Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - nerobianco

Strony: 1 [2] 3
16
Mam jeden slot, za 100 zł
Postaci DLC kupione.

17
Pozostałe / Nowy projekt Namco - Rise of Incarnates
« dnia: Kwiecień 22, 2014, 13:30:31  »
Free to play, PC
Z opisu pod filmem:
Forged by creators of the Tekken and SoulCalibur franchises, Rise of Incarnates unleashes unfettered 3D combat upon the PC. In this shattered landscape, Incarnates team up for 2v2 battles within famous cities that have been realistically recreated as they
vie to determine the fate of the world. Run and fly through true 3D environments as Incarnates awaken untold powers - Ares, Lilith, Mephistopheles, Grim Reaper, and more await your command.
https://www.youtube.com/watch?v=lksRP845A9M

18
Podlaski Festiwal Anime
[/b]

Zapowiedź
https://www.youtube.com/watch?v=u8Nn_5Gsy5g

Uniwersalne zasady
1. Każdy ma możliwość podłączenia własnego kontrolera.
2. Przed walką następuje konfiguracja klawiszy i button check.
3. W przypadku braku porozumienia między uczestnikami co do preferowanej strony gry, decyduje rzut monetą w wykonaniu prowadzącego.
4. Wciśnięcie pauzy podczas meczu jest równoznaczne z utratą aktualnie rozgrywanej rundy, a kolejne aktualnie rozgrywanego meczu.
5. Przegrany ma prawo do zmiany postaci oraz areny w kolejnym meczu, w pierwszym meczu arena wybierana jest losowo.

Zasady TTT2
Faza grupowa
1 Tryb gry: TAG 2v2
2 Gramy 3 rundy, do 2 wygranych meczy.
3 Energia: 100%
4 Czas rundy: 80s
Double Elimination
1 Tryb gry: TAG 2v2
2 Gramy 3 rundy, do 2 wygranych meczy.
3 Energia: 100%
4 Czas rundy: 80s
Finał
1 Tryb gry: TAG 2v2
2 Gramy 3 rundy, do 3 wygranych meczy.
3 Energia: 100%
4 Czas rundy: 80s

Zasady Ultra Street Fighter IV
Faza grupowa
Gramy 2 rundy, do 2 wygranych meczy.
 Energia: 100%
Czas rundy: 99s
Double Elimination
Gramy 2 rundy, do 2 wygranych meczy.
 Energia: 100%
Czas rundy: 99s

Finał
Gramy 2 rundy, do 3 wygranych meczy.
 Energia: 100%
Czas rundy: 99s


Nagrody
USF4
1.Wiedźmin Edycja Kolekcjonerska + pakiet mobilnego internetu na kartę 500 mb
2. Gra na PC + Pendrive 8 gb
3. Gra na PC + jedna z trzech talii kart Magic The Gathering
Tekken Tag Tournament 2
1. Warhammer Dawn of War  Złota Edycja ( gra + wszystkie dodatki ) + pakiet mobilnego internetu na kartę 500 mb
2. Gra na PC + Pendrive 8 gb
3. Gra na PC + jedna z trzech talii kart Magic The Gathering

Zdjęcie nagród

W powiększeniu
http://i.imgur.com/KASGtyV.jpg

PS
Przed każdym turniejem poprowadzę prelekcję dotyczącą gry w którą będzie turniej. Opowiem trochę o historii serii, systemie, wymienię czołowych graczy, pokażę jakieś fajne mecze oraz w dużym skrócie postaram się wprowadzić do świata bijatyk, wspomnę jak to wygląda w naszym kraju i zachęcę do wzięcia udziału w turnieju.
Zapraszam!

19
Nina Williams / Nina Williams - kompendium wiedzy
« dnia: Październik 12, 2013, 21:44:40  »
Time to die.

 
Nina Williams


Zacznijmy od informacji podstawowych

Źródło : Tekken Zaibatsu + kilka zdań od siebie, nie będę silił się na odkrywanie Niny od nowa, znacznie lepsi niż ja napisali sporo tekstu na jej temat.
Wrzucam też na backdash.

Kogo oglądać ?
Galen - US
Nevan - PL
Rafimaru - PL
NoStress_PL
Only_Practice - KOR

Karanie
i10
1,2 [22 dmg i zostajesz z +5]
1,4 [29 dmg i zostajesz z -6]

i11
4 [20 dmg i zostajesz z +8 ] na CH daje combo -

i12
b+2,2 [34 dmg i zostajesz z +2]

i13
d/f+1 [17 dmg i zostajesz z +5]
d/f+1,2 [30 dmg i zostajesz z +2]

i14
d/f+3,2 [33 dmg i zostajesz z +2]
d/f+3,4 [45 dmg i zostajesz z +7]
f+3 [39 dmg daje KD/Wall Splat]
d/f+3,f+4 [37 dmg daje KD/Wall Splat]
3,4 [44 dmg daje KD/Wall Splat]

i15
d/f+2 [wybitka]

i16
b+1+4 [wybitka - możliwy tag buffer]

i18
u/f+2,1 B! [wybitka]
b+3,4 [48 dmg daje KD/Wall Splat]

Kary z FC/WS
i10
FC d+1 [6 dmg i zostajesz z +6]

i11
WS4 [20 dmg i zostajesz z +7]

i12
FC d+4 [13 dmg i zostajesz z -4]

i13
WS1 [18 dmg i zostajesz z +5]
WS1,1+2 [43 dmg dostajesz KD/Wall Splat]

i15
WS2 [wybitka - możliwy tag buffer ; żałosny zasięg, rzeczy takie jak Snake Edge albo db+3 Armor Kinga mogą ujść płazem z pewnych odległości]

i18
u/f+2,1 B! [wybitka]

i26
u/f+1 [wybitka]

Czym karać whiffy ?
QCF1 [wybitka - możliwy tag buffer]

b+1+4 [wybitka - możliwy tag buffer]

d/b+3+4 [wybitka - możliwy tag buffer]

Pokes
1,2- h,h natural combo, nie można kucnąć pod 2 jeżeli 1 trafi ( jail). Możemy opóźnić 2 ale wtedy pod 2 można już kucnąć ( doesn't jail ). Jeden z głównych poke'ów

d/f+1,2- m,h natural combo i znowu całość wchodzi, nie można kucnąć. Nie oszukujmy się, tego trzeba nadużywać. Trackuje w lewo ( dzięki Nevan )

f+2-  Bezpieczny poke który na trafieniu daje Ci +8. Na bloku jesteś na -3 ale nie martw się, te -3 klatki są idealne aby zrobić mały step lub pokusić się o CH 4. Na CH wchodzi całość z f+2,1,1+2 B! , podobno to hit confirm ale nie testowałem osobiście.  Ostatnie 1+2 zostawia nas z -12 więc możemy zjeść coś z WS np 4 albo inną karę tego typu.

WS1- Szybki i dobry mid, lekki tracking.

d+4- Najszybszy low jaki Nina ma w arsenale wychodzi w 12 klatkach. d+4,1 na CH wchodzi jako natural combo, 1 to high więc zdecydowana większość kuca pod tym na reakcję. Doskonałe do okizeme ale nie radzę nadużywać w polu, chyba że ktoś nie zna ale to oznacza że już przegrał ;)
d/b+3- Warto zapamiętać ten atak. Znacznie wolniejszy niż d+4 ale przynosi więcej korzyści, możliwy do zablokowania na reakcję co zostawi nas z -13 więc Kazuya lub Caposy mogą nas wybić. Jednak ten cios zabiera aż 21 dmg i daje nam +3 przy trafieniu, na CH przewraca pozwalajac na oki, ff+1+2 lub STFU.

d/f+4- Szybki 12 klatkowy mid, bez rewelacji.

b+2,2- h,h natural combo jail na bloku. Hit confirm z b+2,2,2 dający wallsplat i inne wspaniałości, ostatnie 2 możemy cancelować w mixupy z SS ~hayashida.

4- Jeżeli nazywasz się Only_Practice, Nevan albo inny przyjemniaczek to możesz dzięki zwykłej 4 osiągnąć cuda. Na CH daje combo, do tego możliwy jest ... tag buffer dzięki CH4 [dash] 1 QCF1~5 ( osobiście zrobiłem to tylko raz w practice, ale pewnie dlatego że nie nazywam się Only_Practice albo ten drugi na N <3 )

SS1- Klasyk. Szybki cios pozwalający na niesamowite mixupy, jeżeli zdecydujemy się na cancel SS1~f jesteśmy aż +7 klatek przy trafieniu, na bloku jesteśmy tylko +4 !!!

Keep Out - to co wyżej plus :
d/f+1+2- Tracking. Wychodzi w  i16 i dostajesz +7 przy trafieniu.  -4 na bloku ale pushback niweluje jakiekolwiek minusowe klatki. Przy trafieniu przeciwnik ma stun który może przerwać, jeżeli tego nie zrobi możesz go wybić przy pomocy u/f+1 (i26). Jeżeli przerwie stun to i tak jesteśmy bezpieczni z racji u/f+1..

b+4- Uwielbiam ten 14 klatkowy kopniak dający combo na CH przy pomocy b+1+4. High więc niektórzy potrafią kucnąć na reakcję i mocno ukarać.

1+4- Ivory Cutter. Zupełnie bezpieczny ruch dający +4 i zostawia przeciwnika w kucnięciu.

Ruchy o których warto pamiętać ze względu na zasięg
f,f+2- High, jeżeli trafimy przewraca oponenta i pozwala nam posadzić darmowe ff+3, lub db+3+4 + eventualny tag.
Galen wspominał również o ff+4 ale nie zgadzam się z tym co mówi na temat tego ciosu więc go pominę.
d/b+2-Tracking. Combo na CH oraz możliwość QCF1~5 ( jednak trzeba zrobić to bardzo szybko )

Uniki

Zacznijmy od czegoś co sprawiło że gram Niną.
Hayashida Step
Zdefiniuję to jak unik poprzez odchylenie się do tyłu oraz natychmiastowy cancel tego uniku dzięki wciśnięciu kierunku odpowiedzialnego za skok ( dokładnie to lekki side step ).
W dużym skrócie : qcb~u
Coś takiego może wykonać Paul,Bryan oraz oczywiście Nina.
W połączeniu z SS+1~f_b dostajemy pokaźny arsenał ruchów, mindgame oraz mixupy do wyboru.

Z oryginalnego tematu na Tekken Zaibatsu:
QCB- This is Nina's sway and can be canceled with ~u allowing you do do any attack you want including SS moves and u/f moves. Sways can be done in succession for a very evasive sidestep and it has active low guard. Swaying in succession is called a Hayashida Step.

QCB~u/f+2,1 nieskromnie powiem iż dostałem za to propsy od Nevana, bazuję na tym bardzo mocno i wam również polecam. Poprzez odchylenie spowodowane QCB możemy wykonać uf+2,1 dające combo. Warto wykonować po ciosach dających złudną przewagę jak np ff+2 lub ogólnie jako straszak między połkami karając nietrafione pancze.

SS1- ponownie SS1 jako wielofunkcyjny ruch, pozwalający na qcb oraz qcf i inne zagrywki z tym związane.

SS2- Nina ma bardzo dobre stepy dzięki czemu może pozwolić sobie na mały taniec po arenie, wybitka jaką jest SS2 jeszcze nas w tym utwierdza. Możemy ją wykorzystać na różne sposoby, powiedzmy że gramy vs Devil Jin. Ten robi ff+3,1,4 stepujemy 4 i wybijamy dzięki SS2 i jesteśmy w domu : )

Crushe

Jacek HE HE- High Crush
-------------
1) d4,1
2) d3,2
3) d2,3 
4) wtf ( wipe the floor- FC df+4 )  - można tym przejść pod hopkickami
5) d1,2 -
6) d1,4
7) qcf3 - slide, nieczęsto używany ale warto wspomnieć
8) d/f +2 - słaby zasięg ale warto pamiętać, dosyć marny crush ale istnieje
9) qcf2
10) hcf~d/b2+3 (Evil Mist) - Poradnik youtube : http://www.youtube.com/watch?v=L3Gnz86wiZE
11) qcb - unika ataki na górę i niektóre ataki na środek, nie ominie tych które sięgają "głęboko" jak np d+2 Armor Kinga albo ff+3 Kazimierza
12) ss4 ( daje combo na CH )
13) ss1
14) d/b3+4  - możliwy crush w pewnych okolicznościach
15) d/b4

Low crush:
------------
1) u/f3
2) U/F4 - Matt zwracał mi uwagę na ten ruch, powiedzmy że jego przydatność jest sporna ale osobiście używam dosyć często
3) df+ 3,4,3+4 - drugie i ostatnie uderzenie
4) u/f1 - crush od połowy animacji
5) u/f3+4 - z bliska

O SS1
SS1~b n daje ruchy z WS
SS1~B+<guzik> daje ruchy z QCB
SS1~b~u Sway Cancel ( hayashida !!!! <3 )
SS1~f~n daje ruchy z WS
SS1~F+<guzik> daje ruchy z QCF
SS1~f~u/f+<guzik> daje ruchy z WS
SS1~f~d/b,d/b+2+3 daje Evil Mist : Link youtube do poradnika
http://www.youtube.com/watch?v=L3Gnz86wiZE

Wszystko co zrobisz z zablokowanego SS1~b~u jeżeli ma  14 klatek i mniej jest nie do przerwania.

Wszystko co zrobisz z zablokowanego SS1~f~n jeżeli ma  15 klatek i mniej jest nie do przerwania.

Każdy ruchy z WS w wyniku  SS1~b_f mający 15 klatek lub mniej jest nie do przerwania.

iWS1
poradnik youtube
http://www.youtube.com/watch?v=asucicU3-kQ
Metody aby otrzymać iWS1:
QCF~u/f~n 1
QCF~n1
d~D/F~n1
d~D/B~n1
d/f~u/b~n 1

Co posadzić w plecy ?


4,3,2- Wybitka w plecy
3,3,2- Tak samo jak wyżej
d+3,2_FC d+3,2- I jeszcze raz tak samo

Pomocne wybitki
d/f+2- bezpieczne

u/f+1- bezpieczne

SS+2- -14 ale w połączeniu ze stepem Niny daje dużo możliwości, staraj się stepować łańcuszki i kiedy widzisz że coś nie trafiło to moment w którym wciskasz 2 i cieszyć się jugglem. Postaci takie jak Kazuya albo Bryan mogę Ciebie wybić jeżeli zablokują więc uważaj.

u/f+2>1- Lubię, polecam. Samo u/f+2 to -10 jeszcze nie tak tragicznie. u/f+2>1 możesz opóźnić, jeżeli ktoś zechce pokarać samo 2 to wpadnie na 1 i zostanie wybity ( a raczej wbity ). Cały string na bloku to -13. Pamiętaj równiez że to hit confirm.

4- jak jesteś debeściak to po CH masz juggla, jak nie to trudno. TADAM !

d/b+3+4- Tylko jako kara, chyba że masz fart. Karalne na wszystkie wybitki świata.

b+1+4- Tak jak powyżej.

WS2 -13 no i tag buffer. Niestety zasięg jest tragiczny, tak jak wspominałem wiele podcinek uchodzi płazem, nawet durny hellsweep.

d+3,2- Teraz -13 oraz NC jako CH. High crush i tag buffer.

QCF4,2- Medium, High. Czasami wchodzi, pierwsze to kolanko więc nie można sparować, pod drugim można spokojnie kucnąć. Używać na własną odpowiedzialność. Użytek dla tego ruchu znalazłem jako wall carry w combo.

d/b+2- Bezpieczny trackujący ruch który daje combo na CH. To piękne.


Opcje pozwalające zabrać "czerwone życie" :
d/f+2 QCF1~5
SS2 QCF1~5
CH d/b+2 QCF1~5
M4 [dash] 1 QCF1~5
u/f+1 d+3,2~5
CH d/b+2 d+3,2~5
ss+1+2 [dash] d+3,2~5
M4 d/b+3+4~5 W!
B! b+1+4~5 W!
B! QCF1~5 W!

Tag Buffer
QCF1~5
WS2~5
b+1+4~5
d/b+3+4~5
d/b+4,3~5
d/f+3,2,3~5
QCB4~5
d+3,2~5
3,3,2~5
4,3,2~5
d/f+3,2,d+3,2~5
u/f~n d+3,2~5

Bound
U/F+4_u+4
1+4
u/f+2,1
f+2,1,1+2
f+4,3,3

Ruchy dające wall break/balcony break
WS1,1+2
f+1+2_WS1+2
ff+1+2
f+3
d/f+3,f+4
3,4
b+2,2,2
d/f+3,4,3+4

Ruchy dające floor break
d+3,4,3
4,d+3,4,3
u/f+2,1
1+4
U/F+4_u+4
d/f,d/f+1
d/f+3,4,3+4
u/f+1
d+3+4
f+4,3,3
f+2,1,1+2

20
Tekken Tag Tournament 2 / Tekken Tag Bullshit Tournament 2
« dnia: Maj 26, 2013, 15:18:35  »
Nie ma bijatyki która daje mi jednocześnie tak dużo pozytywnych uczuć jak i tych negatywnych. Mam długoletni staż w grach tego typu, nigdy nie byłem najlepszy ani nawet "dobry" ale zdarzyło mi się stanąć na podium. Zdaje mi się że rozumiem mechanikę tych gier i potrafię uczyć się na błędach, jednak to za mało by grać na poziomie który mógłby mnie zadowolić. Jak to przekłada się na TTT2 ?
Zawsze gdy staję do walki z żywym przeciwnikiem przez moją głowę przelatuje paraliżująca myśl:
-Co jeżeli zrobi coś, czego nie znam ?
W Tekken Tag Tournament 2 mamy 57 ( traktowanych jako turniejowe ) postaci które łączymy w pary, to daje nam  1596 unikalnych par.
Liczone ze wzoru

Gdzie:
n = to ilość obiektów
k =  to ilość obiektów w podgrupie - w tym wypadku 2

W skrócie - prawdopodobieństwo. Ale nie o matematykę tutaj chodzi, chociaż nie jest to do końca prawda ...
Kiedy zobaczyłem zawrotną liczbę 1596 unikatowych par i uświadomiłem sobie że muszę być gotowy na każdą z nich to  ... włożyłem TTT2 do pudełka, wyłączyłem konsolę a potem w ciszy i skupieniu powiedziałem sobie w duchu:
- O k*rwa. Łokieć na CH to jednak zbyt mało ...

W czasie walki bierze udział tylko czterech ( no dobra dwóch, ale tak w rzeczywistości to czterech ) zawodników, to daje nam ... mniej więcej 400-500 ruchów które mogą wystąpić podczas meczu, połowę tego muszę opanować a na drugą połowę muszę reagować i znać ewentualne kary, gdzie mogę się uchylić, gdzie stepnąć ... no wiadomo. Muszę wiedzieć co się stanie gdy #bufflars wciśnie np uf+3. Gdy już następuje wymiana ciosów muszę prócz pamięci uruchomić mój refleks, wiedzieć że pod 3 z ws4,3 Niny można się schylić to jedno, zrobić to i stosownie ukarać, to drugie.
Ostatnio mam możliwość gry offline z zawodnikiem który kiedyś bardzo mocno mnie przewyższał, teraz zdarza nam się grać na wyrównanym poziomie. Czy nie poczyniłem postępu ? Cholera ! Skoro kiedyś nie potrafiłem z nim wygrać a teraz stawiam opór i systematycznie wygrywam to ... stoję w miejscu. Dlaczego ? Ten sam gracz wymienił jedną ze swoich postaci na inną, efekt ? To ja wciskam rematch, a to co działało chwilę temu już nie działa.
Nie stałem się lepszym graczem, po prostu nauczyłem się grać na TAMTE dwie postaci, kierowane przez TEGO konkretnego gracza. Nic wielkiego, każdy powiela swoje błędy, ma wyuczone zagrywki, setupy i tak dalej, reakcja przyjdzie sama.
Niezniechęcony, pod nieobecność mojego rywala postanowiłem sprawdzić się w trybie online ( co było błędem ).
Dwie starannie pielęgnowane siostry reprezentujące zielone rangi wystawiłem przeciwko światu, czego bardzo szybko żałowałem. Przez dwa tygodnie widziałem tylko od czterech do sześciu postaci z tych 57, ludzka rzecz zapomnieć że pod ostatnim kopniakiem w sławnym łańcuszku Boba ( jakikolwiek tam jest input ) można się schylić i ukarać na ELO #SWAGCOMBO. A i z każdym Tekkenem jest jeszcze gorzej, śmiejemy się czasami z tego Larsa ale ciężko zaprzeczyć że wszystkie teleporty i inne cuda które potrafi ta postać mogą zamieszać w głowie komuś kto nie gra na Larsa zbyt często ( nie czepiam się konkretnie tej postaci, to tylko przykład ). Mój znajomy dla kontrastu, stwierdził że nie może grać na Angel bo mu skrzydła przeszkadzają, ktoś inny powiedział że Jun, Asuka, Chreddy, Lei czy Zafina to postaci typu "zginiesz bo mnie nie znasz". I tutaj wyjaśnię dlaczego w temacie napisałem Bullshit Tournament.
Hej wy ! Wszyscy top level gracze, czy nie zdarza wam się zjeść randomowego hopkicka, podcinki, 10 hit combo czy innego badziewia gdzie zaraz po tym plujecie sobie w brodę i krzyczycie wcale nie tak teatralnie:
"TY TANI SK**W**NU" ?
Złość jest nieuzasadniona, przegrana jest zawsze z naszej winy. Mogliśmy wiedzieć gdzie się schylić, jak pokarać, jak obejść. Nasz bullshit mógł być lepszy niż bullshit reprezentowany przez drugą osobę, mogliśmy grać tak tanio że w Etiopii by to kupili za dolary. Mogliśmy zrobić wszystko i jeszcze więcej, ale rzadko kiedy możemy się odegrać tak jak byśmy tego chcieli.
Będę pamiętał całe życie jak ugrałem walkę z Mattem ( potem musiałem zmienić bieliznę ze strachu ) a potem przegrałem 3 do 0 z ośmiolatkiem który wciskał cokolwiek grając Chreddy. Wtedy mnie to śmieszyło, dalej mnie to śmieszy ale ten śmiech powoli zmienia się w śmiech rozczarowania i frustracji. Możemy to przełożyć na każdą bijatykę na każdym poziomie. W chwili kiedy rozumiesz fundamenty, wciskasz guziki pozwalające na najbardziej kolorowe kombinacje i stajesz do walki z drugim graczem zaczyna się bitwa na bullshit. Co Ci z Twoich ultra hyper swag neomax combo gdzie łączysz dwa dżastfrejmowe shoryu i kończysz cancelem w X factor i supera, co Ci z tego skoro przeciwnik zablokował Twój launcher a Ty zjadłeś podcinkę.

CO NA TO PORADZIĆ ?!


Chciałbym aby w Tekkenie 2982932 dubstepline Rebelion wyeliminowali lub ograniczyli taniość, za 10 hit combo nikt nie będzie tęsknił, lepszy tutorial nikt nie skrytykuje, rework rosteru może okazać się strzałem w dziesiątkę.

Wielki szacunek dla was wszystkich, nieważne w co gracie i jaki poziom reprezentujecie, tylko pamiętajcie że po 112 macie wybitkę.
<3

21
Kącik filmowy / Backdashowy Level Up Your Game !
« dnia: Marzec 29, 2013, 15:14:57  »
Cześć ! Stałem się posiadaczem sprzętu umożliwiającego nagrywanie wideo i audio z konsoli. I mój plan jest prosty. Mam zamiar w odcinkach zrobić coś na wzór Level Up Your Game tylko ... od absolutnych podstaw i w naszym rodzimym języku. Nie jestem do końca pewien czy porwę się na omawianie rosteru ponieważ nie mam zbyt dużej wiedzy na ten temat, ale kilku zawodników chętnie omówię i definitywnie to zrobię.

Teraz do rzeczy. Co myślicie o tym pomyśle ? Macie może jakieś rady odnośnie samej realizacji lub formuły ?
Pewien jestem że zaczną od wyjaśnienia systemu, czym jest Tekken, co to znaczy że gra jest bijatyką 3D, notacja, movement, framedata, juggle, karanie, rzuty itd
Za rączkę poprowadzę widza od punktu A - właśnie kupiłem Tekkena do punktu B - potrafię powiedzmy ... EWGF. Wyjaśnię jak korzystać z practice, co możemy w tym trybie zrobić itd.
Mam zamiar również jeden dzień poświęcić na nagrywanie walk rankingowych z komentarzem na żywo.

Będę inspirował się LUYG oraz tutorialami Arisa, jednak chcę aby wideo które wypuszczę miało bardziej skondensowana formę, coś na wzór tego co robił Main Man. Konkretne informacje, żadnych 10 minutowych prób robienia juggla jak w Morning Bread n Butter.

Co wy na to ?
Czy może porywam się z motyką na słońce ?

Kanał pod adresem
http://www.youtube.com/user/AnonimowyGracz

22
Angel / Juggle
« dnia: Wrzesień 20, 2012, 17:18:32  »
Od czegoś trzeba zacząć
[Angel] : Ewgf, Ewgf , df+1+2 B! TAG [ Kuni] df+1,3 [Angel] U+1+2 *Wall* dash/cancel d/f+3,1,1
[Angel] : Ewgf, Ewgf , df+1+2 B! TAG [ Kuni] df+1,3 [Angel] U+1+2 ; U+1+2
[Angel] b+4,1,1d/f+1+2B! TAG [Kuni] df+1,3 EWGF wall d/f+3,1,1
Generalnie po U+1+2 na scianie siedzą ciekawe rzeczy, można podbiec i zrobić f,qcf+1,U Co tam chcecie.
CH f+3~1 ; d/f+1,1 d/f+1+2 i siedzi wszystko co wyżej

Jakieś bzdury które można robić solo bez elektryka
ss+2, uf+3 B! f,qcf+4,4
b+4,1,1 ; d/f+3,1,1



23
Anna Williams / Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 17, 2012, 02:26:13  »
Dla Anny moim zdaniem :
CJM 1+2
f+3 w CJM
f+3,2
qcf+2,1
f+2,3
b+4
FCdf+2
ff+3
qcf+1
d/f+4




24
Nina Williams / Top 10 ciosów
« dnia: Wrzesień 17, 2012, 02:20:11  »
W TTT2 Top 10 Niny dla mnie wygląda tak:

f+3
b+3,4
4
d/f+1+2
f+2,1,1+2
d/b+2
qcf+4,2,3
d/b+3
d/f+1+3 ; d/f+2+4
d+2,3

25
Tekken Tag Tournament 2 / Grajmy w TTT2 !- ONLINE PSN/XBLA
« dnia: Wrzesień 16, 2012, 14:10:46  »
Za sugestią Leito powstaje temat, wpisujcie się. Może wybierzemy jakiś dzień dla open lobby ? Coś na wzór środowego grania w Calibura.
psn: nerobianco123

26
Film, muzyka, książka / Forumowi muzycy : )
« dnia: Wrzesień 10, 2012, 14:54:53  »
Szukałem i nie znalazłem tematu który w pełni poświęcony jest naszej muzycznej twórczości.
Sam trochę brzdąkam więc dziele się tym co udało  mi się nagrać.
Feedback mile widziany, dawajcie również coś swojego. Chętnie posłuchamy  : )

Sam gram na gitarze więc  :salt:
tutaj 3 improwizacje na soundcloudzie
http://soundcloud.com/nerobianco
I klip który kiedyś wrzucałem
http://www.youtube.com/watch?v=Z3EWsDKSr1w


27
Targowisko / [Sprzedam] Buty ;D rozmiar 42
« dnia: Wrzesień 10, 2012, 13:11:30  »
O jej. To niemożliwe ! ALDO ! Takie buty ? 200 zł ?  W MOIM ROZMIARZE ?! 42 ! ! A jednak. Te buty mogą być Twoje, za jedyne 200 zł Sprowadziłem je z kraju gdzie prezydentem jest murzyn, z tego względu Pani która mi je wysłała pomyliła się z rozmiarem. Jestem zmuszony się ich pozbyć ... a niech to.

Zdjęcia

http://dl.dropbox.com/u/17634233/buty/DSC00806.jpg
http://dl.dropbox.com/u/17634233/buty/DSC00807.jpg
http://dl.dropbox.com/u/17634233/buty/DSC00809.jpg
http://dl.dropbox.com/u/17634233/buty/DSC00805.jpg

28
League of Legends / Vayne
« dnia: Sierpień 28, 2011, 17:15:09  »
Jeżeli mogę prosić to "wszystko" do Vayne. Jaki dobry guide. Gdy grałem nią kiedyś rushowałem w sheena i potem trinity force. Teraz staram się najpierw zrobić IE i uzupełnić to phantom dancerem + bloodrazor. Mam runy  : attack speed + armor penetration. Jednak dalej nie jest za różowo. Co poprawić itd ?

29
League of Legends / Tryndamere
« dnia: Sierpień 28, 2011, 01:45:50  »
Czy ja nagle absolutnie straciłem skill czy jak ? Od kilku dni ciągle trafiają  mi się w teamie perełki typu Ashe 1/10/3 ; Xin 3/15/6 oraz inni tego typu. Ofc napinki oraz wyzywanie od "nobów" również obecne.

Ps. Mówcie co chcecie. Na Trynda nie da się grać.

30
Chodzone bijatyki i slashery / Devil May Cry
« dnia: Sierpień 16, 2011, 12:59:07  »
Wszyscy znają, nie trzeba tłumaczyć.
Teraz nadchodzi reboot serii który zbiera hejty i flejmy z każdego rejonu świata.
Najnowszy trailer wygląda tak
http://www.youtube.com/watch?v=Riz1byp-MW8&feature=player_embedded
Trailer z E3
http://www.youtube.com/watch?v=qhN5tS3Jt40

Najnowsze hejty wyglądają tak
http://img854.imageshack.us/img854/9239/1313486731823.jpg

Na początku chciałem wyrzucić monitor przez okno ale sam fakt że wreszcie pojawiła się krew trochę mnie uspokoił.
System walki wygląda póki co jak z Dante's Inferno. Mam nadzieję że końcowy produkt będzie w stanie pociągnąć Truestyle Tournament. Jeżeli nie, to nie mam zamiaru wydać pieniędzy na tą grę.

Strony: 1 [2] 3