Autor Wątek: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9  (Przeczytany 297266 razy)

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #570 dnia: Maj 22, 2011, 00:32:25 »
Baraka dostał buffa w hooy!

Z xrayem przekracza z łatwością 50% w polu, praktycznie po każdym combo można robić setup true 50/50
Dalej jest słaby ale można nim grać!!!

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #571 dnia: Maj 22, 2011, 01:23:51 »
Fajne dżungle pod ścianą - 6x ten sam string :D Normalnie Obama to teraz zabójca, juggle starter na low zabiera 32%, jakby jeszcze miał TP to nawet można by się go bać.

EDIT:
W ogóle przekleję pełną listę zmian z patcha:
• Reduced the life gained on Shang Tsung’s throws.
• Raised the damage scaling on Shang Tsung’s ground fireballs.
• Adjusted Kratos’ damage scaling.
• Temporarily adjusted how long Quan Chi is held for after hitting someone with his trance move and also adjusted the reaction recovery time. This was to prevent an easy infinite loop.
• Temporarily removed some of Sindel’s 2in1 cancels to prevent some easy infinite loops.
• Temporarily increased the time before Cyrax can throw another net after connecting with one to prevent an infinite loop.
• Increased the damage scaling after several popup reactions.
• Reduced some of Kung Lao’s combo and overall damage.
• Reduced the damage on some special moves.
• Increased the damage scaling after Kitana’s Enhanced ground fan toss.
• Adjusted some juggle’s damage scaling.
• Reduced the damage on some basic combos that were doing too much damage without using any meter.
• Increased Sheeva’s damage output for several of her moves and attacks.
• Temporarily Changed around some of Sonya’s fighting style properties to reduce her ability to lock someone down in block stun.
• Changed Kano’s Towards Front Kick to a low block.
• Reduced the recovery on Kano’s Upball to be closer to Johnny Cage’s Flip Kick recovery.
• Increased the damage of some of Baraka’s special moves and attacks.
• It is easier to juggle combo after hitting someone with Baraka’s chopchop on the ground.
• Increased the damage scaling on a frozen opponent.
• Baraka’s Away Front Kick, Front Punch combo is now a true popup.

W sumie można by zrobić z tego newsa na główną, coby pusto nie było
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2011, 01:32:18 wysłana przez Qjon »

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #572 dnia: Maj 22, 2011, 01:33:07 »
Jeszcze nim ścian nie obczajałem, na razie badam ile w polu wyciągne max i jest nieźle.
Czy jakieś jego EX Specjale przebijają projectile?
Ciekawe czy Sheeva też dostała tak soczystego buffa jak Tabaka Padaka, sprawdzał ją ktoś?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #573 dnia: Maj 22, 2011, 01:37:59 »
No właśnie liczyłem na to, że Dae sprawdzisz tą Sziwę, bo mnie ona nie kręci i idę spać :D
A co do EX Specjali to nie wiem, ale cośtam na pewno miało Armora.
Czeba ponerdzić.

BTW. Podobno polepszyli recovery kulki.  :o Masakra omg nerf Barack.

EDIT: Polepszyli recovery kulki, na dodatek wersja ex zjada aż 14%. Armor ma tylko ex df2.
« Ostatnia zmiana: Maj 22, 2011, 01:50:10 wysłana przez Qjon »

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #574 dnia: Maj 22, 2011, 02:15:40 »
Oh wow! Kano dostał dwa bardzo solidne buffy! Super! :D Ogólnie świetne są te zmiany, oby tak dalej a znowu pokocham Mortala.

I tak go lubię, kurde, narzekam i marudzę, widzę że ta gra jest niedorobiona i źle zbalansowana, ale jednak... Mortal to Mortal. :)
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #575 dnia: Maj 22, 2011, 02:26:57 »

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #576 dnia: Maj 22, 2011, 02:46:34 »
Ale koks z tej Baraki:
http://www.youtube.com/watch?v=t_3mbEfqT7s

LOL, dostał takiegu buffa że aż nerfa teraz potrzebuje. :D hahaha!
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #577 dnia: Maj 22, 2011, 02:50:10 »
W dalszym ciągu słaba mobilność i kiepski projectile. Fajnie, że nadrabia dmg.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #578 dnia: Maj 22, 2011, 11:02:09 »
LOL, dostał takiegu buffa że aż nerfa teraz potrzebuje. :D hahaha!
Bez paska je na ścianie 47%, inne postaci, które tyle brały przed patchem teraz mają ją słabszą :-X

Cytuj
kiepski projectile.
Poprawili mu znacząco recovery, tak więc nie przegrywa już z każdym w fireball warsach ;) Ale dalej matchup z Ermakiem stawiam na poziomie 2:8 :D

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #579 dnia: Maj 22, 2011, 12:03:37 »
Juggle'jace wake upy to jest rzecz warta nerfa. No, ale z Baraka pocisneli.

Frizen

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1339
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #580 dnia: Maj 22, 2011, 12:23:55 »
Sprawdzi mi ktos ile zabiera teraz ta akcja?
http://www.youtube.com/watch?v=G3nkGNzhA5c
Nie ma jeszcze dostepnej najnowszej aktualizacji na zlamane konsole ;)
"People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts… their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world,shaped by their beliefs?"

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #581 dnia: Maj 22, 2011, 12:35:30 »
48%, swoją drogą bardzo ładna akcja :)

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #582 dnia: Maj 22, 2011, 13:55:16 »
Fajnie, że próbują to zbalansować, ale te wszystkie 'temporary' zmiany i tanie łaty wprowadzają sporo zamieszania. Chyba poczekam z poważnym graniem, jak już się wyklaruje jakaś w miarę ostateczna wersja.

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #583 dnia: Maj 22, 2011, 14:14:11 »
Najbardziej mnie denerwuje, że coś tam sobie niby łatają, ale nie wiadomo naprawdę co i gracze sami to rozgryzają i piszą patch noty. To jest patologia dopiero, chyba że ktoś ma pasję sprawdzania co chwila który konkretnie cios się zmienił u każdej z 28 postaci w tej grze. I to sprawdzania tego kilka razy na dzień bo nie wiadomo czy się czasem patch nie pobrał.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Solo

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 854
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #584 dnia: Maj 22, 2011, 14:26:17 »
No ja nie czaje po co zrobili taki system patchow O_O.