg[/img]

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #646 dnia: Maj 26, 2011, 13:32:48 »
Ja natomiast dostalem od jakiegos polaka hatemaila o tresci "pierdolony spamer". No, ale coz moge poradzic grajac Raidenem ;d. Zdziwilo mnie to troche, bo koles calkiem niezle radzil sobie Kitana.

EndarSeth

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: EndarSeth
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #647 dnia: Maj 26, 2011, 13:38:53 »
Hehe, dobre.

Raiden niestety ma to do siebie, że całą grę trzeba przestawiać na niego. Z innymi raczej tylko modyfikuję :) Z drugiej strony, czasem biorę Kung'a i po prostu napieprzam w przyciski. Nic nim nie umiem prócz 'kombo' ^[]^[]   i chyba spina.

Smutne jest, że zwykle tak wygrywam.
[/img]http://www.dark-souls.pl/upload/Forum/3ca70318e5.jpg[/img]

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #648 dnia: Maj 26, 2011, 13:40:59 »
@Furb LOL Dostałem takiego samego maila jak grałem przeciwko Kitanie Noobem, many ma coś z Resident Evil w nicku (RE5) right?

@EndarSeth Count me in! Będę wolny koło 22:00 i z przyjemnością zagram na privroomie (oby tylko laga nie było)

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #649 dnia: Maj 26, 2011, 14:23:04 »
Ja mogę być trochę później, ale też pogram chętnie :) Ja muszę całkowicie modyfikować jak gram vs Ermac... Chociaż właściwie na każdego się inaczej gra. Jak gram na Scorpiona to nie muszę aż tak uważać na wakeup teleport jak na teleport Smoke'a. Też muszę uważać mocno na wakeupy Ermaca bo są cholernie mocne.

A tego kolesia z RE5 kojarzę. Faktycznie całkiem nieźle mu idzie tą Kitaną. Skądinąd koleś się musi nieźle napracować nią i narzucać tych wachlarzów żeby jakiś dobry DMG uzyskać. Ogólnie gra samymi kobitkami. Kitana, Sonya, Jade. Za każdym razem dostał po tyłku :D

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #650 dnia: Maj 26, 2011, 18:44:50 »
Kitana ma ogólnie bardzo słabe kary po zablokowaniu wszystkich ciosów z recovery w powietrzu... wyciąga max 20%. Ale ale. Jako jedna z niewielu postaci (nie widziałem, żeby ktoś miał takie kary do dyspozycji) umie skutecznie ukarać torpedę Raidena na całego juggla (f+2,1).


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #651 dnia: Maj 26, 2011, 21:04:07 »
Nevan: To już wiem na kogo będę switchował jak wszyscy będą grali Raidenami xD

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #652 dnia: Maj 26, 2011, 21:25:18 »
Bez laga powinienem spokojnie karac to Jankiem Klatka na 30-35%

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #653 dnia: Maj 26, 2011, 21:30:01 »
Nevan: To już wiem na kogo będę switchował jak wszyscy będą grali Raidenami xD

Żeby to jeszcze wszystko było takie proste... Ja nie mam pomysłu na granie z tym panem.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #654 dnia: Maj 26, 2011, 21:37:52 »
Nie wiem jak wy, ale ja bym dal JP z kara na bloku na jakies szybkie specjale. Byloby to ryzyko porownywalne z hopkickiem w tekkenie. Skonczyloby sie janowe JP na przewagi ;d.

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #655 dnia: Maj 26, 2011, 22:32:07 »
Chodzi o punch z naskoku? W jaki sposób miałoby to niby mieć karę? ;p Przecież właśnie głównym celem takiego ciosu jest rozpoczynanie pressingu. Od zniechęcania przeciwnika do nadużywania tego są anty airy.

No chyba że JP to skrót od jakiegoś konkretnego specjala, wtedy zwyzywajcie mnie od noobów.

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #656 dnia: Maj 26, 2011, 22:34:38 »
Tylko niektore uppercuty w to wejda. W przypadku niektorych postaci wyjscie z tego jest prawie niemozliwe. Ale moze po prostu nie znam tajnikow przebijania przewag z glupiej generic piesci.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #657 dnia: Maj 26, 2011, 22:51:40 »
Furb - zależy od dystansu, u+2 albo przy źle odmierzony crossupie jakiś szybki low dają radę, uppercut jest tutaj bardzo mało uniwersalny i nie każda postać może w ten sposób skutecznie anti-airować.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #658 dnia: Maj 26, 2011, 23:00:16 »
Cytuj
Ale ale. Jako jedna z niewielu postaci (nie widziałem, żeby ktoś miał takie kary do dyspozycji) umie skutecznie ukarać torpedę Raidena na całego juggla (f+2,1).
Smoke też to karze za full combo (dash 3d+1,2... ok 43%) :(

Dla chłonnych wiedzy - j.P na hicie ma minimum 25 klatek przewagi (sądząc po tym, na ile można charge'owac Ermakowego unblocka (b+2) by jeszcze wszedł na gwarancie).

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #659 dnia: Maj 26, 2011, 23:32:15 »
Moze wynika to z mojego calkowitego braku doswiadczenia w 2D, ale uwazam, ze taki generic to troche za fajna rzecz.