BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken Tag Tournament 2 => Sergei Dragunov => Wątek zaczęty przez: caradolph w Wrzesień 18, 2012, 22:35:31

Tytuł: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: caradolph w Wrzesień 18, 2012, 22:35:31
Wg mnie top 10 to (w kolejności losowej):

iWR+2
d+2
1+2,4
f+1+2
qcf+1
b+4,2,1
d+1
d/f+4
4,1
b+4,3
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: BrS772 w Wrzesień 26, 2012, 18:29:14
1,2,1 - Must be dragunova. Praktycznie tylko na tym opiera się polowanie na CH
wr2 - wiadomo
d2 - pyszny poke na low, karalny na -13
df4 - ładnie trackujący mid
b4,2 - Nowa opcja z przejsciem do FC daje dużo możliwości. Można też kończyć trzecim ciosem z kombosa i mieć klatki na plusie, przeciwnik dwa razy pomyśli zanim się teraz pod nim schyli
f+2+3/f+1+4 - szybkie rzuty, skośnoocy mają problemy z wyrywaniem się
uf3- low crush, niekaralny, wbija na ścianę
ff3 - wymiana z wr2, gdy przeciwnik zacznie go ss-ować
4,1 - bezpieczne, dobre klatki na trafieniu
df2 - poprawiona wybitka z T6


Dodatkowo:
qcf+1/f+1+2 - majace praktycznie te same właściwości whiff punishery (qcf+1 bezpieczne)
d+1 (liniowy) i b+1+2 (wolny) do pressingu.
nowe przejście z f+3 do doprowadzania do sciany w jugglach
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: caradolph w Wrzesień 26, 2012, 21:30:14
1,2,1 - Must be dragunova. Praktycznie tylko na tym opiera się polowanie na CH
wr2 - wiadomo
d2 - pyszny poke na low, karalny na -13
df4 - ładnie trackujący mid
b4,2 - Nowa opcja z przejsciem do FC daje dużo możliwości. Można też kończyć trzecim ciosem z kombosa i mieć klatki na plusie, przeciwnik dwa razy pomyśli zanim się teraz pod nim schyli
f+2+3/f+1+4 - szybkie rzuty, skośnoocy mają problemy z wyrywaniem się
uf3- low crush, niekaralny, wbija na ścianę
ff3 - wymiana z wr2, gdy przeciwnik zacznie go ss-ować
4,1 - bezpieczne, dobre klatki na trafieniu
df2 - poprawiona wybitka z T6


Dodatkowo:
qcf+1/f+1+2 - majace praktycznie te same właściwości whiff punishery (qcf+1 bezpieczne)
d+1 (liniowy) i b+1+2 (wolny) do pressingu.
nowe przejście z f+3 do doprowadzania do sciany w jugglach

1. Dobra jednak ma -13 :P
2.d/f+4 słabiutko trackuje, najbardziej się ceni tutaj pushback
3.żeby używać optymalnie b+4,2~d trzeba szybko robić cc, bo akcje z WS są zdecydowanie za wolne imo, chociaż jeszcze dokładnie sprawdzę.
4. Rzuty te są bardzo dobre nie tylko z powodu ciężkiej wyrywalności, backrollujący się przeciwnik zbiera full akcje w plecy, a siderollujący d/b+3.
5.u/f+3 jest do kitu bo nikt nie używa tego przy ścianie, w polu ładuje się u/f+4 a przy ścianie backdash cancel i b+4,3
6. Bez sensu jest używać ff+3 w polu, gdyż na krótki dystans mamy 1+2,4, na średni b+3 a na daleki szybkie wr+2, bo  żaden ogarnięty Dragunov nie będzie mixował z końca areny ff+3 z wr+2 kiedy jest to banalnie sidestepowalne. Jedyny użytek z tego ciosu to ładnie ściągające zakończenie juggle'a z TA.
7. d/f+2 się używa tylko do karania, bo Dragunov zdecydowanie lepiej spisuje się na ziemi.
8. qcf+1 nie opłaca się uźywać jako whiff punishera, bo z dalekiej odległości bez głębokiego dasha nie dosięgnie, gdzie f+1+2 i ff+2 mają do wykonania właśnie taką robotę a na whiff z mniejszej odległości ładuje się qcf+2, bo jest więcej dmg po tym albo d/f+2 jak jest naprawdę minimalna odległość.
9. Hit confirmowanie 1,2,1 jest trudniejsze niż osiągnięcie 100 % skuteczności robienia iWR+2, więcja tego praktycznie używam raz na 2-3 walki, bo -13 na bloku.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 26, 2012, 21:47:15
Jeśli od DR nic się nie zmieniło to d+2 ma -13.
f,f+3 wcale nie jest takie złe gdy wymieniać je z iWR+2
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: caradolph w Wrzesień 26, 2012, 22:05:38
Sprawdziłem dzisiaj tak ot na practice i nie mogę tego ukarać ws+2,1 Larsa, które jest bodaj i13, więc albo jestem zawsze w trąbę o jedną klatkę albo jednak coś się zmieniło. I tak z bliska nikt nie wystepuje iWR+2 więc trochę bez sensu używać ff+3, chociaż walnąć tym czasem można.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: BrS772 w Wrzesień 26, 2012, 22:38:09
Myślę, że ff3 jest mimo wszystko bardziej uniwersalne niż takie f+1+2, które nadaje sie tylko do karania kilku ciosów.
W df4 nawet to slabe zbieranie ze stepa przydaje się, szczególnie na koniec rundy i przy podtrzymywaniu przeciwnika przy ścianie.
Nie jestem jakoś przekonany do 1+2,4. Nie jailuje, mozna schylić się i wybić, chyba.
uf4 chyba ma osłabiony tracking, gorzej mi się tym zgarnia niż w T6.
Rusek ma bardzo bogatą movelistę i oprócz paru pewniaków reszta listy zależy od usera. Takie ws4, b3, 1,1,3 , db3, df1, 1,3 qcb2 również mogłyby się w niej znaleźć.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: caradolph w Wrzesień 26, 2012, 23:23:04
f+1+2 jest tylko i wyłącznie do whiffów. 1+2,4 można mieszać z tacklem. Jest to chyba jedyna sensowna opcja wmixowywania tackle'a w jakąś akcję. b+3 jest ok, szybkie bezpieczne, mocno trackuje, ale nie nadużywać, bo high. 1,1,3 kiedyś uznawałem za swietny cios, dopóki nawet nooby zaczęły mi przerywać HC ostatniego buta. Samego 1,1 się nie opłaca używać, gdyż najmniejszy dmg i mało klatek on hit jeśli chodzi o karanie i poking. d/b+3 za chiny bym nie wsadził. Podcinka karalna na wybitkę, a można po tym zrobić tylko takie coś jak ssl,d+2,ws+4,d+4,1,3 ? Bez jaj. 1,3 największy damage ze wszystkich i10 poke'ów, ale najmniej +frejmów, więc niezbyt. Legenda głosi, ze qcb+2 było zarąbiste do tego momentu kiedy jakiś bufon z "manco" zdecydował, że cios z zerowym praktycznie zasięgiem będzie karalny na -15. Rosjaninem już nie można nawet w miarę bezpiecznie grać w defensywie. Trzeba nim pruć do przodu jak nic.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Zenson w Wrzesień 27, 2012, 08:33:10
Sprawdziłem dzisiaj tak ot na practice i nie mogę tego ukarać ws+2,1 Larsa, które jest bodaj i13, więc albo jestem zawsze w trąbę o jedną klatkę albo jednak coś się zmieniło. I tak z bliska nikt nie wystepuje iWR+2 więc trochę bez sensu używać ff+3, chociaż walnąć tym czasem można.
spóźniasz sie po prostu o klatke, kazem mozna to wybic, larsa ws2,1 siedzi, moim zdaniem z bliska duzo latwiej to stepnac niz z daleka(chodzi mi o iWR2), poza tym ff+3 bylo jakis plus na bloku, dlatego chyba ludzie uwazaja to za dobra wymienke i dalej trzymanie presji
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: caradolph w Wrzesień 27, 2012, 12:17:09
Dobra jednak jest -13, my bad. iWR+2 jest zdecydowanie trudniej stepnąć z bliska, bo to jednak fest tracking ma, ale jeszcze nie widziałem żeby ktoś w PL 100 % potencjału tego szlaga wykorzystywał.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 27, 2012, 13:44:48
u/f+3 to bardzo dobry cios, zdecydowanie top 10 material jak dla mnie.

Szybki bezpieczny lowcrush z KND i splatem pod ścianą.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Dziki w Wrzesień 27, 2012, 15:32:45
Zgadzam się z Dae. W moim top 10 ciosów u/f+3 się znajduje. Bardzo fajny cios. Do f,f+3 też nie mam zastrzeżeń. Fajnie się wymienia z WR+2, dobry ender do jugglów tagowych, homing, fajny dmg, KND. Na d/f+4 też bym zbytnio nie narzekał, bo to szybki mid i fajnie się używa na koniec rundy na wymianę z b+3.

Cytuj
3.żeby używać optymalnie b+4,2~d trzeba szybko robić cc, bo akcje z WS są zdecydowanie za wolne imo, chociaż jeszcze dokładnie sprawdzę.

Jeżeli reszta ciosów z WS-a jest dla Ciebie za wolna, to masz WS+4, które wolne nie jest. Z resztą, jak dla mnie to właśnie Dragun ma dobrą grę z WS-a. Barek, który nie wiem dokładnie ile ma, ale pewnie coś między 12, a 14, WS+1,3 jest chyba i13, o ile FD na ATP nie kłamie, a co robi to chyba nie muszę już pisać.

Prawie zapomniałem. 1,2,1 może i jest karalne, ale gdy się umie dobrze tym wcinać to jest czysta moc.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: caradolph w Wrzesień 27, 2012, 17:09:55
I barek i WS+1,3 mają 12 klatek.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Dziki w Wrzesień 28, 2012, 11:32:07
No więc, jak widać, nie jest to wolne :).
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: caradolph w Wrzesień 28, 2012, 13:33:00
Samo w sobie jest szybkie, ale po b+4,2 jesteśmy do tyłu o 7 klatek, więc nie wygląda to zbyt różowo.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Wrzesień 28, 2012, 20:50:17
poza b+4,2 są jakieś opcje przechodzenia do fc?  może jakieś d+1 albo d+2?
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: caradolph w Wrzesień 28, 2012, 21:58:36
Po d+1 są + frejmy na bloku, ale jest to mid, który nie przechodzi do FC. d+2 już przechodzi i można tym zaskoczyć, ale nie robić parę razy pod rząd ofkoz.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 28, 2012, 23:39:27
Nie jest to sensu stricto przejście do fc, ale z średniego dystansu bardzo ważnym zagraniem jest d,d/f+1 - czyli WS1 robione z crouch dasha - bardzo dobry i szybki poke z dużym zasięgiem - oczywiście możemy mieszać z innymi WSami i zwykłym qcf.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Wrzesień 29, 2012, 15:35:52
Po d+1 są + frejmy na bloku,
Po d+1 jest 0 na bloku
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: caradolph w Wrzesień 29, 2012, 16:07:45
Wróć, pomyliło mi się z b+1+2. Wraz z pojawieniem się WS+1,2 można teraz bezpiecznie akcje z WS mieszać z qcf. Jest jeszcze qcf+1, ale to high. qcf+2 -14 na bloku, qcf+3 karalne na wybitkę, do tego straty on hit; w sumie jest jeszcze qcf+4, ale trochę bezużyteczne jest, jednak czasami może zaskoczyć. Co do b+4,2~d brakuje Dragunowi zagrań z FC, wtedy to mixowanie miałoby sens.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: BrS772 w Październik 01, 2012, 22:25:36
Do FC można również przejść po b+2.
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Pychu w Październik 14, 2014, 11:28:57
glupie pytanie, jak cancelowac f+3~df do zwyklej piastki a nie do qcf zeby uzywac tego w jugglach??
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: lopi69 w Październik 14, 2014, 15:02:22
SS prawdopodobnie
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Pychu w Październik 15, 2014, 21:58:52
prawdopodobnie to dla mnie za malo :stayfree:
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Zenson w Październik 15, 2014, 23:57:31
dobrze mowi, SS i jedynka, dwojki nie możesz bo on ma cios SS+2
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Ryld-PL w Październik 17, 2014, 12:54:46
Dokładna notacja:
f+3 d/f, u, f+1