Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Wombat

Strony: [1] 2 3 ... 22
1
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 30, 2011, 18:25:57  »
Ja nie do końca kumam, to znaczy, że to jest w porządku, że low hat z bliska na bloku, można tylko ukarać poke za (2%), a na hicie trzeba blokować? Nie wiem czym tak potężny nerf low hata to dobry pomysł, ale bez żartów, kung lao to nie 24~low hat.

Nie? Ok. To powiedz jak twoim zdaniem wygląda pressure game KL, podaj dostępne opcje... albo kij, szybciej będzie jak ja to zrobię:

Przed patchem
- throw
- 1121_112~spin - możliwość przerwania stringa na którymś ciosie i przejścia w innego stringa/powtórzenia (jak przeciwnik źle zgadnie z pokiem łyka spina, jak źle przeciągnie trzymanie bloku i nic nie zrobi łyka dalszy pressure); zamiast spina można spróbować lowhata co daje o zgrozo 5% dmg i dalszy pressing)
- 24~lowhat, 24~oh - tutaj jest już bardziej ryzykownie, jak przeciwnik zablokuje lowhata tracimy możliwość pressingu (-6 frames, można wypkować), overhead to 8% dmg ale przeciwnik wypada z pressingu
- f+2 - 23 klatki startupu, full combo on block - jak ktoś tego używa/łyka ten cios, to sam jest sobie winny
- b+33~spin - low starter, 11 klatek startupu, nie ma mixupu (jedyny overhead którego można użyć na tym etapie to f+2 którego de facto użyć nie można)
- d+4~lowhat - low na 12 klatek startupu, na trafieniu więcej pressingu, z ww. przyczyn nie ma mixupu, lowhat można zablokować nawet jeśli d+4 trafi
- 21212~lowhat, 21212~OH, 21212 - wersja z OH i normalnym hitem karalna na full combo, wersja z lowhatem albo więcej pressingu albo koniec pressingu

Po patchu:
- throw
- 1121_112~spin - bez zmian, nie ma sensu cancelować w lowhata (równie karalny co spin, brak mixupa z OH - robiąc lowhata zyskujemy 10% i jesteśmy dalej w neutralnej pozycji zamiast w vortexie, robiąc spina zyskujemy 26%-37% i też jesteśmy w neutralnej pozycji)
- 24~lowhat, 24~oh - bezużyteczne z podobnych powodów co lowhat po 112, daje 50/50 które jeżeli my zgadniemy dobrze daje 10% dmg, a jeżeli przeciwnik zgadnie dobrze daje 35% dmg. Jak ktoś gra choć trochę w pokera to porównałbym to do wchodzenia z 22 preflop na allina.
- f+2 - nadal bezużyteczne
- b+33 - nadal bezużyteczne/dyskusyjne
- d+4~lowhat - jeszcze mniej przydatne niż wcześniej, nie ma vortexu więc lowhat nic nie daje, karalne na full combo - de facto bezużyteczne
- 21212 i warianty - nie mamy na tych stringach hitconfirma, na bloku daje 8-10% chipa i dużo paska + 50/50 na koniec dające 7 lub 10% dmg, na hicie 17%-19% dmg - jedynie jeśli chcemy kogoś zachipować na śmierć albo desperacko potrzebujemy paska, bo jest karalne w każdym wariancie na full combo i nawet jeśli 50/50 na koniec wejdzie kończymy pressing

Podsumowując, przydatne stringi, lista:
Przed patchem:
- 1121 i warianty
- 24 i warianty
- 21212
- d+4~lowhat - dyskusyjnie, ale przedłuża vortex
- b+33 - dyskusyjnie

Po patchu:
- 1121 w jednym wariancie
- b+33 - dyskusyjnie
- 21212 - bardzo sytuacyjnie


Teraz mam pytanie do hejterów - czy sprowadzanie gry "topowymi" postaciami do jednego dającego się używać stringa was cieszy? Czy takie pozbawianie gry głębi sprawia wam radość i czy warto było pozbawić postać 3/4 jej wachlarza ruchów biorąc pod uwagę wyniki jakie ta postać miała/poziom trudności jej matchupów (vs. tournament viable postacie 4-6, 5-5 i 6-4)? Część z was narzekała że Lao grało się za prosto, a z tego zestawienia widać wyraźnie że teraz będzie nie prosto, a prostacko. Ale poleci pewnie o te 4-5 miejsc na tier liście, a przecież tylko to się liczy :D

2
Mortal Kombat 9 / Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 30, 2011, 17:48:10  »
Nerf lowhata zabiera Lao wszystkie możliwości mixupowania z bliska. Pora się za nowym mainem obejrzeć, bo jakoś wciskanie ludziom wariantów 1121 (jedyny pressure string który będzie miał sens) i spina nie wydaje mi się specjalnie porywające... no ale zobaczymy.

3
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 30, 2011, 11:33:55  »
Chciałem wczoraj pograć online, ale Mortal Kombat mnie chyba nie lubi - przy każdym podejściu gra zawieszała się. Wprost nie mogłem się doczekać chwili, gdy Shao Kahn wyciągnie środkowy palec.

Powinni to przy crashu KotH zaimplementować... przynajmniej mógłbym wcisnąć kółko i wrócić do głównego menu zamiast resetowania konsoli.

4
Mortal Kombat 9 / Odp: Sparingi
« dnia: Sierpień 30, 2011, 11:12:04  »
Rany boskie chodzi o klatki animacji ? Przy dynamice gry wy dostrzegacie takie rzeczy ? Dżizas poczułem się mały :)

Nikt raczej ich nie "dostrzega", po prostu klatka animacji to najwygodniejsza/najbardziej realistyczna jednostka czasu i powinno się jej używać planując sobie grę (zwłaszcza jeśli chodzi o setupy i standardowe zagrania).

5
Mortal Kombat 9 / Odp: MK9 - Online
« dnia: Sierpień 28, 2011, 10:19:59  »
Dziś w nocy graliśmy z Moonspellem i było całkiem spoko oraz znośnie. Już nic nie rozumiem. Od czego zależą te lagi ? Na pewno nie od kraju, bo z niektórymi polakami mam straszne opóźnienie. Od łącza czy ilości ludzi na serwerze ? Z Moonspellem graliśmy private matach. Swoją drogą Cyrax to dobra postać. Nawet online można wsadzać comba po 50 kilka procent.

Każde combo można wsadzić na każdym lagu (poza ekstremalnymi). Jak wykonasz coś z pamięci mięśniowej to będzie ok. Piszę bo sam miałem opory przed robieniem combosów z EX- Lao bo "nie wyjdzie na pewno" - potem się przełamałem i jakoś wychodziło...

6
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat 9 King Of The Hill
« dnia: Sierpień 28, 2011, 09:27:06  »
No mówiłem Ci Nero że mogę poczekać :D Teraz jakoś tak prawie na sam koniec chyba trafiłeś.

7
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat 9 King Of The Hill
« dnia: Sierpień 27, 2011, 19:51:21  »
Ja się przecież nie tłumaczę - gram do dupy online (aczkolwiek pamiętam, że kiedyś miałem fajne połączenie z Onizuką i Sankiatakiem, ale to było kilka patchów temu) i sobie zdaję z tego sprawę. Nie wiem, czy Ty sam ułożyłeś ten tier chart na podstawie swoich doświadczeń online czy może skądś to wziąłeś. Naprawdę sporo grałem z Kungiem Frizena offline (wierz mi, jest naprawdę dobry...) i wiem, co może zrobić przeciwko niemu Kitana a co może (czy raczej - nie bardzo ma narzędzia) Mileena.

Ale co ja mam napisać? Chart jest z TYM, nawet się z nim nie zgadzam. Uważam że offline byłoby równo w naszych grach, a na pewno świetnie bym się bawił z tymi MU. No tyle no, naprawdę nie ma co gadać.

8
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat 9 King Of The Hill
« dnia: Sierpień 27, 2011, 19:19:30  »
Dokładnie, jest tak jak Manior mówi. Ja tej gry online już nie tykam, to bez sensu...

Co do tego tier charta co Wombat wystosował to tak się śmiesznie składa, że gram trochę Kitaną i Mileeną (nie sugeruj się proszę tym, co pokazuję online, ludzie którzy ze mną grali mogą potwierdzić że coś tam nimi jestem w stanie zagrozić) i jest to nieprawda, że obie mają po równo (do tego 6:4!!!) z Kungiem. Co do Kitany to może i tak jest, ale ja bym bardziej stawiał 5:5 natomiast co do Mileeny to jest to 8:2 albo 7:3 w najlepszym wypadku.

Nevan, naprawdę grasz fajnie, ja trochę używałem lag tactics, lagi były takie że obaj upuszczaliśmy combosy - no nie ma co gadać. To że wyszło 10:0 to jakaś aberracja i tyle. Ja dalej będę grał online bo nie mam z kim ćwiczyć w okolicy, ale myślę że masz w cholerę racji.

9
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat 9 King Of The Hill
« dnia: Sierpień 27, 2011, 18:50:13  »
Nie jesteś, witaj w klubie. Dzięki za wrzucenie mnie w kolejkę, dziś chyba nie dam rady, ale do pon. myślę, że się uwiniemy.
Grałem z Wombatem w końcu ostatnio i było bardzo ciekawie moim zdaniem, więc mam nadzieję, że będzie podobnie.

Gdybym miał stawiać na wynik kasę stawiałbym przeciwko sobie... anyway - poniedziałek czy niedziela? Pasi od 18 w górę ^^

10
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat 9 King Of The Hill
« dnia: Sierpień 27, 2011, 18:00:59  »
Czy jestem jedyna osoba ktora ma calkowicie wywalone na te MU z "Testjurmajt"?

Nie, ale dużo osób używało tego jako argumentu? Przecież to wręcz oczywiste że ta ich lista nie jest do końca przemyślana...

11
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat 9 King Of The Hill
« dnia: Sierpień 27, 2011, 17:45:10  »
Najmadrzejsza rzecz jaka kiedykolwiek uslyszalem na temat tierow.
"Mocne postacie sa po to, zeby nimi grac".
Calkiem sensownie rozpisane matchupy, tylko z Milena jest napewno wyzej niz 6:4, 7:3, cos kolo tego.
Edit: Czekaj, Ty uwazasz ze Kung Lao jest na gorszej pozycji w grze z Milena?

To nie są moje poglądy w żadnym stopniu, tylko dane z matchup charta który był tu na forum wrzucany. W zasadzie napisałem to tylko po to żeby udowodnić że przy dobrych postaciach nie ma sensu za bardzo na to patrzeć, a ogólnie to statystyki można interpretować na różne sposoby. Sam jestem tego samego zdania co Snake - nie wychodzi - step your shit up^^

12
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat 9 King Of The Hill
« dnia: Sierpień 27, 2011, 17:07:11  »
Gratuluję Wombatowi szeregu wygranych. Mam nadzieję, że odwiedzisz nas we Wrocławiu niebawem. Będą to moje ostatnie gry w MK w przeciągu najbliższych 2 miesięcy. Poza tym mam nadzieje, że wpadnie Junior dlatego że najwyższy czas by poważnie zająć się Tekkenem w związku z WCG. Potem mogę grać znowu w MK ile wlezie, bo nie ukrywam że sprawia mi to co nieco frajdy ;-)

Szkoda, ale liczę że jak się spotkamy na offie to jednak trochę w to MK pogramy (Wrocek/Łódź). Powodzenia na WCG ^^

Ja nie mówię że Wombat gra słabo, bo to nie prawdą. Gra bardzo dobrze. Jednak wydaje mi się że gra na podobnym poziomie jak część bardziej ogarniętych ludzi z tego forum, a wygrywa z nimi, bo ma lepszą postać :) Owszem, Sub0 nie jest słabą postacią, ale Kung po prostu wg. mnie zdecydowanie odstaje od reszty na ten moment :)

Nie chcę się wypowiadać na swój temat bo to w zasadzie nieistotne, ale patrząc na tier charta który był tu gdzieś wrzucony i na postacie wykorzystywane turniejowo w Polsce #1 wśród tych postaci jest Kabal, poza tym różnic specjalnych nie ma. Jak mi się będzie nudziło to mogę zrobić zestawienie, ale w tym kontekście narzekanie na Lao trochę mnie bawi/dziwi (Lao tak naprawdę jest #2 na tej ogólnej TYMowej liście bo bardzo dużo "punktuje" na postaciach z samego dołu, które faktycznie masakruje).

Żeby nie być gołosłownym:
Kung Lao vs:
Smoke 5-5
Kabal 4-6
Mileena 4-6
Kitana 4-6
Reptile 6-4
Cage 5-5
Raiden 5-5
Ermac 6-4
Kano 6-4
Noob 6-4
Scorpion 6-4
Sub 6-4
Sektor 6-4

... Kung Lao jest na +4.

Kabal vs:
Lao 6-4
Mileena 6-4
Kitana 6-4
Reptile 5-5
Cage 6-4
Raiden 5-5
Ermac 5-5
Kano 5-5
Noob 5-5
Scorpion 6-4
Sub 5-5
Sektor 5-5

Kabal na +5... a i tak wszystko to o kant tyłka pobić, bo mamy same 5-5 i 6-4 i ciężko przy tych postaciach coś innego znaleźć. Jak ktoś chce się spinać tylko dlatego że jego postać ma więcej 4-6 niż postać kogoś innego to jego prawo, ale taki wynik na charcie niemal nic w praktyce nie znaczy.

13
Sub-Zero / Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« dnia: Sierpień 27, 2011, 16:16:14  »
Ma gorzej, ale nie tragicznie. Tak naprawdę może się spokojnie bić z bliska, tylko przy zoningu ma przerąbane bo nie ma dobrej odpowiedzi na lowhaty. Pewnie ten buff zmieni matchup z 6:4 na 5:5 i tyle, nawet mi się to podoba (zwłaszcza że Sub vs Sub to była i jest wielka padaka i raczej męczarnia dla widzów - teraz jest nadzieja że będzie trochę lepiej).

14
Mortal Kombat 9 / Odp: Mortal Kombat 9 King Of The Hill
« dnia: Sierpień 27, 2011, 16:10:33  »
Wybór odpowiedniej postaci to część skilla, tak samo jak np. w WH40K budowanie armii.

Ale jeżeli Drantzell tak uważa, to przecież jego święte prawo. Każdy może mieć własne zdanie :)

15
Sub-Zero / Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« dnia: Sierpień 27, 2011, 16:01:38  »
W sumie to nawet ciekawe czy na offie będzie się dało przeskoczyć slide na reakcję po lowhacie, albo zablokować... bo jeśli tak to nie będzie chyba miało to wielkiego wpływu na ten mu. I tak suba z paskiem trzeba ostrożnie zonować z powodu ex-freeze, myślę że to raczej będzie miało większy wpływ na jakieś sub vs sub czy sub vs noob, no ale zobaczymy jak już patch wyjdzie.

Strony: [1] 2 3 ... 22