Autor Wątek: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9  (Przeczytany 36170 razy)

Traitor

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Sankiatak
  • Skąd: Wasilków
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 30, 2011, 21:06:57 »
Frizen: Są, i rzeczywiście nie da się nic z tym zrobić. Tak czy siak projectil na sam koniec stringu na blok, powinien być karalny na combo (tym bardziej projectil na low), a po trafieniu nie powinien doprowadzać do jakichś takich niemalże loopów.

Jak ja rzucam Iceballa, czy Slide na sam koniec akcji na blok, to dostaje w ryj i inicjatywa moja się kończy (mój błąd, przeszarżowałem). Tak samo powinno być z Kung Lao.

oj tam oj tam ja strzele speara z konca mapy i mam full combo :D
cos czytalem plotki patch mialby wejsc w next tygodniu

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 30, 2011, 21:21:58 »
Chcialem sobie teraz mainowac KL, ale wyglada na to, ze sobie pomainowalem! Zrobmy mu pogrzeb, lepszy niz smoke'owi! Teraz KL bedzie Zeta tierem.

d+4 mil unchanged... moim zdaniem warto przesiasc sie na ta postac.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 30, 2011, 21:26:11 »
tak tak taki pogrzeb smok miał i jakos jest nadal grozna postacia tylko nie dla topow a skoro topow nerfia to wroci do łask
pało dalej bedzie pało i grozny tyle ze byle cymbał nic juz nim nie ugra

Drantzell atak z ciała prawie we wszystkich grach 2D jest rowznoznaczny z kara nie mozna go porownywac do prodzektow. A dlatego jest karalny ze jest gorszy do przewidzenia powoduje przemieszczanie a tym samym unika wielu rzeczy i prawie zawsze ma wysoki priorytet. Prodzekty mozna trejdowac i przeskakiwac nad nimi a strzelajacy jest unieruchomiony wiec porownanie low hata do slajda jest bez sensu.

dzis do bitek nie powinno sie dawac narzedzi universalnych z niska karalnoscia bo to smiech na sali. kazdy special powinien byc sytuacyjny jesli cos jest mało karalne na bloku to powinno miec niski priorytet aby było tylko na blok zakładane czy koniec komba i do tego dorzucone extra recovery na pustym whifie. w tej grze przydałby sie romancancel za 2 albo nawet i te 3 paski z niznacznym resetem skalowania. Naprawde ta gra wystrzeliłby w kosmos ale to by juz nie było MK xDDD

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 30, 2011, 21:42:01 »
tak tak taki pogrzeb smok miał i jakos jest nadal grozna postacia tylko nie dla topow a skoro topow nerfia to wroci do łask
pało dalej bedzie pało i grozny tyle ze byle cymbał nic juz nim nie ugra

Dokładnie. Poza tym Apock dalej Smokiem wymiata, mimo że zabrali mu przegięte OTG :P

Drantzell atak z ciała prawie we wszystkich grach 2D jest rowznoznaczny z kara nie mozna go porownywac do prodzektow. A dlatego jest karalny ze jest gorszy do przewidzenia powoduje przemieszczanie a tym samym unika wielu rzeczy i prawie zawsze ma wysoki priorytet. Prodzekty mozna trejdowac i przeskakiwac nad nimi a strzelajacy jest unieruchomiony wiec porownanie low hata do slajda jest bez sensu.

Nad Slidem też można przeskoczyć, i wtedy jestem sam unieruchomiony. Wiadomo że to nie to samo, ale porównywałem to jako do ciosu na low. Z resztą projectile są dużo bardziej bezpieczne i też mają wysokie priorytety. Większością projectili można slide'a zbić. Ciekawe co by mówili miłośnicy Kung Lao, jakbym po Slidzie na blok, mógł jeszcze wrzucić bezpiecznego stringa, którego znowu mógłbym zakończyć Slidem. No ale fakt. Wtedy na pewno bym się czuł jakby mi zabrali najmocniejszą zabawkę jeśli chodzi o tą postać!

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 31, 2011, 00:40:41 »
Powiem tak od siebie:
Jedynie z czym troche przesadzili to moze te klatki do spina. Ja powiem na podstawie kabala - jego Gas Bomb z bliska na bloku jest panishable - tak samo jak ground saw. Wiec nie powinno byc paniki. Jedyne rozwiazanie jakie bylo po ground hatcie to bylo d1.

Kung Lao majacy x-raya az strach bylo pokeowac bo mogl zaraz wsadzac x-raya, albo spina.
Bedzie dobrze, przestancie sie mazac - KL jest bardziej karalny thats all. Dalej ma to co mial.

Ja jako Kabal user ciagle musze ryzykowac NDC - jak spi****le to lykam combo. Gas Bomb na bloku z bliska sa karalne - so what...?
KL dalej bedzie sobie radzil w pressingu (moze nie tak mocno) ale w zoningu rownie bedzie dawal rade. \

Just adept and get over it!

Aha, i nie.....nie jestem haterem. Kl gram od MKII i jest to moja pierwsza postac ktora mi przypasowala. Gram KL, ale bardziej for fun - byla to pierwsza postac ktora ruszylem po wlaczeniu MK9. Przestalem nim grac z powodow osobistych, ze tak to ujme.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2011, 00:53:56 wysłana przez MoonSpell »

Traitor

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 87
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Sankiatak
  • Skąd: Wasilków
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 31, 2011, 00:55:37 »
juz nie ma co plakac, karalny bedzie bardziej, ja scorpionem po praktycznie kazdym ruchu jestem karalny. nie ma co narzekac bo to i tak nie oficjalne jeszcze :P

MoonSpell

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 569
  • Płeć: Mężczyzna
  • = Nomad Dash Devastation =
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Moonspell/WolfBogard
  • PSN ID: MoonSpell83
  • Skąd: Warszawa/Zoliborz
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 31, 2011, 01:11:52 »
Co wiecej nie wydaje mi sie SZCZERZE aby NRS kierowalo sie scrubami ktorzy ciagle na cos narzekaja. Maja jakas tam swoja ideolegie i system i tego sie trzymaja. Przyjmujac, ze jest to oficialne to duzo sie niezmienia. Ciekawe czy ten chory rest Suba zlikwiduja czy zostanie przy tym buffie.

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 31, 2011, 09:33:20 »
MoonSpell, módl się, żeby NRS nie kierował się scrubami, bo jeśli tak. Twój kabal jest następny, niestety.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 31, 2011, 09:36:11 »
Co wiecej nie wydaje mi sie SZCZERZE aby NRS kierowalo sie scrubami ktorzy ciagle na cos narzekaja. Maja jakas tam swoja ideolegie i system i tego sie trzymaja.
To dziwny ten ich system- dlaczego nie znerfili tak spina za pierwszym razem, tylko co patch to więcej ujemnych klatek? :D

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 31, 2011, 09:52:33 »
Skąd jest ta lista? Jeśli z TYM, to poproszę o źródło.

Mam nadzieję, że Mileena dostanie armora na całej animacji teleportu - wtedy będę w pełni usatysfakcjonowany. W tej chwili piła Kabala nawet na Wakeupie często mnie zbiera, podobnie jak czapka kapelusz KL (choć na szczęście ten jest wolniejszy).
« Ostatnia zmiana: Sierpień 31, 2011, 09:56:18 wysłana przez Di »

Apock

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 282
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Kraków
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 31, 2011, 10:11:19 »
Di, wkleiłem źródło w 1 poście. Czytać należy. ;p

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 31, 2011, 10:15:12 »
Wczoraj przejrzałem listę w telefonie i nie zauważyłem... dzięki ;).

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 31, 2011, 11:52:18 »
Di kto ci kaze robic tele na weakeup tez mozesz puscic pocisk i miec nietyklanosc na prodzekty i wygrac tradea. armory powinny miec postacie bez tele. dla mnie armor na tele Quana to bedzie OP a czy imba to sie okaze
 ludzie w ogole nie potrafia mechaniki prostej zrozumiec cos za cos
bijatyka to nic innego jak papier nozyczki kamien
 a wiekszosc chce miec papierowo kamienne nozyczki

usuwac powinno sie imba rzeczy łamiace system gry i sytuacja z tierami sama sie zbalanzuje wiekszosc dobrych postaci ma cos skopane po prostu i dokładanie kolejnych skopanych rzeczy aby słabsze sobie radziły jest bez sensu

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 31, 2011, 11:54:58 »
Dokładnie. Scorpiony, Kabale muszą uważać jeśli przeszarżują i się pomylą, to czemu nie miało by być tak z Kung Lao. Co do tego spina to nawet nie my jak bardzo, więc niema co marudzić. Być może to będą jakieś minimalne ilości.

Ciekawe co z tym resetem Suba. Ten akurat nie wydaje mi się aż taki mocny, bo to praktycznie jedyna szansa na to żeby Sub mógł posadzić jakąś mocniejszą akcje z wykorzystaniem paska. No ale jak to zmienią, to przynajmniej więcej paska będzie mi zostawało. Ewentualnie na jakieś EX-Armor-Slide'y. Taki safe podjazd się na pewno przyda na niektórych zonerów, wyrywania się z rogów i do sytuacji na koniec, kiedy przeciwnikowi zabrakło mało życia i jest do zbicia na jednego slide'a.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: *Incoming Patch Notes?* Mortal Kombat 9
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 31, 2011, 12:21:42 »
Wszystko fajnie. Ja tylko czekam na większe recovery po teleporcie Raidena i na całkowite odebranie Milenie szambo-ciosu czyli d+4 (wtedy Di przestanie nią grać) 8).

PS. Uwielbiam płacze ludzi grających topami gdy im je nerfują :D. Z jednej strony szkoda że w Tekkenie tego nie ma, ale ta gra jest na tyle dobra, że w sumie jakoś bardzo patchować jej nie trzeba bo każdym z każdym można coś ugrać.