Autor Wątek: Sub-Zero - Combo's & Juggle  (Przeczytany 25344 razy)

gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #30 dnia: Maj 26, 2011, 00:40:12 »
jak robisz to w combo (mimo że i tak nie zalicza) to działa tylko gdy przeciwnik trzyma blok. odpal practice zamroz kulka i napierw ustaw  no block, a potem po zamrozeniu zmien na blok always i zrob b+2 ;]

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #31 dnia: Maj 26, 2011, 01:10:41 »
Ja tam nie widze roznicy. To chyba odimingu zalezy.

gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #32 dnia: Maj 26, 2011, 08:25:46 »
pamiętaj, że b+2 ma wejść jak przecwnik się już rozmrozi, a nie kiedy jest zamrożony ;]

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #33 dnia: Maj 26, 2011, 10:29:24 »
Whatever, i tak wystarczy skakać żeby tego uniknąć :P


gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #34 dnia: Maj 26, 2011, 11:06:51 »
w sumie chyba faktycznie lepiej skakać... bo sub zerem ciężko posadzić jakiegoś kombosa na skaczącego przeciwnika. Chyba, że odpali się Ice beam

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #35 dnia: Maj 26, 2011, 11:42:53 »
Dae: Kukle czasami się nie udało przeskoczyć i ją zamroziło od razu, więc niekoniecznie. Pewnie jest timing na to żeby walnąć i zamrozić.

gaawa: Sub ma najlepszą obronę przed wskakującymi - Clony :) Ogólnie jak ktoś skacze na Ciebie to clone, jak ktoś skacze w drugim kierunku to Slide ew lodowisko. Jak ktoś skacze do góry to rzeczywiście najlepiej tutaj użyć Ice beam. Czyli ogólnie właśnie lepiej NIE skakać (jak się niema jakiegoś teleportu z powietrza, czy ataku przedłużającego lot).

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #36 dnia: Maj 26, 2011, 11:52:45 »
Czyli ogólnie właśnie lepiej NIE skakać (jak się niema jakiegoś teleportu z powietrza, czy ataku przedłużającego lot).

Well said! Gdyby frajerstwo z online to przeczytało... Skacze ci taki jak pchła, a jak go przez caaaaaałą walkę ściągasz AntiAirami to ci jeszcze od spamerów, noobów i lamusów nawyzywa...

Wracając do tematu, nie wiem jak to będzie wyglądało ze skokiem skośnym, bo practice mode w tej grze to porażka.

gaawa

  • Moderator forum
  • Sr. Member
  • *****
  • Wiadomości: 443
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Pruszków/W-wa
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #37 dnia: Maj 26, 2011, 12:17:54 »
ja na razie trzymam się combo z b+2 ;p  chodzi mi o to, że jak przeciwnik widzi, że robisz b+2 i będzie probował skakać, to nawet jak trafisz z b+2 to tylko może wślizg się uda wsadzić.  ew z cancelowac i trafić z jakiegos puncha, ale nie wiem. za dużo już kombinuję xD
Nie wiem ile postaci poza Ermaciem, Sektorem czy raidenem moze kombowac po takich przypadkowych AA nvm xD

prm

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Tomaszów Maz./Łódzkie
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #38 dnia: Czerwiec 10, 2011, 16:24:21 »
Combo 1: 34%
2,2, d,f+3, dash, nj.P, dash, 1, dash, b+1,2, 2,1,2, b,f+4

Combo 2: 38%
b+1,2, d,f+3, dash, nj.P, dash, 1, dash, b+1,2, 2,1,2, b,f+4

Combo 3: 35%
f+3, d,f+3, dash, nj.P, dash, 1, dash, b+1,2, 2,1,2, b,f+4

Combo 4: 37%
b+2, dash, 1, dash, b+1,2, 2,1,2 b,f+4

Combo 5: 41%
fj.P, b+1,2, d,f+3, dash, nj.P, dash, 1, dash, b+1,2, 2,1,2 b,f+4

Combo 6: 53%
fj.P, b+1,2, d,f+3, dash, nj.P, dash, b+1,2, 2,1,4,L2+R2

Combo 7: 33%
b+1,2, d,f+3, 2,1,4, b,f+4
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2011, 16:10:58 wysłana przez prm »

Caracal82

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Polska/Anglia
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #39 dnia: Czerwiec 13, 2011, 17:48:45 »
Ooo bardzo fajne combosy zaraz je wypróbuję. Nie widzę tu jednak jednego który znalazłem gdzieś na innych stronkach a mianowicie:
j.p.,2,2,4,EXdf+3,dash, dash,2,1,2,EXbf+4 daje 40% ale chyba warto za 2 paski na icebeam i enh slide. Mam pytanie jednak w tym piątym combosie co to jest to "fd" zaraz po freezie?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 13, 2011, 17:53:11 wysłana przez Caracal82 »
feel death's cold embrace

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #40 dnia: Czerwiec 14, 2011, 09:35:38 »
Przecież to standardowe combosy, które były już na pierwszej stronie. Z małymi zmianami w postaci pięści po nJP. Prawdę mówiąc wole pomijać tą pięść jednak, bo nie warto palić juggla kosztem 2% dmg. Mam wrażenie że wtedy te combo jest dosyć niestabilne i nie na każdą sytuacje. Czasem ktoś odleci o kawałek za daleko żeby przydashować odpowiednio blisko i jest dupa.

prm

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 110
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Skąd: Tomaszów Maz./Łódzkie
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #41 dnia: Czerwiec 14, 2011, 16:10:16 »
Drantzell zgodzę się z Tobą. Tych kombosów raczej nie używa się w walce(łatwo zepsuć przy punch'ach,ale bez piąstek wchodzi miodzio),po prostu spłodziłem je w practice. Caracal "fd" to jest front dash,tak jakoś mi się napisało,zaraz poprawię. Btw. nie wszystkie te comba były na pierwszej stronie,chyba że czytaliśmy zupełnie inną stronę :P
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 14, 2011, 16:39:07 wysłana przez prm »

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #42 dnia: Lipiec 16, 2011, 15:13:01 »
Nie da sie wyskoczyc z B+2 dobrze timingowanego, nawet jezeli sie wyskoczy w polowie to hit wejdzie a postac bedzie wysoko co tylko ulatwia zadanie.

Jako antiair po np tele scorpiona, polecam F+4 freeze JP 214 slide ( 31% ) oczywiscie f+4 trzeba ztimingowac zeby uderzyc go w momencie jak upada na ziemie po tym rollu w powietrzu.

Ciekawe rozwiazanie w cornerze to 22freeze,NJP,NJP,NJP,Ex Ice puddle, NJP, NJP,B12,214

oczywiscie w cornerze nie konczymy combosow wslizgiem, chyba ze widzimy ze zabijhemy przeciwnika

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #43 dnia: Lipiec 18, 2011, 14:40:41 »
http://www.youtube.com/watch?v=7NL8RaihwGU&feature=feedu

57% za 1 pasek, lepiej niz z Xrayem :)
tego B+2 jak jest dobry timing nie da sie uniknac nawet nic nie klikajac. Ciekawe i praktyczne kombo, polecam

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #44 dnia: Lipiec 18, 2011, 15:04:29 »
Z tym że problem jest właśnie w timingu tego B+2. Trudno to wyczuć. No i albo mi się wydaję, albo można przed tym uskoczyć w górę.