Autor Wątek: Nowości i zmiany  (Przeczytany 3481 razy)

caradolph

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gimme a tournament.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: caradolph
  • Skąd: Silesia
Nowości i zmiany
« dnia: Wrzesień 14, 2012, 23:08:29 »
Co nowego :

1+2,4 - Pierwszy cios to i19 homing mid, karalny na -12, bardzo dobrze zbiera. Drugi cios to but na high. Całość jest NC i zakłada wallsplata, co w połączeniu z bardzo dobrym trackingiem pierwszego ciosu nadaje się pod ścianą jako dobra alternatywa dla liniowego b+4,3. Niestety nie można hit confirmować i nie jailuje. Całość na bloku ma -9.
1+2,1+2 - Kolejne średnio przydatne przejście do tackle'a, można cancelować w roll tak jak we wszystkich przypadkach.
b+1,2 - Dwa  midy. Pierwszy ma 17 klatek i dosyć mocno trackuje w prawą stronę. Całośc jest NC. Na NH +3 , na CH (?)+5(?). Nie można hit confirmować, więc trzeba uważać, bo -13 na bloku. Samo b+1 ma -8. Jeśli sam drugi cios wejdzie na CH mamy KND/Wallsplat.
WS+1,2 - i12 NC, dające +3 on hit, -6 na bloku. Czasami warto użyć zamiast WS+1,3 jeśli boimy się, że nie zdążymy z karą.
b+4,2~d - Jedna z najważniejszych nowości. Pozwala przejść natychmiastowo do FC, umożliwiając szybką zgadywankę przeciwnikowi, który zwyczajowo schyla się pod ostatnim, dającym +4 na bloku szlagiem z b+4,2,1. Najlepszą i najbezpieczniejszą opcją jest WS+4 na wymianę, jednak przy ścianie wduszenie WS+1,3 lub WS+1+2 może zaowocować wallsplatem.
f+3,d/f - Mniej przydatne niż nowość powyżej, ale warte zwrócenia nań uwagi. Pozwala po i19 bucie na mid przejść do CD, gdzie mamy średnie opcje, głównie ze względu na to, iż qcf+3 jest bardzo biednym lowem ze swoją stratą on hit, więc niepotrzebnie się schylać. Poza tym ogarnięty gracz przerwie to generic down punchem. Jednak jest też opcja zcancelowania CD poprzez wduszenie u, co pozwala nam wybierać w różnych opcjach np. u/b+2, d+2 czy szybki step i wymianka z b+4,2,1 i wspomnianym wyżej przejściem do FC. f+3,d/f,2 można używać jako juggle endera, jeśli wiemy, że nie damy rady władować głębszego dasha z 3,1,2.

Zmiany :

d/f+2 - Poprawiono hitbox i nie ma już problemów z karaniem tym ciosem. Można również ukarać tym bezproblemowo u/f+3 Larsa, co było nie do wykonania w T6.
CH d/f+1,4 - Niestety nie ma już po tym gwarantowanego stompa, ale za to zadaje większy damage i splatuje w prawą stronę.
qcb+2 - Wcześniej -13 na bloku, teraz -15 :(.
Stare b+1 zmieniło notację na u/f+1 oprócz tego daje niewyrywalnego stuna i gwarantowanego full juggle'a.
WS+2 - Tym razem wybija postać normalnie, nie ma już kłopotu z timingiem fillera.
2,1,3 - Większy potencjał do wallcarry.

Tyle na razie obadałem na własną rękę i po filmikach z TZ. Jakby były jeszcze jakieś zmiany to wstawię je do pierwszego posta.



« Ostatnia zmiana: Wrzesień 20, 2012, 17:22:18 wysłana przez caradolph »
Szukam sparring partnerów do TTT2 i TK6 (czyt. ludzi, którzy wiedzą czym to się je). Lokalizacja - Śląsk, najlepiej okolice Jastrzębia, Żor, Katowic i Pszczyny.


Dziki

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiesiek Team Fighters
    • Zobacz profil
  • Skąd: Limanowa
Odp: Nowości i zmiany
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 20, 2012, 14:37:53 »
Zapomniałeś dodać, że dzięki f+3~d/f Dragun zyskał całkiem dobre wall carry i moim zdaniem więcej elastyczności. Ja jako endera używam f+3~d/f, 1+2, bo szczerze nie sprawdzałem nawet czy opcja z dwójką lepiej kroi :). Zmiana d/f+2 zdecydowanie cieszy, bo w T6 hitbox tego ciosu mnie miejscami już drażnił.

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: Nowości i zmiany
« Odpowiedź #2 dnia: Wrzesień 20, 2012, 14:44:09 »
f+3,d/f - Mniej przydatne niż nowość powyżej, ale warte zwrócenia nań uwagi. Pozwala po i19 bucie na mid przejść do CD, gdzie mamy średnie opcje, głównie ze względu na to, iż qcf+3 jest bardzo biednym lowem ze swoją stratą on hit, więc niepotrzebnie się schylać. Poza tym ogarnięty gracz przerwie to generic down punchem.
Ogarnięty gracz trzy razy przemyśli dółpancza w obawie przed u/f+3_4 ;)
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

caradolph

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gimme a tournament.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: caradolph
  • Skąd: Silesia
Odp: Nowości i zmiany
« Odpowiedź #3 dnia: Wrzesień 20, 2012, 17:24:15 »
f+3,d/f - Mniej przydatne niż nowość powyżej, ale warte zwrócenia nań uwagi. Pozwala po i19 bucie na mid przejść do CD, gdzie mamy średnie opcje, głównie ze względu na to, iż qcf+3 jest bardzo biednym lowem ze swoją stratą on hit, więc niepotrzebnie się schylać. Poza tym ogarnięty gracz przerwie to generic down punchem.
Ogarnięty gracz trzy razy przemyśli dółpancza w obawie przed u/f+3_4 ;)

Lepiej tutaj pociągnąć cancela, ministepa i władować d/f+2 imo.
Szukam sparring partnerów do TTT2 i TK6 (czyt. ludzi, którzy wiedzą czym to się je). Lokalizacja - Śląsk, najlepiej okolice Jastrzębia, Żor, Katowic i Pszczyny.


Zuum

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 379
  • Płeć: Mężczyzna
  • Everytime Dragunov Speaks, 50 Kids Are Killed.
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Mindfactor
  • Skąd: Radlin
Odp: Nowości i zmiany
« Odpowiedź #4 dnia: Wrzesień 20, 2012, 21:23:05 »
Po (f+2) CH 4 postać inaczej opada teraz... co po tym robić oto me pytanie ? 4,3B!d+4,4 ?

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Nowości i zmiany
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 20, 2012, 21:44:53 »
Ja jako endera używam f+3~d/f, 1+2, bo szczerze nie sprawdzałem nawet czy opcja z dwójką lepiej kroi :).
Opcja z f+3~d/f, 2 kroi mniej ale daje lepsze oki i lepiej wrzuca na ściane

caradolph

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 145
  • Płeć: Mężczyzna
  • Gimme a tournament.
    • Zobacz profil
  • PSN ID: caradolph
  • Skąd: Silesia
Odp: Nowości i zmiany
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 20, 2012, 22:55:09 »
Po (f+2) CH 4 postać inaczej opada teraz... co po tym robić oto me pytanie ? 4,3B!d+4,4 ?

Wg mnie ogólnie używanie f+2,4 jest bezsensowne, tym bardziej jakby miał siąść tylko drugi cios. Wgl Dragunov dalej ma spore braki jeśli chodzi o karanie. KND od -15, damn to już bym wolał żeby po 4,1 było mniej + frejmów i żeby przyspieszyli b+4,3 o klatkę. A jakby wyrzucili qcf+4 to robienie full akcji po iWR+2 było wręcz za łatwe.
Szukam sparring partnerów do TTT2 i TK6 (czyt. ludzi, którzy wiedzą czym to się je). Lokalizacja - Śląsk, najlepiej okolice Jastrzębia, Żor, Katowic i Pszczyny.


Dziki

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 93
  • Płeć: Mężczyzna
  • Wiesiek Team Fighters
    • Zobacz profil
  • Skąd: Limanowa
Odp: Nowości i zmiany
« Odpowiedź #7 dnia: Wrzesień 21, 2012, 01:47:51 »
Ja jako endera używam f+3~d/f, 1+2, bo szczerze nie sprawdzałem nawet czy opcja z dwójką lepiej kroi :).
Opcja z f+3~d/f, 2 kroi mniej ale daje lepsze oki i lepiej wrzuca na ściane

Dziękować :) Tak coś myślałem własnie.

Po (f+2) CH 4 postać inaczej opada teraz... co po tym robić oto me pytanie ? 4,3B!d+4,4 ?

4,3B! siada. Po boundzie u/f+4, d+4,4 już nie działa? Szczerze to nawet tego nie sprawdzałem, bo bardziej mnie ciekawiła tagowa akcja po tym. Sprawdzałem u/f+4, d+,4,4 po B! i działa dalej, więc git :).

Cytuj
A jakby wyrzucili qcf+4 to robienie full akcji po iWR+2 było wręcz za łatwe.

Moim zdaniem lepiej, bo im trudniej tym ciekawiej, a ostatnio znowu zaczęło mi to częściej siadać z czego jestem zadowolony. Chyba, że po prostu miałem dobry dzień  :D.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 23, 2012, 15:23:49 wysłana przez Dziki »

Gagarin

  • Learn to fly
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 111
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Gagarin_PL
Odp: Nowości i zmiany
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 23, 2012, 22:50:15 »

po prostu musiałem tu ten obrazek wstawić ^^