Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Non

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9
31
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Październik 18, 2015, 00:29:46  »
Heejo, mam dwa meczyki, byłoby fajnie gdyby ktoś rzucił okiem :)
https://youtu.be/yOIcPo-ikw4
https://youtu.be/vJssbG3yH3Y

rzeczy typu zepsute komba, albo nie trafione panisze, randomowe drille i dp to sobie zdaję sprawę, na razie brakuje mi troszkę doświadczenia z cammy i to dlatego. Bardziej mi chodzi o to jak poprawić neutral, bo czuję że tam dużo dostaję niepotrzebnego dmg.

32
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Bursa XVIII - turnieje wszelakie GŁOSOWANIE
« dnia: Październik 07, 2015, 21:13:24  »
No jeden monej w usf na bursie już zapowiedziany cnie :opieop:

33
Jeśli cofamy się wstecz, to znaczy że idziemy do przodu

34
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 20, 2015, 14:03:45  »

35
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 19, 2015, 15:21:50  »
mam nadzieję na eagle i q  :kappa:

36
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 18, 2015, 20:25:03  »
A, no i wakeup block, ale nigdy nie próbowałem

37
Street Fighter V / Odp: Street Fighter V - dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 18, 2015, 14:23:57  »
Wydaje mi się że:
Backdash ucieka przez thowem na wakeupie
Wakeup throw techuje throwa, lub bije jakieś popsute meaty
Wakeup dp bije morale
A wakeup dziab sprawia że nic się nie da  :kappa:

38
King of Fighters / Odp: KOF XIV
« dnia: Wrzesień 15, 2015, 19:18:10  »
Ja jestem spokojny - firma z ponad 20 letnim doświadczeniem w branży bijatyk nie może przecież wydać słabej gry, nie?
Ogólnie kofiki to nie są chyba słabe gry, po prostu nikt w nie nie gra... nie? :kappa:

39
Hardware / Odp: Czesci do nowego customa
« dnia: Wrzesień 09, 2015, 22:00:52  »
Ja polecam kupno jakiegoś gównostika, byle z duża budą (odsyłam do strony kowala do poczytania opisów).
Wtedy pcb już masz (zależnie od tego co kupisz, albo jest "dobre", albo "okej", albo "na razie styknie" ;) ), wymieniasz przyciski raczej bez lutowania (na damskie złączki elekryczne) jedynie z joystickiem może być troszkę zabawy.


40
Guilty Gear Xrd -SIGN- / Odp: Guilty Gear -SIGN-
« dnia: Sierpień 03, 2015, 12:25:42  »
Znaczy, teraz już nie jest taka tajemnicza
https://youtu.be/Sqh2pqIVZwQ

41
A jak wyglądać będzie sytuacja z casualami?
Bo skoro nie na turniej, to chociaż dla jaj by można było przyciski w ultrze poklepać.
No i teraz mamy masę trajhardowych bitek, retro na steamie, jakieś japońszczyzny...

42
Oj, szkoda ultry.
Co jak co, ale to przecież najbardziej relevant bitka na świecie.

43
Jak wygląda sytuacja z ultrą?

44
Pozostałe / Odp: Yatagarasu
« dnia: Lipiec 10, 2015, 20:42:08  »
WAŻNE!!!11!
nie słuchajcie Qjona, on wszedł do menu powiedział że chujowe i se poszedł :trajhard:

45
Pozostałe / Odp: Yatagarasu
« dnia: Lipiec 10, 2015, 20:32:31  »
Inputy są street fighterowe.
ćwiartki, dpiczki, czasami połówki. No i masełko dla grapplera. Jedna postać z charge (oraz jedna z charge cmd throw)
Więc jeśli dasz radę w sf na padzie to nie powinno być problemu.

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 9