Autor Wątek: Combo,Juggle  (Przeczytany 6295 razy)

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Combo,Juggle
« dnia: Kwiecień 26, 2011, 12:16:12 »

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 26, 2011, 12:24:59 »
Przekomicznie wygląda ten skok w tył i nagły slide w powietrzu z buciorami na klatę razy piętnaście.

BTW, powinni przy takich ceemkach pasek hypera, czy jak to się w MK nazywa, wyjściowo ustawiać pusty, żeby było wiadomo, po którym ciosie takiego dżagla bijący naładuje bitemu pasek na brejkera.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 26, 2011, 12:36:18 »
ten Kung Lao to przegięcie... Co mi po breakerze... jak znów rzucę mu coś na blok i fruwam.
trzeba się strasznie pilnować

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 26, 2011, 12:37:32 »
Najlepszy sposób obrony przed tak combującym KungPao? Jeśli widzicie teleport, walić od razu uppercuta, Kung nie będzie szybszy z żadnym ciosem po TP :)
No ale trzykrotny j.K, dive kick to i tak przegięcie  :o

Furb

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2451
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kept you waiting, huh?
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: FurbPL
  • Skąd: Wawa
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 26, 2011, 12:45:59 »
Dive Kick potrzebuje jakiegos poteznego recovery. Chyba najbardziej OP postac na chwile obecna.

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 26, 2011, 14:28:03 »
Najprawdopodobniej niedługo wyjdzie jakiś nerfujący patch i będę musiał go zmienić :(

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 26, 2011, 19:18:07 »
Powinni go nerfnąć, zdecydowanie. Kitana też mnie zaczyna przerażać, już ludzie robią chore rzeczy tą postacią.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Punkstyler

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 59
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Punkstyler
  • Skąd: Warszawa
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 26, 2011, 22:49:48 »
Wszystkie combosy robione na Sheevie, która jak wiadomo jest najwyższa. Wie ktoś, czy na niższych postaciach też wchodzą?

Takuma

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 100
  • Płeć: Mężczyzna
  • Galactica phantom!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Varsovia
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 27, 2011, 00:40:37 »
Ten kapelusznik to jakieś porno. O.O

gamer

  • TLT
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 227
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: xTLTx gamerPL
  • PSN ID: Big_Boy1986_PL
  • Skąd: ŁDZ PL/Tilburg NL
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 28, 2011, 14:32:27 »
nie ma chuja we wsi. To prawie jak grać goro kintaro czy shaokahnem na turniejach :/

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 28, 2011, 14:44:25 »
nie ma c***a we wsi. To prawie jak grać goro kintaro czy shaokahnem na turniejach :/

No fajnie jest łykać full combo na zwhiffowanym spinie. Eh, zacznę tu forsować chyba mema - NIE MA IMBY.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 28, 2011, 15:20:49 »
Teraz już nie ma imby - niecałe 30% po gołym spinie to rozsądna opcja, ściana też zredukowana nawet z Xrayem. Dalej jest topem, ale już nie tak gdlk.

Wcześniej ktoś pytał czy jego kombosy wchodza tak samo na normalne postaci - tak, 3x j.K~DK można sadzać na zwykłych ludków.

No i na koniec Kungpao plejerzy - jakie BnB combos teraz stosujecie po nerfie?

Wombat

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 325
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nice Boat
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: znienacka :P
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 28, 2011, 15:42:52 »
Teraz już nie ma imby - niecałe 30% po gołym spinie to rozsądna opcja, ściana też zredukowana nawet z Xrayem. Dalej jest topem, ale już nie tak gdlk.

Wcześniej ktoś pytał czy jego kombosy wchodza tak samo na normalne postaci - tak, 3x j.K~DK można sadzać na zwykłych ludków.

No i na koniec Kungpao plejerzy - jakie BnB combos teraz stosujecie po nerfie?

Easy mode = spin j3~dk, f+3, spin midscreen - nawet jak nie wejdzie jest fajny setup na kolejnego spina/crossupa.
Wall = spin, u+2 j3~dk, j3~dk, 1, 2, 4, 1+3 a jak się czuję pro to zamiast u+2 kolejny j3~dk.

Ogólnie KL pod ścianą jest fajny bo może pofristajlować, a i tak coś tam wejdzie.
« Ostatnia zmiana: Maj 28, 2011, 15:44:45 wysłana przez Wombat »

gamer

  • TLT
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 227
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: xTLTx gamerPL
  • PSN ID: Big_Boy1986_PL
  • Skąd: ŁDZ PL/Tilburg NL
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 29, 2011, 18:53:22 »
jestem ciekaw ile te combo zada damage shao kahnowi goro i kintaro przed poprawką

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Combo,Juggle
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 30, 2011, 13:29:02 »
j.P, 2,1 Spin, Dive Kick, ff 1, ff 2,4~Throw:2
33%, nawet jeśli zrypiemy justfrejma to mamy 30

j.P, 2,1 Spin, Dive Kick, ff 2~ExHat, 1, ff 2,4~Throw:2
41%, zużywamy jeden pasek - i tak to chyba jedyna sytuacja kiedy Kungiem opłaca się pacha na cokolwiek używać (oprócz brejków).

Wall:
j.P, 2,1 Spin, j.K~DK, j.K~DK, j.K~DK, 2~Xray, ff 2,4~Throw:2
56%, można wsadzić 4x j.K~DK (w każdą postać) i od razu walnąć Xa za jedynie 1% więcej, a jest to trudniejsze.