Autor Wątek: Kabal - Dyskusja Ogólna  (Przeczytany 12009 razy)

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #30 dnia: Lipiec 03, 2011, 20:54:31 »
z drugiej strony nieraz dostałem drobny dmg na exspinie i sie nie wywaliłem, wiec moze byc tak ze jest jedno i drugie, inna sprawa ze moment jest krotki inne postacie maja armora dłuzej. Poza tym nigdy nie udało mi sie exspinem uniknac X-raya chyba ze mechanika gry to uniemozliwia nie wiem czy jakikolwiek armor czy cios z inv u innych postaci moze unikac x-raya

No ja probowalem czesto przebic bedac na fullscreenie przez pociski ktore jeszcze nie dolecialy i zawsze zaliczalem glebe.
To troche nie fair z tego zwgledu, ze na FS niektorzy zdaza zablokowac ex-spina. Gdyby tak nie bylo, nie przeszkadzalo by mi to, ze nie Armor.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #31 dnia: Lipiec 03, 2011, 23:00:00 »
Reptail (ale tylko kwas) i Kano moga blokowac nawet ponizej 3/4 szybko zapierdzielaja i recovery małe wiec blokuja, bezpieczna odległosc to połowa ekranu a to trche mało bo w zasadzie na upartego sa juz w zasiegu skoku.
najgorzej ma sub zero nie dosc ze leci wolniej pocisk i łatwo wymierzyc to jeszcze ma zajebise recovery po nim lubie jak do mnie strzelaja suby sciaga z fulla ekranu

tragedia sa cienie nooba maja olbrzymi na szerokosc hitbox do tego niezłe tempo i trzeba wymierzyc co do styku
 no i linka scorpa najwyrazniej podobnie sie zachowuje hitbox ma nie tylko na ostrzu ale najwyrazniej na czesci łancucha za nim
 mam wrazenie ze łatwiej nieraz zarmorowac 2 wachlaze Kitany, niski kapelusz Lao tez dziwnie sie zachowuje


Powinni mu zabrac blokinfinta a oddac prorotacje po spinie, ktos ma jeszcze prorotacje w tej grze? a jesli jest to czemu jej nie ma po teleportach jak sa rownie grozne co spin a mniej karalne. Mnie dobija to ze smoke i scorp na tele w powietrzu nisko nad ziemia sa w stanie uniknac kary. Dla mnie to babol i powinno byc usuniete.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 03, 2011, 23:05:12 wysłana przez kowal »

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #32 dnia: Lipiec 03, 2011, 23:09:46 »
Z Subkami to mam c**jowy trade ostatnio. Co ztrejduje to sie chuje wyrabiaja i sadza mi combo. Troche nabralem dystansu do tych tradow.

A jakos wczoraj gralem z Dae chyba i jego Noobem. No przyznam, ze z przeciwnikiem ktory robi wiecej niz atakuje cieniami jest o wiele trudniej tradowac bo nie wiadomo kiedy wyskoczy nam za plecow. A trade na midscreenie tez dosc ryzykowny bo skacze, ale nauczylem sie, ze trzeba rzucac GB od czasu do czasu (odbiera pewnosc skokow). A jesli chodzi jeszcze o cienie to staralem sie pare razy na starciu przeleciec exspinem, ale i tak lykalem nastepnego zanim dolecialem do nooba (na FS oczywiscie)
Moze z 3/4 bym sie wyrobil...nie wiem, musze jeszcze to obczaic ;]

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #33 dnia: Lipiec 03, 2011, 23:19:17 »
z całego ekranu 1 cien przeskoczyc i jebnac piłe po ladowaniu w najgorszym wypadku zbiora obaj na wymiane, ale utraci dystans i pewnosc siebie, dobrym mykiem krotki dash i podskok w miejscu i AGB przy opadaniu, potem piła ale to musze obadac ale gdzies była ta walka na necie i obszedł tak zonowanie.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #34 dnia: Lipiec 03, 2011, 23:33:31 »
scorp na tele w powietrzu nisko nad ziemia sa w stanie uniknac kary. Dla mnie to babol i powinno byc usuniete.
To nie babol, to ficzer bo tp w tym momencie whiffuje.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #35 dnia: Lipiec 04, 2011, 00:06:25 »
ficzer był i w UMK3 ale tam haki były mocne i zbierały czesciej w takich sytuacjach, zreszta jakby zostawili upercuty za 20% to cały gameplay wygladałby zupełnie inaczej i nie trzeba by było nic nerfowac ta gra mogła zostac taka jak przed 1 patchem
jesli po tp ma combo i to bez prorotacji dmg to finał jest taki ze bedzie tego naduzywał a whif mu tylko pomaga w dalszym trzymaniu w szachu i blokowaniu przestrzeni.
czasem bardziej przegieta jest mozliwosc uzycia ciosu niz sam cios i jego dmg bo ogranicza twoje ruchy
 

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #36 dnia: Lipiec 04, 2011, 00:10:48 »
z całego ekranu 1 cien przeskoczyc i jebnac piłe po ladowaniu w najgorszym wypadku zbiora obaj na wymiane, ale utraci dystans i pewnosc siebie, dobrym mykiem krotki dash i podskok w miejscu i AGB przy opadaniu, potem piła ale to musze obadac ale gdzies była ta walka na necie i obszedł tak zonowanie.

No powiem Ci, ze ja wymiany czesto robie i czesto udaje mi sie wsadzic ex-pily dzieki czemu zyskuje przewage. Po tym odczuwam niedosyt ze strony przeciwnika i po zablokowanych 2/3 cieniach lapie teleport na bloku i go jade.

Co do tego skoku w ktorym traci dystans i pewnosc, zrobilem to prare razy, ale nie pomyslalem ze to moze tak dzialac
A co do wykorzystywania AGS to ogolnie u mnie zastosowanie jest male co najwyzej srednie. Jakos nie mam jeszcze tej pewnosci i skutecznosci w puszczaniu tego na padzie. W UMK3 na klawie robi sie to o wiele latwiej! Jeszcze kilka godzin gameplay'u uplynie zanim bede strzelal  komfortowo i efektownie.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 04, 2011, 00:15:19 wysłana przez PolishBastard »

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #37 dnia: Lipiec 04, 2011, 00:24:36 »
jakby zostawili upercuty za 20% to cały gameplay wygladałby zupełnie inaczej i nie trzeba by było nic nerfowac ta gra mogła zostac taka jak przed 1 patchem
... a Ermak zabijałby jednym combem po AA uppercucie...
Cytuj
jesli po tp ma combo i to bez prorotacji dmg to finał jest taki ze bedzie tego naduzywał a whif mu tylko pomaga w dalszym trzymaniu w szachu i blokowaniu przestrzeni.
Ani Scorp ani Smoke nie mają comba po teleporcie.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #38 dnia: Lipiec 04, 2011, 00:33:00 »
 Jak cie wywali po cieniu a nie da sie walnac piły na wakeupa bo nie wypuscił drugiego cienia i boisz sie teleportu to wstanie z blokiem i przeszkoczenie nastepnego to podstawa. Dopiero wtedy znow wymiana. Po wywaleniu cieniem on dostaje przewage i 50% szansy ze zjesz kolejnego albo wywalicie sie obaj ale on szybciej sie pozbiera wiec jest do przodu sytuacyjnie ponownie.  Wtedy trzeba blokowac a skokiem odrobic starte na buforowaniu pił. Jak skoczysz to musi uzglednic ze pokonałes odległosc połowy ekranu i jest on sam w zasiegu skoku wiec nastawi sie na gorny cien i wtedy zre kose bankowo a ty odzyskujesz kontrole dystansu. Na gornym cieniu tez łatwiej go dopasc exspinem bo cien wytraci hitbox na maind i zostanie tylko na skoczkow nie trafiasz armorem (i nie o ramora chodzi) ale to musi byc exspin bo zwykły jest za wolny. trzeba to zrobic na pałe jak walnie zykłego do przodu no to masz przesrane ale ta akcja mozna zapewnic sobie 25% przewagi a to wystarczy aby sie osrał.

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #39 dnia: Lipiec 04, 2011, 13:15:43 »
To ma sens, zobaczymy jak mi sie sprawdzi w praktyce. Ostatnio nawet przyuwazylem, ze zastosowanie BlackHole'a wzroslo, ale ze wszystkich podchwytliwych prob tylko raz dalej sie zlapac. Gdzies byla mowa, ze teraz moge je cancelowac czy buforowac - nie pamietam. A wracajac do Kabala jakis czas temu trafilem na bardzo irytujacego Scorpion Usera. Normalnie pozamiatal mi Kabala w 3 walkach...co tak naprawde bylo wielkim wyzwaniem to jego teleporty - gosciu caly czas latal na ex-telach jak tylko mial pasek...
Gral ogolnie dobrze, ale teleporty dawaly mu baardzo wiele. Kabalem mamy taki plus (zauwazylem grajac z nim), ze jak juz go wezmiemy pod corner i pocisniesz go f3,2 to nie spierdoli. Bedzie caly czas lykal stringa - wiec warto go tam cisnac jako, ze zazwyczaj i tak beda starac sie spierdolic teleportem. Dopiero po 2/3 cancelowanym stringu dochodzi do niego, ze musi zrobic to w inny sposob, ale wtedy jest juz za pozno.

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #40 dnia: Lipiec 04, 2011, 13:40:14 »
Dawno nie grałem vs Scorpion, ale EX-teleport przypadkiem nie dawał się przerywać d+1?

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #41 dnia: Lipiec 04, 2011, 13:58:32 »
Dawno nie grałem vs Scorpion, ale EX-teleport przypadkiem nie dawał się przerywać d+1?

Wiesz nie wiem, ale mnie zaciekawiles. Bede musial to sprawdzic.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 04, 2011, 14:22:12 »
d+1, d+4, d+2... Jakiś czas temu Qjon podał mi tego pro tipa i ułatwiło mi to znacznie grę na scorpa.

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 04, 2011, 14:35:03 »
Już na samym początku jak scorpion skacze to można mu strzelić w dziUb. Dużo razy to mi wyratowało tyłek. Miałem hp na jednego hita na cheap dmg, to koleś zaczął teleportować się jak szalony. Nie było sensu tego blokować więc odskakiwałem z piąchą. I tak 3 razy w dziUb zarobił zanim padł :P

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Kabal - Dyskusja Ogólna
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 04, 2011, 14:47:49 »