Autor Wątek: Sub-Zero - Combo's & Juggle  (Przeczytany 25343 razy)

Drantzell

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 279
  • Łopin-DA! Kimotai!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: Drantzell
  • PSN ID: Drantzell
  • Skąd: Gdansk
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #120 dnia: Sierpień 28, 2011, 07:29:57 »
Do póki nie zrobi spina :P Albo dwóch spinów :P Albo trzech :P

Może rzeczywiście będzie średnio opłacalny trade za pasek, ale jednak dla Kunga to będzie często odczytane jako trade przegrany, i przestanie rzucać czapkę. Tak czy inaczej jeśli mowa o przejeżdżaniu pod duckable projectilami, to tutaj żadnego trade'a nie powinno być. W tej chwili jak się jedzie pod np. linką scorpiona (w niektórych momentach chyba tylko), pistoletem strykera itp. to nie dostajemy żadnego dmgu na trejdzie.

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #121 dnia: Sierpień 28, 2011, 13:50:33 »
Do póki nie zrobi spina :P Albo dwóch spinów :P Albo trzech :P

Może rzeczywiście będzie średnio opłacalny trade za pasek, ale jednak dla Kunga to będzie często odczytane jako trade przegrany, i przestanie rzucać czapkę. Tak czy inaczej jeśli mowa o przejeżdżaniu pod duckable projectilami, to tutaj żadnego trade'a nie powinno być. W tej chwili jak się jedzie pod np. linką scorpiona (w niektórych momentach chyba tylko), pistoletem strykera itp. to nie dostajemy żadnego dmgu na trejdzie.

z tego co pamietam to mozna jezdzic pod:
knife kano, reptile ten kwas, spear scorpa, pistolet strykera, z blisko pod sektora rakietami i kitany wachlarzami mozna czesto, kratosa strzaly

na pewno pod czyms jeszcze ale zapomnialem xd

OnizukaPM

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 294
    • Zobacz profil
  • PSN ID: OnizukaPM
Odp: Sub-Zero - Combo's & Juggle
« Odpowiedź #122 dnia: Sierpień 28, 2011, 16:56:50 »
Ciekawy corner setup

212,clone dash throw, przeciwnik zostanie zamrozony a nas odrzuci ale mamy czas na wlozenie juggle

trzeba zrobic ten throw w odpowiedniej odleglosci zeby zadzialalo