Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - subtag

Strony: [1]
1
Turnieje, zloty, spotkania / Legalność organizowania Turniejów w Polsce
« dnia: Listopad 14, 2013, 13:10:15  »
Temat głównie do organizatorów,
czy mieliście kiedyś problem z prawem odnośnie organizowania turnieju?

Z tego co mi wiadomo to oficjalnie organizowanie turnieju w jakąkolwiek grę jest nielegalne,
chyba że ma się odpowiednią zgodę od wydawcy/producenta.

licencja zezwalająca na komercyjny użytek - w przypadku turniejów w wpisowym, lub imprez z biletami na których znajdują się turnieje.

Inaczej, jeśli udział jest całkowicie bezpłatny to podlega to pod paragraf o ochronie praw autorskich.
Zapomniałem dokładnie który, bo temat przerabiałem ponad rok temu, a teraz wrócił jak bumerang.

Więc jak to jest z legalnością organizowania turniejów w gry na konsole?

2
Jun Kazama / JUN jest słaba!!
« dnia: Wrzesień 20, 2012, 11:26:42  »
temat luźny do narzekania na JUN.
(jako że narzekanie to sport narodowy Polaków)

wypowiedzi w stylu: "tego czego jej brakuje w porównaniu do innych postaci"

po 1 - brak prostego zwyklego juggle startera (głupie d/p+2, gp+4)
po 2 - brak podcinki wywalającej (na KD)

t+1:2 to nie podcinka, a cios na low z JF

temat nie ma na zadanie sprzeczanie sie że Ona to ma, a zwykłe... brakuje jej w porównaniu do...
czyli jak jest słaba w porównaniu do wiekszości postaci czy też właściwości ciosów

3
Jun Kazama / pierwszy temat
« dnia: Wrzesień 16, 2012, 10:37:57  »
NC-ki
d/p+2,2
d/t+1,2
t+2,1
t+4,2
p,p+2,2
ws+1,4
ws+1,3


cNCki
d+4,4
d/t+1,4



3 pozycje:

I) izumo (IZU) p+1+2
~1,4
~1,2 - bouncer
~2 - jugle starter
~3 - jugle starter
~1+2 - bouncer
~4,1 - podcinka
~3+4 - jugle starter
~1+4_2+3 - rzucik

II) genjitsu (GEN) t+1+2
warto napisać że GRN ma auto low parry, oraz aouto rewersal na rzuty,

wiec dobre jeśli się spodziewamy choćby d+1.

~1 (na low)
~2
~3 - bouncer

III) SS (traktuje jako pozycja)
~2 - mid
~4 - mid - bouncer

ciosy po których można przejsc:
1,2 ~p+1+2_t+1+2_SSup_SSdown
1+4 ~p+1+2_t+1+2_SSup_SSdown
p+4 ~p+1+2_t+1+2_SSup_SSdown
t+2,1 ~p+1+2_t+1+2_SSup_SSdown

bede więcej tu pisał :) dajcie mi tylko chwile wolna od pracy ;)

g/p+3 na CH daje efekt jak u asuki, czyli robimy d/t+4.... i jazda.
d+3+4 - pierwszy na low, drugi na mid

d,d/p+2 na CH daje gwarantowane, g/p+4,3 (B!)...


juggle - takie banalne na początek:

p+2, g/p+3, 1+4, t+2,1~p+1+2(B!), p,p+2,2 -(76dmg)
ch d+3+4, t+2,1~p+1+2 (izu) 1+2(B!), t+2,1~p+1+2 (izu) 1+2 -(77dmg)

Strony: [1]