Cris - czołowa bateria w grze, jego komba biorą prawie 600k nie zabierając żadnego paska!
plusy:
- 1100 hp
- Mega chip dmg
- Otg na każdą okazję- pod względem ilości ciosów otg przebija nawet Dante
- Full kombo po każdym rzucie, mnóstwo okazji do posadzenia resetu (w podobnym stylu jak wesker czyli gun otg i do przodu)
- Doskonały keepaway
- Land mine - najlepszy cios w arsenale crisa, żywcem przypominający kałuże Dormammu z poprzedniej części, świetny AA, daje full kombo na hicie, nie znika jeżeli Cris zostaje trafiony, sprawdza się kapitalnie na teleporterów
- j.qcf l - unikatowy cios, wciąż nie odkryty przez marvelową społeczność, szhotgun na hicie daje grubo ponad +20 i takiego staggera że bez problemu można kontynuować kombo, na bloku daje przewagę podobną do tej którą daje hammer dantego
- Świetnie buduje paski
- Ogromny dmg- jego zaawansowane komba kroją prawie 800 k (komba z asystami mogą zabrać nawet 900k przy użyciu jednego paska hyper combo)
minusy:
-Tragiczny movement, wolny wavedash- Jest to najważniejszy minus Crisa, ograniczający jego potencjał, ciężko złapać uciekających lataczy i teleporterów. Problem ten w znacznym stopniu rozwiązuje ustawienie go na poincie i danie mu jakichś full scrennowych asyst (hidden missles ftw).
-Mocno ograniczone opcje w powietrzu (brak horyzontalnego projectila, jeżeli przeciwnik skacze super jumpem po drugiej stronie ekranu, nie mamy go czym poczęstować)
Komba z brady guida :
http://www.youtube.com/watch?v=SPxM84Wb1a8Temat na srk, jeden z najbardziej rozbudowanych tematów na temat postaci z umvc3 na srk. Wciąż w budowie.
http://shoryuken.com/forum/index.php?threads/give-me-a-sit-rep-chris-redfield-umvc3-thread.149148/Polecam każdemu przygodę z Crisem, Thor, Hulk i Sent ze swoim DMG mogą się schować ;p