Autor Wątek: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011  (Przeczytany 36925 razy)

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #75 dnia: Wrzesień 24, 2011, 00:32:21 »
FUCKING NICE, nie moge sie doczekac az to wyjdzie ;]

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #76 dnia: Wrzesień 24, 2011, 00:32:52 »
Moon postac scorpiona jest oparta na safe jumpinach po kazdym tp itd. tak zostala zrobiona nie zmienisz tego, po jp mozesz robic 33/111 nie musisz odrazu vortexa. Chcialbym zobaczyc jak ty nie narzekasz na taka zmiane jak ci zabieraja Nomaddash cancela no ciekawe ;]

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #77 dnia: Wrzesień 24, 2011, 00:34:22 »
Cytuj
• Made many minor hitbox adjustments.

... d+4, niech to bedzie d+4 tej rury... nrs prosze Cie ;D

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #78 dnia: Wrzesień 24, 2011, 00:38:34 »
Safe jumpiny dalej są, polecam poczytać oficjalne patchnotes!
Wygląda to tak że jeśli "linkujesz" string czy cios po JIP wszystko pozostaje bez zmian - dalej jailuje na bloku.

Sindel może teraz linkować Screem po wielu rzeczach a EX Screem jest tak szybki że siedzi nawet 1~EX Screem na combo!

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #79 dnia: Wrzesień 24, 2011, 00:43:41 »
Moon postac scorpiona jest oparta na safe jumpinach po kazdym tp itd. tak zostala zrobiona nie zmienisz tego, po jp mozesz robic 33/111 nie musisz odrazu vortexa. Chcialbym zobaczyc jak ty nie narzekasz na taka zmiane jak ci zabieraja Nomaddash cancela no ciekawe ;]

W/e ja nic nie bede zmienial - od tego mamy Panow z NRS. Jak zabiora ND to dadza cos innego geez. Kabal ma najmniejszy lub jeden z najmniejszych DMG output. Dzieki f32 ndc daje mu to szanse na nadrobienie tego. Gdyby mial juggle po 40%+ to NDC nie bylby istatony. Chcesz o tym pogadac - jestem na GG, tutaj juz nie chce offtopowac ;]
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2011, 00:45:46 wysłana przez MoonSpell »

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #80 dnia: Wrzesień 24, 2011, 00:50:03 »
Safe jumpiny dalej są, polecam poczytać oficjalne patchnotes!
Wygląda to tak że jeśli "linkujesz" string czy cios po JIP wszystko pozostaje bez zmian - dalej jailuje na bloku.

Sindel może teraz linkować Screem po wielu rzeczach a EX Screem jest tak szybki że siedzi nawet 1~EX Screem na combo!

To byłoby spełnienie moich marzeń.

Miało być już b+3 linkowane w scream ale gówno z tego wyszło, tak będzie i tym razem.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #81 dnia: Wrzesień 24, 2011, 00:56:53 »
Cytuj
Hotfix was released. here's what I can confirm:

B1 is a low. Scaling is still the same for B12 combos.

EX SCREAM IS SUPER FAST.

I can combo 4,4 1 into normal scream.
21 ex scream def works. B3 F2 scream is easier to link now. you can still do another B3 F2 after it. You'll now be able to really punish block teleports. It's awesome.

O Sindel po fixie,

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #82 dnia: Wrzesień 24, 2011, 04:25:07 »
MoonSpell, Kabal ma 40% midscreen, to nie jest słabe. :F Chyba 34% z resetem z kolanka + gwarantowane 4% na chip dmg.

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #83 dnia: Wrzesień 24, 2011, 06:15:34 »
MoonSpell, Kabal ma 40% midscreen, to nie jest słabe. :F Chyba 34% z resetem z kolanka + gwarantowane 4% na chip dmg.

Wszystko sie zgadza tylko widzisz to wchodzi z jip, b121 a najczesciej to wali sie juggle po tym jak zbierasz ex dashem skaczacego. Kolejna sprawa Kabal nie ma przewagi na stringach. A czasy kiedy to sie skakalo i ludzie nie umieli blokowac sie skonczyly. Wiec teoretycznie combo jest nawet za pelne 40% tylko w praktyce malo kiedy je zobaczysz. Ewentualnie jak masz kare z mozliwoscia wlozenia wlasnie b121 to wtedy pociagniesz, ale jak wchodzisz f32 ndc to masz postac lekko nad ziemia i nie zrobisz tego juggle'a - wycigasz tam max 26% chyba czy cos.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 24, 2011, 06:54:51 wysłana przez MoonSpell »

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #84 dnia: Wrzesień 24, 2011, 09:43:57 »
przeraza to ze wiekszosc tych rzeczy mozna było poprawic juz w patchu 1.1 i tyle z tym zwlekali

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #85 dnia: Wrzesień 24, 2011, 12:30:24 »
W sumie to fakt, najczęściej siedzą juggle po złapanym EX spinie na skaczącego. Dawno nie grałem Kabalem. :F

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #86 dnia: Wrzesień 24, 2011, 13:13:50 »
Po patchu bedzie mozliwosc zrobienia dash cancel w jump? czy tylko w blok?

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #87 dnia: Wrzesień 24, 2011, 14:02:59 »
Dobre pytanie... Raczej tak bo mowa jest tylko o zabraniu dasha w dash.

Dae

  • Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #88 dnia: Wrzesień 24, 2011, 14:57:43 »
Ale mowa tu o zwyklym dashu f,f a nie Kabalowskim.

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: [MK9] - Patch Notes 23.09.2011
« Odpowiedź #89 dnia: Wrzesień 24, 2011, 15:25:22 »
tak o zwyklym :P

chodzi mi np: ff jump ff