Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - lisaros

Strony: [1]
1
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Turnieje na konwentach
« dnia: Lipiec 06, 2012, 06:47:59  »
Ja się zastanawiam, może się wybiorę. Tylko widzę, że rezerwacje się już skończyły, co prawda na forum jest napisane, że będzie możliwość zakupu wejściówki 3-dniowej na miejscu. Mam nadzieję, że tak będzie, bo kupowanie wejściówek jednodniowych mi się nie uśmiecha (nie wspominając o braku noclegu).

2
Offtopic / Odp: Zgrywanie z PS3 na kompa
« dnia: Maj 28, 2012, 13:20:22  »

-----------------------
GAME CAPTURE HD. Genialne urzadzenie, stworzone z mysla dla gameplay-geekow-hd :). Posiada wszytko co powinno posiadac takie urzadzenie, nie znalazlem wad. Dodatkowo jest relatywnie tanie! Udalo mi sie sciagnac kilk sztuk, rozeszly sie w 2 dni. Obecnie mamy troche drozsze z innego zrodla, ale niebawem nowa dostawa, cena ok. 450zl brutto.
http://icomp.pl/produkty.php?sid=konsole-330

Zalety, ktore tworza idealne urzadzonko:
- nie wymaga komputera (!) - ma wbudowany system, ktorego OSD wyswietla sie na TV ma ktorym sie gra
- prosta obsluga - 1 przyciskiem klikamy record/stop
- posiada pilot, wiec nagrywanie/stop mozemy robic z daleka, nie przeszkadzajac graczom
- posiada wbudowany rozgaleznik component oraz wszystkie potrzebne kable: podlaczamy PS3/X360/Wii do urzadzenia oraz od razu pod TV
- posiada tryb real-time: przalacza sie wtedy w tryb bezlagowy (testowane, dziala idealnie) - w tym trybie dziala tylko nagrywanie/stop, OSD jet wylaczane
- mozna podlaczyc dowolna pamiec masowa do nagrywania: pendrive, dysk 2.5 itd. Dysk 2.5 160Gb to jakies 15 godzin nagrywania
- na OSD na TV mozna przegladac nagrane filmy, kasowac itp
- mozna tez robic screenshoty
- filmy sa praktycznie gotowe do wrzucenia na youtube, bez potrzeby obrobki
- mozemy nagrywac realtime gameplay (koniec z bawieniem sie w replaye)

Jak rozumiem, ten Game Capture HD pozwala zgrywać materiały nie tylko z konsol, ale też z każdego innego urządzenia podłączonego przez component (np. dekodera)? Chciałem się upewnić :)

3
SOULCALIBUR V / Odp: SoulCalibur V System FAQ
« dnia: Luty 22, 2012, 22:13:35  »
Według poradnika - gdy pasek jest mniejszy niż 10%, to słabsze uderzenia (20 i mniej) zadają połowę obrażeń.

4
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Luty 06, 2012, 09:21:24  »
chociaz wcale nie gram jakos super to powiem tylko, ze tira ma dosc malo intuicyjny input w porownaniu z sc4... jak gram innymi postaciami to jakos to ma wiecej sensu niz u niej :( i wkurza mnie to, ze zabrali duzo ciosow 8wr, to naprawde nie bylo az tak skomplikowane... tak samo A+K, jaki jest problem w uzyciu takiej kombinacji? :(

Rzeczywiście Tirą gra się mało intuicyjnie, ma pozmieniane niektóre ciosy i trzeba się do niej przyzwyczaić. Natomiast przesiadka na nowego Astarotha wyszła całkiem płynnie :) Przy okazji - w liście ciosów Tiry nie zauważyłem jednego - (gloomy) 44B - fajny "wślizg" ;) Więc może inne postacie też tak mają? Hiisi Barpque nie zabiera teraz energii, a Grim Reaper dodaje dużo więcej niż w SC4, więc teoretycznie powinno być lepiej, jednak nie mogę się do niej przyzwyczaić. Gorzej mi tez idzie przez to, że JG mi nie wychodzą :(

btw pewnie was to kompletnie nie interesuje, ale pokazuje jak na chama chca przedluzyc zywotnosc SP w tej grze - zeby odblokowac wszystkie fizyczne elementy do Creation (ktore jest i tak skierowane glownie do casualowych graczy) trzeba wylevelowac do 53lv. zeby odblokowac wszystko w grze trzeba miec 99lv. co to jest, koreanski mmorpg?

Rzeczywiście to sztuczne wydłużanie czasu gry, ale dla mnie to akurat dobra rzecz - expa potrzebnego do levelowania dostaje się praktycznie chyba za każdą wygraną walkę (także online), więc nawet po kilkudziesięciu godzinach gry zawsze można coś nowego odkryć.

 

5
SOULCALIBUR V / Odp: Just Guard
« dnia: Luty 05, 2012, 09:23:42  »
Sorki, nie bardzo rozeznaję się w tych wszystkich systemowych "zagwozdkach", "krótki input" oznacza po prostu szybkie wciśnięcie przycisku? :) W którym momencie dokładnie?

6
SOULCALIBUR V / Odp: Just Guard
« dnia: Luty 05, 2012, 07:42:50  »
Mam prośbę, mógłby ktoś wytłumaczyć jak dokładnie wykonuje się ten JG? Trzymamy blok, puszczamy i ponownie wciskamy w momencie gdy cios ma trafić, czy trochę wcześniej?

7
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Styczeń 18, 2012, 09:31:36  »

Powiedzcie mi jak żółtym trzeba być zjebem żeby wjebać ciosy postaci którą każdy chciał w skina postaci której nikt nie chce.

Opanuj się człowieku...

8
SOULCALIBUR V / Odp: SoulCalibur V - edycja kolekcjonerska
« dnia: Styczeń 12, 2012, 12:19:12  »
Odpowiedź od muve.pl:

"Do zamówień przedpremierowych gry Soul Calibur V w werji podstawowej oraz w
edycji kolekcjonerskiej będzie dodawane DLC (dodatkowa zawartość do
ściągnięcia) zawierająca bonusową postać Lorda Geo Dampierre'a."

9
SOULCALIBUR V / Odp: SoulCalibu V - edycja kolekcjonerska
« dnia: Styczeń 05, 2012, 17:19:54  »
Ktoś wie, czy Danpierre też będzie dodawany do preorderów kolekcjonerki?

10
SOULCALIBUR V / Odp: SoulCalibu V - edycja kolekcjonerska
« dnia: Styczeń 05, 2012, 17:12:11  »
W sklepie muve.pl pojawiła się kolekcjonerka za 329.99 zł + wysyłka. Wychodzi trochę taniej... Chętnie bym zobaczył jakiś unboxing tej wersji, zdjęcie niewiele mówi.

11
SOULCALIBUR V / Odp: SoulCalibu V - edycja kolekcjonerska
« dnia: Styczeń 03, 2012, 18:04:13  »
Chciałem się skusić na wersję kolekcjonerską, ale cena odstrasza... Tym bardziej, że nie widzę w tej wersji czegoś, co by uzasadniało tak wysoką kwotę (żadnych figurek, dodatkowych elementów, kilku płytowych soundtracków, artbooków w dużym formacie itp.). Mam nadzieję, że te dodatkowe zbroje i Dampierre (fajnie się nada do żeńskich customów ;) będą dostępne w przystępnej cenie jako DLC.

Strony: [1]