Autor Wątek: Devil May Cry  (Przeczytany 20229 razy)

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #30 dnia: Czerwiec 07, 2012, 10:54:24 »

Gargooletz

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1400
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tworzę scenę
    • Zobacz profil
  • Gamertag: Gargooletz
  • PSN ID: Gargooletz
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Steam ID: Gargooletz
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #31 dnia: Czerwiec 07, 2012, 11:56:40 »
No ja też mam nadzieję, że pomimo wkurzającego głównego bohatera, obkrojonego framerateu, uproszczonego systemu, niepotrzebnych komentarzy społeczno-politycznych w fabule i braku dobrych gier w dorobku Ninja Theory nowe dmc będzie zajebiste  :kappa:

Oxva

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 473
  • Płeć: Mężczyzna
  • Welcome to the family son
    • Zobacz profil
    • Email
  • Nintendo ID: Oxvasan
  • PSN ID: Oxvasan
  • Skąd: Legnica
  • Steam ID: Oxva
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #32 dnia: Czerwiec 07, 2012, 20:48:18 »
Cytuj
W ogóle wiecie ze Oxva miał kiedyś długie włosy i nie wyglądał jak white trash prosto z getta, który zabije cie za fajkę?

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #33 dnia: Czerwiec 07, 2012, 21:09:03 »
Trzymaj LT dla kosy (lekkie ataki), RT dla Topora (silne ataki), miecz jest wyważony.

Skąd ja to znam :kappa:

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 12, 2012, 20:17:09 »

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 12, 2012, 21:04:24 »
Raczej

GEEEEETTTTTT RAAAAAPPEEEEE(D)  :pogchamp: :pogchamp: :pogchamp:

Rozpierd$la mnie, gdy zapowiadają DLC zanim gra się nawet ukarze. Mogli by chociaż stwarzać ok pozory i zacząć to po premierze reklamować "bo właśnie wpadliśmy na taki fajny pomysł!".

Teraz to wygląda bardziej jak "Wycięliśmy to z gry i zapłacicie za to dodatkowo hahahaha!".

Eat shit Capcom...
"Don't f%ck with a witch"

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 12, 2012, 21:23:27 »
Wyluzuj Grave. DLC to jest przyszłość rynku i najlepsze, co 7 generacja ze sobą przywiozła. Jak się nie zgadzasz, to masz nostalgiczne gogle i trzeba Ci je operacyjnie zdjąć.
Moje pięści krwawią śmiercią!

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 12, 2012, 21:32:36 »
Zależy, wiesz?

DLC a'la Shivering Isles do Obka jest ok.
DLC na godzinę do 99% gier nie jest ok.
"Don't f%ck with a witch"

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 12, 2012, 21:48:27 »
DLC ogłaszane trailerem przed premierą to capcom level retarded.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Wacho_VHO

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 907
  • Płeć: Mężczyzna
  • -Team Individualists-
    • Zobacz profil
    • Backdash
    • Email
  • CFN: Satsui_No_Wacho
  • Gamertag: PL Balrog I
  • PSN ID: ice0age-w-
  • Skąd: Poznań
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 12, 2012, 21:50:54 »
Teraz pytanie, czy to będzie na płycie w momencie premiery gry:D
« Ostatnia zmiana: Listopad 12, 2012, 22:26:41 wysłana przez Wacho_VHO »

B.T.Grave

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
  • In God We Trust
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Poland
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 12, 2012, 23:50:16 »
Będzie jak z versusem w RE5, będzie 100-iluśtam kb klucz za 800MSP i content na płycie.

Jak to Hiryu napisał - Capcom style;].
"Don't f%ck with a witch"

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 19, 2012, 00:35:41 »
Ostatnio doszedłem do wniosku że mogliby to przerobić na grę spod szyldu Bleach i nawet by im to na lepsze wyszło xD Taka luźna kmina o nowym tworze Ninja Theory ;)
"Sua Sponte"

nerobianco

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 509
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • CFN: Nerobianco
  • PSN ID: nerobianco123
  • Skąd: Zambrów/Białystok
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 21, 2012, 16:40:15 »
Gdyby ta gra miała tytuł "Ninja theory makes a slasher no different than Dante's Inferno or Heavenly Sword" to wszystko byłoby spoko.
Tutaj jednak pod nazwą DMC dostajemy "trójkąt, trójkąt i do przodu"
Teraz wyjaśnię ...
Kończę kolejny raz demo na Son of Sparda ( najtrudniejszy dostępny tryb w demie ) i po ograniu się na przeciwników robię z nimi co chcę. Bolą mnie niesamowicie ograniczone możliwości, fakt mamy do dyspozycji 3 bronie ale to jak z nich korzystamy jest już bardzo dziwne.
Rebellion powiedzmy że działa "po staremu" ( jump cancel, stinger) ale Arbiter ( topór ) i Osiris ( kosa ) to nic innego jak kalka z Heavenly Sword, nawet sterowanie jest takie samo ...
Pod L2 mamy Osiris, kosę która zadaje obrażenia obszarowe pozwala otworzyć "niebieskie" przejścia i jako jedyna potrafi zranić "niebieskich" przeciwników. Jej dodatkowym atutem jest możliwość przyciągnięcia oponenta który znajduje się pod nami i wciągnięcie go w nasze aerial combo. Arbiter natomiast to wielki topór który rani "czerwonych" przeciwników a do tego przy uderzeniu w ziemię wysyła w górę wszystkich oponentów znajdujących się blisko gracza.  Na ziemi każda z broni zachowuje się mniej więcej tak samo, brak lock ona bardzo ogranicza liczbę ruchów do tylko i wyłącznie rytmicznego wciskania klawisza odpowiadającego za atak ( domyślnie trójkąt dla PS3 ) jeżeli wciśniemy kółko to wysyłamy oponentów w górę, nieważne jaką mamy broń efekt jest ten sam, tylko animacje inne, w górze natomiast jesteśmy praktycznie zdani na Osiris i Rebellion, wspomnianym toporem ( Arbiter ) możemy JEDYNIE rzucić odpychając przeciwnika lub tak jak pozostałym orężem spaść na ziemię z przeciwnikiem. O "flashy" combo ciągnącym się przez kilka minut możemy zapomnieć bo tylko Rebellion posiada jump cancel który bez lock ona działa jak chce.
W skrócie walka wygląda tak
trójkąt trójkąt trójkąt, kółko ok lecimy w górę, trójkąt trójkąt trójkąt, przyciągnięcie, trójkąt trójkąt trójkąt + SLOŁ MOŁSZYN powtarzać w nieskończoność. Możemy również przyciągnąć się DO przeciwnika i przeciwnika przyciągnąć DO NAS. Odmiennych stylów walki tutaj nie uświadczymy. Walka z bossem to również jakaś kpina, wystarczy stać z prawej strony i okładać toporem, w odpowiedniej chwili przeskoczyć na inną platformę i powtórzyć cały proces trzy razy.
To jest Heavenly Sword w innej szacie graficznej i pod inną nazwą, dla mnie HS to żałosny slasher z piękną grafiką i ciekawą historią ale niczym więcej.

Swoją drogą wiem że to demo i dużo może ulec poprawie ale ... ta gra ma tak nie stabilny framerate że miejscami zastanawiałem się jak oni to zrobili ... scenki na silniku gry to 15-20 klatek ...a


W skrócie ... to może być dobra gra, pod bardzo złą nazwą.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 21, 2012, 18:04:38 »
muszę zapytać, bo mnie to serio ciekawi: znasz jakąś grę, dla której wypuszczono demo i w wersji sklepowej poprawiono coś więcej niż framerate/loadingi?
Moje pięści krwawią śmiercią!

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Devil May Cry
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 21, 2012, 18:10:43 »
Mortal Kombat :plaza: