Autor Wątek: SSF4 dyskusja ogólna  (Przeczytany 486183 razy)

Kot

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 935
  • Płeć: Mężczyzna
  • no-life 4life
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Nekonushi
  • Skąd: Warszawa
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2250 dnia: Grudzień 13, 2011, 14:43:05 »
Ale ten change log jest chyba oficjalny?
smh tbh fam

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2251 dnia: Grudzień 13, 2011, 14:51:12 »
Tak
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2252 dnia: Grudzień 13, 2011, 15:30:31 »
jest ae 2012

w skrocie , yun i yang zepsuci , yang nawet bardzo

fei dalej daje rade

seth najlepsza postacia w grze

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2253 dnia: Grudzień 13, 2011, 16:29:26 »
jest ae 2012

w skrocie , yun i yang zepsuci , yang nawet bardzo

fei dalej daje rade

seth najlepsza postacia w grze

Akceptowalne.
Może JAKIŚ Seth player coś więcej napisać, czemu top?
Moje pięści krwawią śmiercią!

maddest

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 737
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2254 dnia: Grudzień 13, 2011, 16:39:54 »
juz w ae byl jedna z najlepszych postaci , ale mial sporo zlych matchupow

w 2012 wszystkie jego zle matchupy ulegly znacznemu polepszeniu a jednoczesnie te postacie zostaly znerfione mocno (fei , yun , yang , viper) dodatkowo z top postaciami w 2012 (sagat , akuma , ken , zangief etc.) ma matchup na swoja przewage lub rowny (seth sagat 6-4 , seth zangief 7-3 , akuma seth 5-5) , podsumowujac w 2012 nie zmienili mu nic , ma moze jeden matchup w ktorym nie jest rowny lub nie ma przewagi , dostal tez bardzo przydatnego buffa - akcje ktore mial character specific w AE (np s.mp , s.hp xx srk, i inne przydatne setupy/resety) mozna teraz stosowac na WSZYSTKICH postaciach przez co jego wortex i pressing jest duzo bardziej cheap i ogolnie zadaje wiekszy dmg.

also

Kazunoko Seth || Iyo Ibuki: 4-0
Kazunoko Seth || Iyo Ibuki: 15-4 (Match 2)
Kazunoko Seth || Iyo Ibuki: 8-4 (Match 3)
Kazunoko Seth || Mago Sagat: 5-1
Kazunoko Seth || Mago Sagat: 6-2 (Match 2)
Kazunoko Seth || Mago Sagat: 5-2 (Match 3)
Kazunoko Seth || Fuudo Fei Long: 5-1
Kazunoko Seth || Fuudo Fei Long: 6-2 (Match 2)
Daigo Ryu || Kazunoko Seth: 6-11
Daigo Ryu || Kazunoko Seth: 16-8 (Match 2)
Daigo Ryu || Kazunoko Seth: 12-8 (Match 3)
Daigo Ryu || Kazunoko Seth: 7-7 (Match 4)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 13, 2011, 19:50:48 wysłana przez maddest »

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2255 dnia: Grudzień 13, 2011, 20:13:26 »
Yooo dat new Rufus/Viper tech? Shit looks tight as fuck.

rifi28

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Rifi2814
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2256 dnia: Grudzień 13, 2011, 21:52:07 »
Yun nie jest zepsuty! Bardziej Yang! Yun jest nadal solidny. ^.^

CalopS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: CalopS-PL
  • Skąd: B�dzin
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2257 dnia: Grudzień 16, 2011, 17:13:31 »
powie mi ktos jak linkowac chargowane speciale przykladowo po 4 piastkach na low, bo jesli robie 2 ciosy na low to charge juz nie wchodzi o co kaman, rifi mowil o jakims plikingu wytlumaczy to ktos?
>> Don't Hate Player's, Hate The Game <<

rifi28

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 293
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Rifi2814
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2258 dnia: Grudzień 16, 2011, 18:17:45 »
Mówilem o plinkowaniu, bo nie wiedzialem o co dokladnie chodzi. xD
I chyba nadal nie do konca wiem. xD

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2259 dnia: Grudzień 16, 2011, 18:27:45 »
Tu nie chodzi o chargowane speciale tylko o restrykcje combosów w tej grze. Nie można scancelować w speciala normalnego ciosu, który sam został scancelowany (w tym przypadku z innego lekkiego ciosu). Robiąc np. c.lp, c.lp xx headbutt ostatniego jaba musisz zlinkować (innymi słowy nie mashować ;p). Trudność tego zależy od postaci, u takiego guile'a czy rufusa link dwóch jabów jest na 1 frame.

CalopS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: CalopS-PL
  • Skąd: B�dzin
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2260 dnia: Grudzień 16, 2011, 21:49:02 »
To jeszcze ujdzie tylko chodzi mi o to przykladowo o vegi jest combo 4xc.lp ex barcelona ktora niechce wejsc postac po prostu skacze a po 2lp wchodzi bez problemu, tak samo jesli robie 3 hity na low to za cholere niemoge przjesc w qcf postac normalnie robi cios ze stania, czy ja po prostu jestem uposledzony manualnie O.o
>> Don't Hate Player's, Hate The Game <<

VanDarkholme

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 905
  • Ciężarówka z nocnego hełmu
    • Zobacz profil
    • Email
  • Gamertag: 康海龍
  • Skąd: Poznań/Olsztyn
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2261 dnia: Grudzień 16, 2011, 22:02:38 »
Miałem ten sam problem i nie wiem czy nie chodziło po prostu o to, ze to cancel wiec trzeba zrobic prawie ze natychmiastowo. Choc ja sie nie znam bo dotknalem tej gry max 5 h
"Są Ci co są pro i są Ci co tworzą scenę"
"That's why you try to measure gambling by the numbers you shit out of your head."

Barabasz

  • Gość
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2262 dnia: Grudzień 17, 2011, 06:36:04 »
k**wa, napiszcie mu po prostu co to jest linkowanie to zrozumie dlaczego mu to nie wychodzi. Ja tyle tłumaczyłem na ekstremie, że mi się już nie chce...

CalopS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: CalopS-PL
  • Skąd: B�dzin
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2263 dnia: Grudzień 17, 2011, 21:58:44 »
Własnie krw napiszcie mi krotko i zrozumiale bo to moja pierwsza stycznosc z ssf4
>> Don't Hate Player's, Hate The Game <<

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« Odpowiedź #2264 dnia: Grudzień 19, 2011, 15:37:39 »
Własnie krw napiszcie mi krotko i zrozumiale bo to moja pierwsza stycznosc z ssf4
Jak przeczytałeś to http://backdash.pl/forum/index.php?topic=350.0 i to http://backdash.pl/forum/index.php?topic=720.0
i nadal nic nie rozumiesz to wytłumaczę najprościej jak potrafię definicję linka
Każdy cios zajmuje jakąś określoną przez system lukę czasową, przyjmuje się że trwa to ileś tam klatek, dla przykłady dajmy na to że 10 klatek. Na ten czas składają się trzy fazy - startup, active i recovery. Gdy cios trafia lub jest zablokowany to przeciwnik znajduje się w specyficznym stanie, zależnym od zadanego ciosu, który też trwa jakiś tam czas zależny od tego czy przyjął go na klatę czy też zablokował, dla przykładu 11 klatek. Czyli chcąc wykonać link po pierwszym ciosie następny - tutaj uderzenie w przycisk - musisz wykonać dokładnie 10 klatek po pierwszym itd. Gdy się spóźnisz o tę jedną klatkę to przeciwnik może go zablokować lub co gorsza wyprowadzić swój - czyli kupa - a tego nie chcemy, gdy zrobisz to za wcześnie to nic nie wyjdzie bo się jeszcze pierwszy nie skończył i finał identyczny - tak zgadłeś - też kupa.

Wiadomo że nikt nie jest idealny (przepraszam jeśli obraziłem kogoś nawet siebie ;D ) i nie zawsze da się wstrzelić w tę jedną klatkę, dlatego stosuje się metodę plinkowania, najlepiej zaobserwujesz to w treningu z włączonym zobrazowaniem wciskanych przycisków. Masz trzy przyciski na "P"ięść i trzy na "K"op. Gra jest tak skonstruowana że w przypadku wciśnięcia dwóch lub więcej P lub K (możesz też kombinować z nimi wzajemnie) zawsze wybierze ten najmocniejszy. Ale też ma inną funkcję. Wciskając i trzymając w pierwszej klatce LP w drugiej dodajesz MP a w trzeciej klatce HP i puszczasz wszystkie, na ekranie będziesz miał to zobrazowane jako:
3-LP+MP+HP
2-LP+MP
1-LP
Daje ci to zwiększoną o 3 klatki szansę trafienia w tę jedną, jaka potrzebna była aby ten 10 klatkowy link wyszedł, bo możesz ten plinking wykonać od 8,9,czy 10 klatki po zadaniu ciosu i trafisz. Oczywiście to jest przykład i nie licz że każdy cios się da zlinkować z innym. Tutaj musisz przeszkolić się we wspomnianych fazach i parametrach ciosów, lub po prostu samemu kombinować w treningu.

PS
http://backdash.pl/forum/index.php?topic=210.0
« Ostatnia zmiana: Grudzień 20, 2011, 06:40:51 wysłana przez wilku »
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true